Dit klinkt wel goed inderdaad. Sowieso houd ik erg van knoflook en uienquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ui, komijn, chili, paprikapoeder, laatste 10 seconden een knoflookteentje. Fucking lekker.
Hamburgers kan ook inderdaad, maar ik wil het vooral als snel tussendoortje eten. Wat gehakt aanbraden ben je een paar minuten mee bezig, terwijl zo'n hamburger maken iets meer tijd kost.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:09 schreef TonyVermicelli het volgende:
Maar je kan ook perfect hamburgers maken met gehakt natuurlijk.
Kruiden (zie boven) gebakken ui, en pepers er bij.
En dan nog wat stukjes rauwe tomaat met belegen kaas op een stevige (weekend) bol.
En saus natuurlijk.
Ook zonder komijn is het erg lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit klinkt wel goed inderdaad. Sowieso houd ik erg van knoflook en uien. Komijn laat ik dan wel liever weg
.
Hier staan ook wel wat lekkere dingen tussen inderdaad, vooral ketjap ben ik benieuwd naar hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:08 schreef mootie het volgende:
Knof, peper, zout, uitje, italiaanse kruiden, ketjap, provencaalse kruiden etc etc etc.
Oh, ik doe dat ook wel eens..maar dan met een hamburger die ik in reepjes snijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:25 schreef SiGNe het volgende:
Burrito's van Knorr maak ik altijd met gehakt ipv kip, het gehakt neemt mooi de paprikamarinade op.
Een bulk diet, gaat vooral om de eiwitten eigenlijk en koolhydraten. Rundergehakt moet niet per se, maar het is wel een goede bron van eiwit en een stuk goedkoper dan elke dag steak etenquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik ben wel heel nieuwsgierig wat voor een dieet dat is, dat je hiervoor elke dag rundergehakt moet eten
Ah, ok, vermoedde al zoiets maar vond dat rundergehakt zo specifiek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een bulk diet, gaat vooral om de eiwitten eigenlijk en koolhydraten. Rundergehakt moet niet per se, maar het is wel een goede bron van eiwit en een stuk goedkoper dan elke dag steak eten.
Ah, ok. Klinkt als een prima planquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
Gevogelte is ook prima ja en kipfilet heeft inderdaad meer eiwitten. Maar daarom wil ik ook maar 100-300 gram gehakt per dag eten. De rest van het dagelijkse eiwit komt dan van kip, vis, eieren, melk, kwark en een whey shake. Op die manier krijg ik eiwit binnen van zoveel mogelijk verschillende bronnen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:26 schreef Karina het volgende:
Haal bij de slager wat tartaartjes en eet die in plaats van gehakt.
Dan moet je die wel lekker vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:26 schreef Karina het volgende:
Haal bij de slager wat tartaartjes en eet die in plaats van gehakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |