abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108308501
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.
Maar hij zit een beetje hetzelfde in elkaar als ik, niet snel gevoelens krijgen voor iemand en gewoon zien hoe t gaat.
Merk aan mezelf dat ik graag wil weten hoe zijn gevoel precies is, maar als hij die vraag aan mij stelt zou ik t ook moeilijk vinden om te beantwoorden.
En denk dat als ik er nu druk op zou leggen hem weg jaag.
Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voelt :) Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken en zeggen dat ik knettergek zou worden ;)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:26:25 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108308623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voelt :) Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken en zeggen dat ik knettergek zou worden ;)
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.
pi_108308722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Noob :')
Vertel nou gewoon ;(
pi_108308814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vertel nou gewoon ;(
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol! :(

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevonden O+ Maar iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:35:16 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108308898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol! :(

[..]

Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevonden O+ Maar iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t wel :)
pi_108309025
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t wel :)
Fijn te horen Cue O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:30:31 #107
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108310649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
DenW nog altijd single is en het daten alweer beu is, of niet, of weer wel
Not true. Het klopt dat ik niet meer date. *)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108311986
Weer 2x genift door de vrouwen. 1 kwam gistermiddag een taxichauffeur tegen :') en de ander is chicken om af te spreken zegt ze :')

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 23-02-2012 19:10:21 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:10:19 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108312277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef W00fer het volgende:
Weer 2x genift door de vrouwen. 1 kwam een taxichauffeur tegen :') en de ander is chicken om af te spreken zegt ze :')
Ik zeg je. Vrouwen. Poules van mannen. Allemaal geld inleggen en mooie praatjes houden. De trekking is deze maand laat. Er wordt niet gecorrespondeerd over de uitslag. Woofer met lege handen en lege portemonnee. Er is geen prijs.

Ik zeg het je en je luistert niet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108312320
Het wordt tijd voor relatieplanet, gisteravond ingeschreven. Oh al 2 interesseberichtjes van tokkies :')
pi_108313626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef W00fer het volgende:
Het wordt tijd voor relatieplanet, gisteravond ingeschreven. Oh al 2 interesseberichtjes van tokkies :')
Soort zoekt soort :')
pi_108322499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerd O+ Niet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde O+
jaah jij was de eerste, je zat zo op te scheppen over het feit dat een donkere man je benaderde op rp. Ik denk stel me effe voor. Maar daarna durfde je er niet meer voor uit te komen. Je wist dat ik het was. Het had zo mooi kunnen zijn.

De eeuwige strijd tussen rationaliteit en gevoel kwam mooi naar boven in jou.
UITGESCHREVEN
pi_108326112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Soort zoekt soort :')
Aanbeveling voor een andere site kerel?
pi_108326241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef W00fer het volgende:

[..]

Aanbeveling voor een andere site kerel?
Nope, ik ben nog maagd qua internet dating :@
pi_108332483
Mwa, derde date met 1e internetdate van het weekend....of toch niet. Leuk meisje hoor en ik weet (bijna) zeker dat ze mij ook leuk vind, maar man man man wat is ze irritant met terug smsen. Kan gerust een dag (of langer) duren eer ze wat terugstuurt. (Dit was vanaf het begin al zo.)

Weet dus nog steeds niet of we dit weekend weer afspreken. (PM, mag ik je frustratiecilinder ff lenen?) Ik hoop van wel , aangezien ik haar wel zie zitten en de vorige date was ook zeker geslaagd, maargoed we wachten af..

Verder gaat dates regelen via paiq wel erg makkelijk. Ik kan zonder overdrijven met nagenoeg elk meisje die ik via die site spreek dezelfde week nog af spreken. (tuurlijk, ik zie er ook niet onverdienstelijk uit :7 , maargoed.. ;) ). Helaas zijn alleen de matches soms enigsinds leuk..

Als het niks wordt met mijn huidige project, gooi ik mezelf op relatieplanet en smijt ik er wat geld tegenaan..ff kijken hoe de vlag er daar bijhangt..

[ Bericht 1% gewijzigd door child_of_the_matrix op 24-02-2012 01:06:26 ]
pi_108333987
Weer actief op E-matching, eens kijken of dat wat wordt. Is Relatieplanet een aanrader ja?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:46:24 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108336189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:42 schreef W00fer het volgende:
Weer actief op E-matching, eens kijken of dat wat wordt. Is Relatieplanet een aanrader ja?
Het is allemaal een pot nat he, op e-matching zitten relatief gezien wat minder tokkies.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108338694
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).

Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.

Of is dit meer een lat relatie?

Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:14:32 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_108338815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).

Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?

Lekker belangrijk wat voor labeltje je er aan hangt, als het maar leuk is toch?
For great justice!
pi_108338892
quote:

In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.

Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Het is allemaal nog pril, als je dr familie ontmoet begint het wel erg serieus te worden, evenals je bij belangrijke gebeurtenissen van haar erbij bent (begrafenissen, diploma ontvangsten ed).

Geniet ervan, en kijk maar hoe het ontwikkelt. Je zit nu rond het punt dat het soms niet verder gaat, evenals na 6 maanden, 3 jaar en 7 jaar :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108338952
Ik geniet er ook van inderdaad, maak me er totaal niet druk om, maar af en toe vraag ik het me wel eens af.

Het is op dit moment meer zoiets als: wel de lusten, niet de lasten, wat betreft onze relatie.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:26:06 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108339176
quote:

Zelfde als ik een beetje dus.
pi_108339786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfde als ik een beetje dus.
Ja inderdaad, zelfde soort situatie.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:02:31 #124
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108342830
Volgens mij heb je een relatie als je allebei duidelijk kiest voor de elkaar.

Leuke dingen ondernemen, exclusief met elkaar op stap gaan. Hoe die relatie eruit ziet bepaal jezelf, maar als je weken met elkaar date en het geen relatie noemt...dat klinkt meer als bindingsangst :P
pi_108343396
quote:

Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.

Maar zoals ik het lees zou dit bij mij sowieso al onder de noemer relatie vallen.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')