quote:
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef picardmike het volgende:
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.
Dat moet wel een match made in heaven zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
??quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.
Dat het helemaal logisch is dat je verwacht dat ze naar jou toe komt. Is immer afgesproken en je moet iemand wel testen voordat je serieus iets begint. Doe je goedquote:
Deze post verdient nog een keer herpost te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je zo dedicated bent naar je toekomstige liefde van je leven. Echte liefde vereist 100% toewijding 24 uur per dag.
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.![]()
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur. Heb er in 2jr misschien 10 verstuurd.
Daarbij is mijn nickname helemaal niet aangepast op het daten hier. En die kan ik helaas niet veranderen, dat was mijn eerste intentie hier ook niet. Dus ik vind het wel best zo op fok. Wil er eigenlijk mee kappen ook. Maar ik kan niet ophouden mijn mening te ventileren op het internet.
Lol.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
hey zegquote:
Ik niet gvdquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
Noobquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Wat wat waat gaat PM met Spirit82?![]()
Gelukkig wel, we hebben een kind samenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik zie alweer dat Catbert nog altijd heppiedepeppie is
Niks aan veranderd/t/dt/.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Cue zowaar zwaar aan het daten is (is het nou al eens een zekerheidje ondertussen???),
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?quote:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig wel, we hebben een kind samen
Thanks. En je hebt gelijk hoor, maar ik heb me voorgenomen dat onze kleine gewoon 2 ouders heeft waar ze mee opgroeitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenMaar anyways, blij dus dat het goed gaat!
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |