quote:Op zondag 19 februari 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft maar 1 paar, ik heb er 14 ofzo. Maar hij ging dus zeuren! Ik zeg wtf, het is mijn geld hoor. Ik zeur toch ook niet als jij een pak koekjes voor ontbijt neemt (ja... ja...)
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd LieLie!
En een juich voor mij: m'n artikel is gepubliceerd!![]()
![]()
Ooooh wat coolquote:Op zondag 19 februari 2012 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd LieLie!
En een juich voor mij: m'n artikel is gepubliceerd!![]()
![]()
En dat het een goed stuk onderzoek is, dat bijdraagt aan de huidige wetenschappelijke kennisquote:
Ik wil je wel een foto sturen van mijn schoenencollectie? Dan houdt ie vast gelijk zijn mond.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft maar 1 paar, ik heb er 14 ofzo. Maar hij ging dus zeuren! Ik zeg wtf, het is mijn geld hoor. Ik zeur toch ook niet als jij een pak koekjes voor ontbijt neemt (ja... ja...)
Wie wil, moet maar PM-en.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
Dan willen we wel een linkje natuurlijk
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
Perr, van een vriendinnetje...
[ afbeelding ]
Ik heb minder pumps maar vermoed dat ik met laarzen erbij ook een eind kom
Oeh inderdaad ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]!
Ik wil ook een huis waar ik een schoenenkast kwijt kan, nu ligt alles opgepropt. Zonde.
Zeker omdat mijn schoenencollectie het waard is om gezien te worden. Met name de beruchte roze satijnen pumpsquote:Op zondag 19 februari 2012 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh inderdaad ja.
Ik zet de zomerschoenen wel weer in hun dozen anders heb ik niet genoeg plek maar de laarzen staan allemaal keurig met laarzenspanners erin achterin de kast.
Aangepast lijstjequote:Op zondag 19 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. lijstje kan uitgebreid worden:
O: 2vkbth boerenmetworst en rookvlees/huttekase
T: vkstokbroodje (half) met wat kaas uit de oven
S: 40 minuten wandelen met de hond
Nog te gaan/in de planning:
T: taart bij Lie![]()
T: paar stukjes wrap, paar nachochippies met dip
T: blokjes kaas/worst en een glaasje wijn
D: linzensoep met wat stokbrood, wat fruit toe, stukje taart van Lie mee gekregen..![]()
T: glaasje wijn
En zo'n schoenentas aan een deur?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker omdat mijn schoenencollectie het waard is om gezien te worden. Met name de beruchte roze satijnen pumps
Ach ja, dromen....
Ook geen ruimte voor, op 1 deur hangt een spiegel en aan de andere m'n kapstok. Meer deuren heb ik niet (ja, ik woon erg klein)quote:
Naast de melksuikerquote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
In melk zitten melksuiker, doe je niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |