shooquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, strikt genomen staan paddestoelen veel dichter bij dieren dan bij planten
Doen ze nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef habanero het volgende:
kan een mod die kinderachtige troep niet verwijderen ?
Zeker: ik ben voor zelf koken! Ik eet trouwens gewoon vlees, maar goede vegetarische recepten kook ik graag. Meeste speciaalgemaakte 100% plantaardig spul vind ik echt smerig, dus die echte vega-spulletjes zegmaar. Ik heb liever een goede salade met nootjes en kaas dan valess (bahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaa! Een 100% plantaardige recepten spin off topic!
Er staan hier anders best een aantal goede tips over Vega-spulletjes die zou je eens kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zeker: ik ben voor zelf koken! Ik eet trouwens gewoon vlees, maar goede vegetarische recepten kook ik graag. Meeste speciaalgemaakte 100% plantaardig spul vind ik echt smerig, dus die echte vega-spulletjes zegmaar. Ik heb liever een goede salade met nootjes en kaas dan valess (bah)
geloof me, ik heb wel eens wat gekocht en weer uitgespuugdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er staan hier anders best een aantal goede tips over Vega-spulletjes die zou je eens kunnen
proberen, ga ik wel doen in elk geval
En ik ga morgen op zoek naar deze, voor de Mousakaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
geloof me, ik heb wel eens wat gekocht en weer uitgespuugdMet name die dingen die voor kaas moeten doorgaan.. blurgh.
quote:Op zondag 29 april 2012 08:42 schreef jerney het volgende:
Jaaaaaaaa
de natuurwinkel had na maanden en maaaanden eindelijk weer soja-gehakt van Naturana
[ afbeelding ]
We hadden in de tussentijd eens burgerdream van Vegourmet geprobeerd, maar hoeveel sambal, knoflook en ui er ook doorheen zat, het smaakte nog steeds naar karton.![]()
Oh en gister moussaka gemaakt met behulp van Alpro gehakt, No Egg - egg replacer en een van m'n kaasjes en dat ging heel goed
Hang me nu maar even aan de schandpaal voor al die zonden.Maar wel in een eigen topic!
Wat zijn champignons dan wel Piet ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik klier niet, paddestoelen zijn geen planten
Jamaar... Je hebt toch niet die cheezly gekocht he? Of die van tofutti? Dan kan je net zo goed meteen het stof van achter de radiator happen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
geloof me, ik heb wel eens wat gekocht en weer uitgespuugdMet name die dingen die voor kaas moeten doorgaan.. blurgh.
Copypaste van http://dier-en-natuur.inf(...)-het-dierenrijk.html :quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn champignons dan wel Piet ?
Maar piet is sowieso flauw....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:36 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Copypaste van http://dier-en-natuur.inf(...)-het-dierenrijk.html :
De organismen worden ingedeeld in vier 'rijken': het rijk van de bacteriën, het rijk van de schimmels, het rijk van de planten en het rijk van de dieren. Bij deze eerste indeling is gekeken naar de kenmerken van de cellen van organismen: de celkernen, de celwanden en de bladgroenkorrels.
Bacteriën: geen celkern, geen bladgroenkorrels, wel celwand
Schimmels: wel celkern, geen bladgroenkorrels, wel celwand
Planten: wel celkern, wel bladgroenkorrels, wel celwand
Dieren: wel celkern, geen bladgroenkorrels, geen celwand
Beetje flauw dus van Piet, want schimmels staan zelfs lager in "rangorde" dan planten. Dus als je planten eten okay vindt, dan vind je schimmels en bacteriën eten zeker okay.
Hebbes !quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En ik ga morgen op zoek naar deze, voor de Mousaka
[..]
da's dan niet 100% plantaardig hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja en wat dan nog?
In dat glaasje bier dat ik erbij drink zit ook gist
Zwammen behoren tot een eigen groep levende wezens, slijmzwammen zijn daar trouwens geen deel van maar weer een eigen groep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn champignons dan wel Piet ?
95% of meer natriumchloride ( keukenzout) paar procent gips en wat andere elementen zoals ijzeroxide die het de kleur geeftquote:Himalayazout.
Goed spul hoor !![]()
http://www.fascinerend.nl(...)lingen/himalayazout/
Himalayazout is opneembaar zout.
Het bevat 84 vitale bouwstenen in de vorm van oorspronkelijke mineralen en sporenelementen.
De bouwstenen van het leven zijn in het oerzout bewaard gebleven.
Zij bevinden zich in het kristal. In zulke kleine deeltjes (colloidaal) dat ze optimaal door de
lichaamscellen worden opgenomen.
Het samenspel van water, zout en mineralen vormt de basis van onze gezondheid.
Himalayazout is met zijn rijkdom aan elementen een elixer dat door de natuur zelf is samengesteld.
De effecten op het lichaam zijn dat het afweersysteem wordt versterkt, het fysiologisch evenwicht
(homeostase) bevordert, de stofwisseling stimuleert, het lichaam zuivert en ontslakt en het vitaliseert
en harmoniseert.
Tevens vermindert het de behoefte aan overmatig zoete, zoute en vette voeding evenals de hang
naar tabak, alcohol en koffie.
Mensen met een zoutarm dieet kunnen Himalayazout in dosering gebruiken die de arts voorschrijft
ter vervanging van ander zout.
Eigenlijk ben je best een zuur mannetje heh Piet ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zwammen behoren tot een eigen groep levende wezens, slijmzwammen zijn daar trouwens geen deel van maar weer een eigen groep.
[..]
95% of meer natriumchloride ( keukenzout) paar procent gips en wat andere elementen zoals ijzeroxide die het de kleur geeft
Ik trol niet, ik zet wat feiten neer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best een zuur mannetje heh Piet ?![]()
heb je het effe gauw nagezocht en deze link gevonden
http://www.crystalquest.nl/pagina/himalayazout-faq.html
Googelen kan ik ook hoor![]()
Maar ik heb bewijzen uit de praktijk en daar had ik geen proefdier voor nodig
alléén mezelf, dus ga gewoon lekker een stukje fietsen ofzo met al je ''wijheden''
Goed voor de lijn ook![]()
Het was trouwens érrug lekker !
Mwja, hij gekookt en ik de afwasda's wel weer iets minder,
echt jammer dat vragen om getrol uit dit topic te verwijderen niet helpt,
misschien moeten we eens met zijn allen in ''jouw'' topics gaan trollen,
ik zal er eens over nadenken of ik zo diep wil zinken,
neh... denk het niet, troll maar lekker verder
Ik ga afwassen
ow.. nah,,, zet je toch gewoon een paar linkjes neer die toch geen hond leestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik zet wat feiten neer.
Succes met het verpesten van dit topic verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. nah,,, zet je toch gewoon een paar linkjes neer die toch geen hond leest
doe ik ook altijd
http://www.thedutchsaltcompany.com/zoutarmdieet.pdf
doei
Als je niet aan het trollen bent wat ben je dan wel aan het doen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Succes met het verpesten van dit topic verder.
Je bent nu wel een beetje onzin aan eht uitkramen. Piet noemt een paar feiten, dat is geen trollen. Okee, hij houdt wel van een beetje prikken, maar alsnog weet hij waar hij over praat en je kunt het er mee oneens zijn, onzin is het niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je niet aan het trollen bent wat ben je dan wel aan het doen?
vehaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |