Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.
Maar hij zit een beetje hetzelfde in elkaar als ik, niet snel gevoelens krijgen voor iemand en gewoon zien hoe t gaat.
Merk aan mezelf dat ik graag wil weten hoe zijn gevoel precies is, maar als hij die vraag aan mij stelt zou ik t ook moeilijk vinden om te beantwoorden.
En denk dat als ik er nu druk op zou leggen hem weg jaag.
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltIk kan alleen uit eigen ervaring spreken en zeggen dat ik knettergek zou worden
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!quote:
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t welquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!
[..]
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenMaar iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
Fijn te horen Cuequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t wel
Not true. Het klopt dat ik niet meer date.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
DenW nog altijd single is en het daten alweer beu is, of niet, of weer wel
Ik zeg je. Vrouwen. Poules van mannen. Allemaal geld inleggen en mooie praatjes houden. De trekking is deze maand laat. Er wordt niet gecorrespondeerd over de uitslag. Woofer met lege handen en lege portemonnee. Er is geen prijs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef W00fer het volgende:
Weer 2x genift door de vrouwen. 1 kwam een taxichauffeur tegenen de ander is chicken om af te spreken zegt ze
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef W00fer het volgende:
Het wordt tijd voor relatieplanet, gisteravond ingeschreven. Oh al 2 interesseberichtjes van tokkies
jaah jij was de eerste, je zat zo op te scheppen over het feit dat een donkere man je benaderde op rp. Ik denk stel me effe voor. Maar daarna durfde je er niet meer voor uit te komen. Je wist dat ik het was. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
Nope, ik ben nog maagd qua internet datingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Aanbeveling voor een andere site kerel?
Het is allemaal een pot nat he, op e-matching zitten relatief gezien wat minder tokkies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:42 schreef W00fer het volgende:
Weer actief op E-matching, eens kijken of dat wat wordt. Is Relatieplanet een aanrader ja?
Lekker belangrijk wat voor labeltje je er aan hangt, als het maar leuk is toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
Het is allemaal nog pril, als je dr familie ontmoet begint het wel erg serieus te worden, evenals je bij belangrijke gebeurtenissen van haar erbij bent (begrafenissen, diploma ontvangsten ed).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Of is dit meer een lat relatie?
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Zelfde als ik een beetje dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |