Ff voor het gevoel danquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha jaik heb net even geyoutubed, 13 jaar oud!
We hebben verbinding!quote:
Je moet hem niet op repeat zetten neequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is het een vreselijk zeiknummer, typerend dat ik hem leuk vind
Respectquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Bos81 het volgende:
Thuis.
Straks weer gaan hardlopen, momenteel denk ik aan. 7+ 8+ 8+ 7 minuten en dan tussentijds 1-2 minuten wandelen cq strekken..
Respectquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Bos81 het volgende:
Thuis.
Straks weer gaan hardlopen, momenteel denk ik aan. 7+ 8+ 8+ 7 minuten en dan tussentijds 1-2 minuten wandelen cq strekken..
Valt erg mee. Ken genoeg mensen die sneller vooruit gaan dan ik. Okee daar moet ik natuurlijk gezien mijn psychische gesteldheid niet naar kijken, maar doe ik stiekem tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Respect
Echt knap hoe je dat in een paar maanden voor elkaar hebt gekregen!
Dat is wel zo ja. Ik ben op 6 november voor het eerst gegaan en ga nu dus nog steeds. Al heeft het door de sneeuw even drie weken stil gelegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb de quotes wel lekker verknald zeg
Lutje!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Respect
Echt knap hoe je dat in een paar maanden voor elkaar hebt gekregen!
de vriendin ligt onder de honden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Geluncht met een vriendinnetje dat ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze naar Eindhoven verhuisd is , gelukkig kwam ze carnavallen en had ze nog een gaatje voor ons![]()
[ afbeelding ]
Nee die zat te eten tegenover ze, vandaar dat ze zo braaf kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de vriendin ligt onder de honden?
hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die zat te eten tegenover ze, vandaar dat ze zo braaf kijken
Je gaat voor een hele koelkast?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
Inmiddels nog steeds aan het 3d printen hier, duurt lang
nee, het proces is erg langzaamquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat voor een hele koelkast?
EIndhovuuhquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Geluncht met een vriendinnetje dat ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze naar Eindhoven verhuisd is , gelukkig kwam ze carnavallen en had ze nog een gaatje voor ons![]()
[ afbeelding ]
hehe was dat nou zo moeilijk??quote:Ik heb een en ander voor je uitgezocht en nagekeken.
Mobiel nummer 1 stond inderdaad gepland om in te porteren op 21/02/2012. Dit is inderdaad gebeurd.
Zoals je verzocht hebt heb ik mobiel nummer 1 afgesloten. Het nummer is gisteren geactiveerd, dus gelukkig maar een dag actief geweest. De kosten hiervoor (0,84 euro) worden verrekend met je volgende rekening.
Mobiel nummer 2 is nog steeds actief en daar kun je gewoon gebruik van blijven maken.
Ik ga ervan uit dat hiermee je klacht is opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik die graag.
Mooiquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH nog een mail ik krijg 84 cent![]()
en hoef geen aansluitkosten te betalen
hehe het is opgelost
dit mailtje even HEEEEEEEL goed bewaren dusquote:De 0,84 cent die ik genoemd heb worden gecrediteerd, omdat het abonnement een dag actief was. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende rekening.
Het bedrag van de aansluitkosten (25 euro) voor mobiel nummer 1 hoef je ook niet te betalen.
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
Yay!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH nog een mail ik krijg 84 cent![]()
en hoef geen aansluitkosten te betalen
hehe het is opgelost
ja pfff echt iedereen kan t niet en deze medewerkster kan wel per direct het nummer afsluiten, echt hequote:
nou vooral ook veeeeel frustratie van mijn kant uit ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel arbeidsloon zou alleen die 84 cent ze nu al gekost hebben
Wat gaaf dat dat kanquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
http://static.photobucket(...)_20120222_145428.mp4
kijk, zo langzaam gaat het dus, hij doet er ongveer 2 minuten over om 1 van die drie dingen 0,3 mm hoger te maken
Dat is meestal zo er zijn altijd maar heel weinig mensen bij zo'n helpdesk die echt met je meedenken en je dan ook helpen, de rest vind alle klanten maar zeurpieten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja pfff echt iedereen kan t niet en deze medewerkster kan wel per direct het nummer afsluiten, echt hegod eindelijk anderhalve maand overstap-ellende achter de rug
Uhuh, en dat wat hij nu uitprint zijn onderdelen voor een 3D printer die ik aan het bouwen ben, een 3D printer gemaakt van ge3Dprintte onderdelenquote:
ik ben zelf ook helpdeskmederwerker maar echt als n klant mij met zoiets had gebeld had ik wel n stapje extra gezet om te helpen (lees: klant in wacht zetten en hogere hand erbij halen) maar nee, niks en de 1 zegt A en de ander B, en gister zou het afsluiten 2 weken duren en nu kan het opeens wel. T ergste is dat de medewerker uit de winkel het zou annuleren en die heeft er dus geen enkele actie toe ondernomenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat gaaf dat dat kan
[..]
Dat is meestal zo er zijn altijd maar heel weinig mensen bij zo'n helpdesk die echt met je meedenken en je dan ook helpen, de rest vind alle klanten maar zeurpieten.![]()
Maar fijn dat het nu opgelost is
Multiplex is nooit heel erg goedkoop hoor, waar ga je het voor gebruiken, want mdf of osb plaat kan dan misschien een goedkopere oplossing zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Miniem het volgende:
Een plaat van 1 meter zoveel bij 2m multiplex kost 30 euro, wtf![]()
Even kijken of ik het ergens anders vandaan kan ronselen of een andere oplossing kan vinden,
Voor die kist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Multiplex is nooit heel erg goedkoop hoor, waar ga je het voor gebruiken, want mdf of osb plaat kan dan misschien een goedkopere oplossing zijn.
Ja maar triplex is heel dun, want het zijn maar drie laagjes, maar je hoeft geen 18mm multiplex te nemen, met 11 kan je ook wel terecht, al helemaal als je er een paar latjes in zetquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Voor die kist.
Ik had het over triplex, toen begon die vent opeens over multiplex![]()
Jij zei triplexquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar triplex is heel dun, want het zijn maar drie laagjes, maar je hoeft geen 18mm multiplex te nemen, met 11 kan je ook wel terecht, al helemaal als je er een paar latjes in zet
Ja, ik zie wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
Sommige bouwmarkten hebben trouwens ook kleinere platen, een kwart van die grote, hoef je niet zo'n enorm ding te halen
Sorry, oude gewoonte, ik zeg al sinds m'n figuurzaagdagen toen ik 7 was onbeewust triplex tegen multiplexquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zei triplex
En die prijs is van 0,9cm multiplex![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry, oude gewoonte, ik zeg al sinds m'n figuurzaagdagen toen ik 7 was onbeewust triplex tegen multiplex
Leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was even oud papier weggooien, zag ik in de papiercontainer deze boeken liggen: https://twitter.com/#!/Kl(...)568265678848/photo/1
Nou ja, mooi meegenomen dus.
Okee, zonde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja ik las het. Zag em niet liggen toen ik er laatst was. Wel stapels van de bio van Rudi Carrell.
Wat leuk zo een vondstquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was even oud papier weggooien, zag ik in de papiercontainer deze boeken liggen: https://twitter.com/#!/Kl(...)568265678848/photo/1
Ja misschien dacht men Phelps ----> zwemmen----> VDH/Verhaeghen--- Eindhoven...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben ook wel een behoorlijke Action. Denk een kwestie van het verdelen van de producten over het land.
Als je hem echt wilt hebben, wil ik morgen wel even kijken voor je hier in Eindhoven..quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Of ik kijk gewoon niet goed. Ligt ook voor de hand.
Leuk, zo'n vondstquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh ja, ik kan me nu helemaal gaan richten op dingen waar ik nooit tijd voor had.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook best druk, daarom ook weinig aanwezig. Maar gaat wel goed met mij!
16 jaar is een hele tijd ja. Doe rustig aan met verwerken en kijk vooral terug op de mooie dingen.
Nou dat doet ze al jaren urenlang per dag, time to move on denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker naakt vingerverven en je sjoeltalent eindelijk aanspreken?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Strega het volgende:
Alles goed hier met iedereen?
Nogal druk de laatste week dus weinig on-line.
Ik heb officieel per 1 maart "eervol ontslag'.![]()
Nou ja, wist natuurlijk al heel lang, ben nu druk bezig het los te laten. Beter zo.
Nieuwe fase in m'n leven dus...
Maar het voelt wel een beetje raar, na ruim 16 jaar daar gewerkt te hebben.
Ik hoop dat dit negatieve iets positiefs gaat brengen Stregaquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Strega het volgende:
Alles goed hier met iedereen?
Nogal druk de laatste week dus weinig on-line.
Ik heb officieel per 1 maart "eervol ontslag'.![]()
Nou ja, wist natuurlijk al heel lang, ben nu druk bezig het los te laten. Beter zo.
Nieuwe fase in m'n leven dus...
Maar het voelt wel een beetje raar, na ruim 16 jaar daar gewerkt te hebben.
Af en toe doe je me aan Ml-etje denken, die kan ook zo in raadsels postenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:42 schreef Ynske het volgende:
en iemand die ziet dat het weer wat beter gaat
Wie weet bevalt het nog Vaduz, leuk zo'n vondst! En fijn dat het goed gaat. Ik zet je tempo stiekem een tandje terug dan heb je meer tijd om hier te postenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik anders nooit snel kopen. Maar het zijn wel prima boeken! Ga ze gewoon lezen.
Kijk Yns, dat zijn inderdaad de betere dagen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:42 schreef Ynske het volgende:
Hier eendag
K voel me goed, de lente die zachtjes z'n gezichtje weer toont
Een kort bezoekje krijgen, watvoelen en iemand die ziet dat het weer wat beter gaat
gewoon even een arm om je heen en genieten
doe mij maar meer van die dagen
Ja, nu eindelijk maar eens naakt sjoelen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat doet ze al jaren urenlang per dag, time to move on denk ik
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nu eindelijk maar eens naakt sjoelen!
Ja hoor, ik ben al een paar jaar geleden voor 100% afgekeurd. En heb een iva Wia uitkering, (mensen waarbij de verwachting is dat ze nooit meer kunnen werken). Ik kreeg mijn geld van het UWV via mijn werkgever. Ik ben/was ambtenaar, dus nu ik per 1 maart ontslag heb ga ik er in geld op vooruit. Ik heb me jaren geleden gelijk daarvoor bijverzekerd middels een IPAP verzekering.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit negatieve iets positiefs gaat brengen Strega
Ah okequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben al een paar jaar geleden voor 100% afgekeurd. En heb een iva Wia uitkering, (mensen waarbij de verwachting is dat ze nooit meer kunnen werken). Ik kreeg mijn geld van het UWV via mijn werkgever. Ik ben/was ambtenaar, dus nu ik per 1 maart ontslag heb ga ik er in geld op vooruit. Ik heb me jaren geleden gelijk daarvoor bijverzekerd middels een IPAP verzekering.
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben aan het kijken welke trein ik kan nemen waar nog een toilet in zit
Vrijdag moet ik voor wat gesprekken (o.a een sollicitatie) op pad en wil ik graag onderweg van outfit switchen, dat wordt nog wat.
van die kinderdingen welquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Succes
Weet jij trouwens of Action portemonnees verkoopt?
mooi zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
Ik voel me ook best goed eigenlijk
Zin in morgen
wat is er morgen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
Ik voel me ook best goed eigenlijk
Zin in morgen
Werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er misschien ergens in een stad of winkecentra een Faillisements of Surceance opkopingszaak?. Daar heb ik voor een prikkie mijn huidige portemonnee gekocht..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik meen wel eens voor volwassenen gezien te hebben maar ik ben niet zeker.
Poe, geen ideequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit er misschien ergens in een stad of winkecentra een Faillisements of Surceance opkopingszaak?. Daar heb ik voor een prikkie mijn huidige portemonnee gekocht..
Dat soort zaken zitten bijna overal wel. Ideaal voor een werkloze/uitkeringtrekker
Je kan denk ik beter kijken op een groot station voor een betaald toilet. Die toiletten in de treinen zijn niet echt geschikt om je in om te kleden, zeker niet voor vrouwen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben aan het kijken welke trein ik kan nemen waar nog een toilet in zit
Vrijdag moet ik voor wat gesprekken (o.a een sollicitatie) op pad en wil ik graag onderweg van outfit switchen, dat wordt nog wat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werken.leuk, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werken.altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik was een tijdje geleden in een intercity geloof ik, waarbij het toilet wel een balzaal leek, maar misschien had ik iets te veel bier op om goede inschattingen te makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter kijken op een groot station voor een betaald toilet. Die toiletten in de treinen zijn niet echt geschikt om je in om te kleden, zeker niet voor vrouwen..![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Af en toe doe je me aan Ml-etje denken, die kan ook zo in raadsels posten
Fijn dat je een goeie dag hebt gehad
Dat laatste probablyquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden in een intercity geloof ik, waarbij het toilet wel een balzaal leek, maar misschien had ik iets te veel bier op om goede inschattingen te maken
die met rolstoelwc'squote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat laatste probably
Nog nooit een trein met een grote pleeruimte gezien
het was wel een heel nieuw toilet, met zo'n rare hoekdeurquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat laatste probably
Nog nooit een trein met een grote pleeruimte gezien
Ik zie zwabber nu voor me als een oud mannetje in een rolstoel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat ik die dan gehad heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
krijg je een berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als barkeepster, is er iets wat je ons moet vertellen bos?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor nu op de radio die UPC-reclames:
2 bier voor 4 euro: klant zegt ik bied de helft. Dan zou ik als barkeepster zeggen: Okee 1 bier voor 4 euro
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als barkeepster, is er iets wat je ons moet vertellen bos?
Nee hoor, maar in de reclame zit een barkeepster. En ik zou in volgend leven best wel als bijbaantje in een kroeg willen werken..quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als barkeepster, is er iets wat je ons moet vertellen bos?
Dat je zo wir-war schrijftquote:
Als ik maar een deur dicht kan doen, een ranzige toilet is geen punt, heb maar 1 minuutje nodig, kleding uit en kleding aan, en ik ben klaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter kijken op een groot station voor een betaald toilet. Die toiletten in de treinen zijn niet echt geschikt om je in om te kleden, zeker niet voor vrouwen..![]()
Ik heb dames gezien, een langwerpige met 2 vakken, niet echt een doorsnee versie. Geen idee of ze ook gewone verkopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Succes
Weet jij trouwens of Action portemonnees verkoopt?
ow, sorry, dat doe ik niet bewustquote:
Geen sorry nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow, sorry, dat doe ik niet bewust
meer een reactie vanuit mn gevoel
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Troel het volgende:
Zo. Helemaal goedgekeurd bij de tandarts, toch altijd weer fijn
Ja, nu de rest nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Zowel van boven als onder nu goedgekeurd
yeah, gomi-style heerstquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik roep wel vaak 'yeah', Gomi-style
hmm niet in de planning geloof ik, hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi ga jij nog naar de film volgende week?
Je kunt gratis naar Pathe Arena, 6 Maart:quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm niet in de planning geloof ik, hoezo?
600 laptops en telefoonschermen tegelijkertijd op fok, die zaal wordt nooit donkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
600 fokkers, je mag hopen dat je dat overleeft.
ah dacht ff dat je meevroeg om samen ergens in t donker te zittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt gratis naar Pathe Arena, 6 Maart:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière IMAX 3D #2
dat ook nog iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh das een goeiequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef gomi het volgende:
maar nee, ik ga niet. Houd niet zo van dat soort dingen waarbij er foto's op fok komen te staan
Als je 50.000 bij het voetbal overleeft dan lukt dit ook welquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dames gezien, een langwerpige met 2 vakken, niet echt een doorsnee versie. Geen idee of ze ook gewone verkopen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
600 laptops en telefoonschermen tegelijkertijd op fok, die zaal wordt nooit donker
Ik betrap me wel eens als ik hoor of zeg opgelost, dat ik er dan slotje achterzet..quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik roep wel vaak 'yeah', Gomi-style
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik betrap me wel eens als ik hoor of zeg opgelost, dat ik er dan slotje achterzet..
Ja, maar dat is er al sinds een jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah okeNou ik hoopte eigenlijk op iets anders positiefs...
Is t prettiger dan een gewoon boek? en zijn er genoeg boeken voor te krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net ff een leuk lijstje boeken binnen gehaald voor mn e-reader zeg
Je kan vrijwel ieder boek neerhalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is t prettiger dan een gewoon boek? en zijn er genoeg boeken voor te krijgen?
Welke prijsklasse versta je onder goedkoopquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook zo'n reader. Maar wel goedkoop.
Ja ik heb m via hier, voor 50 euro, inclusief verzenden, dat was het me wel waardquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook zo'n reader. Maar wel goedkoop.
op inet? of gewoon bij bv www.bol.comquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja alles, en gratis ook wel, dus alleen wat dat betreft wel al prettiger natuurlijk
en hoe zit het met lichtinval?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan vrijwel ieder boek neerhalentenminste, ik ben nog nooit een boek tegengekomen dat ik wilde en dat niet te verkrijgen was. En het leest fijner vind ik, omdat het dun is en je niet steeds de pagina om hoeft te slaan.
In bad lezen zou ik echter met een gewoon boek doen
wat kosten die dingen nu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke prijsklasse versta je onder goedkoop? Zo min mogelijk?
dat zijn leuke prijsjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb m via hier, voor 50 euro, inclusief verzenden, dat was het me wel waard
Psiesquote:
Lichtinval hangt af van de reader die je hebt. Ik had eerst een Sony ereader en daar had ik meer last mee mbt verkeerde lichtinval en niks meer kunnen lezen. Ik heb nu een kindle en die leest heel veel fijner. De display op een Kindle lijkt ook meer op een echt boek, Sony is soms nogal wazig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
op inet? of gewoon bij bv www.bol.com
[..]
en hoe zit het met lichtinval?
nu haal ik veelal uit de bieb 20 euro per jaar aan abo en onbeperkt lezen
[..]
wat kosten die dingen nu?
qua kopen is t gelijk aan gewone boeken geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoe veel betaal je voor die digitale boeken? Misschien toch wel iets voor mij. gezien mijn beperkte woonruimte en uitpuilende boekenkast...
maar is dan ook alles gewoon te vinden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ze zo van internet plukken, net als films en zulks, jeweets
wat heb jij dan nu>quote:
Doe ik niet aan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ze zo van internet plukken, net als films en zulks, jeweets
Ik ook niet bij films en muziek, maar ik koop zo godsgruwelijk veel boeken dat dat wel mag van mezelfquote:
Neuh, maar als een ander het voor je doet is het wel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet bij films en muziek, maar ik koop zo godsgruwelijk veel boeken dat dat wel mag van mezelf
Truequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, maar als een ander het voor je doet is het wel goed.![]()
In de CT magazine van maart 2012 staat een test van die dingen. Daar staat ook veel info bij over de bestandsformaten die de verschillende merken gebruiken.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb m via hier, voor 50 euro, inclusief verzenden, dat was het me wel waard
Naja psies, ik dacht dat al heel lang, dat ik zo een ding voor zo een bedrag wel wilde hebben.quote:
Als ik het gezien had deed ik ook de vraagprijs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja psies, ik dacht dat al heel lang, dat ik zo een ding voor zo een bedrag wel wilde hebben.
Dus hoppa, vraagprijs bieden dan maar he
Ik doe snel Kees aan de lijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef Pagan het volgende:
Vier buizerds gaven net een vliegshow achter ons huis.
http://imageshack.us/photo/my-images/813/img7082p.jpg/ (copy/paste deze link)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
Postcrossing 67: Waar we onze favoriete ontvangen kaart(en) showen!
Dit is zo toevallig
geloof dat bij een of ander programma zon test was vandeweekquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef Pagan het volgende:
Ik zou denk ik eerder nog deze kopen, een tablet met wifi die ook als e-reader te gebruiken is.
http://tweakers.net/price(...)ortable-mediaplayer-(grijs-7-inch).html#tab:info
Bij mn e-reader zit een fijn hoesje, en dat scherm is geen touch screen of zo, dat gaat echt niet kapot van een beetje kwijl als je er op in slaap valt of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat bij een of ander programma zon test was vandeweek
waar die ook bijzat
maar goed, ik ben zo bang dat in mijn tas of in bed t scherm naar de filestijnen gaat
want ik sleep altijd wel een boek mee, en in bed val ik in slaap met boek in bed enzo
Okee, ik ga ff zoeken dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat bij een of ander programma zon test was vandeweek
waar die ook bijzat
maar goed, ik ben zo bang dat in mijn tas of in bed t scherm naar de filestijnen gaat
want ik sleep altijd wel een boek mee, en in bed val ik in slaap met boek in bed enzo
- muurslotquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijsttijd is het alweer.
Nog tips anyone?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ow kijk nou, kleine ik met pa en ma![]()
[ afbeelding ]
Pannekoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijsttijd is het alweer.
Nog tips anyone?
Mwah, beetje uit winterslaap aan het komenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mwah, beetje uit winterslaap aan het komen. Nog geen baan gevonden, wel een paar opties waarover nog gepraat moet worden. Per 1 maart beginnen zal lastig worden, dus hopelijk dat het weer nog wat beter wordt (en de benzineprijzen wat dalen
).
oeh ja daar heb ik wel zin inquote:
Ja twee seconden en ze zijn binnen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb niet echt goed gekeken.nig, de 100jarige binnen gehaald,.ging heel.soepel
Ik blijf het toch echt verbluffend vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
status, klaar met 3D printen voor de dag, morgen de laatste dingetjes en dan in elkar zetten die hap
Same herequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik blijf het toch echt verbluffend vinden.
Wel accacio er bij zeggen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Nog even en Zwab kan naar een apparaat in de muur toe lopen en zeggen "tea, earl grey, hot" en dan verschijnt het out of thin air.
Ja, goed. Er zit voorjaar in de lucht. Dingen worden afgerond, dus jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here![]()
Het lijkt echt wel science fiction he!
Hier gaat het goed, erg erg druk deze week wel, op werk en thuis ook met sociaal gedoe![]()
Vanavond weer visite, ik ga eerst snel boodschappen doen, wel lekker voor de hondjes, vriendin blijft dan lekker thuis met ze. Dan eten en War Horse kijken denk ik, of spelletjes doen.
Hoe issie daar?
Ja, maar je weets toch.....als Pasen en Pinksteren op één dag vallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit in de stiltecoupe, stom wijf hier. Eerst heel luidruchtig n hele komkommer naar bimmen werken, bah. Daarna bellen "ja ik ga naar pinkpop dar was altijd met pasen"
dat heet een waterkokerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Nog even en Zwab kan naar een apparaat in de muur toe lopen en zeggen "tea, earl grey, hot" en dan verschijnt het out of thin air.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit in de stiltecoupe, stom wijf hier. Eerst heel luidruchtig n hele komkommer naar bimmen werken, bah. Daarna bellen "ja ik ga naar pinkpop dar was altijd met pasen"
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommer
Die reedt met plezier op haar brommer
Op een dag had ze pech
Haar zadel was weg
Nu bergt ze met gemak een komkommer.
Heeeeeeel tof!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
alle onderdelen tot nu toe, morgen de laatste rondes
WOW!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
alle onderdelen tot nu toe, morgen de laatste rondes
Oke, goed om te weten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:41 schreef Ynske het volgende:
ben net bij de action gehad, ze hebben idd ook gewone portemonees van die dames dingen maar ook gewone
Ik zag er laatst ook 1, mijn ma zat naast me en ik wees er gelijk naarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
OH! Miniem, ik zag vandaag MINI LesautoNooit eerder gezien
Das wel leuk jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Miniem het volgende:
Ik zei nog daar had ik wel graag in willen lessen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel leuk ja
Het grappige is dat ik nét zat te blaten dat Mini's leuk zijn en 30 sec later komt die leswagen voorbij
Hebben zie die ook geprintquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
gekke 3Dprintduitsers, beetje een zakje gummibeertjes bij m'n bestelling doen
[ afbeelding ]
Ja, is iets goedkoper, maar wel zwaarder dan triplex, zou aan de binnenkant dan wel de hoeken verstevigen met latjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hebben zie die ook geprint?
En jou moest ik hebben
Kan ik mdf voor mijn kist gebruiken?
Ten 1e is het multiplex.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, is iets goedkoper, maar wel zwaarder dan triplex, zou aan de binnenkant dan wel de hoeken verstevigen met latjes
godverquote:
Das stevig zat jaquote:En ten 2e neem ik dan 1,8 cm dik mdf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:17 schreef Ynske het volgende:
boh, heb mn goede daad voor vandaag ook weer gedaanDat is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ook niet al die microorganismes die je niet met het blote ook kan zien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, ik heb wederom weer geen slachtoffers gemaakt op de weg.
*Burp*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heb je met mijn goudvis gedaan?
Met mij welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Pagan het volgende:
Zo eentje, kan gewoon op het fornuis, werkt als een tiet.
[ afbeelding ]
Alles goed met iedereen?
Da's geen probleem. De rook blijft er nagenoeg helemaal in, dus de afzuigkap aan is echt voldoende.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik heb een open keuken, dat lijkt me niet zo fris![]()
Prima hier , druk druk![]()
En daar?
Spannend. Ken je haar al langer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met mij wel![]()
Alleen ik zou gister iemand op date vragen maar ze was er niet![]()
Volgende keer maar
waar komt dan de melk uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Pagan het volgende:
Zo eentje, kan gewoon op het fornuis, werkt als een tiet.
[ afbeelding ]
Alles goed met iedereen?
quote:
Daar is nu die afzuigkap voor.quote:
Over de tussenstand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Persconferentie over Friso om 12 uur.
Die zal wel niet weer nergens over gaan toch?
Blegh...
Ik ben benieuw of die al bijgekomen is , anders ziet het er niet goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Persconferentie over Friso om 12 uur.
Die zal wel niet weer nergens over gaan toch?
Blegh...
kunstmatige coma kunnen ze zelfs maanden volhouden om het lichaam de rust te geven om te herstellenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Het is toch "normaal" in zulke gevallen dat je zo lang in coma gehouden wordt?
Sowieso ziet het er niet goed uit lijkt me hoor.
Ik vind het echt heel sneu voor Trix, ik heb serieus met dr te doen als ik dr op het journaal dat ziekenhuis in zie gaan elke keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn capensis is nauwelijks wat over.
Dit was hij eerst.![]()
Zijn geen kasplantjes hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
Subtiel, die overstap van Friso naar kasplantjes.![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
Subtiel, die overstap van Friso naar kasplantjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |