Niet de uitstraling van een premier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom zou Samson geen premier kunnen zijn?
Ze ziet er wel uit alsof ze die bij een pintje weg kan krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet de uitstraling van een premier.
Ze?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit alsof ze die bij een pintje weg kan krijgen.
Die Dijksma is toch een vrouwtjes walvis?quote:
We hebben het over Samsom...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Dijksma is toch een vrouwtjes walvis?
Das die kale geiger-tellert toch?quote:
Had Rutte ook totaal niet. Toch doet ie het iig beter dan Balkenende.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan leg je de lat ook wel heel laagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Had Rutte ook totaal niet. Toch doet ie het iig beter dan Balkenende.
Die liggen elkaar volgens mij totaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
Pechtold wilt wel wat met Plasterk denk ik.
Wed je nu op drie paarden?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Zal Plasterk of Timmermans wel worden
Dat had Rutte ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schrok wel van dat vrouwtje. Die kwam even snoeihard uit de hoek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef mlg het volgende:
Iemand DWDD gisteren gezien? Zo snoeihard heb ik die Matthijs nog nooit gezien.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/87718
En hij heeft gelijk, het wordt niks met die van Dam.
Nog meer puinhopen van 8 jaar paars?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Quarant het volgende:
Met Plasterk komt Paars dichterbij, een volgende keer.
Zo slecht als Pim Fortuyn ons wou doen geloven was het niet hoor. Ik zie paars op zich ook wel zitten, maar dan wel met als grootste partij de VVD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Nog meer puinhopen van 8 jaar paars?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |