abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:10:04 #1
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108213636

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van Het Parool en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift Hard Gras op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma De Gids en voor de NPS het vooravond-programma TV3 en de Popquiz à gogo. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma Holland Sport. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
Giel Beelen, radio-dj
Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
Jort Kelder, columnist en presentator
Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist

De Wereld Draait Door-site
Wikipedia over DWDD
Uitzending DWDD gemist?

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan door een nieuw te openen in de reeks.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:10:48 #2
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108213648
Moet deel 298 zijn, foutje.
pi_108213665
Filmpje van Jort doet het trouwens niet meer in de OP
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:20:13 #5
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108213759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het land is wel vaker te klein om dit soort onbenulligheden. En de intentie was dacht ik om foutief informatie te corrigeren.
Wij hebben helemaal niets met die informatie te maken als de familie daar niet vanzelf mee naar buiten komt. Of die informatie fout is of niet.
Dat had die man als arts mogen weten en het zou dan ook een betere beslissing geweest zijn als hij erop had gewezen wat de normale protocollen zijn voor zulk trauma. Stel een voorbeeld en verlaag je niet tot hetzelfde niveau al die media wat het waarschijnlijk fout had.

Daarnaast:
quote:
Doorbreking van het medisch beroepsgeheim mag alleen als sprake is van:

toestemming van de patiënt of
informatie-uitwisseling met degenen die direct bij de behandeling zijn betrokken of
wettelijk voorschrift of
conflict van plichten of
wetenschappelijk onderzoek.
http://www.cbpweb.nl/Pages/inf_va_geh_med_gegevens.aspx
吴 曼 迪
pi_108213947
Ik zit nu naar de derde herhaling te kijken...
I´m back.
pi_108213950
En daarna de derde herhaling van Pownews wrs...
I´m back.
pi_108213983
Stress heb je altijd voor even.
pi_108214181
Jannetje. :')
Rutger. :r :r :r
pi_108214334
OP materiaal:

Ivana Mrazova (Vimperk, 1 juli 1992)

Of dit:

:D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:41:21 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108214855
Ik heb wat gemist geloof ik. Werd Rutger hard afgedroogd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108214902
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:41 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik. Werd Rutger hard afgedroogd?
Volgens de ene kant van de fatsoenskloof wel, volgens de andere katn van de fatsoenskloof niet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:58:05 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108214968
Hoe dan ook, verdiende loon.
En Jannetje Koelewijn is natuurlijk gewoon een goede journaliste. Laat haar criticasters, stelletje moraalnazi's, vrolijk de hartschurft krijgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108215025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:23 schreef svann het volgende:
Ik vond Rutger een beetje slap.
Zelf trekt hij een veel mildere behandeling niet eens.
Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarmee hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

"Wie ben jij", vraagt hij vervolgens zogenaamd aan Frenk van der Linden, die inmiddels toch niet erg onbekend meer is, terwijl Rutger natuurlijk als figuur in de mediawereld heus wel weet wie Van der Linden is :r. Dit is gewoon afzeiken om het afzeiken, zolang hij maar niet inhoudelijk hoeft te worden.

Het is inderdaad net cabaret, zoals Rottenberg al zei :{. Hij voelt zichzelf wel erg de gebeten hond als er een keer een (inhoudelijke) opmerking tegen hem gezegd wordt. Schijnbaar zit er wel een kern van waarheid in de kritiek, moet Rutger stiekem gedacht hebben.

Heel PowNews maakt dit soort bagger alleen maar om goedkoop bij een bepaald publiek te scoren, en om geld binnen te harken natuurlijk. Want inhoudelijke journalistiek hebben ze de geestelijke capaciteit niet voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door pberends op 21-02-2012 08:56:24 ]
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:38:43 #16
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108215384
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarom hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

"Wie ben jij", vraagt hij vervolgens zogenaamd aan Frenk van der Linden, die inmiddels toch niet erg onbekend meer is, terwijl Rutger natuurlijk als figuur in de mediawereld heus wel weet wie Van der Linden is :r. Dit is gewoon afzeiken om het afzeiken, zolang hij maar niet inhoudelijk hoeft te worden.

Het is inderdaad net cabaret, zoals Rottenberg al zei :{. Hij voelt zichzelf wel erg de gebeten hond als er een keer een (inhoudelijke) opmerking tegen hem gezegd wordt. Schijnbaar zit er wel een kern van waarheid in de kritiek, moet Rutger stiekem gedacht hebben.

Heel PowNews maakt dit soort bagger alleen maar om goedkoop bij een bepaald publiek te scoren, en om geld binnen te harken natuurlijk. Want inhoudelijke journalistiek hebben ze de geestelijke capaciteit niet voor.
hear hear
pi_108215782
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarmee hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

Er zijn mensen die dit juist leuk vinden. 'Wie ben jij?' zeggen tegen iemand waarvan je al weet wie hij is. 'Laat me uitpraten' zeggen terwijl je zelf nooit iemand laat uitpraten.

Dat zijn hetzelfde slag mensen die vroeger op de basisschool meeliepen met een pestkop.
pi_108215803
Vond het ook een beetje tegenvallen van Rutger, terwijl ik hem tijdens zijn reportages altijd wel kan waarderen. In dit gesprek gedroeg die zich gewoon ronduit onbeschoft en het kwam zo geforceerd over allemaal, eigenlijk een totaal ander persoon dan ik altijd op Geenstijl TV zag/op Pownews zie. Eigenlijk deden Jan en Matthijs het nog het best door gewoon met hem te gaan mee lullen.

Volgens mij had Rutger instructies gekregen van Powned om een beetje rotzooi proberen te schoppen bij dat linkse kliekje daar. Dumpert topper gegarandeerd zullen we maar zeggen.
Amen.
pi_108215860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:58 schreef Ringo het volgende:
Hoe dan ook, verdiende loon.
En Jannetje Koelewijn is natuurlijk gewoon een goede journaliste. Laat haar criticasters, stelletje moraalnazi's, vrolijk de hartschurft krijgen.
Dan is het haar man die een blunder maakt. Je gaat toch niet de blunder van je man nog groter maken?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:58 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217379
Hoe dan ook Powned is vol in het nieuws/twitter kunnen ze wel gebruiken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:26:57 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108217461
Die Rutger deed een mooi staaltje gezichtsverlies. Pijnlijk hoe inhoudsloos die gast overkwam. En cokey, zo kwam ie op mij ook over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108218327
Rutger had nog best wel een verweer en het leek aan zijn antwoord te zien dat hij dit al zag aankomen:

“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”

Jammer dat hij het "ineens" over zijn boek wilde gaan hebben, want ik had dit nog wel ff door willen zien gaan.

Het leuke was overigens wel dat Rutger verder erg ongemakkelijk aan tafel zat en overduidelijk onzeker was, met zijn zijn dikke vette zweterige kop.
pi_108218725
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Die Rutger deed een mooi staaltje gezichtsverlies. Pijnlijk hoe inhoudsloos die gast overkwam. En cokey, zo kwam ie op mij ook over.
Hij was voornamelijk bang voor Van der Linden aangezien hij zelf ook wel weet dat hij geen partij is voor Frenk. Daarom wilde hij ook niet met hem in discussie.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:13:47 #24
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_108218908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”

Dit was echt een staaltje Johan Derksen-logica.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:27 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108218957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:07 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij was voornamelijk bang voor Van der Linden aangezien hij zelf ook wel weet dat hij geen partij is voor Frenk. Daarom wilde hij ook niet met hem in discussie.
Viel me ook op en dan doen alsof ie m niet kent
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')