Items inderdaad en gezellig met vrienden is de juiste combi. Je wil toch altijd even net dat dikkere zwaard of die betere boots. Vrienden van je hebben net die betere helm en jij wil graag zeggen: "Leuk die helm maar deze zou je beter staan, BAM". Beetje gezonde jaloezie onderling.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Cid het volgende:
Wat is trouwens de replay value van Diablo? Mensen spelen het heel veel, is het de fun om meerdere runs te doen op zoek naar zeldzame items? Levelen de mobs dan met je mee (ben nu met m'n wizard verder gegaan, krijg je eigenlijk new game + maar heb niet het idee dat de monsters ook sterker zijn.
Ik reken het goed hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:42 schreef Morthill het volgende:
Samengevat: itemgrinden met andere nerds
Mwhoa, volgens mij kunnen ze een hoop meer nu met Battle.net.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef wiers het volgende:
Blizzard heeft in Diablo 2, 3 keer de moeilijkheidsgraad verhoogd,maar dat was in de periode dat men nog geen afdoende antwoord had op scripts en Hacks,waardoor cheaters op een makkelijke manier aan hoge scores konden komen,en unieke items waar een enorme handel mee gedreven werd,
En op forums bij blizzard gaan lopen janken dat het allemaal zo makkelijk was.
Blizzard stond machteloos in het begin.
En loopt nog steeds achter de feiten aan.
Het zou naief zijn om nu te veronderstellen dat deze zaken uitgebannen zijn in Diablo 3.
quote:
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!quote:We've got thousands to give away, starting on Monday, February 27.
thx voor de tip!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
http://www.computerandvid(...)3-beta-key-giveaway/
[..]
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!
Je linkje, linkt naar us.battle.net, ik denk dat, dat het probleem is. Je moet de EU site hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef 2dope het volgende:
Ik heb via Tweakers een betakey gewonnen, maar kan nog steeds niet spelen... Gare foutmelding "315300: username or password incorrect".
Weet iemand of hier al een degelijke workaround voor is? Van het weekend ff gezocht maar kom alleen maar mensen tegen die hetzelfde probleem hebben, geen oplossing.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015162625
Je mag evt. vanavond ofzo wel even mijn Battle.net account proberen. Ga eerst nog even een paar mogelijke oplossingen proberen die aangedragen zijn in een andere thread:quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef 16meter het volgende:
Ik wil het wel even proberen met jouw key.
quote:1) Try logging in using any combination of old e-mail/passwords
2) Make sure there is no space at the end of your account name in the game client
3) Make sure the first letter of your account is not a capital letter
4) Rename your cache folder to force the game into making a new one (C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache)
5) Try logging in on another computer
6) Ask a friend that can succesfully log in to give you a copy of his Cache folder, and completely replace yours with it.
7) Make sure the Windows user you are using has writing rights on the Cache folder
8) Uncheck the "Remember account" case, it fixed it for a few people
9) Log in to your WoW or Starcraft account, then try to login to Diablo 3 Beta (worked for a few people)
Nee het is echt universeel, als je die thread ook bekijkt zie je mensen met allerlei verschillende nationaliteiten/e-mailadressen/versies (voor/na patch)/etc. etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je linkje, linkt naar us.battle.net, ik denk dat, dat het probleem is. Je moet de EU site hebben.
Ah ok, mijn fout, ik heb dit probleem namelijk heel lang geleden gehad met WoW, dat ik op de us site zat in te loggen ipv de eu site (maar dat was voor battle.net bestond).quote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee het is echt universeel, als je die thread ook bekijkt zie je mensen met allerlei verschillende nationaliteiten/e-mailadressen/versies (voor/na patch)/etc. etc.
Ze hebben bij Blizzard het probleem al wel erkend maar het wachten is nog op een 'universele fix'..
WoW zonder b.net?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok, mijn fout, ik heb dit probleem namelijk heel lang geleden gehad met WoW, dat ik op de us site zat in te loggen ipv de eu site (maar dat was voor battle.net bestond).
Volgens mij was dat een paar jaar geleden. Ik heb ooit een trial (of hoe noem je dat) gedownload en gespeeld en per ongeluk de US versie gedownloadquote:
Ligt die site nu plat of?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
http://www.computerandvid(...)3-beta-key-giveaway/
[..]
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!
Helemaal plat hierquote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Ligt die site nu plat of?
Edit: Doet het nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |