quote:Op maandag 20 februari 2012 13:05 schreef creepycookie het volgende:
Thanks guys
Ja we sms'en vooral over en weer, das het makkelijkste. Hij is gelukkig in goeie handen, familieleden om zich heen (ik zie nu echt 80 Afrikanen rond z'n bed staan hehe).
Weet niet of het uit NL kan komen. Theoretisch misschien wel, maar qua klimaat en grond misschien niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef Probability het volgende:
Even een vraagje hoor.. Pasta wordt gemaakt van tarwe toch? Kan dat gewoon in Nederland groeien?
Veel? Bij de ontbijtkoek en sinaasappelsap en de appel ofzo.. ja iik laat de sinaasappelsap wel achterwege en dan meng ik de yoghurt met de appel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr, wellicht wat veel suikers, maar dat mag af en toe best
En krentenbolquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Veel? Bij de ontbijtkoek en sinaasappelsap en de appel ofzo.. ja iik laat de sinaasappelsap wel achterwege en dan meng ik de yoghurt met de appel.
Ja dat vroeg ik mij afquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
er wordt in NL toch gewoon tarwe verbouwd
Nah, lopen ook zat gothics rond en de zoquote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef An24 het volgende:
Niet erg hoor. Je bent zeker niet de eersteHet scheelt inderdaad dat de splints niet afschuwelijk zijn. Nu ben ik "special"
![]()
Nja het is op z'n minst gedroogd. Maar ik verwacht wel betere kwaliteit dan standaard supermarktpasta. Dus van beter meel en zoquote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er bij La Vialla wel eens pasta besteld? Is dat dan echt 'vers-vers' of 'Albert Heyn' vers?
Dat!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor An en creepy.. Klinkt allemaal niet fijn
.
Dus zoals de pasta van grand'italia?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:26 schreef Perruche het volgende:
Gewoon gedroogd.
Godver ik ben in een werkgerelateerde rotbui
Billyquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus zoals de pasta van grand'italia?
Jammer.. !
Klopt helemaal. Ik vind het alleen heel erg jámmer, had ik 2 maanden eerder hulp gevraagd dan had de schade misschien nog beperkt kunnen worden. Aan de andere kant trekt een (half)jaar uitloop me ook wel, dan kan ik alles rustig aan doen, fatsoenlijke zomervakantie inplannen en ben ik het laatste halfjaar voor mn diploma in NL (dus kan ik ook meteen op zoek naar een leuke phd plaats). Maar dat voelt een beetje als de 'makkelijke' optie. Want dat betekent dat ik nu niet zoveel mn best hoef te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netwerk is weer eens kapot!
Chico, kut van je tentamen, maar als je echt merkt dat je vastloopt is het veel belangrijker dat je daar aan werkt dan dat je helemaal nominaal afstudeert!
Vaatwasmachines ftwquote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nu een vreemde meneer die zucht en kreunt met een afgezakte spijkerbroek en buik een nieuwe vaatwasmachine aan het inbouwen
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, cappuccino, wortelen, tomaat
L: 3 boterhammen kaas, kom bruine bonensoep met saucijs en rookworst, 2 bekers melk
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, 10 zoute stokjes
D: 500 gr sperziebonen, wat gevulde champignons (gesnipperd ui, steel, kruiden, citroen, knoflook), tartaar, aardappelkroketten.
T: -
^^quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Puff wat leuk van je huis![]()
En Uniekje wat fijn, een wasmachien!
En dat was dat vaak waar je dacht een blackout te hebben gehad? Of moet je die nog terugkrijgen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ontopic dan maar even
Net even gebeld met het secretariaat, want het bleek dus echt 'results day' te zijn, en dat mijn cijfer niet online stond: of ik zelf wat fout had gedaan.
Er waren dus blijkbaar problemen met het invoeren van de cijfers van dat vak () maar toen vroeg ze of ik m'n essay cijfer al wist (76) en kon daarmee zeggen dat m'n overall gemiddelde '3 marks lager was', dus een 73! Al die stress wederom voor niets dus!
Ik ben zķ blij en trots, ook omdat ik voor dit vak dan de docent om een referentie voor mijn MA application kan vragen
Jajajaja, het was alleen vandaag. De rest van de week ga ik gewoon normaal eten.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Perruche het volgende:
En ja Henk, eens met Aurum! Ik moet ook minder carbs en suiker, dan jij ook!.
http://www.warenkennis.nl/graan/soorten.htmquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
er wordt in NL toch gewoon tarwe verbouwd
Pics?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nu een vreemde meneer die zucht en kreunt met een afgezakte spijkerbroek en buik een nieuwe vaatwasmachine aan het inbouwen
Zal ik het doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tentamen verkloten is goed voor afvallen: totaal geen trek. Misselijk, constante brok in m'n keel, al vanaf het moment dat ik die zaal binnenstapte.
M'n vertaalmatrix was gewoon stuk, ik kwam totaal niet uit m'n woorden en of het samenhangende antwoorden waren, géén idee. Ik hoop maar dat hij begrijpt wat ik ķngeveer wilde zeggen. Bah. Ik ging er met redelijk veel vertrouwen in, omdat ik ook echt alles wel wíst! Maar het kwam er gewoon niet lekker uit
Even ter relativeringquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel het me - jou kennende - niet zou verbazen als je het alsnog gewoon gehaald zou hebben
ok! je lijstje posten helpt ook he!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jajajaja, het was alleen vandaag. De rest van de week ga ik gewoon normaal eten.
Dit betrof uitzonderlijk lekkere taart.
En ik ben nu een beetje misselijk van de taart.
Heb iig wel mn voetbal echt afgezegd, dus die stress heb ik niet meer. De stress van dat ik het wel heel tof vind maar ik weet dat het verstandiger is als ik niet ga zeg maar.
Hebben jullie nog een broccoli idee voor vanavond?
*terugdenkt aan kerstkoekjes die verknald waren door Zeeuwse bloem*quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.warenkennis.nl/graan/soorten.htm
Zeeuwse bloem heeft heel andere eigenschappen dan andere bloem, met dat in het achterhoofd kan ik me voorstellen dat in Italie verbouwde tarwe andere pasta geeft dan pasta van NL tarwe. Het tarweras zal ook uitmaken, biotechnologie enzo.
*smaakte best prima*quote:Op maandag 20 februari 2012 17:10 schreef _aurum_ het volgende:
*terugdenkt aan kerstkoekjes die verknald waren door Zeeuwse bloem*
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ok! je lijstje posten helpt ook he!
Ik vind broccoli altijd lekker als het opgebakken is. Broccoli eerst koken
rijst koken, ik doe voor mijzelf altijd 30 gram rijst
In een wokpan paar pijnboompitjes bakken, uit pan gooien
Beetje olie, dan uitje bakken, groente erbij, restje vlees erbij, dan rijst erbij en goed opbakken. Op het laatst beetje gerookte paprikapoeder erbij en de pijnboompitten. Nom
QFTquote:Op maandag 20 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn trouwens dat het weer zo lang licht is!
^^quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Perruche het volgende:
En ja Henk, eens met Aurum! Ik moet ook minder carbs en suiker, dan jij ook!.
Ben je bekend met de principes van cognitieve gedragstherapie? Wellicht moet het antwoord in die hoek gezocht wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Och, daarom ga ik dus ook naar de counsellor, omdat het dus niet zo makkelijk is als gezegd. Zoals ik al zei: zeg maar eens tegen iemand met anorexia 'dat ze gewoon meer moet gaan eten'. Tegen mij(zelf) zeggen 'dat het allemaal wel los zal lopen' helpt ook niet.
Beetje wat ik ook bedoelde met mentale training iddquote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben je bekend met de principes van cognitieve gedragstherapie? Wellicht moet het antwoord in die hoek gezocht worden
Ik ben echt geen d/t fouten gewend van jou. Apart.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
Even kijken of ik nog een lijstje durf te posten
O: yoghurt met ananas (vers, ik was de eieren vergeten maar de ananas niet)
T: boterham geitenkaas
T: boterham notenpasta
L: linzensoep (kom) en boterham ham
T: dadels
T: 1 kokoskoekje
D: sperziebonen met rendangvlees
T: een peer en een stukje choco
Heb 4 bekertjes water op en ben compleet klaar ermeeMensen die zaken over de schutting gooien
![]()
Heb teruggesmetenwel na ze fijntjes aan de taakverdeling te hebben herinnert..zo blij dat ik bijna nooit hoef samen te werken.
Vanavond dus maar wat thee naar binnen gieten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben echt geen d/t fouten gewend van jou. Apart.
Volgens mij is het toch best een aardig lijstje, ofnie?
Hoe/waar past 'ie?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Herinneren jullie je mijn chocolade ei nog? Hij past!!!![]()
Bedankt. Mental image.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Herinneren jullie je mijn chocolade ei nog? Hij past!!!![]()
Geen idee.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef loveli het volgende:
Wat kan ik individualistisch voor simpel doen @ sportschool? Voorbereidend op Amsterdam en hoef niet al te veel kcals te verbranden.
Oh jakkes vakantiestress, even een keer langsgaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh, kutdag. Baardmans kwam een stuk later op bed dan ik, gisteravond, waarbij 'ie me wakker maakte en ik daarna niet meer lekker heb geslapen. Werd wakker met een ontzettend ochtendhumeur.. Ook niet echt verbeterd gedurende de dag...
En - oh luxeproblemen - ik word gek van de mailtjes van het reisbureau over hotels die vol zitten en welk alternatief ik dan wil en zo.. Ik heb geen tijd om dat allemaal uit te zoeken!
In het Middellandsezeegebied kan harde tarwe verbouwd worden, in onze klimaatzone niet. Voor fatsoenlijke pasta heb je harde tarwe nodig. In Nederland meestal verkocht onder de naam patentbloem, zegt mijn informatie.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeeuwse bloem heeft heel andere eigenschappen dan andere bloem, met dat in het achterhoofd kan ik me voorstellen dat in Italie verbouwde tarwe andere pasta geeft dan pasta van NL tarwe. Het tarweras zal ook uitmaken, biotechnologie enzo.
Feauteau!quote:
Ik dacht dat het voordeel van een reisbureau was dat zij dat regelden? Kan je niet zeggen dat je een zoveel sterren hotel wil en veel succes verder?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh, kutdag. Baardmans kwam een stuk later op bed dan ik, gisteravond, waarbij 'ie me wakker maakte en ik daarna niet meer lekker heb geslapen. Werd wakker met een ontzettend ochtendhumeur.. Ook niet echt verbeterd gedurende de dag...
En - oh luxeproblemen - ik word gek van de mailtjes van het reisbureau over hotels die vol zitten en welk alternatief ik dan wil en zo.. Ik heb geen tijd om dat allemaal uit te zoeken!
We hebben er al een keer 2,5 uur gezeten. Alle hotels zijn toen op aanvraag gezet, en een aantal bleken niet meer beschikbaar. Dan mailen ze me, met een veel te duur/duurder alternatief, dan moet ik weer vragen om iets met een fatsoenlijkere prijs, dat moet ik weer overleggen met Baardmans, dan moet ik weer terugmailen. Dat is natuurlijk allemaal op zich niet zoveel werk/moeite, maar met die verhuizing en m'n werk loopt m'n hoofd momenteel gewoon al even om.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jakkes vakantiestress, even een keer langsgaan?
Dan kan je er rustig zitten en alles ineens regelen.
Geen idee, maar ik ga 't woensdag 'allemaal' horenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben je bekend met de principes van cognitieve gedragstherapie? Wellicht moet het antwoord in die hoek gezocht worden
Gatver, reisbureau's moeten gewoon hun werk doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben er al een keer 2,5 uur gezeten. Alle hotels zijn toen op aanvraag gezet, en een aantal bleken niet meer beschikbaar. Dan mailen ze me, met een veel te duur/duurder alternatief, dan moet ik weer vragen om iets met een fatsoenlijkere prijs, dat moet ik weer overleggen met Baardmans, dan moet ik weer terugmailen. Dat is natuurlijk allemaal op zich niet zoveel werk/moeite, maar met die verhuizing en m'n werk loopt m'n hoofd momenteel gewoon al even om.
Jeetje ja, klinkt niet als een erg goed reisbureau. Dan kun je het net zo goed zelf doen, lekker thuis vanuit je luie stoel met een laptop op schootquote:Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gatver, reisbureau's moeten gewoon hun werk doen.
Jup!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeetje ja, klinkt niet als een erg goed reisbureau. Dan kun je het net zo goed zelf doen, lekker thuis vanuit je luie stoel met een laptop op schoot
Op zich zijn we tot nu toe erg goed geholpen hoor. Het eerste contact had ik met een medewerkster die al steeds met heel dure hotels aankwam, toen zijn we naar het reisbureau gegaan waar we door een ander werden geholpen die wél begreep dat we dat bedrag niet aan overnachtingen uit wilden gaan geven, maar het regelen van de laatste hotels gebeurt weer door medewerkster 1.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gatver, reisbureau's moeten gewoon hun werk doen.
Weet je hoe die andere twee eetafspraken zich gevoeld moeten hebben...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:20 schreef Probability het volgende:
StomIk had een eetafspraak en ik moest er zelfs 2 voor afzeggen en nu eet ik alleen
Mehh
Beide kanten.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Tof, welke kant?![]()
Ik regel alles van mijn reis altijd zelf, kan ik alleen mezelf maar de schuld geven als er iets mis gaat!Maar naast een baan en een verhuizing lijkt me dat idd wat teveel werk.
Nu werk? Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beide kanten..
Schop me nog eens even aan het werk, meisjes?.
Kan je jezelf niet beter naar huis schoppen? Of is werk studie?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beide kanten..
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gewoon lekker joggingpak heels aan en chill op de bank eten?
Mjah, ik moet nogal behoorlijk wat voor woensdag voorbereiden (mondelingen afnemen) en dat gaat me morgen allemaal niet lukken...quote:
Ah, ja we hadden hier een discussie. Ik wist het dus niet zekerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
BillyHoe wil je "verse" pasta gaan vervoeren? Italianen eten overigens heel weinig verse pasta (althans, alle die ik kende). Barilla is daar algemeen verkrijgbaar en het "standaard" merk, maar voor in het buitenland al heel wat. DeCeccoo is heel goed en verder zijn er in Italie legio lokale merken te verkrijgen. Opletten dat het van harde tarwe is gemaakt en is gevormd in koperen mallen. Dit komt de structuur ten goede waardoor de saus beter hecht.
kom. Jij werken, ik werken!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ik moet nogal behoorlijk wat voor woensdag voorbereiden (mondelingen afnemen) en dat gaat me morgen allemaal niet lukken...
Volgens mij wordt er durumtarwe gebruikt voor de pasta, dat begreep ik iig uit het filmpje van AHquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, hoeveel tijd heb je dan wel niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beide kanten..
Serieus?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo, DaD gaat naar Amerikaaaaah. Vet! Ik wil ook nog eens, maar wij mogen maar eens in de drie jaar drie weken achtereen vakantie nemen en en ik denk niet dat een fatsoenlijke Amerikareis in twee weken past? We gaan dus eerst maar een keer naar NYC
.
We gaan bijna 4 weken. We beginnen aan de oostkust en nemen dan een binnenlandse vlucht.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wow, hoeveel tijd heb je dan wel niet?Tof hoor, ik hoop op (foto)verslag.
ik zou niet naar de sportschool gaan maar eerder naar buiten. Sprintjes trekken tussen lantaarnpalen bijv. en dan daarna opdrukken en dan weer sprinten etc tot je omvaltquote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef loveli het volgende:
Wat kan ik individualistisch voor simpel doen @ sportschool? Voorbereidend op Amsterdam en hoef niet al te veel kcals te verbranden.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo, DaD gaat naar Amerikaaaaah. Vet! Ik wil ook nog eens, maar wij mogen maar eens in de drie jaar drie weken achtereen vakantie nemen en en ik denk niet dat een fatsoenlijke Amerikareis in twee weken past? We gaan dus eerst maar een keer naar NYC
.
Hmm... Er hangen grote uithangborden met appartementprijzen bij jullie in de buurt op he?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik hebben besloten dat we gaan onderzoeken of ons huis te verkopen is
Yep, het werk is leuk en de collega's ook, maar dit is een van de minder leuke dingetjes binnen het bedrijf. Ah well, over een paar jaar heb ik een cv van heb ik jou daar en ga ik ergens werken waar ik wel drie/vier weken achtereen vrij mag nemen. Én een kick-ass salaris hebquote:Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus?Dat zou ik écht niet tof vinden.
Ik zal persoonlijk bij een volgende baan de keiharde onderhandelingen eerder op vakantie(dagen) voeren dan op salaris!
wij zitten in een goede flat. Afgelopen jaar zijn er 4 of 5 appt verkocht binnen 6 maanden. Dus daar maak ik me niet echt zorgen om, meer om wat mijn appt nog waard isquote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm... Er hangen grote uithangborden met appartementprijzen bij jullie in de buurt op he?
En hebben jullie al iets concreets anders gezien?
Vik, wie weet hoe lang je nog bij dat bedrijf blijft, gewoon gaan joh![]()
![]()
Jamaar koud en sportabbo.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou niet naar de sportschool gaan maar eerder naar buiten. Sprintjes trekken tussen lantaarnpalen bijv. en dan daarna opdrukken en dan weer sprinten etc tot je omvalt
dat soort dingen
je kan ook een winterlaagje kweken, goedkoper en kost minder moeitequote:
Ik zal morgen eens een schematje posten wat ik van mn sportschoolleraar krijg.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij mij in de buurt zit een gebouw met heel veel trappen, daar ga ik trainen a la Rocky. En thuis ga ik aan een rekstok hangen.In een later stadium zal ik pogen mijzelf op te trekken. Verder kom ik niet, maar misschien dat Henk's topic uitkomst biedt!
Wat zijn boskippen in dit verband? Hier zijn boskippen kippen die in het bos gedumpt worden omdat de eigenaar te teerhartig is ze te slachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, lijstje is nu wel redelijk definitief aangezien ik vanaaf in principe niet echt plannen meer heb![]()
Dit ist geworden:
S: 40 minuten met gewichtjes en apparaten gekloot, 50 minuten cardio achtige dingen gedaan
O: salade met huttekase, tomaatjes, rookvlees en walnoten
L: flinke kom linzensoep (met worst)
B: met de hond lopen en boskippen met de fiets halen
T: stukje pure choco en toen kwam ik nog de WCCC tegen van Lie![]()
![]()
D: milde viscurry met kikkererwten en flink veel wortelsalade met olijfjes, feta en veel kruiden
T: kom magere yoghurt met banaan, granenspul en wat pure chocovlokken
ik heb een chocolade dag. Goddank zijn ze zeldzaam.. Morgen weer zonder proberen
West-Friese boodschappenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zijn boskippen in dit verband? Hier zijn boskippen kippen die in het bos gedumpt worden omdat de eigenaar te teerhartig is ze te slachten.
chocolade cheese en cakequote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
De c's uit WCCC, zijn dat chocolate chip cookies of chocolate cupcakes?
Hanen zijn engquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef sigme het volgende:
Ons haantje staat voor dit weekend op de nominatie. Niet om boskip te worden, ik ben niet zo teerhartig. Het domme beest vliegt me steeds aan. Laf in de rug
.
Dancing crab!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een schematje posten wat ik van mn sportschoolleraar krijg.
Verder, ter leering ende vermaeck:Geweldig!
Ach zo!quote:
Deze haan is een beetje eenzaam. In plaats van een toom kippen om voor te zorgen heeft hij een weiland en twee koeien. Misschien is dat ook niet de beste omgeving voor de psyche van een haan. Het andere haantje dat ook de pot in gaat zit wel in het toom en onder de hoede van de grote haan. Grote haan en dat bijhaantje doen geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hanen zijn engmijn schoonpa had er ook een die vol in de aanval ging. Weet niet precies in wat voor soep die geeindigd is eigenlijk
Aww klinkt een beetje sneuquote:Op maandag 20 februari 2012 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze haan is een beetje eenzaam. In plaats van een toom kippen om voor te zorgen heeft hij een weiland en twee koeien. Misschien is dat ook niet de beste omgeving voor de psyche van een haan. Het andere haantje dat ook de pot in gaat zit wel in het toom en onder de hoede van de grote haan. Grote haan en dat bijhaantje doen geen vlieg kwaad.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn knieën protesteren bij voorbaatquote:Op maandag 20 februari 2012 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word al moe als ik naar dat filmpje kijk!
Wel een mega goede workout, denk ik zo!
Ja! Geweldig!quote:
Ik ook wel een beetje hoor, maar het is wel goed met een personal trainer. Zag trouwens best veel dingen voorbij komen die ik bij mijn kickfitlesjes ook had.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word al moe als ik naar dat filmpje kijk!
Wel een mega goede workout, denk ik zo!
Ik heb nog taartbodemdeeg in de diepvries in de diepvries en een boekje van Sun over koekjes en dergelijke versieren dat ik gister heb gekregen. Misschien wel leuk om dit weekend mee te experimenterenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Nomnom kokoskoekjes
Ga dit weekend maar eens koekjes bakken, iemand nog een favo receptje?
Ik zak bij het idee alleen al in elkaarquote:Op maandag 20 februari 2012 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn knieën protesteren bij voorbaat![]()
![]()
Zou dit soort dingen best willen kunnen eigenlijk..
quote:
Oeh nice! Ik heb een cupcakes boekje gehad maar heb deze ronde meer trek in koekies (beter voor me ook als ik maat hou).quote:Op maandag 20 februari 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog taartbodemdeeg in de diepvries in de diepvries en een boekje van Sun over koekjes en dergelijke versieren dat ik gister heb gekregen. Misschien wel leuk om dit weekend mee te experimenteren
Oh?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zak bij het idee alleen al in elkaar
Wij kunnen weer andere dingen
Weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:08 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag wordt:
O: yoghurt met appel, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei van 3 eieren, brood
T: yoghurt met cruesli, tosti
D: chili con vegacarne
T: kwark met vanilleyoghurt
Ohja! Datwast!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:11 schreef Laureline het volgende:
En te waskip gaan is uit logeren. Kijk mij eens Westfries zijn
Geen drank en geen enkel klein uitspattinkje?quote:
Nou, het is het voornemen hč. Daarbij, cruesli en tosti! Nog een plak ontbijtkoek erbij en het feest is compleetquote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen drank en geen enkel klein uitspattinkje?
Zo.. gezond? verantwoord? verstandig?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, het is het voornemen hč. Daarbij, cruesli en tosti! Nog een plak ontbijtkoek erbij en het feest is compleet![]()
En ik moet het helaas met Tink eens zijn, na een bepaalde leeftijd kan je niet meer dagelijks uitspatten, dat zie je op bepaalde lichaamsdelen teveel terug. Bovendien moet ik volgende week me ook nog knap voelen naast alle Spaanse schonen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie en Sunny, karige lijstjes...
Wat is ong. de kcal?
,3?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
Poll: In welke leeftijdscategorie val jij
• onder de 20
• 20-23,3
• 23,3-26,6
• 26,6-30
• 30-33,3
• 33,3-36,6
• 40
• nog ouder
• bejaard
• geheim
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vanaf 35 moet je toch wat gaan inspatten geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ooooh. Vanaf welke leeftijd is dat zo ongeveer? Moet ik ook al gaan afspatten? Hoewel ik me geen illusies maak over spaanse schonen, daaraan heb ik nooit kunnen tippen.
Ghehehe. Nou krijg ik spatjes!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vanaf 35 moet je toch wat gaan inspatten geloof ik.
O. en Lielie, de gemiddelde leeftijd hier is rond de 50 denk ik? Ik ben zelf ver daaroverheen (64), sigme en uniek zijn de jonkies van rond de 45, en dan nog wat oudere studentes zoals prob en mo van 54 en 52.
Dat meen je niet he? Vrouwen naar hun leeftijd vragenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef LieLie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in dit topic eigenlijk?
Ik zit nog niet in de fase dat mijn leeftijd een probleem isquote:Op maandag 20 februari 2012 19:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Vrouwen naar hun leeftijd vragen
Olaz. En jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vanaf 35 moet je toch wat gaan inspatten geloof ik.
O. en Lielie, de gemiddelde leeftijd hier is rond de 50 denk ik? Ik ben zelf ver daaroverheen (64), sigme en uniek zijn de jonkies van rond de 45, en dan nog wat oudere studentes zoals prob en mo van 54 en 52.
Ik heb serieus een collega die compleet in een spasme schiet als haar (mogelijke) leeftijd ter sprake komtquote:Op maandag 20 februari 2012 19:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Vrouwen naar hun leeftijd vragen
Collega van me schatte me onlangs zo jong in, dat ik 13 had moeten zijn toen ik er kwam werkenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb serieus een collega die compleet in een spasme schiet als haar (mogelijke) leeftijd ter sprake komt
Mijn balletlerares had allemaal ingelijste artikelen over haarzelf aan de wand van de school, met de leeftijd driftig weggekrastquote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb serieus een collega die compleet in een spasme schiet als haar (mogelijke) leeftijd ter sprake komt
Gniffel, zo heb ik een lijst met alle geboortedata uitgedraaid die door een leidinggevend in kantoor werd opgehangen.. rellllll!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn balletlerares had allemaal ingelijste artikelen over haarzelf aan de wand van de school, met de leeftijd driftig weggekrast
I'd have you killed for that!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel, zo heb ik een lijst met alle geboortedata uitgedraaid die door een leidinggevend in kantoor werd opgehangen.. rellllll!
Dat. Bij mijn vorige baan had ik een Jehova, en heb ik me met hem solidair verklaard. Scheelde gebakjes en gesmak.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef loveli het volgende:
[..]
I'd have you killed for that!
ik zoen niet op werk
Ik ook niet maar daar doet die verjaardagslijst niks mee hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef loveli het volgende:
[..]
I'd have you killed for that!
ik zoen niet op werk
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat. Bij mijn vorige baan had ik een Jehova, en heb ik me met hem solidair verklaard. Scheelde gebakjes en gesmak.
Het voelt veel en vol. En toen ik er niet onder zat ben ik 20 kilo dikker gewordenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
1900 kcal is toch niet veel? Als je er te lang onder gaat zitten dan kan je nooit meer wat eten.
Jij ziet er idd niet jonger uit iigquote:Op maandag 20 februari 2012 20:02 schreef LieLie het volgende:
Bij mij vaak wat ouder, maar de laatste tijd zitten ze eigenlijk wel aardig goed
Jaajaaa, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij ziet er idd niet jonger uit iig(en das dus positief bedoeld
)
Vraag het Martijnquote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet in welke categorie ik val
26,6 - 30
30 - 33,3
overlap! oh noes!
Doe die laatste maar, gezelligquote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet in welke categorie ik val
26,6 - 30
30 - 33,3
overlap! oh noes!
Oeh! Over hoe jong hebben we het hier dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, als je er net zo jong uit zou zien als je bent was je echt nog een kuuk'n hoor![]()
![]()
Done!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Doe die laatste maar, gezellig
Er is 1x op gestemd tot nu toequote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh! Over hoe jong hebben we het hier dan?
Ja maar, onder de 20 zegt nog niet zoveelquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is 1x op gestemd tot nu toe
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef An24 het volgende:
Ohw en hier nog 1 die jonger geschat wordt. Erg fijn als je 31 bent![]()
En ik ben niet bejaardquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is 1x op gestemd tot nu toe
niet er onder..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, onder de 20 zegt nog niet zoveelHebben we het hier over jailbait of valt dat nog mee?
Ik word ook altijd jonger geschatquote:
Dat zullen mijn 'studenten' niet snel doen, maar dat is maar goed ookquote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word ook altijd jonger geschatOf nou ja, vaak
Laatst vertelden studenten me nog dat ze de eerste keer dat ik binnenkwam, dachten dat ik een nieuwe student was
Nietes, das heul heul jong!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owwwww, idd. Scheef gekeken. Dat valt het heul enorm mee!
Lol, dat dacht ik ook een keer bij een docentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laatst vertelden studenten me nog dat ze de eerste keer dat ik binnenkwam, dachten dat ik een nieuwe student was
Dat hadden wij op de Havo ook met een leraarquote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goh? Welke dan toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat hadden wij op de Havo ook met een leraar
Vre-se-lijkquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een naar wijf bij DWDD. Geheel offtopic. Maar ik moet het even kwijt.
Beetje late reactie, maar veel PhD's die ik ken hadden niet binnen 4 jaar hun master. Ik heb niet het idee dat dat een heel belangrijk criterium is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik vind het alleen heel erg jámmer, had ik 2 maanden eerder hulp gevraagd dan had de schade misschien nog beperkt kunnen worden. Aan de andere kant trekt een (half)jaar uitloop me ook wel, dan kan ik alles rustig aan doen, fatsoenlijke zomervakantie inplannen en ben ik het laatste halfjaar voor mn diploma in NL (dus kan ik ook meteen op zoek naar een leuke phd plaats). Maar dat voelt een beetje als de 'makkelijke' optie. Want dat betekent dat ik nu niet zoveel mn best hoef te doen. En ik weet niet of ze wel een phd willen die niet eens onvertraagd kan studeren
.
Zien!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb mijn 1e skinnyjeans/legging/stretch gekocht
![]()
Ik draag veel leggings/panty's/maillots maar had nooit een strakke jeans gedragen. Moet er wel aan wennen, heb het idee dat mijn benen er bonkiger/dikker door lijken (ze zijn behoorlijk gespierd en dat lijk je beter te zien..) maar met hoge leren laarzen en een wat langere trui staat het volgens mijn personal stylist (Mr Sun dus) erg leuk
Ik zei ook niet 'nu' zienquote:Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee![]()
geen zin foto's te maken nu, gaat toch niet lukkenmisschien morgen..
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet 'nu' zien
ik denk dat ik misschien mijn outfit van gister aan doe naar de diploma-uitreiking.
Zonder ooit TV te kijken weet ik waar dit over gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Laureline het volgende:
O, ik vind al die mannen daar juist zo naar? Ik heb erop gelet, en geen enkele vrouw mag daar ooit uitpraten/reageren, maar al de ouwejongenskrentebrood die er dag in, dag uit zitten mogen overal doorheenwauwelen, schreeuwen, overdrijven en discussies 'winnen' met standwerkersmanieren.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]prima outfit!
Heb je het KLbloemenrokje uit Deventer eigenlijk al eens gedragen?? Die zou ook goed kunnen met een jasje
Wie? Ik heb het allemaal weer gemistquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een naar wijf bij DWDD. Geheel offtopic. Maar ik moet het even kwijt.
Zien!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
ik denk dat ik misschien mijn outfit van gister aan doe naar de diploma-uitreiking.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
De dansstudio van SHE krijgt net een koude douche van slechthorende kindjes op Radar.
Waarom?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
De dansstudio van SHE krijgt net een koude douche van slechthorende kindjes op Radar.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Geen idee wat ik vandaag aan kcals heb weggetikt, maar heb niet ontbeten met Manner!
Oh, dat kan Sunny beter even uitleggen, denk ik. Ik begon pas op te letten toen ik de naam van die dansstudio langs zag komen op het allerlaatste momentquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Geen idee wat ik vandaag aan kcals heb weggetikt, maar heb niet ontbeten met Manner!
hoe vaak sport jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het voelt veel en vol. En toen ik er niet onder zat ben ik 20 kilo dikker gewordenEn om af te vallen moet ik wel héél veel minder eten dan dat hoor. Op 1500-1700 voel ik me goed, blijf ik stabiel en heb ik geen trek
Wel afhankelijk van de samenstelling.
Deze 1900 zijn niet echt geheel de goede geweest zeg maar
Ok:quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat kan Sunny beter even uitleggen, denk ik. Ik begon pas op te letten toen ik de naam van die dansstudio langs zag komen op het allerlaatste moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat doe je dan voor sport?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 tot 3x per week. De ene keer wat meer/langer dan de andere.
Goed bezig!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Ik vrees het ergste voor mijn coordinaten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je mij op mijn plaat wil laten gaan, dan moet je me jumping lunges laten doen. Ik heb écht een motorisch mankement
@An24: Thx! Het moet wel lekker blijvenEn voor de oplettende meelezer, trainen = meer eten
Maandags meestal fitness (kracht en cardio dus), woensdag avond X-co training (core-training en ook wel cardio achtig stiekem) en op vrijdag of zaterdag probeer ik nog een keer te fitnessen.quote:
En dat filmpje bij Nemo doet sterk denken aan de Bootcamp **** die Proesj en ik een keer, per ongeluk, volgden. Die suīcide drills, men o men.quote:oh, ik ben trouwens nog onder de dertigWel een die de Urbanathlon gaat doen en overleven
Wat tof! En spannend!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik hebben besloten dat we gaan onderzoeken of ons huis te verkopen is
Co komt vandaag/morgen ook weer terug.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Laureline het volgende:
O, eindelijk een mede-bejaarde. Ik voelde me al zo eenzaam in mijn categorie
Haha! Ik moest er ook aan denken! Wordt toch weer bootycampen, Anna! Wanneer gaan we? Ik denk serieus dat het wel een erg goede workout is... Maar dan wel de 2 sterren!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dat filmpje bij Nemo doet sterk denken aan de Bootcamp **** die Proesj en ik een keer, per ongeluk, volgden. Die suīcide drills, men o men.
Als ik niet steeds mijn snor druk, zeker! Ik krijg er alweer zin inquote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha! Ik moest er ook aan denken! Wordt toch weer bootycampen, Anna! Wanneer gaan we? Ik denk serieus dat het wel een erg goede workout is... Maar dan wel de 2 sterren!!
Jij bent < 23quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
ik ben ook bejaard
Lijstje:
O:krentenbol kaas
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: 3 eieren omelet, snee brood, 150 gr rauwkost
T: appel, koffie met melk
B: 2x20 minuten fietsen
D:
voor: emping/kroepoek
hoofd: roti canai, wat rijst, wat lamsvlees met groenten
na: 3 kleine banan-fritters, bolletje vanilleijs
Drinken: 2 citroenlimonade en 1 thee tarik (met gecondenseerde melk)
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ik niet steeds mijn snor druk, zeker! Ik krijg er alweer zin inpaar graden erbij nog?
O, ben je al bij Pitty in de vierde?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Perruche het volgende:
Ik ga even mijn heerlijk slechte boek uitlezen
Ik lees een boek van Jill Mansell waarin iedereen met elkaar vreemdgaatquote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ben je al bij Pitty in de vierde?
Nu wil ik "een zomerzotheid" lezen beleven.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ben je al bij Pitty in de vierde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Omgekeerde psychologie: dus ze wil wel dat ik afval?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Maria:
"vrouw wil niet dat vriendin afvalt"
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gesport =![]()
Wel nog een kleine
O, niets van aantrekken Maria! Dat is gewoon een vervelend kind. Want!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A: wil alleen maar zelf aandacht, heeft duidelijk niet naar jou geluisterd ("sport jij nog veel?")
B: vist op vervelende manier naar bevestiging: "Men zegt dat ik zo ben afgevallen...", dat moet dan HET sein zijn voor jou om dat te beamen (wat je niet deed)
C: is vervolgens jaloers op je mooie indianengezicht, dus gaat maar iets zoeken om dat naar beneden te halen. Waar je haar vervolgens op aanspreekt![]()
Al met al goed gehandeld dus door je! En hoe meer ervaring, hoe eerder je het type herkent (komt ook veel voor op middelbare scholen).
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, niets van aantrekken Maria! Dat is gewoon een vervelend kind. Want!:
A: wil alleen maar zelf aandacht, heeft duidelijk niet naar jou geluisterd ("sport jij nog veel?")
B: vist op vervelende manier naar bevestiging: "Men zegt dat ik zo ben afgevallen...", dat moet dan HET sein zijn voor jou om dat te beamen (wat je niet deed)
C: is vervolgens jaloers op je mooie indianengezicht, dus gaat maar iets zoeken om dat naar beneden te halen. Waar je haar vervolgens op aanspreekt![]()
Al met al goed gehandeld dus door je! En hoe meer ervaring, hoe eerder je het type herkent (komt ook veel voor op middelbare scholen).
Oatmeal!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef MarMar het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/gym
Toeval wil dat elders deze op mijn scherm werd gegooid, hihi!
^^quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef creepycookie het volgende:
Ze is stom Maria. Wat kunnen vrouwen toch irritant zijn
Ughquote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hč, bah, vrouwen. Je zal er maar een hele reeks op FOK! mee opgescheept zitten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef Laureline het volgende:
Wat zijn jullie toch vrouwonvriendelijk allemaal, dames! Foei.
* BH verbrandt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |