Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.
Maar hij zit een beetje hetzelfde in elkaar als ik, niet snel gevoelens krijgen voor iemand en gewoon zien hoe t gaat.
Merk aan mezelf dat ik graag wil weten hoe zijn gevoel precies is, maar als hij die vraag aan mij stelt zou ik t ook moeilijk vinden om te beantwoorden.
En denk dat als ik er nu druk op zou leggen hem weg jaag.
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltIk kan alleen uit eigen ervaring spreken en zeggen dat ik knettergek zou worden
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!quote:
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t welquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!
[..]
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenMaar iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
Fijn te horen Cuequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t wel
Not true. Het klopt dat ik niet meer date.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
DenW nog altijd single is en het daten alweer beu is, of niet, of weer wel
Ik zeg je. Vrouwen. Poules van mannen. Allemaal geld inleggen en mooie praatjes houden. De trekking is deze maand laat. Er wordt niet gecorrespondeerd over de uitslag. Woofer met lege handen en lege portemonnee. Er is geen prijs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef W00fer het volgende:
Weer 2x genift door de vrouwen. 1 kwam een taxichauffeur tegenen de ander is chicken om af te spreken zegt ze
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef W00fer het volgende:
Het wordt tijd voor relatieplanet, gisteravond ingeschreven. Oh al 2 interesseberichtjes van tokkies
jaah jij was de eerste, je zat zo op te scheppen over het feit dat een donkere man je benaderde op rp. Ik denk stel me effe voor. Maar daarna durfde je er niet meer voor uit te komen. Je wist dat ik het was. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
Nope, ik ben nog maagd qua internet datingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Aanbeveling voor een andere site kerel?
Het is allemaal een pot nat he, op e-matching zitten relatief gezien wat minder tokkies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:42 schreef W00fer het volgende:
Weer actief op E-matching, eens kijken of dat wat wordt. Is Relatieplanet een aanrader ja?
Lekker belangrijk wat voor labeltje je er aan hangt, als het maar leuk is toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
Het is allemaal nog pril, als je dr familie ontmoet begint het wel erg serieus te worden, evenals je bij belangrijke gebeurtenissen van haar erbij bent (begrafenissen, diploma ontvangsten ed).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Of is dit meer een lat relatie?
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Zelfde als ik een beetje dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou me zeker storen als ze nu nog met andere mannen zou aanpappen. Maar dat doet ze denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.
Maar zoals ik het lees zou dit bij mij sowieso al onder de noemer relatie vallen.
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, ik denk dat we beide niet echt types zijn die na 2 maanden al over samenwonen beginnen. Dat kan allemaal in een later stadium nog wel.
Nee inderdaad, samenwonen is een gevolg van een relatie. Maar dat mag van mij gerust nog maanden duren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef Thornado het volgende:
Volgens mij heb je een relatie als je allebei duidelijk kiest voor de elkaar.
Leuke dingen ondernemen, exclusief met elkaar op stap gaan. Hoe die relatie eruit ziet bepaal jezelf, maar als je weken met elkaar date en het geen relatie noemt...dat klinkt meer als bindingsangst
Nooit gedaan. Ze is eigenlijk dus gewoon nog een scharrelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.
Maar na een paar maanden zou ik ook wel willen weten hoe of wat.
Hai!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Jij hebt gewoon bindingsangst, geef maar toequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Ja, dat dus. Ik ben gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hai!je bent nooit te oud om zoiets te vragen (by the by, dat heb ik ook gewoon gedaan)
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik ben gevraagd
Moest 'ie trouwens, van m'n dochter. Ze vond het niet echt als 'ie niet officieel verkering had gevraagd.
En gelijk heeft ze, we wisten meteen waar we aan toe waren
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Neh, dacht het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoor
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Northside het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.
Maar dan vraag je elkaar niet heel schattig 'wil je verkering met me'. dat zou dan eerder in een komische bui zijn waarna je niet weet of het nu serieus bedoeld was
Dat niet zozeer, maar weet wel dat ie het lastig vind. Heb het al eens een keer kort laten vallen en je merkt dan wel dat hij het lastig vindt, dus heb het toen ook snel laten vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef Northside het volgende:
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Afgunst van je vrienden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Persoonlijk kan dat me gestolen worden. Bij mij is het gewoon I'm seeing someone...quote:
Lunchen? Hoe gaat dat dan, na het broodje zalm gaan jullie weer ieders weegs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
Morgenmiddag lunchen met een meisje via paiq.
Klopt. Maar er is een fase waarin het geen echte date meer is, maar relatie ook net te zwaar klinkt. Die moet niet te lang duren, maar in die fase heb je (ik tenminste) ook geen zin om met anderen aan te kloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is.
Duidelijkheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Netjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.
Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel.![]()
Ja, ik ben mij er eentje.
Als ze nog weg durft te lopen als het al so Captain America Obivious points to the rescue is, dan kan ze ook wegblijven hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.
Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel.![]()
Oh dat vind ik wel ontzettend romantischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat vond zij ook geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel ontzettend romantisch
Hm, klinkt heel erg als mijn laatste date, tot aan het besef toe dat het niet erg is om haar kwijt te raken/scharrel hoek toe. Alleen zonder kinderen. Dat was toch ook wel iemand waarvan ik aanvankelijk echt het idee had dat het meer kon worden. Ook alle contacten verbroken en uiteindelijk blijk je dan toch op flink wat vlakken finaal anders in elkaar te steken. Vandaar dat ik het zelf ook even voor gezien hou. Merk dat ik te cynisch begin te worden inmiddels, en dat lijkt me ook niet goed...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef mpol het volgende:
Ik heb nu iets met een vrouw, al is het nog erg pril. Morgen komt ze misschien langs. Ze heeft wel leuk temperament, en ik kan wel leuk met haar praten. Het voelt ook fijn.
Tegelijkertijd voelt het niet als iets heel serieus. Ik vind haar niet zo sociaal betrokken en empathisch. Op intellectueel vlak delen we niet veel. Als ik haar kwijt zou raken zou ik het ook niet heel erg vinden. Het zit voor mijn gevoel wat in de scharrel-hoek.
Ik weet niet zo goed hoe ver het moet gaan. Ze heeft een zoon. Wil ik die ontmoeten? Wil ik haar voorstellen aan mijn ouders? Geen idee hoe serieus het moet worden.
Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, de film is ook een mooie testcase om haar subtiel te ondervragen.
Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?
Aan haar, jij guit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebben
Het was ook helemaal niet de bedoeling! Het was er ineens! Het gesprek dan..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_!
Juist wel, ben je beiden lekker eerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_!
We hebben nog even op een terrasje gezeten, speciaalbiertje gedronken en toen zijn we onze eigen weg gegaan. Geslaagde date kan ik wel zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lunchen? Hoe gaat dat dan, na het broodje zalm gaan jullie weer ieders weegs?
Zodra ik bij haar ga eten en zij bij mij en we niet meer 'ergens' afspreken noem ik het al een soort van relatie. Nu ga ik dan ook niet om met meiden bij wie je na 2 maanden neuken, lief en leed delen en vaak dingen ondernemen nog als 'scharrel' beschouwd wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
na 4 x daten naar familieverjaardag is sickquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zodra ik bij haar ga eten en zij bij mij en we niet meer 'ergens' afspreken noem ik het al een soort van relatie. Nu ga ik dan ook niet om met meiden bij wie je na 2 maanden neuken, lief en leed delen en vaak dingen ondernemen nog als 'scharrel' beschouwd wordt.
Heb nu ruim anderhalve maand na de eerste date toch wel een gevoel van 'prille relatie'. Na 4x daten en een nachtje slapen enzo ga ik ondertussen echt geen andere dames daten.
Ben ook al bij een verjaardag van haar familie geweest en andersom... vind ik niks mis mee.
Nee jij hebt een heel gezonde kijk blijkbaar. 4 Maanden, geen 4 wekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 4 x daten naar familieverjaardag is sick
Nee, ik denk dat we 4x iets hadden wat op een date leek. Daarna waren we gewoon bij elkaar zeg maar. Noem ik geen 'date' meer dan. We zien elkaar minstens 3x per week. Dat noem ik gewoon een relatie, zei het een 'prille' relatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 4 x daten naar familieverjaardag is sick
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen, ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef picardmike het volgende:
Nou heb een geslaagde date gehad, van de week weer herhalen. We hadden allebei verder kunnen gaan maar omdat het de eerste date was en elkaar serieus nemen, toch maar niet helemaal gedaan. Het is bij een lange knuffelsessie gebleven, frustratie staat nu op -10%
Maar jij bent wel gewoon 18+ enzo toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen en ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan, wat achter de wii gezeten en toen mijn ijsbreekfilm tristan en isuldor van stal gehaald, maar tijdens de film hebben we 2uur lang staan knuffelen en zoenen. Daarbij heb ik hem ook perongeluk uitgezet. Ze had zich voorgenomen om naar huis te gaan, ze vond het allemaal snel gaan en mij de schuld gaf van het geknuffel. Was ik het mee eens dus heb haar toen met veel plezier uitgezwaaid. Ben ergens zelfs blij dat ze zo is.
Hoezo lees je te weinig porno?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent wel gewoon 18+ enzo toch?
Denk dat je het iets te letterlijk leestquote:Op zondag 26 februari 2012 00:29 schreef W00fer het volgende:
Cue, ze vond het te snel gaan en is hem gepeert, en gaf PM de schuld. Dat vond PM wel best, en heeft haar uitgezwaaid. Of vergis ik me?
Ik dacht eigenlijk dat het zo zou aflopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Natuurlijk sloeg mijn frustratiemeter hierdoor uit en heb ik HAAR gelijk van de pier gegooid. Einde date. Rare vrouwen.
Als het zo zou zijn dan is PM in RL (gelukkig) een stuk volwassener/normaler/minder weird dan hier op FOK!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je het iets te letterlijk leestGok ik.. ze vond het te snel gaan, als in.. ze wil niet gelijk met hem het bed in duiken. Als grapje gaf ze PM de schuld (oh je bent zo leuk/lekker, ik kan niet van je afblijven idee zeg maar)
En omdat PM dat begreep (niet gelijk het bed in op eerste date) heeft ie haar netjes uitgezwaaid. En kijken ze beiden uit naar de tweede date.
Misschien een idee voor de volgende meet van het andere topicquote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef Chawi het volgende:
Nah..ik als 32 jaar oud vrouwtje zou een rondje arcadehal best leuk vinden :-D
Ja zo ging hetquote:Op zondag 26 februari 2012 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je het iets te letterlijk leestGok ik.. ze vond het te snel gaan, als in.. ze wil niet gelijk met hem het bed in duiken. Als grapje gaf ze PM de schuld (oh je bent zo leuk/lekker, ik kan niet van je afblijven idee zeg maar)
En omdat PM dat begreep (niet gelijk het bed in op eerste date) heeft ie haar netjes uitgezwaaid. En kijken ze beiden uit naar de tweede date.
Als ik echt wou, dan had ik haar wel om gekregen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig hield zij het vol, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |