SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Het rammelt aan alle kanten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hij het ook 'frustrerend' vindt dat hij een locatie moet regelen terwijl zij bij hem langskomt. Ik vraag me af hoe graag PM uberhaupt een vriendin wil. Het mag niet te veel tijd en moeite kosten
Ik zie het helemaal voor me. Met streepjes voor 10, 20, 30% enzo en dan een "ga haar stalken" bij 50%. Want dan verdient ze het natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij heeft hij ook echt een frustatiemeter thuis staan. Zo'n koker waar hij na elk gesprek trouw een paar schepjes schelpenzand ingooit om de meter aan te vullen
Ik zie het zo voor me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het rammelt aan alle kanten.
Volgens mij heeft hij ook echt een frustatiemeter thuis staan. Zo'n koker waar hij na elk gesprek trouw een paar schepjes schelpenzand ingooit om de meter aan te vullen
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?quote:
Nog altijd aan t daten met een niet-datingsiter.. dusja ,,quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
Neuh, heb me bijna overal uitgeschreven behalve op RP. Vond het toch niet zo'n succes om overal met m'n kop te staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
Bij mij is het net weer op de klippen gelopen, zoals voorzienquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er even de brui aan gegeven. Hungry_Joe had dezelfde reden als ik, las ik in het vorige topic. Ik heb veel gedate in een paar maanden en met niemand meer dan een 'leuk om mee om te gaan'-klik gehad, en in een enkel geval een scharrel. Bovendien ben ik de leukste vrouwen die ik het afgelopen half jaar heb leren kennen buiten datingsites om tegengekomen. Dus ik kijk over een tijd wel weer eens, als ik er dan weer behoefte aan heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou 220km rijden dat is 1,80x22 zo een beetje dus dan ben ik 36 euro kwijt hoor. Als jij dat niet zonde vind. Dan komen de date kosten er nog bij. Ik weet niet waar jij van leeft, maar geld kan je ook aan leukere dingen besteden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef jdel het volgende:
Ik las net per toeval een berichtje van PM en dacht wat is dat voor figuur, een pagina van het vorige topic gelezen... pff zo zeg. Ik hoop dat je er nog ooit achterkomt dat er belangrijker dingen in het leven zijn als bijv. 10 euro kwijt zijn aan benzine, even moeten wachten op iets of iemand... get a life zeg.
Voor de rest, succes iedereen.
Het is wat, moeite doen voor een meisjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou 220km rijden dat is 1,80x22 zo een beetje dus dan ben ik 36 euro kwijt hoor. Als jij dat niet zonde vind. Dan komen de date kosten er nog bij. Ik weet niet waar jij van leeft, maar geld kan je ook aan leukere dingen besteden.
Tuurlijk maar als je liever spaart voor een nieuwe tv of vakantie gaat dan voor natuurlijk voor het meisje wat je amper kent. Ik bedoel ik praat hier toch wel met personen die weten waar ze hun geld aan uitgeven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, moeite doen voor een meisje
Nog steeds helemaal blij met een medeFok!ker, dus geen datingverhalen meer gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
En waarvandaan geplukt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef kovenant het volgende:
kleine update van mij ook.
nu inmiddels jaar samen ,
wonen samen ook al paar maanden
Jij begrijpt het. Als je uiteindelijk gelukkig bent in een relatie zal het je niets uitmaken als je daarvoor moeite/tijd/geld aan hebt moeten besteden...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, moeite doen voor een meisje
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
Tuurlijk maar als je liever spaart voor een nieuwe tv of vakantie gaat dan voor natuurlijk voor het meisje wat je amper kent. Ik bedoel ik praat hier toch wel met personen die weten waar ze hun geld aan uitgeven?
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzoquote:
Dat is pas goedkoop!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef mp1900 het volgende:
ach daten kost nu eenmaal klauwen met geld....je kunt natuurlijk ook in je uppie thuis op de bank gaan zitten he, als je het er niet voor over hebt.
Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.quote:
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.
....oh wacht
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
Hij moet wel, hij heeft voor de eerste 100 kilometer rondom zijn huis al een straatverbod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
ja.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
80 euro.....??? Cheap-assquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
Ja, het is maar een suggestie hoor. Maar heb jij je uberhaupt welleens afgevraagd waarom ik je hulp nodig zou hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef jdel het volgende:
[..]
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de bestequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
En vanaf wanneer is ze niet meer de eerste de beste?
Al 3 maanden gelukkig met mijn internetdatequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.quote:
M'n vriendin verdient gewoon een aardig stuk minder. Dus ik betaal dit soort zaken gewoon vaker. Ik wil ook niet zeggen dat je op een 1e date duur uit eten moet gaan ofzo, maar samen een drankje drinken moet kunnen en dan zou ik in ieder geval het initiatief nemen in het betalen van die drankjes want 15E willen splitsen staat extreem cheap. Maargoed, in jouw geval is dat ook gewoon eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef picardmike het volgende:
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de beste
Ik hoor hier echt een paar vrouwenharten breken. Zou je dit nu wel zo hard zeggen? Denk eens aan al die meiden die zitten te hopen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.![]()
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur.
Ik heb een prima kenniscirkel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?
Daar gaat gewoon tijd overheen. DIt gaat nog om de indruk onderling, na een tijdje gaat het om de indruk van de omgeving. Maar dat is voor fokkers erg moeilijk te begrijpen geloof ik. Het lijkt potverdomme wel of er nog een paar de kennissencirkel van de middelbare school hebben.
Daarbij komt het van beide kanten.
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb een prima kenniscirkel..
Ik hoef daar alleen niet mee samen te wonen en zijn vrienden hoeven niet verplicht de mijne te worden.. Net als dat zijn ouders nooit mijn ouders hoeven te zijn..
Dus dat alles zou voor mij geen klap uitmaken om de relatie als serieus te zien.
Wel kut hoor.. jij die nogal anal doet totdat je iedereen kent en iedereen haar kent.
(anal en kut in 1 zin ja) Dan snap ik wel dat ze voor jou allemaal de eerste de beste blijven.
Aww, nu is het poesje verdrietig:quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:53 schreef picardmike het volgende:
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.
Ja, je gaat natuurlijk meer investeren als iemand als je diegene beter kent. Je gaat niet met een duur cadeau naar een date toe bijv. . Met moeite heeft het niks te maken, tuurlijk ga ik de volgende keer naar haar toe als het klikt. Of had ik naar toe kunnen gaan. Ze gaf zelf aan dat er bij haar minder te doen was. Maar dat is geen gewoonte, ze heeft me al verbaast en heeft speciale kenmerken, dus daarom doe ik dat. Als ze me erg frustreerde of heel normaal was in mijn ogen had ik haar net zo goed in de buurt kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Pvoesss het volgende:
Je had het over moeite doen voor iemand..
Dus je doet pas moeite doen als iedereen met de relatie akkoord gaat enzo?
Das ook snelquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
Heb een profieltje nu maar zie het eigenlijk al niet meer zitten
Ja ik weet hetquote:
Zet er gewoon "hallo" op en een foto. Klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Ik ben een ramp met verzinnen van leuke verhaaltjes, dus heb er maar niks op gezet verder.
'k Ga ondertussen gewoon lekker verder met m'n leven en ik zie wel of d'r reacties komen.
Daar komt het wel op neer. Verder heb ik de rest van de profielvragen ingevuld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zet er gewoon "hallo" op en een foto. Klaar.
Oh, dan komt het wel goed iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Verder heb ik de rest van de profielvragen ingevuld.
Ik hoop het.quote:
Voor mn alternatiefdaten.nl scharrel was ik naast die scharrel, ook met 2 meiden aan het mailen via hun site. Keer berichtje sturen moet dan wel, want anders hadden ze nooit gereageerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Misschien dat ik ooit nog inspiratie krijg voor een leuk verhaal, dan pas ik de boel wel aan.
Maar d'r zal toch voornamelijk op de foto's gereageerd worden waarschijnlijk. Als ik al reacties krijg dan
Heb jij uberhaupt jezelf wel eens afgevraagd of jij nog te helpen bent?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, het is maar een suggestie hoor. Maar heb jij je uberhaupt welleens afgevraagd waarom ik je hulp nodig zou hebben?
Hier hetzelfde, mijn vriendin verdient een stuk minder als mij, dus dit soort 'extra's' betaal ik wat vaker. Voor de rest hebben we net een koophuisje waar we inzitten en gaat het primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n vriendin verdient gewoon een aardig stuk minder. Dus ik betaal dit soort zaken gewoon vaker. Ik wil ook niet zeggen dat je op een 1e date duur uit eten moet gaan ofzo, maar samen een drankje drinken moet kunnen en dan zou ik in ieder geval het initiatief nemen in het betalen van die drankjes want 15E willen splitsen staat extreem cheap. Maargoed, in jouw geval is dat ook gewoon eerlijk
Als ik de gemiddelde reactie op jouw posts hier lees, mag je je hand nog dichtknijpen met een wanhopig overweight knorretje fokstertje. Misschien één die jouw overcompensatie en dwangmatige neurotisch stalkgedrag tof vindt? Oh shit, dit is internet, je komt alleen maar zo over natuurlijk. Excuus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur. Heb er in 2jr misschien 10 verstuurd.
Daarbij is mijn nickname helemaal niet aangepast op het daten hier. En die kan ik helaas niet veranderen, dat was mijn eerste intentie hier ook niet. Dus ik vind het wel best zo op fok. Wil er eigenlijk mee kappen ook. Maar ik kan niet ophouden mijn mening te ventileren op het internet.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:49 schreef jdel het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt jezelf wel eens afgevraagd of jij nog te helpen bent?
Zoja, dan zou ik als ik jouw was alle hulp maar aangrijpen, misschien kom je dan nog eens in de realiteit terecht.
[..]
Hier hetzelfde, mijn vriendin verdient een stuk minder als mij, dus dit soort 'extra's' betaal ik wat vaker. Voor de rest hebben we net een koophuisje waar we inzitten en gaat het prima
Ik vind het geen probleem.
Jah, kom alleen maar zo over ik heb hier welleens een big five persoonlijksheidstest van mezelf geplaatst. Kwam toch uit dat ik allerminst neurotisch was. Daarbij is de gemiddelde fokker ook niet veel en als ze wat zijn meestal jong. Had ik enig idee dat dit niet het geval was, had ik me picardmike account allang weggedaan en onder een andere naam gaan posten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde reactie op jouw posts hier lees, mag je je hand nog dichtknijpen met een wanhopig overweight knorretje fokstertje. Misschien één die jouw overcompensatie en dwangmatige neurotisch stalkgedrag tof vindt? Oh shit, dit is internet, je komt alleen maar zo over natuurlijk. Excuus.
Wat een prestatie zeg, een groot deel van nederland heeft een vriendin met een koophuisquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef jdel het volgende:
Ah, dan vertel me maar eens waarmee.
Volgens mij heb ik al jaren een vriendin, heb samen een mooi koophuis en ben gelukkig.
En moet jij dat nog zien te bereiken?
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Catbert het volgende:
Maar PM, hoe staat je frustratiemeter er vandaag bij?
wegliepquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.
ja ze is ook wel erg jaloers enzo, dat vind ik wel sexy. Het lijkt mijn vrouwelijke tegenhanger wel, daarom ben ik ook bereid zo ver te reizen. Daarbij is ze gestalked door een paar Afrikanen uit het buitenland omdat ze Afrikaanse vriend had en stalken van een vrouw daar cultuur is. Vergeleken daarbij ben ik nog een softstalker.quote:
Ik vind het wel goed dat je zo dedicated bent naar je toekomstige liefde van je leven. Echte liefde vereist 100% toewijding 24 uur per dag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef picardmike het volgende:
ja ze is ook wel erg jaloers enzo, dat vind ik wel sexy. Het lijkt mijn vrouwelijke tegenhanger wel, daarom ben ik ook bereid zo ver te reizen. Daarbij is ze gestalked door een paar Afrikanen uit het buitenland omdat ze Afrikaanse vriend had en stalken van een vrouw daar cultuur is. Vergeleken daarbij ben ik nog een softstalker.
quote:
Nee, is nog steeds zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik iets gemist?![]()
We waren toch nog maar dat ZIJ bij jou zou komen? Of heb ik een update van afgelopen zaterdag gemist?
quote:
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef picardmike het volgende:
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.
Dat moet wel een match made in heaven zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
??quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.
Dat het helemaal logisch is dat je verwacht dat ze naar jou toe komt. Is immer afgesproken en je moet iemand wel testen voordat je serieus iets begint. Doe je goedquote:
Deze post verdient nog een keer herpost te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je zo dedicated bent naar je toekomstige liefde van je leven. Echte liefde vereist 100% toewijding 24 uur per dag.
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur. Heb er in 2jr misschien 10 verstuurd.
Daarbij is mijn nickname helemaal niet aangepast op het daten hier. En die kan ik helaas niet veranderen, dat was mijn eerste intentie hier ook niet. Dus ik vind het wel best zo op fok. Wil er eigenlijk mee kappen ook. Maar ik kan niet ophouden mijn mening te ventileren op het internet.
Lol.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
hey zegquote:
Ik niet gvdquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
Noobquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Wat wat waat gaat PM met Spirit82?![]()
Gelukkig wel, we hebben een kind samenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik zie alweer dat Catbert nog altijd heppiedepeppie is
Niks aan veranderd/t/dt/.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Cue zowaar zwaar aan het daten is (is het nou al eens een zekerheidje ondertussen???),
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?quote:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig wel, we hebben een kind samen
Thanks. En je hebt gelijk hoor, maar ik heb me voorgenomen dat onze kleine gewoon 2 ouders heeft waar ze mee opgroeitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenMaar anyways, blij dus dat het goed gaat!
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |