Het stond hierboven ook al zag ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
tss, niet eens voor je nieuws bij je medecrewleden gaan
Verrek ja! Ik heb dan ook een heel lang weekendquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:36 schreef Stranger het volgende:
De week van Hemelvaart.
Woensdag ben ik altijd vrij, donderdag hemelvaart, vrijdag verplichte vrije dag, dan weekend
5 dagen niet slapen
nee, die ontvang ik niet. Ik kreeg een persbericht van Blizzardquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
Het stond hierboven ook al zag ikEn ik mag wedden dat jij ook die Tweakers nieuwsbrief ontvangt, of heb ik het mis?
Beterquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die ontvang ik niet. Ik kreeg een persbericht van BlizzardDie tweakers vast ook ontvangt
quote:
Lol, na al die jaren wachten kunnen die twee maandjes er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef muhahaha het volgende:
15 mei god nondeju das nog zo ver weg
Doe mij er ook een paarquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk net dat ik nog bol.com bonnen heb, dan heb ik het spel gratis
Als ik GW2 en Diablo koop zijn ze opquote:
Kan dat nu al?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef Tijntje83 het volgende:
Zo, aan het preloaden geslagen, 7GB download.
Ik wil altijd het hoesje + boekje erbij hebben zodat je die ook door kunt lezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga sowieso het fysieke spel kopen, downloads vind ik niet leuk.
Nee, het kan nu al. Ik heb geen beta-access. Heb het spel via de WoW Annual Pass gekregen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kan dat nu al?
Of heb je het over de beta client.
Precies andersom hierquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso het fysieke spel kopen, downloads vind ik niet leuk.
Idemquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef Tijntje83 het volgende:
Zo, aan het preloaden geslagen, 7GB download.
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef LinQ het volgende:
Net thuis, meteen gepreordered via Battle.net. Weet dat het ergens anders een stuk goedkoper kan, maar ik vind een digitale versie juist fijn. Heb thuis ook een 360 en ps3, heb daar al genoeg hoesjes van liggen, dus bespaar op deze manier mooi ruimte en ik hoef niet naar de winkel of op de post te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |