Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.quote:
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.
....oh wacht
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
Hij moet wel, hij heeft voor de eerste 100 kilometer rondom zijn huis al een straatverbod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
ja.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
80 euro.....??? Cheap-assquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
Ja, het is maar een suggestie hoor. Maar heb jij je uberhaupt welleens afgevraagd waarom ik je hulp nodig zou hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef jdel het volgende:
[..]
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de bestequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
En vanaf wanneer is ze niet meer de eerste de beste?
Al 3 maanden gelukkig met mijn internetdatequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.quote:
M'n vriendin verdient gewoon een aardig stuk minder. Dus ik betaal dit soort zaken gewoon vaker. Ik wil ook niet zeggen dat je op een 1e date duur uit eten moet gaan ofzo, maar samen een drankje drinken moet kunnen en dan zou ik in ieder geval het initiatief nemen in het betalen van die drankjes want 15E willen splitsen staat extreem cheap. Maargoed, in jouw geval is dat ook gewoon eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef picardmike het volgende:
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de beste
Ik hoor hier echt een paar vrouwenharten breken. Zou je dit nu wel zo hard zeggen? Denk eens aan al die meiden die zitten te hopen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.![]()
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur.
Ik heb een prima kenniscirkel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?
Daar gaat gewoon tijd overheen. DIt gaat nog om de indruk onderling, na een tijdje gaat het om de indruk van de omgeving. Maar dat is voor fokkers erg moeilijk te begrijpen geloof ik. Het lijkt potverdomme wel of er nog een paar de kennissencirkel van de middelbare school hebben.
Daarbij komt het van beide kanten.
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb een prima kenniscirkel..
Ik hoef daar alleen niet mee samen te wonen en zijn vrienden hoeven niet verplicht de mijne te worden.. Net als dat zijn ouders nooit mijn ouders hoeven te zijn..
Dus dat alles zou voor mij geen klap uitmaken om de relatie als serieus te zien.
Wel kut hoor.. jij die nogal anal doet totdat je iedereen kent en iedereen haar kent.
(anal en kut in 1 zin ja) Dan snap ik wel dat ze voor jou allemaal de eerste de beste blijven.
Aww, nu is het poesje verdrietig:quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:53 schreef picardmike het volgende:
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.
Ja, je gaat natuurlijk meer investeren als iemand als je diegene beter kent. Je gaat niet met een duur cadeau naar een date toe bijv. . Met moeite heeft het niks te maken, tuurlijk ga ik de volgende keer naar haar toe als het klikt. Of had ik naar toe kunnen gaan. Ze gaf zelf aan dat er bij haar minder te doen was. Maar dat is geen gewoonte, ze heeft me al verbaast en heeft speciale kenmerken, dus daarom doe ik dat. Als ze me erg frustreerde of heel normaal was in mijn ogen had ik haar net zo goed in de buurt kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Pvoesss het volgende:
Je had het over moeite doen voor iemand..
Dus je doet pas moeite doen als iedereen met de relatie akkoord gaat enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |