Dat zou me dan toch hogelijk verbazen. Melksuiker ja. Suikerklontjes nee. Melk van de koe smaakt, afgeroomd en gekookt, niet bijster anders dan melk uit pak. Ook zoet.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naast de melksuiker(ik was onvolledig). Als ik het goed begrepen heb overigens.
Zal hem straks eens terugzoeken.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou me dan toch hogelijk verbazen. Melksuiker ja. Suikerklontjes nee. Melk van de koe smaakt, afgeroomd en gekookt, niet bijster anders dan melk uit pak. Ook zoet.
Koeien ruiken ook zoet.
Kalfjes stinken wel enorm uit hun bekquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou me dan toch hogelijk verbazen. Melksuiker ja. Suikerklontjes nee. Melk van de koe smaakt, afgeroomd en gekookt, niet bijster anders dan melk uit pak. Ook zoet.
Koeien ruiken ook zoet.
Ben ik niet met je eens. Kalfjes ruiken heerlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kalfjes stinken wel enorm uit hun bek.
Hmmm jouwe ruiken misschien wel lekker. Degene die mij in mn gezicht snuifde (ik wilde een close up foto maken) had een ergere morning breath dan ik op mijn slechtere dagenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Kalfjes ruiken heerlijk.
Nee. Tot mijn grote spijt kan ik dat niet bijhouden naast 4 dagen/week werken. Mijn andere 3 dagen heb ik nodig voor uitrusten, beesten en huishouden. 't Is sundquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
GB je L!!!![]()
Wat een heerlijk eetdagje![]()
Jij doet geen groentetuin meer Sigme?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een week afwassen krijgen wij morgen eindelijk een nieuwe inbouwvaatwasser.
Maar hoe zit het nou, mogen ze 5 euro verwijderingsbijdrage vragen of niet?
Ahwel boeiend.
Terusten!
Als het goed is heb je dat bij aanschaf al betaald? Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ze de oude meuk gewoon gratis meenemen als ze nieuwe meuk komen leveren. Komt vast goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een week afwassen krijgen wij morgen eindelijk een nieuwe inbouwvaatwasser.
Maar hoe zit het nou, mogen ze 5 euro verwijderingsbijdrage vragen of niet?
Ahwel boeiend.
Terusten!
Ik kwam op zolder 3 vuilniszakken schoenen tegen. Mehehe ik win.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto sturen van mijn schoenencollectie? Dan houdt ie vast gelijk zijn mond.
Om het af te maken, staat het gros in een roze kastje.
Hmm, hij klaagt alleen over nieuwe bikini's haha. Heb met kerst nog een paar schoenen van hem gehad dus dat zit wel goed..quote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Marmar ziet er leuk uit!
Dames wat zeggen jullie mannen als je weer met een stel schoenen thuiskomt? Even nieuwschieri hoor. Gewoon zelfgekocht en geen gezamenlijke rekening enzo
Ook heb ik een nieuw horloge, wilde er al heel lang 1 en nu heb ik hem eindelijk! Yiehoo!
Lijstje aangepast. Vanaf morgen mag ik weer sportenquote:Op zondag 19 februari 2012 10:21 schreef An24 het volgende:
Lijstje nog eigenlijk geen idee. Ik denk:
O: twee rusticobrood/wentelteefjes met banaan en maple syrup, beker thee met melk
T: Mandarijntjes Thee
L: zelfgemaakte tomaat/paprika paddestoelensoep met chorizo met een snee italiaans brood en zelfgemaakte kruidenboter. Cola Light
D: Zelfgemaakte pizza met veel groenten, limonade met spa, wat ik Spanja noem![]()
T: Het zal wel thee en saunasapjes (heerlijke ananas- kokos shake) worden
T: nog geen idee, thee
B: een paar saunarondjes![]()
Het lijkt weinig, maar ik zorg dat ik sowieso tussen de 1500 en 1700 cal zit en op de dagen dat ik sport en werk meer.
^^quote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hier hadden we mozartkugeln, manner, boterkoek met appel en cheesecakebrownie.
Jouw lijstje valt best mee Anna.
over 10 minuten!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer ga je er heen Jagar??
streven om rond 9 uur naar de sportschool te gaan gaat lukken. Nog even mijn koffie drinken en dan kan ik zo gaan.
Planning voor vandaag:
S: 1,5 uur fitness (kracht en cardio)
O: kwark met noten en granen
L: linzensoep
T: ??
D: ??
T: fruit
Nog even over het avondeten nadenken dus. De mr is laat dus moet iets zijn wat gemakkelijk op te warmen is..
Nee, dan word ik misselijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
over 10 minuten!
Eet je helemaal niets voor je fitness? En ik zou een flink avondeten inplannen! stampot?
Erg gezellig!! En heerlijke dingetjes gegeten, die appeltaartquote:Op maandag 20 februari 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Hoe was de meet dames?
Jagar succes met je wiskunde cursus!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
toch zo'n kugelmeet gehad?
Och, valt mee hoorAw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat de rest zegt! Krimp poison drinken
*weer aan het werk gaat, drahamaaa hier.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh, pijntjes vallen op zich wel mee, maar ik denk dat die 10 km na een week niets toch even te veel gevraagd was. Het is ook niet voor niets dat ik amper vooruitkwam natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 08:12 schreef Chicolate het volgende:
Vik doe je wel voorzichtig met jezelf? Ik hoor je de laatste tijd steeds vaker over pijntje aan je onderstel, en je blijft wel enorme afstanden lopen.
Zo, even een normaal ritme kweken. Vanavond tentamen en daarna kan ik weer normaal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |