Probeer iig even wat te stretchen en anders overleggen met je huisarts.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, pijntjes vallen op zich wel mee, maar ik denk dat die 10 km na een week niets toch even te veel gevraagd was. Het is ook niet voor niets dat ik amper vooruitkwam natuurlijk.
@ Henk: geen idee wat het is, maar ik kan m'n linkerbeen niet over m'n rechterbeen leggen en ik kon niet eens fatsoenlijk op de fiets stappen vanochtend.
Maar toch zonde dat je je weekend laat verpesten door zo'n incident?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Had een iets te cartoonesk mental image van hoe Mar naar de school racete
In ieder geval veel succes vanmiddag!
Weet het, HPKW, en normaal zit ik er ook niet zo mee, maar kwam gewoon gigantisch ongelegen en dan ga ik ook gewoon het hele weekend met een chagrijnig hoofd rondlopen
Dat klinkt niet helemaal zuiver anders, Vik
Gevulde paprika's uit de oven?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
O: flinke kom Griekse yoghurt met honing en walnoten
T: gekookt eitje
L: tosti van volkorenbrood met wat curry
T: banaan
S: krachttraining + wat cardio in de sportschool
D: burrito's
T: ?
En heeft iemand nog een idee wat ik met 3 groene paprika's kan doen behalve los (rauw of gegrild) opeten, want dat vind ik niet zo heel lekker..
Is het ookquote:Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar toch zonde dat je je weekend laat verpesten door zo'n incident?
Is voor mij een beetje hetzelfde als chagrijnig gaan doen tegen verkopers in een vakantieland omdat ze allemaal wat van je willen. Krijg ik spontaan hoofdpijn van.
Ik wimpel ze af met een glimlach en een grap en blijf gewoon blij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nja, de L is al behoorlijk stevig hoor! Het is linzensoep met spekjes en rookworstquote:Op maandag 20 februari 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
Wat Jagar al zegt, Sunny, dikke D er tegenaan gooienMaar wat extra bij je L zou ook niet verkeerd zijn...
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
toch zo'n kugelmeet gehad?
Och, valt mee hoorAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik niet, vond al dat je ineens rap weg was! Voel me nou wel beetje schuldig dat ik grappend "NOUJAAA V1zOR !
" oids riep toen je zei dat je weg moest
[ Bericht 0% gewijzigd door Ml-etje op 20-02-2012 12:05:15 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
" copy that /medeschuldig.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwDat wist ik niet, vond al dat je ineens rap weg was! Voel me nou wel beetje schuldig dat ik grappend "NOUJAAA V1zOR
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwDat wist ik niet, vond al dat je ineens rap weg was! Voel me nou wel beetje schuldig dat ik grappend "NOUJAAA
![]()
!
Sommige dingen zitten gewoon in je aard, ik denk dat het wel kan helpen als je dmv begeleiding leert te relativeren voor jezelf zodat je niet doorschiet in de stressmomenten. Ook een kwestie van een stuk mentale training denk ik, stoer van je dat je er wat mee doet iig!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Heb woensdag mijn eerste 'consult' over mijn after-tentamen-stress-problemen, dus ben benieuwd. Heb tijdens de intake ook al verteld dat het 9 van de 10 keer ook nog eens irreële angst is omdat de uitkomsten meestal prima of zelfs goed zijn, maargoed, ik vergelijk het maar met een anorexiapatient die beter wil worden: "gewoon weer gaan eten" is het meest logische antwoord, net als bij mij "gewoon niet meer stressen en geloven in je eigen kunnen", maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar er wordt aan gewerkt! En als de uitkomsten nu ook nog gewoon goed blijven dan heb ik 't er misschien zelfs wel voor over als 't niet beter wordtNog maar 3 tentamens en daarna als 't goed is nooit meer
Wel dat we over 2 weken het huurcontract tekenen!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli!
Maar dat was toch geen nieuws?.
Coupeuses zijn best duur voor zoiets denk ik (mijne zijn rond de 20-25 euro per uur), misschien kan je beter wat indiase/turkse naaiwinkeltjes rondbellen, daar zijn soms ook wel goede 'kopiisten' bij! Of, als de rok toch al opgegeven is: zelf uittornen, en de losse onderdelen als patroon gebruiken! Wel opletten of er onderdelen schuin-van-draad zijn gesneden, dat is vaak bij iets mooiere merken (valt sowieso mooier bij rokken/jurken eigenlijk). En dan evt blinde rits bij de turk laten doen (als die erin zit).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
Lau, wat zou het kosten om een coupeuse een rok te laten namaken? Model lang en iets klokkend, asymmetrisch. Achterpand 2 delen, voorpand 4 delen en split, geen tailleband. Iets met Kenzo en motten tijdens verhuizing
Gewoon streng zijn Prob, ugh echt irritant zulke mensenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef Probability het volgende:
Pff, ik werk aan een project en niemand komt zijn afspraken naWeet nu niet hoe ik dit netjes moet verwoorden in een mailtje zonder dat de relatie gelijk verstoord wordt..
Ik had jou post nog niet eens opgemerkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef creepycookie het volgende:
En goed gedaan Mo!
Mijn vader belde net vanuit Afrika, hij is weer erg ziek (hij heeft sikkelcel anemie, bloedziekte) en dat wordt juist in zo'n warme omgeving bij hem altijd versterkt. Hier in Nederland heeft hij er veel minder last van. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, want hij zit duizenden kilometers verderop en ik maak me ongerust. Meh.
Schelden helpt niet echt neequote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Probability het volgende:
Onbetrouwbare honden, dit was niet de afspraak!! Werkt geloof ik niet zo
Lets hope so.. het staat genoteerd bij de klantenservice van de centrale, het zou goed moeten komen, maar sjah, dat is me wel vaker gezegd bij andere situaties, ben benieuwd.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Mar, sterkte straks! Hopelijk wel een stabielere taxi dit keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |