Ik moet er ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Biefstukken
Sorry, ik kan echt niet zonder vlees
Inderdaad, en onze lichamen hebben het ook nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken.
Ik kan zo uitkijken naar een stuk vlees bij het avondeten
Tja, ik heb geen kinderen, op de lange termijn ben ik daarmee milieuvriendelijker dan fietsende vegetariers met kinderen, ook al eet ik iedere dag een steak van een pond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Dingen die mij omtrent dit soort shit zorgen baren:
- Als je speciaal voor een bezoekende vegetariėr een gerecht maakt zonder vlees hoef je nooit te verwachten dat ze ook speciaal voor jou iets met vlees maken als je bij hen op bezoek komt.
- Sommigen roepen dat ze het zijn omdat ze vinden dat er teveel vlees gegeten wordt. Je hoort ze met geen woord over de overbevolking en dat minder mensen ook minder vleeseters zou betekenen.
Ja, al die bouwstoffen etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inderdaad, en onze lichamen hebben het ook nodig
Vlees... Lekker mals, sappig, jus..
Zucht
I know. Mensen hebben over het algemeen niet een erg goed effect op de natuur. Ik ben ook niet pro-choice zoals ze dat noemen in de USA maar pro-abortus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen kinderen, op de lange termijn ben ik daarmee milieuvriendelijker dan fietsende vegetariers met kinderen, ook al eet ik iedere dag een steak van een pond.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik eet niet altijd vlees, maar ik ben zeker geen vegetarier.
De eerste vegetarier die mij probeert te overtuigen ook vegetarier te worden, duw ik met zijn hoofd in het achtereind van een koe. Laat mij lekker vlees eten; ik laat jou ook lekker GEEN vlees eten. Live and let live.
Amenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Zonder huilende vegetariers is het helemaal niet gezellig
Ik ben zelfs voor selectieve postnatale abortusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
I know. Mensen hebben over het algemeen niet een erg goed effect op de natuur. Ik ben ook niet pro-choice zoals ze dat noemen in de USA maar pro-abortus.
Wat een sympathieke soort vegetariėrs is dat? Bij mij krijg je altijd soja of iets in die strekking. En gaan ze klagen als ze teveel ei moeten eten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En vegetariėrs maken ook vlees voor ons, dus, altijd maar rekening houden met 'zulke mensen'
Inderdaad, ik krijg nooit vlees van een vegetariėr.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Wat een sympathieke soort vegetariėrs is dat? Bij mij krijg je altijd soja of iets in die strekking. En gaan ze klagen als ze teveel ei moeten eten.
Haha was het maar zo'n feest. Maar serieus zou dat helaas niet echt werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor selectieve postnatale abortus)
Waarom in scandinavie? 6 maanden winter waarvan 3 maanden nachtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Spanky78 het volgende:
.
Mijn ideaal is leven op een boerderij in scandinavie, zelf je eten verbouwen en dit aanvullen met jagen en verzamelen van zaken als bessen ed. gebalanceerd, gezond en het meest milieuvriendelijk van allemaal.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |