SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 16:25:42 ]
Jij komt nooitquote:
sorry, mijn schuld.quote:
We kunnen toch ook op de grond zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik meer dan 3 stoelen had kon het bij mij, maar nog even niet dus
quote:
Das ook weer zo sneu!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
We kunnen toch ook op de grond zitten.
Hou je SC weg bij de SC nu het nog kan!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ah, ik ben nog nooit op een SC-meet geweest, dus ik zie dit maar als waarschuwing
ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Kn0x het volgende:
Zo tijd om te sluiten, GEEN ZIN MEER!
Iemand zin in BF3 vanavond (pc).
Laat het weten als je een keer niet kan spelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:01 schreef Fallen het volgende:
Ik had ook geen key, maar van iemand anders net gekregen. Die had er een gewonnen en daarna besloten hem weg te geven, random iemand uitgekozen!
WOOHOO!
Applequote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Die beta draait toch kut op Mac
Kutdiablo
Kutmac
Mac
Net als het vrouwelijk orgasme?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lol wut?
You're doing it wrong
[ afbeelding ]
Wat een stom ding.quote:
ik slaap bij jou in bed!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Meet?
Wie, wat, waar, wanneer, waarom, wat moeten we meenemen, wie gaat er met wie mee naar huis??
Oh jam! Wanneer is de meet, morgen?quote:
Das goed ik ben woensdag vrij dus dan hoeven we niet op tijd te slapenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh jam! Wanneer is de meet, morgen?
Ik ga geen xbox meer kopenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Shar wanneer heb je weer een Xbox360
Ik heb ook al m'n 3de of 4dequote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga geen xbox meer kopenIk heb 3x geld uit gegeven voor zo'n ding maar ze haten mij
EN HAAT AAN DICHT GEVROREN AUTO PORTIERquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
EN HAAT AAN VUILNISZAKKEN DIE SCHEUREN ALS JE ZE UIT DE PRULLENBAK HAALT
Dus eigenlijk is de vraag:quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook al m'n 3de of 4de![]()
De haat is GROOT
Nooitquote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de vraag:
AQ wanneer ga jij aan de PS3?
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Lot en Shar hebben het over samen slapen en Aquibus begint over Xbox
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Lot en Shar hebben het over samen slapen en Aquibus begint over Xbox
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit![]()
Ik wacht op de 720Al wordt ik niet blij van al die geruchten omtrent dat ding.
Hans is stomquote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Voetbal International tijd
Hopelijk is HANSIE er bij
Misschien een 12jarige SDquote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Ik geloof dat de mannen hier het niet meer warm of koud krijgen van de lesbische praatjes van Shar en mij.
HATEN IS VERLATEN SHARquote:
Maakt niet uit toch, zolang jij mij nog maar lief vindtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Ik geloof dat de mannen hier het niet meer warm of koud krijgen van de lesbische praatjes van Shar en mij.
Uiteraard!!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, zolang jij mij nog maar lief vindt
Doen we, jij hebt het nu te druk voor mij met je stagequote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Ik vind nog steeds dat we een keertje samen moeten gaan shoppen net als toen in DB. Dat was awesome
Ja stom he! Maar nog maar 5 weekjes en dan zitten mijn 30 weken zwoegen eropquote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen we, jij hebt het nu te druk voor mij met je stage
niemand zegt dat chickiequote:Op maandag 20 februari 2012 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja stom he! Maar nog maar 5 weekjes en dan zitten mijn 30 weken zwoegen erop
(en dikke haat aan alle mensen die zeggen 'jaja nu moet je ineens fulltime werken en vind je het zwaar' want dat is niet zo. Naast het werken moeten er namelijk nog verslagen geschreven worden, opdrachten gemaakt worden, onderzoeken voorbereid en moet mijn scriptie ook nog geschreven worden)
ik eis ook een behandeling volgende meetquote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh trouwens omdat mijn stagebegeleider carnaval is vieren heb ik vandaag alle patienten alleen gedraaid (met een back-up fysio die ik om hulp kon vragen als het nodig was)
En dat was awesome!!! Heerlijk werken zonder iemand die met je mee kijkt de hele tijd.
Nee hier is iedereen lief. Maar hoe vaak ik dat de afgelopen weken al heb moeten horen. Vooral van mensen met de meest luie baantjes, alsof die het zo zwaar hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niemand zegt dat chickienog even volhouden, je gaat het overleven
Ach joh niet naar luisteren, ik krijg ook altijd te horen dat ik geen flikker doe omdat ik ambtenaar ben, mensen zeggen altijd wel het tegenovergesteldequote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hier is iedereen lief. Maar hoe vaak ik dat de afgelopen weken al heb moeten horen. Vooral van mensen met de meest luie baantjes, alsof die het zo zwaar hebben.
Als ik dadelijk fulltime gaat werken voelt het echt als vakantie ten op zichten van wat ik nu doe, nu al zin in
No prob!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik eis ook een behandeling volgende meet
Nog beter, sign me upquote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
No prob!
Alleen kun je dan toch beter aanspraak doen op mijn ontspannende massage skills.
Afgelopen 3 jaar in het hotel waar ik werkte goed kunnen oefenen dus die skills zijn geoptimaliseerd
Meestal 39, van super hoge pumps enzo 40quote:
Damnit! Ik heb maar 37 anders kon ik een keertje als ik bij jou thuis was in je kast duiken en je loubies passen. Puur om even te voelen hoe het voeltquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meestal 39, van super hoge pumps enzo 40
why?
drie paar sokken aan, hoppaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damnit! Ik heb maar 37 anders kon ik een keertje als ik bij jou thuis was in je kast duiken en je loubies passen. Puur om even te voelen hoe het voelt
Haha watten voor in de pumps als het geen peeptoes zijnquote:
Zijn geen peeptoesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha watten voor in de pumps als het geen peeptoes zijn
Hoeveel weeg je dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
De spinningfiets kraakte weer onder het gewicht van me
Ja heb ik ook bij mijn hakken van 13-14 cm. Die lijken echt minuscuul bij maat 37 hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn geen peeptoes
Ik heb trouwens 1 paar peeptoes die zo hoog zijn dat ik maat 41 ervan heb, en als je ze in de kast ziet staan denk je dat het 38 is ofzo![]()
Wat voor stage doe je? Fijn dat het leuk isquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Frankii het volgende:
Door full time stage bijna geen tijd meer om muziek te maken
Stage is leuk tho
Geen idee, ik heb geen weegschaalquote:
Ja grappig is dat, vooral ook omdat ze zo de lucht in gaan, dus als ze in mijn kast naast een 39 paar staan zijn ze niet langerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja heb ik ook bij mijn hakken van 13-14 cm. Die lijken echt minuscuul bij maat 37 haha
Ik doe Gamebabe gerelateerde zaken.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je? Fijn dat het leuk is
Nicequote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik doe Gamebabe gerelateerde zaken.
Twee sjaantjesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen weegschaalZal wel 100+ zijn
Zaterdagochtend, maandagavond en donderdagavond. Allemaal een uur.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Twee sjaantjes
Maar hoe vaak spin je dan? Als ik die mensen zo actief bezig zie zijn een uur lang denk ik echt wtf .... ik hou dat never nooit niet vol
respect meneertjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, maandagavond en donderdagavond. Allemaal een uur.
Wat is je streefgewicht dan? Of ben je gewoon lekker aan t sporten en zie je wel hoe t gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik begon pas af te vallen toen ik het zes keer per week deed. Maar dat is nu onmogelijk, er zijn geen lessen en ik heb daar nou ook niet de tijd voorToen kon ik van voordeur zo de sportschool inrollen, dat scheelde
Ik sport gewoon wat. Liever conditioneel en voor de rest goed in mijn vel dan dat panische gesport omdat je moet en zal en bla afvallen. Ik houd gewoon van lekker eten, problem detectedquote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je streefgewicht dan? Of ben je gewoon lekker aan t sporten en zie je wel hoe t gaat
Preciesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport gewoon wat. Liever conditioneel en voor de rest goed in mijn vel dan dat panische gesport omdat je moet en zal en bla afvallen. Ik houd gewoon van lekker eten, problem detected
En dan heb ik nog niet eens fris, chips of weet ik wat in huis. Eigenlijk geen idee waardoor het wel komt, maar hell, misschien is het gewoon de bouw, vernaggelde vertering of weet ik wat.
/care gewoon op de fiets zitten en weer als een malloot op de beat stampen met weerstand. Ik mis het als ik het een les niet heb gedaan
Voor het gewicht hoef je het iig niet te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PreciesIk moet eigenlijk ook nog steeds gaan sporten, maar ik denk dat ik mij inschrijf als het wat mooier weer wordt, dan heb ik ook wat meer energie enzo
Gewichten in je nek!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor het gewicht hoef je het iig niet te doen
Mar het voelt wel lekker. Ik moet oppassen met mijn knie, dus hardlopen gaat bv niet, maar fietsen bv gaat prima, ook het betere klimwerk. Wat ik het leukst vind.
Tegenwoordig ook wat gewichten voor de nek, in de hoop dat het wat zou verlichten, maar helaas. Over een week onder de MRI, dan horen we wel een weekje later dat ze niets gevonden hebben
Nah, eerder de schouderbladen, de nek zelf is vragen om auw. Ik hoopte dat die de nek wat zouden kunnen verlichten, maar helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewichten in je nek!
* Sharana_LV voelt haar nek breken als er gewicht op komt
ah op die manierquote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder de schouderbladen, de nek zelf is vragen om auw. Ik hoopte dat die de nek wat zouden kunnen verlichten, maar helaas.
Je kunt je eten eens goed onder de loep nemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport gewoon wat. Liever conditioneel en voor de rest goed in mijn vel dan dat panische gesport omdat je moet en zal en bla afvallen. Ik houd gewoon van lekker eten, problem detected
En dan heb ik nog niet eens fris, chips of weet ik wat in huis. Eigenlijk geen idee waardoor het wel komt, maar hell, misschien is het gewoon de bouw, vernaggelde vertering of weet ik wat.
/care gewoon op de fiets zitten en weer als een malloot op de beat stampen met weerstand. Ik mis het als ik het een les niet heb gedaan
Ik ga geen 20 km wandelen of fietsen naar het werk (zonder douche). Voor de rest is er geen lift of wat dan ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Edit:
En buiten de 3 uur in de week spinnen, zorgen voor elke dag minimaal een uur bewegen door te wandelen, op fiets naar het werk of station te gaan, de trap te nemen ipv de lift enz enz
Gamebabe games maken gerelateerde zaken of Gamebabe iets anders dan games maken gerelateerde zaken?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik doe Gamebabe gerelateerde zaken.
Ik ben er bijna doorheen. Ergens deze week alleen nog pakjes, enveloppen zouden niet door d brievenbus passen. En bij een fokker ga ik denk ik langs als het kan, hij woont 5km van me vandaan, dus dan kan ik een ding van een meter bij een halve meter afgeven, lijkt me handiger (en cheaper).quote:
Damn, wat voor prijs is dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er bijna doorheen. Ergens deze week alleen nog pakjes, enveloppen zouden niet door d brievenbus passen. En bij een fokker ga ik denk ik langs als het kan, hij woont 5km van me vandaan, dus dan kan ik een ding van een meter bij een halve meter afgeven, lijkt me handiger (en cheaper).
Het staat boven jequote:
Is dat die japanse manga?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Poit het volgende:
Gisteren trouwens Catherine aangegooid
Tot op heden vind ik het leukToffe tekenstijl!
De game. Hier gewonnen dankzij epische dichtskillzquote:
Dat snapte ik. Maar de game die gebaseerd is op die manga?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
De game. Hier gewonnen dankzij epische dichtskillz
Weet ik niet, ken de manga dan niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar de game die gebaseerd is op die manga?
Dan ben ik erg benieuwd naar wat je zo mooi vind aan de tekenstijl? Want dan hebben ze het omgegooid denk ik, en er iets anders van gemaakt?
Famas / USAS is unbalancedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Watskeburt? Online toch wel geinig?
Hope soquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Catherine is toch die onwijze hentai-game, met tentakels enzo?
Ah ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken de manga dan niet...
Dit zegt denk wel genoeg, game zit vol met cartoons (anime)
Nee, niet bijzonder, Tof.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok.
Vind je dat een bijzondere tekenstijl?
Ik heb de beta geprobeerd, maar ik kon er niet zo goed inkomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Star Wars Old Republic is daarentegen wél tof
Tekenfilmpjes met vrouwelijk getekende mannen zijn pas gayquote:
Naar de mannen kijken in zo'n tekenfilm, da's pas gayquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes met vrouwelijk getekende mannen zijn pas gay
Een dude vol op de bek pakken, DAS PAS GAY!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Naar de mannen kijken in zo'n tekenfilm, da's pas gay
Tenzij je een vrouw bent natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een dude vol op de bek pakken, DAS PAS GAY!!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een dude vol op de bek pakken!!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Tenzij je een vrouw bent natuurlijk..
Dus in het weekend kan je je gang gaan!
Ik vind vooral die ongeschoren benen eronder zo sexaiquote:
So fucking true..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/game_of_thrones
So fucking true!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/game_of_thrones
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind vooral die ongeschoren benen eronder zo sexai
*noteert niet meer benen scheren als poitmans langskomtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind vooral die ongeschoren benen eronder zo sexai
Waar. Behalve de USAS en spawn raping ben ik de andere zaken nog biet veel tegen gekomen, of ik let er niet op. Maar BFBC2 vond ik prettiger. Vooral Vietnam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Famas / USAS is unbalanced
MAV-boosten is pure griefing
Geen auto-balanced teams
Spawn-raping
Hit-detectie is off
High tier vehicles zijn zwaar OP (laser painter + guided missle = autowin)
Enemy vehicles jatten is pure griefing
moet ik doorgaan
B0000m shakalaka!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Reintji het volgende:
Shit. Maatje van me komt er net achter dat hij voor ¤600,- getilt is op Live. Die fifa 2012 hack. Wow
Gewoon een 0 achter plakken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Bezig met het afronden van een mega-offerte.
Het getal zit me aan te staren. Ik durf het bijna niet te versturen...
WOEHIOOO!!quote:
Oneerlijke concurrentie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
WOEHIOOO!!
Ik maak die websait voor 5 guldu minder!!
Ja, thnx man!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Oneerlijke concurrentie.
LOONSLAAF DATTE BENT!
congratz nog bytheby!
Gewoon doen. Maar er wel bijzetten dat ze voor dat bedrag dan wel een gratis verrassing krijgen ;')quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Bezig met het afronden van een mega-offerte.
Het getal zit me aan te staren. Ik durf het bijna niet te versturen...
Ik moet nog een dag wachtenquote:
Ooh, 2 weken maar!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Offerte verstuurd, vanaf nu is het duimen draaien.
het gaat om twee weken fulltime werk. pls pls pls pls pls pls pls
2 weken? Das voor ons bijna kort-cyclischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
het gaat om twee weken fulltime werk. pls pls pls pls pls pls pls
Aaaaaah, andere koek.quote:
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
het gaat om twee weken maanden fulltime werk. pls pls pls pls pls pls pls
Omdat ze anders mij nooit aangenomen hadden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Tain het volgende:
Shar, waarom zijn ze bij de Gemeente Amsterdam gek?
Dat komt eerder door je vrouwelijke charmesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omdat ze anders mij nooit aangenomen hadden?
Maar wat is er met de gemeente dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt eerder door je vrouwelijke charmes
pics van kapsel!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
Net van de kapper af![]()
En helemaal klaar met Batman (sidequests)Ga in elk geval niet al die riddles zoeken
PM!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar wat is er met de gemeente dan?
Die moet ik van mn vriend ook nog zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:29 schreef wc-eend het volgende:
Zojuist het einde van The Wire, seizoen 5, gezien...
Best... serie... evah...
Het is wel een erg realistische serie met ook een hoop gepraat maar seizoen 1-4 hebben maar 13 afl. Per seizoen, seiz. 5 heeft er tien... zijn maar 5 seizoenen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:34 schreef koei het volgende:
[..]
Die moet ik van mn vriend ook nog zienNa Miami Vice
Die wil ik ook nog ooit zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:29 schreef wc-eend het volgende:
Zojuist het einde van The Wire, seizoen 5, gezien...
Best... serie... evah...
Wat is er mis met Miami Vice? Het is niet zo dat ik de serie op dvd zou aanschaffen, maar ik kijk er op tv regelmatig naar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:34 schreef koei het volgende:
[..]
Die moet ik van mn vriend ook nog zienNa Miami Vice
What's up?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:49 schreef Altron het volgende:
Moguh.
Damn wat speelt Diablo 3 lekker weg
De organisatie waar ik voor werk hebben een bedrijfje ingehuurd dat een rooster-programma voor ze kon maken. Ik krijg nu godverdomme een excel-bestand door mijn strot geduwd omdat ze geen fatsoenlijk programma kunnen maken of aanschaffen.quote:
dafuq?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:22 schreef SummerBreeze het volgende:
bah weer moedeloos door de drummende buurman
straks pliesie maar weer bellen, hopen dat ze nu wel komen
edit: politie is gebeld, en er zou weer iemand langskomen
OH MY JE HEBT ZE AL BIJNA ALLEMAAL!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitpoitpoitpoitpoit!!!!
https://skydrive.live.com(...)key=!ACNthafeLhlD6i8
Dat vind ik een beetje te ver weg om een filmpje te gaan kijken sorryquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
gaan er nog mensen hierheen?
Samequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te ver weg om een filmpje te gaan kijken sorry
Als het niet in 3D was had ik nog wel interesse gehad, maar helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
gaan er nog mensen hierheen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het niet in 3D was had ik nog wel interesse gehad, maar helaas.
Het probleem is vooral dat de buurman niet voor rede vatbaar is. Heeft gisteren ook gedreigd om het ons erg moeilijk te gaan maken.quote:
Zou ik ook super blij mee zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Twee huizen naast ons zit ook een drummer, maar als hij drumt doet hij het gelukkig alleen tussen 17:00 en 19:00 uur dus daar heb ik wel begrip voor.
k ben ook geen 3D fan maar t lijkt mij wel gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het niet in 3D was had ik nog wel interesse gehad, maar helaas.
mongolenbuurman is een moron ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zou ik ook super blij mee zijn.
Het probleem is hier overigens supersimpel op te lossen: een stukje schuimrubber onder het baspedaal zodat de boel geïsoleerd wordt. Ik wil dat ook best nog wel betalen, geen probleem. Maarja, dan moet de buurman wel de deur open doen en, als de deur open is, deze niet in je gezicht dichtgooien
Ik kan soms zo moeilijk begrijpen hoe iemand zo onfatsoenlijk kan zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zou ik ook super blij mee zijn.
Het probleem is hier overigens supersimpel op te lossen: een stukje schuimrubber onder het baspedaal zodat de boel geïsoleerd wordt. Ik wil dat ook best nog wel betalen, geen probleem. Maarja, dan moet de buurman wel de deur open doen en, als de deur open is, deze niet in je gezicht dichtgooien
Dat wel, maar ik heb teveel tegen 3D ben ik bang.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k ben ook geen 3D fan maar t lijkt mij wel gezellig
Dude 80% van Nederland is zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan soms zo moeilijk begrijpen hoe iemand zo onfatsoenlijk kan zijn
Overigens zijn meer dan 60% van de statistieken op internet verzonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude 80% van Nederland is zo
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Overigens zijn meer dan 60% van de statistieken op internet verzonnen.
Waarvan één op de drie weer waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Overigens zijn meer dan 60% van de statistieken op internet verzonnen.
In Eindhoven zekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude 80% van Nederland is zo
Gast, bij jou gooien ze gewoon messen in een schuttingquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
In Eindhoven zeker![]()
Wij hebben hier nog gewone beschaafde buren hoor.. IN GOUDA JA!
Ohjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:56 schreef koei het volgende:
[..]
Gast, bij jou gooien ze gewoon messen in een schutting
Zolang ze in de schutting terecht komen is het geen probleemquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:56 schreef koei het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:56 schreef koei het volgende:
[..]
Denk dat ik het weet :quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja![]()
Nog steeds geen flauw idee wie dat was..Die kerel ook nooit meer gezien daarna..
Doe er een bontkraagje omheen en dan is het emquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Denk dat ik het weet :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe er een bontkraagje omheen en dan is het em
nog 3!! Gaat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
OH MY JE HEBT ZE AL BIJNA ALLEMAAL!!
Dude waarom zie ik je regelmatig op Xbox Live online komen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
nog 3!! Gaat helemaal goedkomen!
sd en sb, balen van de buurman, hoop maar dat het niet te lang gaat duren dit...
Te fucking AWESOME dude!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
nog 3!! Gaat helemaal goedkomen!
sd en sb, balen van de buurman, hoop maar dat het niet te lang gaat duren dit...
haha uitgeleeend ja samen met n verhuisdoos vol gamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude waarom zie ik je regelmatig op Xbox Live online komen?Je Xbox uitgeleend of zit je nu serieus te xboxen op vakantie?
ja man, helemaal leuk hier in Nagasaki, en het is ook een schrikkeljaar dus extra dagje Japan voor we 1 maart naar Nieuw Zeeland gaan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Te fucking AWESOME dude!
Nog steeds naar je zin daar??
Goed bezig kerel! Geniet nog maar even van de stralende vis en dan op naar het Lord of the Rings land!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ja man, helemaal leuk hier in Nagasaki, en het is ook een schrikkeljaar dus extra dagje Japan voor we 1 maart naar Nieuw Zeeland gaan!
Taiko no Tatsujinquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
haha uitgeleeend ja samen met n verhuisdoos vol gamesenige gameb wat ik hier heb gedaan is een Japanse drumgame met roze poppetjes in de arcade en monopoly op m'n telefoon met m'n meissie
Fruit heeft een bakfiets!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Je had Pendulum op je bagagedrager?
met turntables!quote:
yeeyquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, nog ff uurtjes invullen und dan nach hause!
Ik was eigenlijk al om 16:00 klaar...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huilen omdat je naar huis moet?
oh dan is het wel bagger jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk al om 16:00 klaar...
HAAA ik zag wat je deedquote:
Schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik snap nu waarom vrouwen zeggen dat je geen melk uit het pak mag drinkenIk verwachtte en wet t-shirt foto, maar helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Weljaaa wrijf het er maar inquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Hey
The Witcher 2 op de 360 in april![]()
Die lijkt me echt tof!
Nee sorry dit was iets minder charmingquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwachtte en wet t-shirt foto, maar helaas
game of thrones al gekeken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand een goed overzicht met Amerikaanse series die pas gestart zijn? Ik zoek na The Wire nu eigenlijk wel wat nieuws
Breaking bad?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Yup en de dikke stapel boeken ook al gelezen...
Braafquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef wc-eend het volgende:
Hoppa... 720p, 50 gig voor seizoen 1 t/m 4... bezig binnenhalen... hopelijk zitten er subs bij, anders even opzoek
Big Brother?quote:
Homelandquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand een goed overzicht met Amerikaanse series die pas gestart zijn? Ik zoek na The Wire nu eigenlijk wel wat nieuws
Hoezo? Het is toch donderdag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, de motivatie is al op voor deze week, jammer dat de werkweek nog 2 dagen duurt
Ja dus dan moet ik toch nog 2 dagen werken. Vandaag (over 15 min beginnen) en morgen.quote:
Breaking bad, Game of Thrones.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Beetje positiever mevrouwtjequote:Op donderdag 23 februari 2012 08:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, de motivatie is al op voor deze week, jammer dat de werkweek nog 2 dagen duurt
Ik zal straks wat positiever zijn als ik tenminste betaald krijg voor 40 in de week werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beetje positiever mevrouwtje
Ach joh, iedereen moet stage lopen, je overleeft het welquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal straks wat positiever zijn als ik tenminste betaald krijg voor 40 in de week werken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ohh zo. Mja, ik tel werkdagen als ze zijn begonnen al niet meer mee Lot. Vandaar.
Ik overleef het ook wel, heb alleen vandaag geen zin. Heb deze week gewoon heel veel energieslurpende patienten gehad, en die krijg ik vandaag nog een paar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen moet stage lopen, je overleeft het wel
Ik hou dan altijd meer over dan nu met stufiquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Ahjoh, als je straks betaald krijgt voor 40 uur werken moet je weer stikveel afdragen aan allerlei instanties enzo. Je houdt bijna niks over.
Good luck babequote:Op donderdag 23 februari 2012 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik overleef het ook wel, heb alleen vandaag geen zin. Heb deze week gewoon heel veel energieslurpende patienten gehad, en die krijg ik vandaag nog een paar.
Morgen weer wat sporters, dat is stukken leuker.
Ik ga ze gewoon hard aan het werk zetten, dan hebben ze gen tijd om te zeikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Good luck babeYou can do it
en terechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
vroeger waren er amper dames in de GAM SC, tegenwoordig lullen ze gewoon een topic vol
Weljaquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga ze gewoon hard aan het werk zetten, dan hebben ze gen tijd om te zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |