abonnement Unibet Coolblue
pi_108332652
Nee dat had ik al verwacht. Maar de eerste guildraid is pas maandag, dus dat gebeurd sowieso niet. Heb het hele weekend om die eerste 7 bazen te doen.
pi_108333815
Stond standby vandaag. Kreeg een ninja invite voor Morchok HC. Healer was d/c en kwam niet meer terug, Leuke achiev erbij. Stond nog maar op 6/8.. :)

Zondag zal het meeste wel gecleared worden door beide teams dus we zien wel.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_108334469
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger *O*
ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben heus niet jaloers

woooow! Gefeliciteerd joh! _O_ _O_ _O_ Echt super! Wat moet jij blij zijn geweest hahahaha :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108335353
23-02-2012

World of Warcraft doet brein ouderen goed



Ouderen die cognitief gezien niet zo goed functioneren, presteren aanzienlijk beter wanneer ze World of Warcraft gaan spelen.

Dat concluderen wetenschappers in het blad Computers in Human Behaviour. Ze baseren hun conclusies op experimenten met mensen tussen de 60 en 77 jaar.

Experiment
Eerst werd het cognitief functioneren van de ouderen vastgesteld. Daarna deelden de onderzoekers de proefpersonen in twee groepen in. De ene groep kreeg de opdracht om in de twee weken die volgden 14 uur World of Warcraft te spelen. De controlegroep kreeg die opdracht niet. Beide groepen moesten zich na twee weken weer melden. Dan werd hun cognitief functioneren opnieuw beoordeeld. De onderzoekers keken tijdens een test naar het geheugen van de proefpersonen. Maar ook naar hun concentratievermogen en hun ruimtelijk inzicht.

Resultaat
De ouderen die voor de test al heel goed presteerden, deden het na veertien uur World of Warcraft niet beter. Hun prestaties waren gelijk gebleven. Maar de ouderen die eerder minder goed presteerden, waren na veertien uur World of Warcraft aanzienlijk vooruitgegaan. Hun geheugen was hetzelfde gebleven, maar hun ruimtelijk inzicht en concentratievermogen was sterk verbeterd. “De mensen die het het meest nodig hadden – degenen die het in de eerste test het slechtst deden – maakten de grootste verbetering door,” vertelt onderzoeker Jason Allaire in een persbericht.

In datzelfde persbericht lichten de onderzoekers ook hun keuze voor World of Warcraft toe. De keuze om juist met dit spel te experimenteren, werd ingegeven door het feit dat het een uitdaging is voor het brein. Dat komt mede doordat spelers voortdurend in nieuwe situaties terechtkomen, waarin iets van ze verwacht wordt.

(scientias.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_108335813
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger *O*
Ik ben er een tijd tussenuit geweest maar ik zie spectral tigers nu meer en meer lopen. Hoe komt men hier tegenwoordig aan? De TCG serie Fires of Outland is al 5 jaar uitverkocht en ik voel me redelijk benadeeld aangezien ik destijds de hoofdprijs betaald heb -.-
pi_108336047
M'n ouders dus toch maar eens wow uitleggen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108336058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:30 schreef Pr0blame het volgende:

Ik ben er een tijd tussenuit geweest maar ik zie spectral tigers nu meer en meer lopen. Hoe komt men hier tegenwoordig aan? De TCG serie Fires of Outland is al 5 jaar uitverkocht en ik voel me redelijk benadeeld aangezien ik destijds de hoofdprijs betaald heb -.-
Vroeg ik me ook al af :Y

Lijkt wel of hij weer in de TCG zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108336107
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook al af :Y

Lijkt wel of hij weer in de TCG zit.
Ik ga eens zoeken, misschien is 'ie in een nieuwe TCG serie gestopt idd :)
pi_108337751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben heus niet jaloers

woooow! Gefeliciteerd joh! _O_ _O_ _O_ Echt super! Wat moet jij blij zijn geweest hahahaha :D
Thanks! Ja, nog veel blijer dan toen ik Mimiron's Head won of m'n 2de TF binding kreeg (op m'n verjaardag :7)! Ik waande me even in de wereld van een Amerikaans tiener-meisje die Justin Bieber ontmoet: OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108337757
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:
M'n ouders dus toch maar eens wow uitleggen :+
Niet naar bevestiging zoekende maar je eerdere post(s) doen me vermoeden dat je op Al'Akir rondhangt :P
pi_108337760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:30 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Ik ben er een tijd tussenuit geweest maar ik zie spectral tigers nu meer en meer lopen. Hoe komt men hier tegenwoordig aan? De TCG serie Fires of Outland is al 5 jaar uitverkocht en ik voel me redelijk benadeeld aangezien ik destijds de hoofdprijs betaald heb -.-
Ik heb geen flauw idee, heb de mijne ook al 2 jaar maar het klopt dat ik ze regelmatig zie. Staat er ook 1 op AH voor 999k.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:44:29 #112
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108337790
Pff ben al weer veel te lang niet ingelogd. Heb het druk met andere dingen. Wellicht binnenkort maar weer eens inloggen :7
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108337840
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, heb de mijne ook al 2 jaar maar het klopt dat ik ze regelmatig zie. Staat er ook 1 op AH voor 999k.
Heb de TCG loot zojuist gechecked, het blijkt dat in een van de wat nieuwere TCG series een soort loot-bag zit waarmee je een hele kleine kans maakt om een van de mounts te winnen (Spectral Tiger, Riding Turtle, The red Bearon etc).

http://www.wowtcgloot.com/landros_gift.htm

Ik ga eens een ticket aanmaken want ik heb de Swift Spectral Tiger and normale Spectral Tiger op 1 character wat totaal nutteloos is nu ze beide 100% speed zijn. Vroeger beide op 1 character geleerd omdat de een 60% en ander 100% speed was.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pr0blame op 24-02-2012 10:57:11 ]
pi_108337856
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Heb de TCG loot zojuist gechecked, het blijkt dat in een van de wat nieuwere TCG series een soort loot-bag zit waarmee je een hele kleine kans maakt om een van de mounts te winnen (Spectral Tiger, Riding Turtle, The red Bearon etc).
Klopt, daar heb ik er ook ooit eens 10 van gekocht, zonder succes.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108338235
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt, daar heb ik er ook ooit eens 10 van gekocht, zonder succes.
Ik heb er achteraf gezien best wel spijt van dat ik al m'n lootcards gebruikt heb :P
Als ik het zo zie kun je er tegenwoordig flink wat geld mee verdienen.
pi_108338525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Pr0blame het volgende:

Niet naar bevestiging zoekende maar je eerdere post(s) doen me vermoeden dat je op Al'Akir rondhangt :P
Ik hang op verschillende servers rond, maar Al'Akir zit daar niet tussen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108338563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef Silmarwen het volgende:
Heh onze guild heeft wat huisvrouwen, huismannen, studenten, werkelozen, maar ook mensen met een hele goede baan.

Vind het wel relaxt zo. En nope, Deathwing nog niet down, sommige mensen redden het niet qua DPS, ons team verandert vaak etc etc. Maar ik wil deze guild niet kwijt. Hijs tof. <3 En dat vind ik belangrijker!
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
Nou vandaag alles ge-one shot tot Deathwing. Dus wie weet, dinsdag eindelijk eens DS volledig down.
Hey, zit jij soms bij mij in de guild? :P
Vast niet, maar Guild status/vibe komt aardig overeen :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108338622
Mijn guild is btw keihard, GL heeft besloten om elke week twee Vial of the Sands bij elkaar te farmen en te verloten onder de Core Raiders. Dus na zondag ben ik misschien een Droakie! <33
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108338725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hang op verschillende servers rond, maar Al'Akir zit daar niet tussen 8-)
Dacht ik even vanwege de boost run en bijbehorend prijskaartje
Zal op elke server wel rond die 300k kosten dus :P

Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?

[ Bericht 5% gewijzigd door Pr0blame op 24-02-2012 11:18:16 ]
pi_108340249
Ik heb nog zo'n Landro's Gift liggen unscratched. Die zat bij mijn collectors edition, die ik overigens pas een aantal weken geleden gebruikt heb. Voor zo'n kaartje kun je dus nog best wat geld vangen?
Feyenoord Rotterdam
pi_108340463
Zijn er echt lui die +500 Dollar leggen voor zo'n mount? :P Ik zie er een paar op ebay staan XD

en ingame worden ze verkocht voor 700k :') tjemig zeg
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108340718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog zo'n Landro's Gift liggen unscratched. Die zat bij mijn collectors edition, die ik overigens pas een aantal weken geleden gebruikt heb. Voor zo'n kaartje kun je dus nog best wat geld vangen?
Die is maar ~ 30 dollar waard. Je kan hem beter op goed geluk gebruiken en hopen dat je
een mount krijgt. Die kun je dan weer voor veel geld verkopen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef KataStrofe het volgende:
Zijn er echt lui die +500 Dollar leggen voor zo'n mount? :P Ik zie er een paar op ebay staan XD

en ingame worden ze verkocht voor 700k :') tjemig zeg
Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay :)
pi_108340912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Die is maar ~ 30 dollar waard. Je kan hem beter op goed geluk gebruiken en hopen dat je
een mount krijgt. Die kun je dan weer voor veel geld verkopen ;)

[..]

Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay :)
Dat is bijna evenveel,als wat ik voor mijn CE heb neergelegd :D
Feyenoord Rotterdam
pi_108341093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:
Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay :)
Wowwwwwwww.. Serious business :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108341435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:

Dacht ik even vanwege de boost run en bijbehorend prijskaartje
Zal op elke server wel rond die 300k kosten dus :P

Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
670-800k hè :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108341472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:

Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay :)
Ik kende iemand die er idd 1000 euro voor had betaald :D :D
Seriously!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108341826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Dacht ik even vanwege de boost run en bijbehorend prijskaartje
Zal op elke server wel rond die 300k kosten dus :P

Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
Expertise en hit is niet enorm belangrijk meer sinds vengeance. Je mist wel wat hits misschien, maar die wel raak zijn doen veel meer threat.

Dodge en mastery is belangrijk. Op lagere gearlevels vooral dodge eigenlijk. Op hogere levels, wanneer je veel crit hebt wordt mastery langzaam beter. Dit omdat savage defende 50% kans heeft om te proccen van een crit, dus als je maar 20% crit hebt, heb je uiteindelijk maar 10% kans op Savage Defense.

Wanneer precies dit punt is wanneer mastery beter is dan dodge kun je het beste bekijken met Rawr. Gewoon je character laden die waarschijnlijk alles naar dodge heeft reforged. Dat allemaal in mastery veranderen en kijken of je Damage Reduction omhoog gaat en Damage Taken omlaag.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:10 #128
296917 Abby79
Being myself!
pi_108342090
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:

Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
Geen idee wat de "officiele" volgorde is, maar voor mij zijn mastery en crit m'n hoofdstats, eigenlijk niet eens dodge. Ik heb in totaal 128 dodge rating :P. Hit en expertise heb ik volgens mij niet eens capped...

Maar eigenlijk is het belangrijkste weten hoe te tanken, ik kreeg van guildies altijd positieve opmerkingen dat mijn druid amper heals nodig had, terwijl ze bij beter gegearde druids continue moesten spamhealen :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_108342387
Ik focus me ook op mastery en crit inderdaad. En gem alleen agility. Eigenlijk tank ik gewoon in dps gear, op 1 stam trinket na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sapstengel op 24-02-2012 12:56:33 ]
pi_108342973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende iemand die er idd 1000 euro voor had betaald :D :D
Seriously!
Ik moet bekennen dat ik er een aantal jaar geleden ook voor in de duizenden van die dozen met booster packs heb gekocht. Iets waar ik nog steeds spijt van heb, al zien die gimmicks er nog steeds leuk uit in-game :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Wowwwwwwww.. Serious business :P
De duurste zal op dit moment de Mini Tyrael pet (scratchcard) van de Blizzard WWI 2008 zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

670-800k hè :D
Verkeerd gelezen zo te zien. De 670-800k van DS had ik gezien maar ik dacht dat je vriend 270k verdiende met met Firelands boosts :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Pr0blame op 24-02-2012 13:28:17 ]
pi_108343615
Bedankt voor de tips!

Zo te zien moet ik alles gaan reforgen omdat de reforges nu gebaseerd zijn op de expertise cap en zoveel mogelijk dodge. Gems ben ik op dit moment aan het veranderen van agi/stam naar alleen agi. Voor enchants is agi ook beter als stam neem ik aan? (onder ander shoulders)

@Sapstengel: Zoals je aangeeft is het met een hoger ilvl dus beter om mastery te hebben dan dodge? Ik heb op dit moment maar 388ilvl en weet niet of dat genoeg is maar ik probeer Rawr even uit :)

char: http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Bearback/simple
pi_108343803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog zo'n Landro's Gift liggen unscratched. Die zat bij mijn collectors edition, die ik overigens pas een aantal weken geleden gebruikt heb. Voor zo'n kaartje kun je dus nog best wat geld vangen?
Loopt dat nog steeds een beetje? Heb nog steeds een code liggen voor in tyrael mini-pet :P
pi_108343878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Stranger het volgende:

[..]

Loopt dat nog steeds een beetje? Heb nog steeds een code liggen voor in tyrael mini-pet :P
Heb je alleen de code of ook de scratch card? Je kan er met gemak 1000+ dollar voor krijgen op ebay ;)
pi_108345050
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Heb je alleen de code of ook de scratch card? Je kan er met gemak 1000+ dollar voor krijgen op ebay ;)
Ook de scratch card, met alleen de beta-key code weggekrast.
pi_108345182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Dacht ik even vanwege de boost run en bijbehorend prijskaartje
Zal op elke server wel rond die 300k kosten dus :P

Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
Feral tank bij mij stacked agility en wat mastery. Dodged de meeste attacks :D. Expertise en hit maken niet zoveel meer uit met tanken geloof ik.
pi_108345217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Pr0blame het volgende:
Bedankt voor de tips!

Zo te zien moet ik alles gaan reforgen omdat de reforges nu gebaseerd zijn op de expertise cap en zoveel mogelijk dodge. Gems ben ik op dit moment aan het veranderen van agi/stam naar alleen agi. Voor enchants is agi ook beter als stam neem ik aan? (onder ander shoulders)

@Sapstengel: Zoals je aangeeft is het met een hoger ilvl dus beter om mastery te hebben dan dodge? Ik heb op dit moment maar 388ilvl en weet niet of dat genoeg is maar ik probeer Rawr even uit :)

char: http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Bearback/simple
388 is meer dan genoeg, 3 ilvls hoger dan ikzelf heb :P . Helemaal als je 2pc T13 hebt, die Pulverize/Mangle bonus.

Ik ben ergens tijdens Firelands van dodge naar mastery gegaan, op ilvl 375 misschien.
pi_108346181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

388 is meer dan genoeg, 3 ilvls hoger dan ikzelf heb :P . Helemaal als je 2pc T13 hebt, die Pulverize/Mangle bonus.

Ik ben ergens tijdens Firelands van dodge naar mastery gegaan, op ilvl 375 misschien.
Cool thanks, dan ga ik vanavond aan de slag :)
pi_108350426
Bashiok twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 23:26:55 @mahoumelonball @blizzardcs @warcraft @malchomemog Have we shown off the yak mounts already? Cause that's crazy close. Good job! reageer retweet
pi_108350860
Gaaf, ziet er wel vet uit :)

Volgens mij ga ik die Panda's wel leuk vinden stiekum :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108350908
waarom zo van die supergrote mounts. gaan ze altijd bovenop quest giver staan was met valentijn weer het geval
pi_108351146
Erg toffe mount.

Ben maar van guild gewisseld, zit nu in The Gnometrotters @ Auchindoun samen met m'n broer en een RL vriend.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108351156
lol, goeie guildnaam :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108351182
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef Blistering het volgende:
Erg toffe mount.

Ben maar van guild gewisseld, zit nu in The Gnometrotters @ Auchindoun samen met m'n broer en een RL vriend.
Ninjaguild
pi_108351194
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ninjaguild
Bullshit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108351262
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bullshit.
Je komt er nog wel achter :') zitten een hoop mongolen daar
pi_108351311
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je komt er nog wel achter :') zitten een hoop mongolen daar
Ik denk dat als jij mensen mongolen noemt het niet veel zal zeggen.

Anyway, ik merk sind ik weg ben uit m'n oude guild op Kor'gall dat ik amper nog iets te maken heb met mensen uit m'n guild. Het meeste pug ik wel, en raiden doe ik toch niet meer serieus.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108351367
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij mensen mongolen noemt het niet veel zal zeggen.

Anyway, ik merk sind ik weg ben uit m'n oude guild op Kor'gall dat ik amper nog iets te maken heb met mensen uit m'n guild. Het meeste pug ik wel, en raiden doe ik toch niet meer serieus.
:') doe niet zo butthurt
pi_108361235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef Pr0blame het volgende:
Verkeerd gelezen zo te zien. De 670-800k van DS had ik gezien maar ik dacht dat je vriend 270k verdiende met met Firelands boosts :)
Oh dat is 30.000 pp en dat dus x9 in totaal. Kost je dus 270k om te kopen.
En dat wekelijks, leuke manier om geld te verdienen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:20:13 #149
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_108365793
LOL!

Net 1000G gekregen voor een portal Dalaran.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_108366572
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!

Net 1000G gekregen voor een portal Dalaran.
Makkelijk geld verdienen :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')