Ik zou op zichzelf die dedication nog wel willen doen. Kinderen een paar dagen uit logeren sturen, tijdje vrijnemen en dan gewoon in 3 dagen de max level hebben met de beste gear die nodig is om te raiden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef twi het volgende:
Maar in zekere zin is het (tijdelijk) op kunnen geven van je sociaal leven ook wel belangrijk. In de tijd dat Cataclysm uit kwam heb ik ook een trial doorlopen in een top 250 guild, maar ik was gewoon lang niet toegewijd genoeg om maar door te blijven levellen en heroics te farmen om binnen 3 dagen klaar te zijn voor het raiden. Zo'n cyclus in hardcore-guilds is meestal een korte periode heel intensief alles doen en je daarna kapotvervelen, omdat je de meeste content op farm hebt. Uiteindelijk hebben de guilds die daar een stuk onder zitten veel meer raidtijd nodig.
Verder ben ik ook niet door m'n trial gekomen, ik leer encounters namelijk niet via strategiën en video's. Ik leer door op elke mogelijke manier een keer dood te gaan, pas dan snap ik de mechanics volledig en speel ik vrij foutloos. En daarmee kom je ook al niet door veel trials heen.
Ik denk dat ik de skill wel heb. Op dit moment speel ik healer omdat we er anders niet genoeg hebben die het kunnen. Het zou wat dedication kosten, maar ik zou graag eens proberen. Maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef TwyLight het volgende:
Denk je dat je daar genoeg skill voor hebt dan? Ik bedoel, je hebt normal nog niet eens gecleared afaik..
Zelfs ik heb 8/8 en zit de helft van de tijd op facebook en geef geen moer om PvE
Herkenbaar welquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef TwyLight het volgende:
heb 8/8 en zit de helft van de tijd op facebook en geef geen moer om PvE
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef Blistering het volgende:
Het raiden van Cataclysm is dan ook niet te vergelijken met Vanilla/TBC of zelfs sommige raids in WOTLK.
Je moet een gevecht idd héél snel door hebben. Waar ik ook leer dmv trial & error (ik ben in het begin dol op wipen!), heb je in mijn guild daar geen tijd voor. Je doet het vrijwel direct goed of je ligt er uit. En dan hebben we het ook nog eens over gevechten waar niet eens video's etc van bestaan!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef twi het volgende:
Maar in zekere zin is het (tijdelijk) op kunnen geven van je sociaal leven ook wel belangrijk. In de tijd dat Cataclysm uit kwam heb ik ook een trial doorlopen in een top 250 guild, maar ik was gewoon lang niet toegewijd genoeg om maar door te blijven levellen en heroics te farmen om binnen 3 dagen klaar te zijn voor het raiden. Zo'n cyclus in hardcore-guilds is meestal een korte periode heel intensief alles doen en je daarna kapotvervelen, omdat je de meeste content op farm hebt. Uiteindelijk hebben de guilds die daar een stuk onder zitten veel meer raidtijd nodig.
Verder ben ik ook niet door m'n trial gekomen, ik leer encounters namelijk niet via strategiën en video's. Ik leer door op elke mogelijke manier een keer dood te gaan, pas dan snap ik de mechanics volledig en speel ik vrij foutloos. En daarmee kom je ook al niet door veel trials heen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
En idd, raiding in Cata is totaal anders dan WotLKIk vond WotLK makkelijker, maar vooral ook leuker qua raids.
Zo inderdaad. Isa heeft nooit LKHC en Yogg + Mimi HM's gedaan.quote:
Niet voor alle nerves neequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Blistering het volgende:
Zo inderdaad. Isa heeft nooit LKHC en Yogg + Mimi HM's gedaan.
Ik heb het tijdens WotLK ook wel gedaan. Urenlang op gewipedquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik heb LKHC zeker wel gedaan!
Met 25 level 85's in volledig i372 gear
Ik zat destijds te klunzen met een best leuk groepje mensen die niet zo heel goed waren. Heroics van Sindragosa, Putricide en LK waren voor ons groepje toch nog een brug te ver. Cataclysm kwam als geroepen, mooi moment om een punt te zetten achter m'n newbie-knuffelgedrag de laatste maanden van WotLK. Maar ik denk inmiddels met weemoed terug aan dat geklungel, altijd leuk om die video's nog eens terug te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het tijdens WotLK ook wel gedaan. Urenlang op gewipedZodanig dat de raid (ik deed 25 mans) op woensdag vol was en de dagen dat we alleen LK HC deden waren er regelmatig te weinig mensen
Zoveel vertrouwen was er dat we hem neerkregen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef twi het volgende:
In mijn guild zaten er echt mensen die elke week dezelfde fout maken. Maar ze waren zo aardig en enthousiast, ik kon 't niet over m'n hart krijgen om ze er uit te gooien. Dus het was 2 tot 3 keer in de week regelmatig weddenschappen sluiten met de officers wie er deze keer de halve raid zou bevriezen, exploderen, shadowtrappen of defilen. Oké, exploderen bij Sindragosa had ik een abonnement op, dat is één van de dingen die ik als Resto Druid nooit onder de knie heb kunnen krijgen
Die arme man was de vader van een ander guildlid. Een Belg, echt zo'n beetje de aardigste speler die ik ooit in de game tegen ben gekomen, als je wat nodig had hielp 'ie altijd. Alle verschillende classes met alle verschillende profs. Je hoefde maar "Jean? Do you have .....?" te typen of hij zat in de starthouding om te reloggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens nog geen 50-jarigen tegengekomen in wow!wow!
Veel dertigers, ook wel een paar veertigers. En dan vnl twintigers.
Ken wel wat 50+ in wow hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens nog geen 50-jarigen tegengekomen in wow!wow!
Veel dertigers, ook wel een paar veertigers. En dan vnl twintigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |