En tegen Man U was hij ook niet helemaal schuldvrij...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer faalde bij NEC ook weer, altijd met hoge ballen.
2x pannaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En tegen Man U was hij ook niet helemaal schuldvrij...
Ja, erg pijnlijk...quote:
De Gea(y) 21 miljoen en 21quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillessen zuigt ook. Hij was alleen pijnlijk gehyped vorig jaar iets waar ik mij toen al aan stoorde. Ik zal die 4,5 miljoen voor deze 22 jarige keeper nooit begrijpen en stoor me er nog steeds aan.
Over Vermeer? stop met zeiken als je hem de Man United/NEC goals aanrekent. Al is hem vervangen zien worden is geen verkeerd idee hopelijk weet Cillissen zich toch nog dusdanig te ontwikkelen, maar nu is hij het gewoon nog niet.
Vooral omdat ze voor V/d Sar al +- 10 jaar lang een keepersprobleem hadden en Man United toentertijd werd gezien als keeperskerkhof. Je zou toch denken dat juist Ferguson door deze ervaringen wist hoe belangrijk een betrouwbare keeper voor je team is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De Gea(y) 21 miljoen en 21...
Snap nog steeds niet dat Man U Stekelenburg niet heeft gekocht. Gaat Ferguson ooit nog is spijt van krijgen.
De Gea is het grootste keeperstalent van Spanje trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De Gea(y) 21 miljoen en 21...
Snap nog steeds niet dat Man U Stekelenburg niet heeft gekocht. Gaat Ferguson ooit nog is spijt van krijgen.
Dankzij dat grootste keepers talent zijn ze uit alle bekertoernooien. Hij had hem wellicht voor de toekomst kunnen halen en dan een oude rot als Buffon als eerste keeper kunnen aantrekken, maar De Gea in het diepe gooien zonder back up was en blijkt achteraf ook naief.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Gea is het grootste keeperstalent van Spanje trouwens.
We moeten niet doen alsof Stekel de enige is die goed is op deze aardbol. Fergie had ook net zo goed iemand als Buffon kunnen halen
Inderdaad heel dom dat hij niet eerst er een oudje voor kocht . maar ik snap ook dat hij Stekel niet nam omdat hij alleen ervaring had in de mickey mouse leaguequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dankzij dat grootste keepers talent zijn ze uit alle bekertoernooien. Hij had hem wellicht voor de toekomst kunnen halen en dan een oude rot als Buffon als eerste keeper kunnen aantrekken, maar De Gea in het diepe gooien zonder back up was en blijkt achteraf ook naief.
tja Charisteas had ook een goed ek...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:41 schreef tech4u het volgende:
Hoe weet iedereen zo zeker dat stekel het had gered bij Man U? wk?
Steek is gewoon uitgegroeid tot een stabiele keeper die weinig blunders maakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:41 schreef tech4u het volgende:
Hoe weet iedereen zo zeker dat stekel het had gered bij Man U? wk?
mwa goed durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Steek is gewoon uitgegroeid tot een stabiele keeper die weinig blunders maakt.
Heeft zeker de laatste 2, 3 jaar bij Ajax uitstekend gekeept en daarna een fantastische WK.
Bij Roma is hij toch ook goed?
Rene ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Johan Derksen weet niet zoveel van het buitenland heb ik het idee..
Ik las hier dat Vermeer bij die goal van NEC vlak daarvoor flink gehinderd werd door Platje, wat niet gezien werd door de arbitrage, maar heb het zelf niet op beelden kunnen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer faalde bij NEC ook weer, altijd met hoge ballen.
Ook Real Madrid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Rene kijkt alleen maar naar barca en rukt er hard op
af en toe ff naar die meiden van Holland zappen GHIGHIGHIGHIGHIquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Rene kijkt alleen maar naar barca en rukt er hard op
Dat is inderdaad heerlijk jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
af en toe ff naar die meiden van Holland zappen GHIGHIGHIGHIGHI
En dan gewoon weer Oziltje kijken! heerlijk man!
Een linker verdediger zou niet mis zijn met al die blessures.quote:Ajax zet deuren voor talentvolle linkerverdediger opnieuw open
Robert Mazan is op stage bij Ajax. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdag. De talentvolle linksback, die deze maand achttien jaar werd, speelde tot de winterstop voor AS Trencin, de Slowaakse club van Tscheu-la Ling.
AS Trencin heeft sinds kort een samenwerkingsverband met AGOVV Apeldoorn. Mazan zou aanvankelijk de selectie van de Apeldoornse Jupiler League-club versterken, maar kiest vooralsnog voor een stage bij de A1 van de Amsterdamse club.
Vorig jaar was Mazan al op proef in Amsterdam, waarna de afspraak werd gemaakt dat hij nog een keer zou terugkeren voor een nieuwe stageperiode.
Dat is inherent aan de eredivisie, beter jong talent dan oude uitgerangeerde spelersquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk die talentvolle jongetjes maar als ze steeds weggaan heb je straks ook niks meer en kan je blijven opbouwen
weggaan ja, na 2-3 jaar in het eerste gespeeld te hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk die talentvolle jongetjes maar als ze steeds weggaan heb je straks ook niks meer en kan je blijven opbouwen
napoli heeft ook gewoon een goed team hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als Ajax de wilskracht van de Napoli-voetballers kan opbrengen, kan het wellicht nog wat worden morgenavond.
Nee manquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als Ajax de wilskracht van de Napoli-voetballers kan opbrengen, kan het wellicht nog wat worden morgenavond.
Is ook weer waar. Vooral van Cavani ben ik altijd al enorm onder de indruk geweest. Bij Ajax hebben we geen spelers van zulke kwaliteit. Jezus, Cavani beheerst alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
napoli heeft ook gewoon een goed team hoorlavezzi cavani zijn echte bazen
Je moet uitgaan van het positieve, dus stel dat Ajax dat kan en Manchester United schrikt hier van (quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man. Als Ajax dat al zou kunnen geeft ManU gewoon echt even gas en is het zo weer over
.
En Hamsik en Inlerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
napoli heeft ook gewoon een goed team hoorlavezzi cavani zijn echte bazen
Was een leuke wedstrijd gisteren, vond Hamsik niet zo geweldig deze wedstrijd maar Napoli is wel van een andere orde dan de Nederlandse top, hoewel ook zij enorm veel fouten maken.quote:
Het is niet dat Cavani de perfecte voetballer is ofzo, maar het is vooral zijn bazenuitstraling dat hem een topspits maaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is ook weer waar. Vooral van Cavani ben ik altijd al enorm onder de indruk geweest. Bij Ajax hebben we geen spelers van zulke kwaliteit. Jezus, Cavani beheerst alles.
Het onbreekt Uruguayaanse spitsen Forlan, Cavani en Suarez inderdaad niet aan zelfvertrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is niet dat Cavani de perfecte voetballer is ofzo, maar het is vooral zijn bazenuitstraling dat hem een topspits maakt
Klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:20 schreef J2T het volgende:
United gaat iig niet met haar sterkste 11 beginnen.
Ja en veel ervan worden door bedrijven gekocht vandaar vaak de lege plekken, dat heb je toch minder als mensen er zelf voor betalenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.stadionwelt.de(...)der=sites&site=top30
Toch nog ergens subtop in. "Helaas" wel grotendeels door het aantal verkochte seizoenskaarten.
Dat bedoelde ik er ook mee ja. Ach... het geld stroomt er iig wel mee binnen het is alleen zo makkelijk scoren voor andere supportersgroepenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en veel ervan worden door bedrijven gekocht vandaar vaak de lege plekken, dat heb je toch minder als mensen er zelf voor betalen
Niet mee eens. Ik wist het ook niet zeker toen hij eenmaal kwam, maar hij maakt gewoon een zekere indruk. Het is geen jochie meer, hij is al enorm gegroeid. Qua nuchterheid en keeperstijl doet hij me heel erg aan een jonge v/d Sar denken. (Niet dat ik de kwaliteiten (nu al) vergelijk)quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillessen zuigt ook. Hij was alleen pijnlijk gehyped vorig jaar iets waar ik mij toen al aan stoorde. Ik zal die 4,5 miljoen voor deze 22 jarige keeper nooit begrijpen en stoor me er nog steeds aan.
Over Vermeer? stop met zeiken als je hem de Man United/NEC goals aanrekent. Al is hem vervangen zien worden is geen verkeerd idee hopelijk weet Cillissen zich toch nog dusdanig te ontwikkelen, maar nu is hij het gewoon nog niet.
quote:WAYNE ROONEY will miss Manchester United's Europa League clash with Ajax due to a sore throat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast bij Ajax opgelopen (Ik kop het alvast in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |