abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108302607
Het raiden van Cataclysm is dan ook niet te vergelijken met Vanilla/TBC of zelfs sommige raids in WOTLK.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:38:53 #54
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_108302657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef TwyLight het volgende:
Denk je dat je daar genoeg skill voor hebt dan? Ik bedoel, je hebt normal nog niet eens gecleared afaik..

Zelfs ik heb 8/8 en zit de helft van de tijd op facebook en geef geen moer om PvE
Ik denk dat ik de skill wel heb. Op dit moment speel ik healer omdat we er anders niet genoeg hebben die het kunnen. Het zou wat dedication kosten, maar ik zou graag eens proberen. Maar dat gaat toch niet gebeuren.
pi_108302662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef TwyLight het volgende:
heb 8/8 en zit de helft van de tijd op facebook en geef geen moer om PvE
Herkenbaar wel :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108302674
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef Blistering het volgende:
Het raiden van Cataclysm is dan ook niet te vergelijken met Vanilla/TBC of zelfs sommige raids in WOTLK.
pi_108302741
En PvE wordt imo ook gewoon snel saai.. Als ik het één keer gedaan heb dan is het voor mij eigenlijk ook wel weer klaar.
Ik was zo blij dat ik gisteren de trinket die ik wil zag droppen; ik dacht, eindelijk geen voet meer in DS zetten en BiS geared. Maar nee, ik roll 2 en diegene wil hem ook niet verkopen :') Kut zooi
pi_108302969
Ik ga vanavond voor het eerst DS10 doen met wat vrienden en m'n broer, ben wel benieuwd naar het niveau.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108302971
Maar ik las al dat ze in MoP de zaken iets anders aan willen pakken en gaan zorgen dat PvP gear ook echt beter is dan PvE en andersom. Want nu word je eigenlijk gewoon geforceerd om te raiden om OP trinkets te bemachtigen. En dan kan je wel zeggen dat dat niet zo is, maar dat is gewoon een feit. Het main RBG team van mijn guild is rank one, 50% door skill en 50% doordat iedereen met legendaries en heroic trinkets rondloopt. Sommigen hebben al niet eens meer een PvP trinket equipped zodat ze gewoon ridiculous damage kunnen doen.

Boomkin met legendary staff, heroic cunning en heroic seal of the seven signs is gewoon GG. En daar hebben ze er twee van.
pi_108302993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef twi het volgende:
Maar in zekere zin is het (tijdelijk) op kunnen geven van je sociaal leven ook wel belangrijk. In de tijd dat Cataclysm uit kwam heb ik ook een trial doorlopen in een top 250 guild, maar ik was gewoon lang niet toegewijd genoeg om maar door te blijven levellen en heroics te farmen om binnen 3 dagen klaar te zijn voor het raiden. Zo'n cyclus in hardcore-guilds is meestal een korte periode heel intensief alles doen en je daarna kapotvervelen, omdat je de meeste content op farm hebt. Uiteindelijk hebben de guilds die daar een stuk onder zitten veel meer raidtijd nodig.

Verder ben ik ook niet door m'n trial gekomen, ik leer encounters namelijk niet via strategiën en video's. Ik leer door op elke mogelijke manier een keer dood te gaan, pas dan snap ik de mechanics volledig en speel ik vrij foutloos. En daarmee kom je ook al niet door veel trials heen.
Je moet een gevecht idd héél snel door hebben. Waar ik ook leer dmv trial & error (ik ben in het begin dol op wipen!), heb je in mijn guild daar geen tijd voor. Je doet het vrijwel direct goed of je ligt er uit. En dan hebben we het ook nog eens over gevechten waar niet eens video's etc van bestaan!!

Je moet dus een ander soort inzicht in het spel hebben, dingen sneller door hebben. De mensen die bij ons de tactics verzinnen, daar heb ik helemaal ontzag voor :o Er zijn dus geen tactics. Die moet je helemaal zelf bedenken en dat is wel makkelijker geworden in Cata met die raidhulp, maar nog steeds niet vanzelfsprekend.

En idd, raiding in Cata is totaal anders dan WotLK -O- Ik vond WotLK makkelijker, maar vooral ook leuker qua raids.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108303053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
En idd, raiding in Cata is totaal anders dan WotLK -O- Ik vond WotLK makkelijker, maar vooral ook leuker qua raids.
pi_108303074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo inderdaad. Isa heeft nooit LKHC en Yogg + Mimi HM's gedaan.
pi_108303101
Firelands was trouwens imo veel moeilijker dan DS :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:53:46 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108303125
Ik heb Firelands en Dragonsoul en weet ik veel hoe de raids nu heten niet meegemaakt, en ben pas bij TBC 10-Mans ingestapt. Beste herinneringen heb ik dus aan Karazhan/Zul'Aman en in WotLK aan Ulduar. Maar dat komt ook omdat ik in die tijd gewoon een ontzettend leuke casual raiding guild heb opgestart. Kost inderdaad voor casual raiders heel veel meer tijd en dus social life, omdat je simpelweg week in week uit uren aan het wipen ben op hard-modes en soms zelfs op normals :')

De eerste stappen in Blackwing Descent in partly greenies waren inderdaad wel even slikken. Zeker als healer, gezien de mana echt ziekelijk was generfed. Dan moet je je binnen 3 dagen dus even flink aanpassen.
pi_108303158
Wij zijn gisteren gewiped op Ultraxion trash trouwens :') meer dan 15 man die dachten wel even afk te kunnen zijn :')
pi_108303731
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Blistering het volgende:

Zo inderdaad. Isa heeft nooit LKHC en Yogg + Mimi HM's gedaan.
Niet voor alle nerves nee :P Maar goed, die waren pittig :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:15:15 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108303827
Ik heb LKHC zeker wel gedaan!

Met 25 level 85's in volledig i372 gear
pi_108304067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik heb LKHC zeker wel gedaan!

Met 25 level 85's in volledig i372 gear
Ik heb het tijdens WotLK ook wel gedaan. Urenlang op gewiped :') Zodanig dat de raid (ik deed 25 mans) op woensdag vol was en de dagen dat we alleen LK HC deden waren er regelmatig te weinig mensen :7 Zoveel vertrouwen was er dat we hem neerkregen _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:38:48 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108304713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het tijdens WotLK ook wel gedaan. Urenlang op gewiped :') Zodanig dat de raid (ik deed 25 mans) op woensdag vol was en de dagen dat we alleen LK HC deden waren er regelmatig te weinig mensen :7 Zoveel vertrouwen was er dat we hem neerkregen _O-
Ik zat destijds te klunzen met een best leuk groepje mensen die niet zo heel goed waren. Heroics van Sindragosa, Putricide en LK waren voor ons groepje toch nog een brug te ver. Cataclysm kwam als geroepen, mooi moment om een punt te zetten achter m'n newbie-knuffelgedrag de laatste maanden van WotLK. Maar ik denk inmiddels met weemoed terug aan dat geklungel, altijd leuk om die video's nog eens terug te kijken :') Ben ik toch meer voor gemaakt dan mensen die compleet uit hun pannetje gaan van woede wanneer er iemand voor de lol op Ventrilo inlogt met Rick Astley door de headset heen schallend (tijdens een destijds HC Ascendant Council als ik 't goed heb).
pi_108305749
Ik heb in dat oude guild van me ook gewoon veel plezier gehad hoor O+ Ik hou er wel van om samen steeds beter te worden en dingen omver te krijgen na een tijd wipen :D Er werd gewoon lol gemaakt, het was niet super serieus, maar iedereen wilde het op zich wel graag voor elkaar krijgen.

Ja, leuke tijd :Y
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:15:09 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108306179
In mijn guild zaten er echt mensen die elke week dezelfde fout maken. Van huisvrouwen tot artsen, sommigen al lang en breed vijftiger. Maar ze waren zo aardig en enthousiast, ik kon 't niet over m'n hart krijgen om ze er uit te gooien. Dus het was 2 tot 3 keer in de week regelmatig weddenschappen sluiten met de officers wie er deze keer de halve raid zou bevriezen, exploderen, shadowtrappen of defilen. Oké, exploderen bij Sindragosa had ik een abonnement op, dat is één van de dingen die ik als Resto Druid nooit onder de knie heb kunnen krijgen :')
pi_108306264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef twi het volgende:
In mijn guild zaten er echt mensen die elke week dezelfde fout maken. Maar ze waren zo aardig en enthousiast, ik kon 't niet over m'n hart krijgen om ze er uit te gooien. Dus het was 2 tot 3 keer in de week regelmatig weddenschappen sluiten met de officers wie er deze keer de halve raid zou bevriezen, exploderen, shadowtrappen of defilen. Oké, exploderen bij Sindragosa had ik een abonnement op, dat is één van de dingen die ik als Resto Druid nooit onder de knie heb kunnen krijgen :')
:D

Doordat er zoveel klungels in dat andere guild van mij zaten, leek ik nòg veel beter *O*
In dit guild voel ik me echt vreselijk slecht :{ Soms meegaan met een pug is goed voor mijn ego.
pi_108306417
Ik ben overigens nog geen 50-jarigen tegengekomen in wow! :o wow!
Veel dertigers, ook wel een paar veertigers. En dan vnl twintigers.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:29:22 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108306719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Die arme man was de vader van een ander guildlid. Een Belg, echt zo'n beetje de aardigste speler die ik ooit in de game tegen ben gekomen, als je wat nodig had hielp 'ie altijd. Alle verschillende classes met alle verschillende profs. Je hoefde maar "Jean? Do you have .....?" te typen of hij zat in de starthouding om te reloggen.

Jean, de Waal die amper een woord Engels sprak en zich een klein beetje met Vlaams kon redden. "Bárt, you need eh...eh....learn from book for fly in nieuw world". Ik heb 'm als RL nog een keertje een tijdje na zitten doen totdat ik er achter kwam dat 'ie in de raid zat...
pi_108306864
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ken wel wat 50+ in wow hoor :)
De oudste die ik ken is 68 ;)

En op de private server (geen funserver waar je snel max lvl was,gewoon blizzlike) waar ik vroeger speelde ,zat een man van 83.
Hij had een warrior lvl 80,zelf geleveld door alleen maar mobs te killen want hij kon geen engels dus ook geen questen doen :D En als er gechat moest worden dan deed zijn vrouw dat *;
pi_108307389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ken wel wat 50+ in wow hoor :)
De oudste die ik ken is 68 ;)

En op de private server (geen funserver waar je snel max lvl was,gewoon blizzlike) waar ik vroeger speelde ,zat een man van 83.
Hij had een warrior lvl 80,zelf geleveld door alleen maar mobs te killen want hij kon geen engels dus ook geen questen doen :D En als er gechat moest worden dan deed zijn vrouw dat *;
_O-
pi_108307473
ik ken zo'n britse van 55 en die zit heel de dag op wow
en iedere keer ik online kom is het van " hi hun "
die zat vroeger op mijn server maar is nadien verhuisd ;(

Alle belgen zijn lief 8-)
pi_108307602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef redboyke het volgende:
ik ken zo'n britse van 55 en die zit heel de dag op wow
en iedere keer ik online kom is het van " hi hun "
In TBC zat ik in een guild waar werkelijk waar 50% van de guild members vrouwen waren tussen de 30 en 50 was en Brits, tevens speelde ze echt HELE DAGEN terwijl hun man aan het werk was.

Wat heb ik gelachen in die tijden zeg, al die vrouwenzaken die de hele dag door in guildchat besproken werden _O-
pi_108307638
omg, wat geweldig _O_ Waar zijn die mensen? :o
Oh wacht, natuurlijk niet in dit soort raidingguilds :(

Maar misschien zijn ze er wel in mijn Ironman guild op Earthen Ring *O*
pi_108307689
Wat een gekken ben ik tegen gekomen op wow zeg nu ik erover nadenk. _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:23:40 #82
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108310413
Heh onze guild heeft wat huisvrouwen, huismannen, studenten, werkelozen, maar ook mensen met een hele goede baan.

Vind het wel relaxt zo. En nope, Deathwing nog niet down, sommige mensen redden het niet qua DPS, ons team verandert vaak etc etc. Maar ik wil deze guild niet kwijt. Hijs tof. <3 En dat vind ik belangrijker!
pi_108310892
Is er niet ergens een verhaal van een Oma van 70 ofzo die een hele raidguild leid?

Ah ja hier: http://wow.joystiq.com/20(...)and-leads-her-guild/
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_108311002
Hoe vet hahaha
pi_108321997

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:37:02 #86
54772 Silmarwen
pi_108322097
Big gz. Die is heul tof.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:40:11 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108322298
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger *O*
Daar ging ik ook ooit WoW voor spelen. Heb er nog 25 euro voor betaald op een private server, hoe sneu is dat :')

Wel gefeliciteerd, dat ding op retail krijgen _O_
pi_108322392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:

[..]

Daar ging ik ook ooit WoW voor spelen. Heb er nog 25 euro voor betaald op een private server, hoe sneu is dat :')

Wel gefeliciteerd, dat ding op retail krijgen _O_
Haha, helaas istie niet zo zeldzaam meer als vroeger, maar desalniettemin altijd mijn favoriete mount geweest en altijd gedroomd om 'm te krijgen op een char. Thanks though! :) KT soloen heeft me 1 toetsenbord gekost, maar het is het waard geweest :7

En thanks Sil! :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:48:34 #89
54772 Silmarwen
pi_108322814
Weehee finally op Blackhorn dat hoerige kut shield. En de tier head. Me is happy. Nu alleen nog 2 trinkets vervangem
pi_108322892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Weehee finally op Blackhorn dat hoerige kut shield. En de tier head. Me is happy. Nu alleen nog 2 trinkets vervangem
Grats, tier head is altijd rollen tegen 15 anderen ofzo, erg frustrerend. Nu rollen de meeste mensen sowieso op alles waar ze op kunnen needen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:50:41 #91
54772 Silmarwen
pi_108322957
Ja alles is nu 397 of up behalve de trinkets. Die zijn 390 en 384
pi_108323031
Ik had een alt mee vandaag. Beetje rustig DPSen. Shitloads of loot die dropt, maar ik ben alt, dus krijg niks. MAar wel een oplossing die we vaker gaan gebruiken om te voorkomen dat de healers zich heel erg vervelen. Ik ben pas op ship naar mijn pally overgeschakelt.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_108323075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Grats, tier head is altijd rollen tegen 15 anderen ofzo, erg frustrerend. Nu rollen de meeste mensen sowieso op alles waar ze op kunnen needen.
Niet LFR, actual raiding ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_108323182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Knut het volgende:

[..]

Niet LFR, actual raiding ;)
Hmm ok.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:55:24 #95
54772 Silmarwen
pi_108323281
Yep normal DS 10 man.
pi_108324223
hoera, guild was me gisteren vergeten maar heeft me nu dus snel met alt-run meegenomen :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:16:18 #97
54772 Silmarwen
pi_108324536
Nou vandaag alles ge-one shot tot Deathwing. Dus wie weet, dinsdag eindelijk eens DS volledig down.
pi_108326069
Bah, 5 bosses neer dropped mijn dps ring bij ultraxion terwijl ik aan het tanken ben ;[[[[

Wel normal tanking hands van BH :D.

[ Bericht 44% gewijzigd door SuperKaasNacho op 23-02-2012 23:17:10 ]
pi_108332529
Heb deze week niet kunnen raiden en m'n guild heeft t/m spine gecleared. Is het mogelijk dat ik een Dragonsoul PUG join, daarmee ook clear t/m spine en dan maandag bij de volgende guildraid zeg maar merge met hun raid-ID en samen met de guild dan de laatste boss doe?
pi_108332629
Ja,

Maar je kan niet eerst madness doen en dan puggen
pi_108332652
Nee dat had ik al verwacht. Maar de eerste guildraid is pas maandag, dus dat gebeurd sowieso niet. Heb het hele weekend om die eerste 7 bazen te doen.
pi_108333815
Stond standby vandaag. Kreeg een ninja invite voor Morchok HC. Healer was d/c en kwam niet meer terug, Leuke achiev erbij. Stond nog maar op 6/8.. :)

Zondag zal het meeste wel gecleared worden door beide teams dus we zien wel.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_108334469
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben heus niet jaloers

woooow! Gefeliciteerd joh! _O_ _O_ _O_ Echt super! Wat moet jij blij zijn geweest hahahaha :D
pi_108335353
23-02-2012

World of Warcraft doet brein ouderen goed

Ouderen die cognitief gezien niet zo goed functioneren, presteren aanzienlijk beter wanneer ze World of Warcraft gaan spelen.

Dat concluderen wetenschappers in het blad Computers in Human Behaviour. Ze baseren hun conclusies op experimenten met mensen tussen de 60 en 77 jaar.

Experiment
Eerst werd het cognitief functioneren van de ouderen vastgesteld. Daarna deelden de onderzoekers de proefpersonen in twee groepen in. De ene groep kreeg de opdracht om in de twee weken die volgden 14 uur World of Warcraft te spelen. De controlegroep kreeg die opdracht niet. Beide groepen moesten zich na twee weken weer melden. Dan werd hun cognitief functioneren opnieuw beoordeeld. De onderzoekers keken tijdens een test naar het geheugen van de proefpersonen. Maar ook naar hun concentratievermogen en hun ruimtelijk inzicht.

Resultaat
De ouderen die voor de test al heel goed presteerden, deden het na veertien uur World of Warcraft niet beter. Hun prestaties waren gelijk gebleven. Maar de ouderen die eerder minder goed presteerden, waren na veertien uur World of Warcraft aanzienlijk vooruitgegaan. Hun geheugen was hetzelfde gebleven, maar hun ruimtelijk inzicht en concentratievermogen was sterk verbeterd. “De mensen die het het meest nodig hadden – degenen die het in de eerste test het slechtst deden – maakten de grootste verbetering door,” vertelt onderzoeker Jason Allaire in een persbericht.

In datzelfde persbericht lichten de onderzoekers ook hun keuze voor World of Warcraft toe. De keuze om juist met dit spel te experimenteren, werd ingegeven door het feit dat het een uitdaging is voor het brein. Dat komt mede doordat spelers voortdurend in nieuwe situaties terechtkomen, waarin iets van ze verwacht wordt.

(scientias.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')