I know, maar ik vind het knap dat je zoiets bedenktquote:Op woensdag 22 februari 2012 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik hield op met de inhoud te geloven na de eerste regel. Leonidas is wel zo'n beetje de grootste fantast die er rondlooopt
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij ook niet, vind films best interessant maar ik ben meer aan ksoten kwijt dan dat ik lokaal anar de bios ga
Ik lust geen popcorn en kijk liever films in mijn eentje. Om dan 1½ uur te rijden voor een gratis glaasje fris: ik ben wel Nederlander maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heen.
oh, nog een detail dat ik moet melden, ik zit dan in Ierlandquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heen.
Misschien kan je meereizen met iemand en de benzinekosten delen?
En juist dat vind ik zo prettigquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien kan je meereizen met iemand en de benzinekosten delen?
Begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik lust geen popcorn en kijk liever films in mijn eentje. Om dan 1½ uur te rijden voor een gratis glaasje fris: ik ben wel Nederlander maar er zijn grenzen
Toch juist gezellig? Als je met een clubje van hier gaat heb je gewoon een gezellige meetquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En juist dat vind ik zo prettig
Alhoewel...je wéét niet dat ze om je heen zitten.
zeg ook niet dat het slecht is, maar zijn posts geloof ik al jaren niet meer, maar knap is het zekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het knap dat je zoiets bedenkt
Het ging me ook totaal niet om de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg ook niet dat het slecht is, maar zijn posts geloof ik al jaren niet meer, maar knap is het zeker
Dan ga ik liever naar een gewone meetquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch juist gezellig? Als je met een clubje van hier gaat heb je gewoon een gezellige meet.
Het leuke hiervan vind ik zelf dat je veel meer mensen ziet dan op een normale meet. AKQ-meet zie je enkel AKQ-mensen, Alkmaar-meet zie ik enkel de Alkmaarders, crewmeet zie ik enkel crew, nu zie ik heel veel mensenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een gewone meet
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk niet dat ik ga, maar vind het een leuke actie
Beter dan die livestream met Andre Kuipers maar minder tof dan de 100 euro
Je hebt het nu wel genoeg verdedigtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Het leuke hiervan vind ik zelf dat je veel meer mensen ziet dan op een normale meet. AKQ-meet zie je enkel AKQ-mensen, Alkmaar-meet zie ik enkel de Alkmaarders, crewmeet zie ik enkel crew, nu zie ik heel veel mensen.
Maar ik wil niemand iets opdringen hoor, snap het heel goed als mensen er geen zin in hebben, of het te ver vinden (of allebei).
Duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel genoeg verdedigt
Maar wel even met je buren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik hoef niet zo nodig te meeten met random fok!ers
is daar een pakketje afgeleverd?quote:
Yupquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is daar een pakketje afgeleverd?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit alleen wel met de zwangerschapsyoga van mijn vrouw die avond. Is ook nog eens een partnerles![]()
dan zal ik ze vanmiddag even lastigvallenquote:
Gelukkig valt het in Nederland nog relatief mee, in vergelijking met andere Westerse landen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, bedankt! Vooral voor het slikken van antibiotica omdat je een scheet hebt gelaten(en vervolgens je kuur niet hebt afgemaakt)
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-geen-zin-meer.html
Is dat zo? Ik had onlangs last van mijn keel een kreeg echt van bijna iedereen het advies "even een kuurtje te halen"quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig valt het in Nederland nog relatief mee, in vergelijking met andere Westerse landen...
http://www.kennislink.nl/(...)nd-laagste-in-europaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had onlangs last van mijn keel een kreeg echt van bijna iedereen het advies "even een kuurtje te halen"
We zijn hier in NL geen haar beter.
Dat is wel 7 jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)nd-laagste-in-europa
Is weliswaar al weer een paar jaar oud maar ik las recent een soortgelijk artikel.
Volgens mij zijn artsen in Nederland nog steeds relatief terughoudend met de prescriptie van antibiotica, in vergelijking met de rest van Europa.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel 7 jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu staat.
Da's waar...quote:Trouwens, ook met het laagste gebruik kan het nog steeds veels te veel zijn
Ik heb in mijn leven één keer een kuur gehad, bij een blaasontsteking. Bij mijn keelontstekingen zelfs nooit. Ik snap ook nooit waarom mensen meteen naar de huisarts rennenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, bedankt! Vooral voor het slikken van antibiotica omdat je een scheet hebt gelaten(en vervolgens je kuur niet hebt afgemaakt)
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-geen-zin-meer.html
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat alles goed afloopt Mark
En ik ga weer naar buiten want binnen vind ik het koud
Wispelturigheid, uw naam is Vrouwquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
En ik ga weer naar buiten want binnen vind ik het koud
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?
Ik denk dat we een weervrouwtje hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?
Ik heb al wel meerdere kuren gehad. Een keer bij een ingekapselde ontsteking in mijn been. En een keer toen degene naast wie ik zat op de middelbare school een hersenvliesontsteking kreeg. Uit voorzorg kreeg ik ook een kuur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer een kuur gehad, bij een blaasontsteking. Bij mijn keelontstekingen zelfs nooit. Ik snap ook nooit waarom mensen meteen naar de huisarts rennen
Ja, maar dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb al wel meerdere kuren gehad. Een keer bij een ingekapselde ontsteking in mijn been. En een keer toen degene naast wie ik zat op de middelbare school een hersenvliesontsteking kreeg. Uit voorzorg kreeg ik ook een kuur.
Dat is niet zo gek hoor. In een woestijn is het overdag ook 40C en en 's nachts kan het zelfs vriezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
LOL @ NemMaar het weer is echt raar, overdag heet en 's avonds (en binnen) hartstikke koud. Zit overdag buiten in een shirtje en 's avonds met fleecetrui en onder een elektrische deken op de bank
Pcies.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat is begrijpelijk.
Een vriendin van me had vaak blaasontsteking en iedere keer kreeg ze een kuur. Natuurlijk steeds een andere, want anders werkt het niet meer. Pas na een keer of 15 besloten ze dat het mooi was geweest en dat ze nu maar eens een sterkere moest hebben/iets anders moest nemen.
Nou ben ik er ook niet voor om meteen drastische middelen in te zetten, maar als ze dat na 5 keer hadden gedaan, had dat wel 10 kuren bespaard.
Mensen willen niet ziek zijn en denken dat een huisarts alles kan genezen ofzo. Ze willen hoe dan ook *iets* krijgen, dan denken ze dat er wat aan gedaan wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer een kuur gehad, bij een blaasontsteking. Bij mijn keelontstekingen zelfs nooit. Ik snap ook nooit waarom mensen meteen naar de huisarts rennen
Nee nee, het was gewoon even om ons ze ogen uit te steken, toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel het ook niet om te klagen hoorGa lekker het zonnetje weer in
Ja da's wel heel vaak ja... Maar ja, sterker is natuurlijk weer gevaarlijk omdat je dan ook weer een risico loopt dat ze daar sneller resistent tegen worden, en volgens mij doodt een sterkere kuur ook meer bacteriën die helemaal niet ongewenst zijn (maar dat weet ik niet zeker). Maar 15x is wel absurd natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat is begrijpelijk.
Een vriendin van me had vaak blaasontsteking en iedere keer kreeg ze een kuur. Natuurlijk steeds een andere, want anders werkt het niet meer. Pas na een keer of 15 besloten ze dat het mooi was geweest en dat ze nu maar eens een sterkere moest hebben/iets anders moest nemen.
Nou ben ik er ook niet voor om meteen drastische middelen in te zetten, maar als ze dat na 5 keer hadden gedaan, had dat wel 10 kuren bespaard.
Die vriendin kreeg dus uiteindelijk eenmalig een zetpil (vaginaal), ook iets voor jou? Volgens mij heeft ze nergens meer last vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel het ook niet om te klagen hoorGa lekker het zonnetje weer in
Ik heb trouwens duizenden kuren gehad tegen blaasontsteking, die werkte op een gegeven moment ook niet meer
Kan er wel eens naar vragenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die vriendin kreeg dus uiteindelijk eenmalig een zetpil (vaginaal), ook iets voor jou? Volgens mij heeft ze nergens meer last van
Ik vind dat echt ongelooflijk. Een huisarts moet dan toch na gaan denken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan er wel eens naar vragen
Heb denk ik wel 50 kuren gehad
Zo, dat is niet goed hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt een mega-irritante laptop. Ik ging thee halen dus hij was vergrendeld. Vervolgens zit ik minutenlang te wachten totdat ik mijn wachtwoord kan invoeren, enkel omdat hij met regelmaat gewoon geen enkele toets herkent. En dan ineens doet hij het weer.
Dat heb ik overigens alleen bij het aanmeldscherm en nooit als ik eenmaal binnen ben
Klopt helemaal.quote:
Social media FTWDquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Net via Twitter ontdekt waar ik ga eten vanavond
Ja, maar helaas wel weer een nieuwsbericht van Russische afkomst.quote:
Boven de 130 is top 2,5%quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kwam er achter dat ik met mijn IQ e.d. ruim bij de top 2% van de wereld hoorZou je toch niet zeggen als je me gemiddeld zo hoort
quote:
*meldtquote:
doen we dan goed in de SCquote:
Nee, 2,5%. Gemiddelde is 100 en 95% zit tussen de 70 en 130quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
edit: ik las dat boven de 130 al 2% is maar either way
Ik denk dat spelers van een kennisquiz geen dwarsdoorsnede van de bevolking zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
doen we dan goed in de SC
Geinigquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Mark het volgende:
[..]
*meldt
Heb een paar jaar terug voor de lol (maar ook uit nieuwsgierigheid) een IQ test gedaan bij Mensa. Ben uiteindelijk geen lid geworden, maar mocht wel
Nee, top 2%, dus zal 130 geweest zijn als ik de verdeling zo ziequote:
Zelfde hier. Zegt dus niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Mark het volgende:
[..]
*meldt
Heb een paar jaar terug voor de lol (maar ook uit nieuwsgierigheid) een IQ test gedaan bij Mensa. Ben uiteindelijk geen lid geworden, maar mocht wel
Maar zonder die klas over te slaan deed je er misschien wel 9 jaar overquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:30 schreef Soempie het volgende:
Mocht ook van 3 naar 5 VWO en daarna liep alles in de soep. Heb uiteindelijk 8 jaar gedaan over m'n VWO.
133, toch niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, top 2%, dus zal 130 geweest zijn als ik de verdeling zo zie
Edit: van wiki:
Om lid te mogen worden van Mensa moet men aantonen dat men een IQ heeft in het 98e of een hogere percentiel (de bijbehorende IQ score varieert van test tot test, maar heeft een minimum van 133 bij een SD=16).
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar zonder die klas over te slaan deed je er misschien wel 9 jaar over.
quote:
een trekvolkquote:
quote:
nicequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend en ik worden straks mee uit eten genomen door zijn baas![]()
Hmmm ja hier ook!quote:
Zoals? Ik kijk altijd bij de vegetarische gerechten, omdat ik niet zo gek ben op vlees. Maar vaak is er maar weinig keus...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm ja hier ook!
TM, ik geloof wel dat het een lekker restaurantje is! Het zit er nog niet zo lang, en is vrij klein, maar ik zie al allemaal dingen op de kaart waar ik nog nooit van gehoord heb
Vraag me echt af wat de man daar dan moet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit alleen wel met de zwangerschapsyoga van mijn vrouw die avond. Is ook nog eens een partnerles![]()
Mja, er staat precies 1 vegetarisch hoofdgerecht op het menuquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoals? Ik kijk altijd bij de vegetarische gerechten, omdat ik niet zo gek ben op vlees. Maar vaak is er maar weinig keus...
En veel plezier en eet smakelijk alvast!
Ik kies eetcafés er altijd op uit, maar als een ander trakteert is dat wat lastiger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoals? Ik kijk altijd bij de vegetarische gerechten, omdat ik niet zo gek ben op vlees. Maar vaak is er maar weinig keus...
En veel plezier en eet smakelijk alvast!
Ik was ook een paar dagen drukquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haaai
Hoe is het ermee? Heb niet veel meer van je gelezen de laatste tijd.
Veel te hoge hakken zijn per definitie goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, haar gekamd, jurkje aan, veel te hoge hakken aan.... ik ben klaar
pics! /C4/IARL/Bart modequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, haar gekamd, jurkje aan, veel te hoge hakken aan.... ik ben klaar
Dat vind ik altijd zo apart, er zijn zo veel soorten vlees (of vis). Voor mij klinkt het bijna hetzelfde als dat iemand geen groente lust.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef Soempie het volgende:
Zoals? Ik kijk altijd bij de vegetarische gerechten, omdat ik niet zo gek ben op vlees.
Meepuffen. Dan kan de man ook meehelpen puffen in het tempo als het zo ver is.Of wordt dat niet geoefend met de yoga?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef Soempie het volgende:
Vraag me echt af wat de man daar dan moet.
Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik kan, wil en ga ook niet naar de film.
Maar ik vind het wél een toffe actie!
Wereldpremière, en dan ook nog eens alleen speciaal voor Fok. Daar mag Fok zeer trots op zijn.
Niks bijzonders zegt zequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was ook een paar dagen druk![]()
Niets bijzonders hier eigenlijk (of misschien ook wel, maar ik merk er niet zoveel van).
quote:
quote:
5 maartquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niks bijzonders zegt zeWanneer heb je een echo? Of heb je die al gehad?
jij/jullie ookquote:
Heel begrijpelijk. Toen het niet lukte, kon je er niks aan doen en was dat het ergste wat kon gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het vreet energie namelijk. en dat het wel is gelukt is vreemd genoeg nu even moeilijker te handelen dan dat het niet lukte.
Ik heb hem nooit volledig ingevuld, drie keer aan begonnen en ik was hem iedere keer halverwege beuquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij trouwens van dat klemtoononderzoek nog een tweede mailtje gehad? Ik heb van dat tweede mailtje alles in zitten vullen en bij verzenden kreeg ik een hele lijst met wat ik nog niet had ingevuld (de namen van de vorige keer).![]()
Dát inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef wyccie het volgende:
En als ik een naam 3 keer anders uitsprak, klonk dat ook 3 keer redelijk.
blijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
@Yuri, we zitten dagelijks dichter bij elkaar dan ik gedacht had
Ze lijkt zo heel erg op Soempie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Na enige drukte dan toch hierbij twee foto's van Jair en Tinuviel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]en
Rijkelijk te laat. Reizigers zijn al opgehitst c.q. weggejaagd naar het private vervoer. En overheden zijn medeverantwoordelijk hieraan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
TLS moet op de schop
http://www.nu.nl/binnenla(...)rijf-tls-schop-.html
Haha zeuren loontquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Na enige drukte dan toch hierbij twee foto's van Jair en Tinuviel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]en
Lady Gaga?quote:
quote:
Hij vindt het erg leuk, is er ook echt mee bezigquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef MaJo het volgende:
Haha zeuren loont
Mooie foto's! En flinke buik alwat vindt Jair ervan dat hij een broertje of zusje krijgt?
niet in de euroborg, wel 4 dagen per week in die toren er tegenoverquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
maar ben jij daar elke dag dan?
Neuh, zo erg ook weer niet, maar wat ademoefeningen en massagetecgnieken zijn wel handig bij eventuele rugweeën of ander ongemak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef wyccie het volgende:
Meepuffen. Dan kan de man ook meehelpen puffen in het tempo als het zo ver is.Of wordt dat niet geoefend met de yoga?
En 'samen zwanger zijn'.
daarvoor ken ik Soempie niet goed genoegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt zo heel erg op Soempie.
Goeie buik.
Nee, alleen de foto's uit deze scquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
Meepuffen kan fijn zijn. Door de pijn kan de vrouw te snel gaan en dan kan de man mooi corrigeren (of een knal voor z'n harses krijgen).
Ik dacht dat jij Soempie wel eens gezien had. Ik baseer het op de foto in haar fobo.
Ikke lekker welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, alleen de foto's uit deze scnog niet irl
mijn god wat klinkt dat allemaal lekkerquote:
Pics!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik heb echt heerlijk gegeten! We kregen een viergangen- verrassingsmenumet bijpassende wijnen!
Dus ik ben wel flink aangeschoten nu
wat is het nu geworden dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een nieuwe auto
Nogal een achteruitgang t.o.v. mijn tijdelijke peugeot 308 premium, maar hij rijdt en is de komende twee jaar voor mij!
Ik durfde alleen nog geen 130 te rijden bij Utrecht, want ik waaide al twee keer bijna weg. En ik kan kiezen tussen knieën tegen het stuur of armen net te kort om bij het stuur te kunnen
dan snap ik dat van 130 en wegwaaien wel, maar he, het is beter dan een 11 jaar oude skoda fabiaquote:
Voor access. Officieel dan, want hij is wel extra smallquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
De XS staat toch niet voor 'extra small' hoop ik?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor access. Officieel dan, want hij is wel extra small
True.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan snap ik dat van 130 en wegwaaien wel, maar he, het is beter dan een 11 jaar oude skoda fabia
in de meeste auto's wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:52 schreef B.ertha het volgende:
Nooit geweten trouwens dat een klep op het dashboard kastje niet standaard is.
Vanwaar de achteruitgang danquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een nieuwe auto
Nogal een achteruitgang t.o.v. mijn tijdelijke peugeot 308 premium, maar hij rijdt en is de komende twee jaar voor mij!
Ik durfde alleen nog geen 130 te rijden bij Utrecht, want ik waaide al twee keer bijna weg. En ik kan kiezen tussen knieën tegen het stuur of armen net te kort om bij het stuur te kunnen
Dat was altijd al de bedoeling, maar de levering van deze liet op zich wachten, dus kreeg ik een auto die al in het wagenpark zat.quote:
Ah oke, het is dus wel een leasebak(kie)?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat was altijd al de bedoeling, maar de levering van deze liet op zich wachten, dus kreeg ik een auto die al in het wagenpark zat.
daar kan ik niet eens 1 keer voor tanken en ik rij 2,5 tank per maand leeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik betaal wel een eigen bijdrage, zodat ik ook onbeperkt privé mag rijden en tanken. Dat is 50 euro en ik heb berekend dat mijn bijtelling 28 euro is, dus voor 78 per maand heb ik een volledig verzekerde auto met brandstof en gratis onderhoud
Ik heb al 3 keer getankt in deze maand, dus ik zou ook de pineut zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar kan ik niet eens 1 keer voor tanken en ik rij 2,5 tank per maand leeg.
ik doe iets verkeerd
en dan heb jij nog een kleine tankquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer getankt in deze maand, dus ik zou ook de pineut zijn
Mooi he, leaseauto's!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik betaal wel een eigen bijdrage, zodat ik ook onbeperkt privé mag rijden en tanken. Dat is 50 euro en ik heb berekend dat mijn bijtelling 28 euro is, dus voor 78 per maand heb ik een volledig verzekerde auto met brandstof en gratis onderhoud
Ik had een grote tank hequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan heb jij nog een kleine tank
mijn auto is een kleine tank
Maar goed, hij gaat ook niet voor niks weg
Goeie tip, lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mooi he, leaseauto's!
Een kleine tip: bouw in je consultanttijd een klein potje op om een auto te kopen als je ooit uit dienst gaat. Heb ik niet gedaan en nu moet ik mijn 'gewone' spaargeld aanspreken om een autootje te kopen.
als je die had, jazeker (maar mijn eerste twee auto's waren leasewagens, moet 'm morgen inleverenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Bart het volgende:
Of het geld van de verkoop van je eigen auto apart houden.
Ja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
als je die had, jazeker (maar mijn eerste twee auto's waren leasewagens, moet 'm morgen inleveren)
quote:
Dat is een leuk bedrag en goed te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind die structuur niet lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Vleesvetrandjes vind ik juist het lekkerste
Maar die blijft toch meestal gewoon geparkeerd staan?quote:
Ieks... maar ja daar ben ik toch een aparte in. Ik eet ook geen (beetje) rauw vlees.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Vleesvetrandjes vind ik juist het lekkerste
Leuk die blog!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Soempie het volgende:
http://wiebelsoempie.blogspot.com/
Hoef ik hier niet meer te updaten.
Erg fijn he zo'n leaseauto.Wij betalen ook heel weinig en mogen ook onbeperkt gebruik maken van de auto. Heel handig, aangezien familie en vrienden behoorlijk ver van ons vandaan wonen.
En ik heb m'n eigen auto.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar die blijft toch meestal gewoon geparkeerd staan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister nog naar een vriendin gereden en de hellingproef moeten doen. Daarna van de stress bij het stoplicht twee keer de auto stil laten vallen. Ik kon nog net door groen, maar de mensen achter me niet meer.![]()
![]()
Welkom in de wondere wereld van het babyblogquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Soempie het volgende:
http://wiebelsoempie.blogspot.com/
Hoef ik hier niet meer te updaten.
Erg fijn he zo'n leaseauto.Wij betalen ook heel weinig en mogen ook onbeperkt gebruik maken van de auto. Heel handig, aangezien familie en vrienden behoorlijk ver van ons vandaan wonen.
En ik heb m'n eigen auto.
Ja, maar mijne is natuurlijk wel heel anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van het babyblog
Een oud-collega van me wordt daar helemaal leip van!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef Soempie het volgende:
En ik heb een
[ afbeelding ]
Kunnen mensen er rekening mee houden dat ik niet kan rijden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een oud-collega van me wordt daar helemaal leip van!
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
Achja, de aso's die bovenop je bumper gaan zitten trekken zich ook geen kont aan van zo'n bordje.
En als zelfs dat niet lukt, kun je nog gewoon lomp veel gas geven en dan pas de koppeling loslaten. Dan zit je ook niet met dat moeilijke overgangsmomentquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Wiebelkont het volgende:
En het is zo makkelijk! Gewoon proberen weg te rijden met de handrem erop, en zodra je voelt dat je tegengehouden word, de handrem losmaken voor de motor stilvalt!
Indien diesel, gewoon de koppeling als rem gebruiken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Wiebelkont het volgende:
En het is zo makkelijk! auto in D zetten, voet van rem halen en gas geven
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik liet bij mijn eerste rijexamen 2x mijn motor afslaan door te weinig gas.
"Geeft toch eens gewoon gas, meisje." Trauma's
't Goede leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
Net lekker buiten ontbeten en zo een stadje verkennen![]()
Dat is juist de reden van de stress. Met rijles ging het altijd prima, maar dat was een diesel. Nu moest het opeens met de handrem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Indien diesel, gewoon de koppeling als rem gebruiken.
En wel geslaagd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een stuuringreep tijdens mijn rij-examen
Met een benzine kan het ook wel, maar dan moet je gewoon sneller reageren omdat een benzinemotor sneller stilvalt door het lagere koppel. Zeker jouw Toyota scheurslet heeft daar genoeg vermogen voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is juist de reden van de stress. Met rijles ging het altijd prima, maar dat was een diesel. Nu moest het opeens met de handrem.
Ga eens werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Met een benzine kan het ook wel, maar dan moet je gewoon sneller reageren omdat een benzinemotor sneller stilvalt door het lagere koppel. Zeker jouw Toyota scheurslet heeft daar genoeg vermogen voor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn zeiksnor van een instructeur heeft ook 1 keer geroepen dat ik wel wat feller weg mocht rijden bij het stoplicht.
1 stoplicht en 2 gierende banden later vond hij mij ook niet meer zo leuk. Ik mocht hem toch al niet
Wel geslaagdquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wel geslaagd?Wat was de reden?
TM
Ter vergelijking:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Met een benzine kan het ook wel, maar dan moet je gewoon sneller reageren omdat een benzinemotor sneller stilvalt door het lagere koppel. Zeker jouw Toyota scheurslet heeft daar genoeg vermogen voor.
Dat hoop ik ook niet. En als mensen het roepen dan ga ik niet als een mak schaap dat ook doen. Ik ga sowieso pas naar de dokter als het echt heel erg is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef wyccie het volgende:
Nem, de mensen in je omgeving kunnen wel roepen dat je maar een kuurtje moet halen, maar ik hoop dat je huisarts daar niet in meegaat.
Daar heb ik vorige week nog training in gehad (om mensen antiobiotica te weigeren).
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Etcetera het volgende:
WAAHAHAHAHAHA ik heb een Donald Duck Dekbed Overtrek gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel 2-persoons toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, en ik vond Sven gek met z'n star wars lepel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sven: "Ja, geef maarquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik trek hier de bestekla open zie ik een nieuw lepeltje. Met R2D2 op de lepel gedrukt. Nu is het kindje van een vriendin van mij helemaal gek op star wars (heb hem gister een shirt gegeven met darth vader op de voorkant, terwijl hij met zijn star wars lego zat te spelen).
Dus ik zeg tegen Sven: heeee, mag ik die aan hem geven? Valt er zo'n veelzeggende pauze en vervolgens een: erhm....nou.... eh, ja hoor..
![]()
Op de verpakking leek het of hij licht gaf maar da is heul nie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sven: "Ja, geef maar" *Kruipt stil weg in hoekje
Ik las in eerst instantie 'dood'quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tijdens mijn laatste rijexamen door rood gereden
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las in eerst instantie 'dood'
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Als we met de hele SC 20k / persoon neerleggen, moeten we dat wel redden lijkt me...
Ik heb geen 20k. Ik kom net aan de 2kquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Als we met de hele SC 20k / persoon neerleggen, moeten we dat wel redden lijkt me...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las in eerst instantie 'dood'
Geen idee, maar de plaatselijke super doop ik de Aardappels,Koekjes & Quiche shopquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook
[..]![]()
En hoe noemen we dat dorp dan?
Je bedoelt dat je niets hebt aan een hoog IQ bij autorijles? Zolang je de theorie buiten beschouwing laat moet ik het daar mee eens zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Potverdorie, bewijst de SC dat een collega van m'n instructeur toch gelijk had: hoog IQ, rijden tijdens de les: waardeloos.
huh wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Potverdorie, bewijst de SC dat een collega van m'n instructeur toch gelijk had: hoog IQ, rijden tijdens de les: waardeloos.
Hij trok het nog wat verder door, maar daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niets hebt aan een hoog IQ bij autorijles? Zolang je de theorie buiten beschouwing laat moet ik het daar mee eens zijn
Omgekeerd evenredig dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij trok het nog wat verder door, maar daar komt het wel op neer.
Dat is wel een goeie trouwens, gaat het alleen op voor het vrouwelijk geslacht?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Slimme meisjes zijn volgens mij de nachtmerrie van elke instructeurTeveel nadenken en te weinig gewoon doen.
Ach, het gaat om 19 gebouwen. Dus ongeveer 17k euro per gebouw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen 20k. Ik kom net aan de 2k
We nemen toch ook een hypotheek? Maak er een vakantiepark van, heb je het er zo uit!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, het gaat om 19 gebouwen. Dus ongeveer 17k euro per gebouw.
Maar als jij met 9 mensen in 1 zo'n boederij wilt gaan wonen.. hoef je maar 2k per persoon neer te tikken
Onbekende mensen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We nemen toch ook een hypotheek? Maak er een vakantiepark van, heb je het er zo uit!
Denk dat dat zo'n bs onderzoekje geweest is. Alsof domme mensen beter kunnen autorijdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie trouwens, gaat het alleen op voor het vrouwelijk geslacht?
Ik geloof wel dat het specifiek voor meisjes geldt jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie trouwens, gaat het alleen op voor het vrouwelijk geslacht?
Ik geloof dat we het over de mening van een rij-instructeur haddenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk dat dat zo'n bs onderzoekje geweest is. Alsof domme mensen beter kunnen autorijden
Ik zat bij mijn theorie examen naast een meisje wat al voor de 30e ( !!! ) keer theorie examen deed.
'ja je moet gewoon een beetje geluk hebben' (nee je moet leren muts)
Maar zo iemand kan dus niet eens fatsoenlijk borden lezen, laat staan het verkeer lezen.
Kan ze uberhaupt wel lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar zo iemand kan dus niet eens fatsoenlijk borden lezen, laat staan het verkeer lezen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uberhaupt lijkt me een erg moeilijk woord
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Geen idee, maar de plaatselijke super doop ik de Aardappels,Koekjes & Quiche shop
Zo erg ga ik het niet maken hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik heb laatst een stukje gezien op tv (of gelezen in een krantje?) over een vrouw die zo ongeveer alles wat ze nodig had om te leven bij elkaar won.Had ze wel een dagtaak aan trouwens.
Word up, yo!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
is het al bijna weekend?
doordeweeks naar de kroeg is niet goed voor me
wel overleden inmiddels zeker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word up, yo!
Als iemand zijn vogeltje zoekt...die heb ik.
Als ik 1 van de 2 weet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel overleden inmiddels zeker?
Oh en nog even klagen over gister, in 1 ronde de vragen hoe een of andere arts in Greys Anatomy heet en hoe de school van Glee heet.
Hallo, ik ben man en hetero, dat weet ik toch niet!
dan ben jij naar mijn weten nog steeds man en hetero. En waar was je gister dan?quote:
Ik zou me erbuiten houdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Een iemand in onze vriendengroep heeft een eigen zaak, en daar heeft iemand anders van die vriendengroep een tijdje gewerkt. Maar betalen van het werk bleef een beetje uit, en nu heeft die jongen die recht heeft op geld er werk van gemaakt. En de eigenaar vindt dat er een mes in z'n rug is gestoken, terwijl hij zelf fout zit. Zal ik 'm dit laten zien![]()
[ afbeelding ]
?????quote:
Ze ziet er niet uit als een dwerg:quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Kanonnen! Telefoons waren groot...moesten toen kleiner. En nu moeten ze weer groter. Dat lukt!
[ afbeelding ]
Of zou ze hele kleine handjes hebben?
Ik was gisteren in de kroeg, bier zuipen en kut roepenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ben jij naar mijn weten nog steeds man en hetero. En waar was je gister dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |