Zou je dan roos211/4 zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef roos85 het volgende:
Ik twijfelde of ik het zo kon postenvoordat ik weer bijna in vieren wordt gedeeld
Mabel is van nature ook gewoon echt heel wit..en dat wordt er met dat licht van de camera's niet beter op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Mabel er toch ook slecht uitzien, ondanks d'r zonnebril
Ik ook. Denk dat we zouden schrikken moest ze die bril afzetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Mabel er toch ook slecht uitzien, ondanks d'r zonnebril
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Oeh dat gezicht van Maxima, ze is minder goed met het onder controle houden van haar emoties dan schoonmoeder en echtgenoot die dat al hun hele leven oefenen....
Het is niet zozeer het wit zien, maar meer de trekken van haar mond..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Mabel is van nature ook gewoon echt heel wit..en dat wordt er met dat licht van de camera's niet beter op.
Ieder z'n meug. Ik had ook lekker die zonnebril opgezet als ik binnen eventueel in tranen zit en buiten staat de hele vaderlandse pers me hijgerig op te wachten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?
Al dat geflits lijkt me ook storendquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?
Nee niets om je voor te schamen, maar nu ook weer geen beeld wat ik graag van mezelf in alle kranten zou willen zien...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's waar. Tenzij ze net al slecht nieuws hadden gekregen via de telefoon natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
Deze foto was bij de aankomst, toch?
Misschien dat de koppies bij het weer weg gaan nog net iets 'belangrijker' zijn om iets aan te kunnen aflezen. Nou ja, dit klinkt idiootMaar jullie snappen wel hoe ik dat bedoel misschien.
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee niets om je voor te schamen, maar nu ook weer geen beeld wat ik graag van mezelf in alle kranten zou willen zien...
Nou, ik heb toch wel de indruk dat Mabel bewust die zonnebril draagt om te voorkomen dat het verdriet uit haar ogen is af te lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.
Onderschat de ijdelheid van vrouwen niet...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.
Ik vind het wel knap van ze om de hoofdingang te nemen. Stel je voor zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon geen geflits. Zij gaat elke keer erheen en is dus al een paar duizend keer gefotografeerd de afgelopen dagen, de rest gaan minder vaak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel de indruk dat Mabel bewust die zonnebril draagt om te voorkomen dat het verdriet uit haar ogen is af te lezen.
Okay baas!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is dit topic te triest voor woorden.. laat de familie gewoon met rust en reageer pas weer als er iets nieuws te melden valt..
Van mij mag het ook, maar ik zou het zelf niet willen als ik hun was. De één uit makkelijker emoties dan de ander.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, dingen als "ik zou lekker de zonnebril pakken" en "maxima is niet goed in het onder controle houden van haar emoties", ik vraag me dan altijd af waarom dat zou moeten, waarom dat zo verboden is in dit land. Je hoeft niet meteen al haren uit trekkend en met nagels je gezicht open rijtend over straat te gaan maar je mag best tonen dat je bezorgd en verdrietig bent hoor.
O maar ik vind het ook niet erg dat ze haar emoties niet onder controle kan houden hoor... Daar is ze nou juist zo'n warme persoonlijkheid door... Het viel me gewoon op dat ze er een stuk minder in geoefend is dan Bea en WAquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, dingen als "ik zou lekker de zonnebril pakken" en "maxima is niet goed in het onder controle houden van haar emoties", ik vraag me dan altijd af waarom dat zou moeten, waarom dat zo verboden is in dit land. Je hoeft niet meteen al haren uit trekkend en met nagels je gezicht open rijtend over straat te gaan maar je mag best tonen dat je bezorgd en verdrietig bent hoor.
Precies. Het is toch veel abnormaler als je onbewogen eruit blijft zien en geen verdriet toont als je man, broer, zwager midden in zijn leven praktisch dood in het ziekenhuis ligt en waarvan de afloop onzeker is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
je mag je emoties toch ook wel voor jezelf houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Volledig eens. Maar het is nog zo erg niet gesteld met de menselijkheid van het NL koningshuis vergeleken met het onze (het Belgische...). Dat zijn pas robots.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Hier zag ik amper kritiek op de zogenaamde lach van Mabel, maar alleen kritiek op de manier waarop de Telegraaf die lach bestempelde als 'vrolijk'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies. Het is toch veel abnormaler als je onbewogen eruit blijft zien en geen verdriet toont als je man, broer, zwager midden in zijn leven praktisch dood in het ziekenhuis ligt en waarvan de afloop onzeker is?
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden. Maar huilen en zichtbaar verdrietig zijn mag ook niet. Vreemd hoor. Het zijn toch gewone mensen? Ik vind het volkomen normaal dat ze er slecht uit zien nu.
We delen de onze wel met jouquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volledig eens. Maar het is nog zo erg niet gesteld met de menselijkheid van het NL koningshuis vergeleken met het onze (het Belgische...). Dat zijn pas robots.
Dat is niet waar.quote:[b]Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden.
Plaats je ook even de quotes dan? Da's het mooie van een forumquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden. Maar huilen en zichtbaar verdrietig zijn mag ook niet. Vreemd hoor. Het zijn toch gewone mensen? Ik vind het volkomen normaal dat ze er slecht uit zien nu.
Men heeft een beetje een raar beeld van dit topic. Chupi hierboven lijkt ook te denken dat we hier hijgerig alle geruchtjes volgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plaats je ook even de quotes dan? Da's het mooie van een forum
Euh neen... dat gaat te ver.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen dank, we doen gewoon alsof 1830 nooit gebeurd is
Haha, jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh neen... dat gaat te ver.Toch bedankt
![]()
Van mij mag het hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Is het erg ongepast om na 25 deeltjes even wat stats te posten?
Nope Acree. Please do.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Kijk jij es in MEDquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Sterker, België mag ze hebben. Helemaal gratis.quote:
Niks daarvan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Sterker, België mag ze hebben. Helemaal gratis.
Inclusief gebruikte, maar in goede staat verkerende gouden koets!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks daarvan!
Ik lees trouwens net dat de steun voor de monarchie in Nederland afgelopen jaar nog van 87% van de bevolking kwam. Je bevind je in een klein gezelschap
Shit ziekenhuis.. Ik moest er vandaag weer eens langs. File op de A10 huishoudbeurs je weet wel ....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef yvonne het volgende:
VU mc schendt beroepsgeheim
Met de medische ethiek is wel meer mis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |