quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ken wel wat 50+ in wow hoor
De oudste die ik ken is 68
En op de private server (geen funserver waar je snel max lvl was,gewoon blizzlike) waar ik vroeger speelde ,zat een man van 83.
Hij had een warrior lvl 80,zelf geleveld door alleen maar mobs te killen want hij kon geen engels dus ook geen questen doenEn als er gechat moest worden dan deed zijn vrouw dat
In TBC zat ik in een guild waar werkelijk waar 50% van de guild members vrouwen waren tussen de 30 en 50 was en Brits, tevens speelde ze echt HELE DAGEN terwijl hun man aan het werk was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef redboyke het volgende:
ik ken zo'n britse van 55 en die zit heel de dag op wow
en iedere keer ik online kom is het van " hi hun "
Daar ging ik ook ooit WoW voor spelen. Heb er nog 25 euro voor betaald op een private server, hoe sneu is datquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doel bereikt, WoW uitgespeeld voor m'n gevoel. Beide favo mounts in de pocket: Ashes of A'lar + Spectral Tiger
Haha, helaas istie niet zo zeldzaam meer als vroeger, maar desalniettemin altijd mijn favoriete mount geweest en altijd gedroomd om 'm te krijgen op een char. Thanks though!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ging ik ook ooit WoW voor spelen. Heb er nog 25 euro voor betaald op een private server, hoe sneu is dat
Wel gefeliciteerd, dat ding op retail krijgen
Grats, tier head is altijd rollen tegen 15 anderen ofzo, erg frustrerend. Nu rollen de meeste mensen sowieso op alles waar ze op kunnen needen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Weehee finally op Blackhorn dat hoerige kut shield. En de tier head. Me is happy. Nu alleen nog 2 trinkets vervangem
Niet LFR, actual raidingquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Grats, tier head is altijd rollen tegen 15 anderen ofzo, erg frustrerend. Nu rollen de meeste mensen sowieso op alles waar ze op kunnen needen.
Hmm ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |