abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108170822
Ach, hier hadden we mozartkugeln, manner, boterkoek met appel en cheesecakebrownie.
Jouw lijstje valt best mee Anna. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108176393
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hier hadden we mozartkugeln, manner, boterkoek met appel en cheesecakebrownie.
Jouw lijstje valt best mee Anna. B-)
^^

En mijn D werd een frittata met worst, ui,champies, paprika, aardappels en ei :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 20 februari 2012 @ 07:25:53 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108176439
Goeiemorgen

Last van mn lies. Dat voelt niet fijn zeg...
Niet meer actief op Fok!
pi_108176658
Vik doe je wel voorzichtig met jezelf? Ik hoor je de laatste tijd steeds vaker over pijntje aan je onderstel, en je blijft wel enorme afstanden lopen.

Zo, even een normaal ritme kweken. Vanavond tentamen en daarna kan ik weer normaal doen :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108176796
Beetje spierpijn van mn core stability oefeningen van gister. :D
Hallo dijen, buik en rug. B-)

Ritme kweken klinkt goed Chico! :)
En Vik, is het een spiertje of wat anders? Wel rustig aan doen hoor!
Ml, wat een walgelijk georganiseerde schoenenkast is dat zeg! :D Bij mij zit alles er gewoon ingepropt omdat het niet past. :P En ik zou eens op moeten ruimen en oude meuk weg moeten gooien. :D

Ik vind deze trouwens wel heel tof:

http://www.unitednude.com(...)le-elastic-suede-701

En deze:

http://www.unitednude.com(...)metallic-leather-579

Zouden ze nog in de winkel staan in Amsterdam? Want dan plan ik binnenkort even een bezoekje in. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108176868
Sorry voor de schoenenspam.
Ook nog even een lijstje voor vandaag dan maar:

O: havermout met melk en appel
T: stuk taart van Dudok
L: broodje zelfgemaakte hamburger, zelfgemaakte tomatensoep
T: roggebrood met amandelpasta
D: moet ik nog even verzinnen. Denk broccoli. Iemand ideeen over wat te doen met broccoli wat wel snel klaar is? Ik heb ongeveer een uur tussen thuiskomst en mn wekelijkse wandeling. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108176903
boh, ik ben zenuwachtig voor m'n wiskunde cursus. Allemaal nieuwe mensen die elkaar wel kennen maar mij niet, en wiskunde. brrr.....
pi_108176972
Wanneer ga je er heen Jagar??

*O* streven om rond 9 uur naar de sportschool te gaan gaat lukken. Nog even mijn koffie drinken en dan kan ik zo gaan.
Planning voor vandaag:
S: 1,5 uur fitness (kracht en cardio)
O: kwark met noten en granen
L: linzensoep
T: ??
D: ??
T: fruit

Nog even over het avondeten nadenken dus. De mr is laat dus moet iets zijn wat gemakkelijk op te warmen is.. :)
pi_108176979
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer ga je er heen Jagar??

*O* streven om rond 9 uur naar de sportschool te gaan gaat lukken. Nog even mijn koffie drinken en dan kan ik zo gaan.
Planning voor vandaag:
S: 1,5 uur fitness (kracht en cardio)
O: kwark met noten en granen
L: linzensoep
T: ??
D: ??
T: fruit

Nog even over het avondeten nadenken dus. De mr is laat dus moet iets zijn wat gemakkelijk op te warmen is.. :)
over 10 minuten!

Eet je helemaal niets voor je fitness? En ik zou een flink avondeten inplannen! stampot?
pi_108177001
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

over 10 minuten!

Eet je helemaal niets voor je fitness? En ik zou een flink avondeten inplannen! stampot?
Nee, dan word ik misselijk. :X Heel irritant. Sport 's ochtends het liefste op een lege maag.
Misschien is stamppot een goed idee ja, al spreekt het idee me nu totaal niet aan nog ;)

Succes zo!
pi_108177090
Goedemorgen!

Hoe was de meet dames?
Jagar succes met je wiskunde cursus!!
pi_108177130
Planning:
O: krentenbol met kaas
T: 2 plakjes bio ontbijtkoek
L: grote salade en een soep, beker vifit
T: appel en een restje quinoa/rauwkost flut
B: 2x20 minuten fietsen
D: keine anhung
pi_108177195
Mogguh!

Gecondoleerd XM :*

Wat Jagar al zegt, Sunny, dikke D er tegenaan gooien :Y Maar wat extra bij je L zou ook niet verkeerd zijn...

Beetje poep-weekend gehad, nu maar hopen dat de week leukere dingen brengt :)

Foto's Amsel! O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108177292
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Hoe was de meet dames?
Jagar succes met je wiskunde cursus!!
Erg gezellig!! En heerlijke dingetjes gegeten, die appeltaart :9~. Receptje Henk? Of eigenlijk is dat helemaal niet verstandig :D.

Nu wel wat moe, 23.30 uur in bed was misschien toch niet zo handig als je normaal rond 22 uur gaat slapen :+. En wel lullig, op één of andere vage manier was de dievenklauw op de voordeur net iets te ver dicht en toen kon ik niet naar binnen. Moest ik m'n lief uit bed bellen -O-.

Jagar, veel succes met de les! Het komt vast goed, maar ik kan me je zenuwen goed voorstellen!

Viz, want to share? :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 20 februari 2012 @ 09:17:45 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108177350
Goedemorgen,

Ik werk vandaag fijn een dagje thuis.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108177357
:o toch zo'n kugelmeet gehad? ^O^

Och, valt mee hoor :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108177364
Wut, vechten? In je huis?
pi_108177382
Nee, bij m'n ouders in cafe :P
pi_108177406
Aah ok, lekker is dat. Rot man.
pi_108177430
Ik zie maar één oplossing Viz: minder trainen... ;). Wel balen zeg, dat mensen zich even gedragen ofzo :N.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108177457
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
:o toch zo'n kugelmeet gehad? ^O^

Och, valt mee hoor :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw!!
En wat de rest zegt! Krimp poison drinken :P

*weer aan het werk gaat, drahamaaa hier.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108177592
mogge.

Tof begin van de dag :') de mensen die kleuter altijd meenemen naar school waren vergeten te vertellen dat ze deze week weg zijn.. stress dus en uiteindelijk haar zelf met de scootmobiel naar school gebracht. Rest van de week hopelijk met een ander klasgenootje meelopen, zal wel lukken.
Wel gelijk al kapot nu en ik moet nog vanalles.. vanmiddag weer naar Leeuwarden, bespreken wat men daar op papier gezet heeft nav de vorige twee gesprekken. Tot nu toe valt het me erg tegen, had vooral van de zogenaamde "medische intake" meer verwacht dan een gesprek en dan ook nog een gesprek met ontzettend veel aannames die niet over mij gingen. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat daar "er zijn mensen die...." gezegd werd..

Maar soit, lijstje:

O: havermout
B: kind naar school racen
T: cappuccino, sinaasappel
L: soep, salade met feta en olijfjes, gekookt eitje
T: even bedenken watvoor fruit ik meeneem naar het ziekenhuis, ben van half twee tot ongeveer half vijf onderweg.
D: spruitjes denk ik
T: kwark met 2 kiwi's
pi_108177679

B-)

En V1z, je moet gewoon loslaten. :)
Kut dat het gebeurt, fijn dat jij het op kunt lossen en daarna weer gewoon over naar de orde van de dag. :)

Verstandig dat je thuiswerkt XM. Scheelt je vast een hoop kantoorstress.
Wanneer wordt je oma begraven/gecremeerd?
Doe wat je niet durft.
  maandag 20 februari 2012 @ 09:41:18 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108177691
Jee, ik kan nu al een jaarabo krijgen *O*. Scheelt me 65 euro per maand :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 februari 2012 @ 09:42:23 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108177710
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:12 schreef Chicolate het volgende:
Vik doe je wel voorzichtig met jezelf? Ik hoor je de laatste tijd steeds vaker over pijntje aan je onderstel, en je blijft wel enorme afstanden lopen.

Zo, even een normaal ritme kweken. Vanavond tentamen en daarna kan ik weer normaal doen :).
Oh, pijntjes vallen op zich wel mee, maar ik denk dat die 10 km na een week niets toch even te veel gevraagd was. Het is ook niet voor niets dat ik amper vooruitkwam natuurlijk ;).

@ Henk: geen idee wat het is, maar ik kan m'n linkerbeen niet over m'n rechterbeen leggen en ik kon niet eens fatsoenlijk op de fiets stappen vanochtend :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')