quote:
Njah ik had dan een muzikale naam verwacht, als er dan een muzikaal tintje aan zou moeten zitten... maar idd als zij er blij van wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha jaAch ja, als die mensen er blij van worden..
Ik denk ook een meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Van Jessica Simpson is niet bekend of het een jongen of meisje is he? Ik denk wel een meisje
Wat een prachtige fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe foto wel![]()
Laut..
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto![]()
Ik vind Roel sowieso super![]()
De naam van miniVanVelzen vind ik echter iets minder, maar ik neem zo even aan dat het een speciale betekenis heeft (muziek ?)
quote:De naam bedacht het stel al een hele tijd terug. "Wij kennen iemand die heet Laut en dat was een hele fijne vent. Wij zeiden toen tegen elkaar: als we ooit een zoon krijgen, noemen we hem zo."
Thnxquote:
L.P.? Langspeelplaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik wat mis hoor, aangezien IBenny het heeft over een verwijzing naar muziek
quote:
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:11 schreef Enfermera het volgende:
Lieve fotoWas bij Koen & Sander idd, hij heet Laut Pepijn. Vernoemd, zei Roel. De heren snapten 'm eerst niet, maar hij heeft iets muzikaals in zijn naam
Ik had 'm gelijk door.
L.P.
Sinds ik bedenk dat het Noud met een L is kan ik de naam al wat beter handelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Ik moet bij de naam Laut de heletijd aan Louter toeval denken....
Ik dacht eerder aan het Duitse woord voor Luid: Laut. Oftewel Luidsterkte, Lautstarke, muziekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Ik moet bij de naam Laut de heletijd aan Louter toeval denken....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan het Duitse woord voor Luid: Laut. Oftewel Luidsterkte, Lautstarke, muziek
Dat zou ik echt ZO leuk vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Suusje79 het volgende:
Volgens TMZ is Drew Barrymore zwanger!
http://m.tmz.com/article_(...)ant-sonogram-fiance/
Bron:telegraaf.nlquote:Tv-kok Caspar Bürgi is dinsdag vader geworden van een zoon.
Het jongetje heeft de naam Roque Frederik Christiaan gekregen. "Hij weegt 4400 gram en vader en moeder maken het goed", zo valt te lezen op de website van Koffietijd.
Caspar is de eigenaar van restaurant Oak in Bentveld en zet zich in voor Hot Kitchen; een biologisch en duurzaam cateringbedrijf. De kok was eerder te bewonderen in de programma's Food & Fit, Aperitivo en Born2Cook.
Roque(fort) voor een kokquote:
En voor de wat ouderen onder onsquote:Kourtney Kardashian & Scott Disick Expecting A Girl!
It's a girl!
Expectant parents Kourtney Kardashian and Scott Disick have confirmed those rumors that they're thinking pink, revealing to E! News that the baby on the way is indeed a girl.
"We feel so blessed to be having a little girl and to be able to share this new experience with Mason," gushes the reality star mom.
Kourtney's sister Kendall is sure to be thrilled by the big news - she recently admitted that she was hoping for a girl, saying, "I want her to have a girl! It would be so cute because when they're older, Mason could be like the protective big brother. And I feel like Kourtney could have fun with a girl—dress her up in little tutus and everything."
The couple's daughter is due to arrive in July.
quote:Gary Kemp & Wife Welcome Baby No.3!
Congratulations are in order for British musician and actor Gary Kemp, 52, and his costume designer wife Lauren Barber!
The couple welcomed their third son on Tuesday (February 21) but it was Gary's bandmate and younger brother Martin Kemp that announced the good news.
"A big congratulations to Gary and his wife.., they had a beautiful baby boy today... Big love" the proud uncle tweeted.
The new addition joins his big brothers Milo and Kit.
Gary is also father to son Finlay with his ex-wife Sadie Frost.
quote:De Zweedse kroonprinses Victoria (34) heeft vanochtend vroeg het leven geschonken aan een dochter. Dat heeft het Zweedse koninklijke huis bekendgemaakt. Het is nog niet bekend hoe de nieuwe prinses heet.
De baby kwam om 04.26 uur ter wereld. Moeder en dochter maken het goed, aldus het koninklijk huis van Zweden. Het kleine meisje is na prinses Victoria de tweede in de rij van troonopvolging in het Scandinavische land. Zweden wordt sinds 1973 geregeerd door koning Carl XVI Gustaf.
Victoria trouwde in juni 2010 met de fitnesscoach Daniel Westling (38). In augustus 2011 werd bekend dat ze zwanger was. (ANP/Redactie)
Jessica simpson had toch al voor de zwangerschap maat 40/ 42 ???quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig. ik zag Hilary Duff en Jessica Simpson altijd een beetje als het zelfde lichaamstypeEn hoe dat dan compleet anders uitpakt tijdens de zwangerschap
Hilary vind ik best mooi (realistisch) zwanger.
Idd, zo kan je overal wel iets achter zoeken. En als ze dan over een tijd zwanger IS, dan roepen "goh ik zei het tooooooooooooooch!"quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Franneh het volgende:
Misschien willen we het allemaal te graag dat we het gaan zien terwijl het er niet is.
Wow indeedquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, die Lily ziet er mooi uit zeg
En Hillary Duff staat op knappen, en dan die freakin' uggly uggs eronder
Oh! Daarom komt die zwangerschap in PP ineens uit de lucht vallenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Actrice Caterina Scorsone, bekend als Amelia Shepard uit Private Practice (zusje van Derek) is zwanger van haar eerste kindje.
ik dacht evaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef DjinN het volgende:
Het dochtertje van prinses Victoria heet Estelle Silvia Ewa Mary, las ik net op het nieuws
Mooie namen![]()
![]()
En dan na drie weken weer aan het werk. Verstandigquote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef kvd het volgende:
Ik lees net het bevallingsverhaal van Amanda Holden, die heeft dus gewoon 13 tot 15 liter bloed verloren, 3 bloedtransfusies op een dag en alles liep er gewoon weer uit. Hartstilstand gehad. Heftig lijkt me
ik moet ook steeds denken aan die agent van joey uit friendsquote:Op zondag 26 februari 2012 12:32 schreef julia22 het volgende:
Ik vind Estelle een beetje ordi voor een prinsesje
Ja het is nu ook wel klaar voor haar, begrijpelijk ook wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef kvd het volgende:
Ik lees net het bevallingsverhaal van Amanda Holden, die heeft dus gewoon 13 tot 15 liter bloed verloren, 3 bloedtransfusies op een dag en alles liep er gewoon weer uit. Hartstilstand gehad. Heftig lijkt me
quote:Amanda Holden wil geen kinderen meer
Laatste update: 27 februari 2012 12:39 info
AMSTERDAM - Amanda Holden wil na de zware bevalling van haar tweede dochter Hollie geen kinderen meer. Na de bevalling kreeg het Britain's Got Talent jury-lid een hartstilstand van veertig seconden.
Eind januari werd het Britse jury-lid opgenomen in het ziekenhuis. Drie dagen later bleek dat ze na een zware bevalling moeder was geworden van haar tweede dochter Hollie.
In de Britse krant The Sun onthult ze drie dagen op de intensive care te hebben gelegen. "Ik was bijna dood. Ik had tussen de 13 en 15 liter bloed verloren", vertelt de 41-jarige Holden. Haar man Chris Hughes wist zeven minuten lang niet of ze dood was of nog leefde.
Nadat ze haar dochter Hollie veilig thuis had gebracht, realiseerde ze zich dat ze de "perfecte familie" heeft.
"Ik kijk thuis rond en zie mijn man en mijn twee kinderen en denk: dit is fantastisch. Dit is perfect."
Vorig jaar verloor Holden een baby na 7 maanden zwangerschap. Haar eerste dochter Alexia werd in 2006 geboren.
En dan die schoenenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Dat stofje zal wel heel comfortabel zitten, maar... mijn hemelAl kleedt dat natuurlijk ook niet af, maar toch.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die TIETEN ook! Met een heel VOETBALVELD ertussen!
De hipste mode uit Texasquote:
Is dit een strikvraag?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Starlie het volgende:
Haar gezicht is ook nog niet echt "dik"!
Nou ja misschien dat haar gezicht in het niets valt bij haar enorme tiet... uhh lichaam maar aan het eind van de rit krijgen zwangere vrouwen naar mijn idee ook altijd een vollere mond (lippen) en dat zie ik niet echt bij haar.... Ik weet het ook niet joh... viel me gewoon op dat ze geen opgeblazen gezicht heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?
Met dit grote lijf eronder lijkt haar snuit ineens weer smal
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh het is zo jammer dat ik niet kan photoshoppenHoe langer ik naar die buik, die stof kijk, hoe meer ik er in zie
Een beetje zoals Bin Laden in de rook van de towers. Maar dan net effe anders
Ik vond dit toch wel een flinke kop:quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja misschien dat haar gezicht in het niets valt bij haar enorme tiet... uhh lichaam maar aan het eind van de rit krijgen zwangere vrouwen naar mijn idee ook altijd een vollere mond (lippen) en dat zie ik niet echt bij haar.... Ik weet het ook niet joh... viel me gewoon op dat ze geen opgeblazen gezicht heeft.
Ja ik wilde eerst neerzetten: "Normaal krijgen ze vollere lippen" maar ja geheid dat ik daar commentaar op zou krijgenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan hebben ze het over andere lippen.
O god ik weet opeens niet of ik ooit nog wel zwanger wil worden als ik dit allemaal zie (even er vanuit gaan dat het lukt...)... Met die voorgevel van haar komt het toch nooit meer goed zou je denken... en ik ben ook redelijk "gezegend"quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef kvd het volgende:
wat ze zelf twitterde over haar lippen
[ afbeelding ]
Dus die lippen zijn wel gezwollen, aleen zien we dat vanuit deze hoek niet zo lekker
artikel wat erbij hoorde
http://thestir.cafemom.co(...)puffy_pregnancy_face
Als iemand die zwanger is geweest kan ik je vertellen dat het nooit meer goed komen mee valt en niet iedereen zwelt zo op hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
O god ik weet opeens niet of ik ooit nog wel zwanger wil worden als ik dit allemaal zie (even er vanuit gaan dat het lukt...)... Met die voorgevel van haar komt het toch nooit meer goed zou je denken... en ik ben ook redelijk "gezegend"
Zij was daarvoor al een beetje een tonnetje aan het worden, vergeleken vroeger, dus dan weet je dat het met 9 maanden nog wat meer wordt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
O god ik weet opeens niet of ik ooit nog wel zwanger wil worden als ik dit allemaal zie (even er vanuit gaan dat het lukt...)... Met die voorgevel van haar komt het toch nooit meer goed zou je denken... en ik ben ook redelijk "gezegend"
quote:Ben Saunders verrast Roel van Velzen
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Roel van Velzen kreeg dinsdagmorgen een heel speciaal cadeau van Ben Saunders.
Ben verraste bij 3FM zijn The Voice of Holland-coach Roel met een speciaal cadeau voor baby Laut.
"Te gek! Een kleine witte vleugel en daar staat Laut op. Hier kan hij al snel mee beginnen!", reageerde VanVelzen enthousiast. "Te gek! Thanks, wat lief van je!"
'TattooBen' heeft een foto op Twitter gezet van zijn cadeau. "Deze had ik voor Laut gemaakt."
Wat een tof cadeau van Benquote:
mijn hemelquote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef kvd het volgende:
Ik wacht tot ze ontploft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauww echt keimooiquote:
Best knap, terwijl je als zwangere vrouw maximaal 7 liter bloed hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef kvd het volgende:
Ze heeft dan ook meerdere bloedtransfusies gehad waarschijnlijk heeft ze er 15 liter erbij gekregen in totaalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Smikke het volgende:
[..]
Best knap, terwijl je als zwangere vrouw maximaal 7 liter bloed hebt.
quote:Jennifer Garner and Ben Affleck Welcome Third Child
Tuesday February 28, 2012 07:20 PM EST
Jennifer Garner and Ben Affleck
GSI Media
FacebookTweetJennifer Garner and Ben Affleck are proud parents for the third time.
The couple has welcomed a son in Santa Monica, a source confirms to PEOPLE. The new addition joins big sisters Seraphina, 3, and Violet, 6.
The couple announced they were expecting in August, with Garner telling Jay Leno in January that they knew the sex of the baby, but weren't sharing.
quote:Snooki wordt moeder'
LOS ANGELES - Nicole 'Snooki' Polizzi is zwanger.
Bronnen zeggen tegen New York Post dat de realityster van plan is om flink wat lucratieve deals te sluiten.
De 24-jarige ster uit Jersey Shore, die vorig jaar vele kilo's afviel, is ongeveer drie maanden in verwachting. De vader van het kind is haar vriend Jionni LaValle.
Snooki schijnt al een deal te hebben gesloten met Us Weekly. Het tijdschrift mag het nieuws aankondigen op de cover. Begin februari zei de brunette nog bij ABC's Good Morning America dat ze wel kinderen wil, maar nog niet zwanger was.
Onlangs werd bekend dat Snooki samen met haar collega Jenni 'JWoww' Farley een eigen show krijgt op MTV. De zender zit nu met de handen in het haar, zeggen bronnen. Snooki stond namelijk bekend als feestbeest.
Ohhhh Snooks zwangerquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Kan ze leuk shoppen met Barbie
[..]
Als 3 bloedtransfusies 3 zakjes packed cells betekent, verlies je nog steeds geen 15 liter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook meerdere bloedtransfusies gehad waarschijnlijk heeft ze er 15 liter erbij gekregen in totaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |