Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een kloontje van Yi-Long ofzo ?
Ik wil Litmanen wel als hoofdtrainerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
frank wil litmanen als jeugdtrainer lees ik
Mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
frank wil litmanen als jeugdtrainer lees ik
Laat hem eerst even een paar maanden als jeugdtrainer wat leren joh,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil Litmanen wel als hoofdtrainer.
dat magquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil Litmanen wel als hoofdtrainer.
Hij wil zijn eigen glazen niet ingooien door op het veld te verschijnen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Van der Wiel wil geen transfer verdienen vandaar verstoppertje.
Oké.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:59 schreef pqrstuvw het volgende:
De laatste wedstrijd van het seizoen komt nog te vroeg voor Sigthorsson, Van der Wiel, Boerrigter, Boilesen en Janssen. Als ze dit vanaf nu in het nieuws zetten hoeft er niet iedere week gezegd te worden dat de wedstrijd voor komend weekend nog te vroeg komt.
Helemaal niet.quote:
Ik wist niet dat Brian nog samenspeelde met Rudyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef TJV het volgende:
Jonge dat is toch Brian, ga eens naar een opticien ofzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef TJV het volgende:
Jonge dat is toch Brian, ga eens naar een opticien ofzo.
quote:
quote:'Van der Wiel en Boerrigter richten zich op Ajax-PSV op 25 maart'
Volgens het Algemeen Dagblad richten Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter zich beiden bij hun revalidatie erop om weer in actie te komen bij de topper Ajax-PSV op 25 maart.
Van der Wiel heeft besloten zijn slepende liesblessure rust te gunnen om weer helemaal fit te worden. Hij is daardoor sinds de winterstop uit de roulatie. Boerrigter kampt met een vermoeidheidsbreukje in een botuitsteeksel in een wervel in zijn onderrug en is daardoor al zo'n drie maanden uit de roulatie.
Brian is eigenlijk de loser van de 2quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet het verschil kunnen zien tussen Michael en Brian...
Haha die Hatem, ik word trabel als ik hem si.quote:
Dat maakt je vergissing welke je eigenlijk niet als blunder ziet inderdaad verklaarbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brian is eigenlijk de loser van de 2
Ik heb het niet zo gevolgd maar die foto van #72 is Michael Laudrupquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt je vergissing welke je eigenlijk niet als blunder ziet inderdaad verklaarbaar.
duh, want je ziet rudy op de achtergrondquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo gevolgd maar die foto van #72 is Michael Laudrup
Eens. Vrij logisch. Michael was mijns inziens op zijn top de betere speler als we hem dan toch gaan vergelijken met Brian.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
duh, want je ziet rudy op de achtergrond
Veel beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Vrij logisch. Michael was mijns inziens op zijn top de betere speler als we hem dan toch gaan vergelijken met Brian.
quote:Verwante zoekopdrachten: michael laudrup
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd uit van doemscenario's?
Maar dat lukt nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1-3 zou een ramp zijn... Ajax moet de 0 eindelijk eens zien te houden.
Vermeer faalde bij NEC ook weer, altijd met hoge ballen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
Ik vind dat ze bij VI terecht de vraag stellen waarom Cillessen al niet keept en belangrijker of de Boer geschrokken is van z'n niveau?
Sorry, Vermeer is een van de betere lijnkeepers in de Eredivisie maar z'n rare fratsen kosten ons best wel veel punten zo langzamerhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |