I know, maar ik vind het knap dat je zoiets bedenktquote:Op woensdag 22 februari 2012 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik hield op met de inhoud te geloven na de eerste regel. Leonidas is wel zo'n beetje de grootste fantast die er rondlooopt
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij ook niet, vind films best interessant maar ik ben meer aan ksoten kwijt dan dat ik lokaal anar de bios ga
Ik lust geen popcorn en kijk liever films in mijn eentje. Om dan 1½ uur te rijden voor een gratis glaasje fris: ik ben wel Nederlander maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heen.
oh, nog een detail dat ik moet melden, ik zit dan in Ierlandquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's het enige nadeel ja. Maar ja, lokaal heb je geen gratis popcorn, gratis drankje, en een berg mede-FOK!kers om je heen.
Misschien kan je meereizen met iemand en de benzinekosten delen?
En juist dat vind ik zo prettigquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien kan je meereizen met iemand en de benzinekosten delen?
Begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik lust geen popcorn en kijk liever films in mijn eentje. Om dan 1½ uur te rijden voor een gratis glaasje fris: ik ben wel Nederlander maar er zijn grenzen
Toch juist gezellig? Als je met een clubje van hier gaat heb je gewoon een gezellige meetquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En juist dat vind ik zo prettig
Alhoewel...je wéét niet dat ze om je heen zitten.
zeg ook niet dat het slecht is, maar zijn posts geloof ik al jaren niet meer, maar knap is het zekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het knap dat je zoiets bedenkt
Het ging me ook totaal niet om de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg ook niet dat het slecht is, maar zijn posts geloof ik al jaren niet meer, maar knap is het zeker
Dan ga ik liever naar een gewone meetquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch juist gezellig? Als je met een clubje van hier gaat heb je gewoon een gezellige meet.
Het leuke hiervan vind ik zelf dat je veel meer mensen ziet dan op een normale meet. AKQ-meet zie je enkel AKQ-mensen, Alkmaar-meet zie ik enkel de Alkmaarders, crewmeet zie ik enkel crew, nu zie ik heel veel mensenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een gewone meet
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk niet dat ik ga, maar vind het een leuke actie
Beter dan die livestream met Andre Kuipers maar minder tof dan de 100 euro
Je hebt het nu wel genoeg verdedigtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Het leuke hiervan vind ik zelf dat je veel meer mensen ziet dan op een normale meet. AKQ-meet zie je enkel AKQ-mensen, Alkmaar-meet zie ik enkel de Alkmaarders, crewmeet zie ik enkel crew, nu zie ik heel veel mensen.
Maar ik wil niemand iets opdringen hoor, snap het heel goed als mensen er geen zin in hebben, of het te ver vinden (of allebei).
Duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel genoeg verdedigt
Maar wel even met je buren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik hoef niet zo nodig te meeten met random fok!ers
is daar een pakketje afgeleverd?quote:
Yupquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is daar een pakketje afgeleverd?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit alleen wel met de zwangerschapsyoga van mijn vrouw die avond. Is ook nog eens een partnerles![]()
dan zal ik ze vanmiddag even lastigvallenquote:
Gelukkig valt het in Nederland nog relatief mee, in vergelijking met andere Westerse landen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, bedankt! Vooral voor het slikken van antibiotica omdat je een scheet hebt gelaten(en vervolgens je kuur niet hebt afgemaakt)
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-geen-zin-meer.html
Is dat zo? Ik had onlangs last van mijn keel een kreeg echt van bijna iedereen het advies "even een kuurtje te halen"quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig valt het in Nederland nog relatief mee, in vergelijking met andere Westerse landen...
http://www.kennislink.nl/(...)nd-laagste-in-europaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had onlangs last van mijn keel een kreeg echt van bijna iedereen het advies "even een kuurtje te halen"
We zijn hier in NL geen haar beter.
Dat is wel 7 jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)nd-laagste-in-europa
Is weliswaar al weer een paar jaar oud maar ik las recent een soortgelijk artikel.
Volgens mij zijn artsen in Nederland nog steeds relatief terughoudend met de prescriptie van antibiotica, in vergelijking met de rest van Europa.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel 7 jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu staat.
Da's waar...quote:Trouwens, ook met het laagste gebruik kan het nog steeds veels te veel zijn
Ik heb in mijn leven één keer een kuur gehad, bij een blaasontsteking. Bij mijn keelontstekingen zelfs nooit. Ik snap ook nooit waarom mensen meteen naar de huisarts rennenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, bedankt! Vooral voor het slikken van antibiotica omdat je een scheet hebt gelaten(en vervolgens je kuur niet hebt afgemaakt)
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-geen-zin-meer.html
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat alles goed afloopt Mark
En ik ga weer naar buiten want binnen vind ik het koud
Wispelturigheid, uw naam is Vrouwquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
En ik ga weer naar buiten want binnen vind ik het koud
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?
Ik denk dat we een weervrouwtje hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je alledrie de bedjes al geprobeerd? En de pap?
Ik heb al wel meerdere kuren gehad. Een keer bij een ingekapselde ontsteking in mijn been. En een keer toen degene naast wie ik zat op de middelbare school een hersenvliesontsteking kreeg. Uit voorzorg kreeg ik ook een kuur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer een kuur gehad, bij een blaasontsteking. Bij mijn keelontstekingen zelfs nooit. Ik snap ook nooit waarom mensen meteen naar de huisarts rennen
Ja, maar dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb al wel meerdere kuren gehad. Een keer bij een ingekapselde ontsteking in mijn been. En een keer toen degene naast wie ik zat op de middelbare school een hersenvliesontsteking kreeg. Uit voorzorg kreeg ik ook een kuur.
Dat is niet zo gek hoor. In een woestijn is het overdag ook 40C en en 's nachts kan het zelfs vriezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
LOL @ NemMaar het weer is echt raar, overdag heet en 's avonds (en binnen) hartstikke koud. Zit overdag buiten in een shirtje en 's avonds met fleecetrui en onder een elektrische deken op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |