quote:Op maandag 20 februari 2012 13:05 schreef creepycookie het volgende:
Thanks guys
Ja we sms'en vooral over en weer, das het makkelijkste. Hij is gelukkig in goeie handen, familieleden om zich heen (ik zie nu echt 80 Afrikanen rond z'n bed staan hehe).
Weet niet of het uit NL kan komen. Theoretisch misschien wel, maar qua klimaat en grond misschien niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef Probability het volgende:
Even een vraagje hoor.. Pasta wordt gemaakt van tarwe toch? Kan dat gewoon in Nederland groeien?
Veel? Bij de ontbijtkoek en sinaasappelsap en de appel ofzo.. ja iik laat de sinaasappelsap wel achterwege en dan meng ik de yoghurt met de appel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr, wellicht wat veel suikers, maar dat mag af en toe best
En krentenbolquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Veel? Bij de ontbijtkoek en sinaasappelsap en de appel ofzo.. ja iik laat de sinaasappelsap wel achterwege en dan meng ik de yoghurt met de appel.
Ja dat vroeg ik mij afquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
er wordt in NL toch gewoon tarwe verbouwd
Nah, lopen ook zat gothics rond en de zoquote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef An24 het volgende:
Niet erg hoor. Je bent zeker niet de eersteHet scheelt inderdaad dat de splints niet afschuwelijk zijn. Nu ben ik "special"
![]()
Nja het is op z'n minst gedroogd. Maar ik verwacht wel betere kwaliteit dan standaard supermarktpasta. Dus van beter meel en zoquote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er bij La Vialla wel eens pasta besteld? Is dat dan echt 'vers-vers' of 'Albert Heyn' vers?
Dat!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor An en creepy.. Klinkt allemaal niet fijn
.
Dus zoals de pasta van grand'italia?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:26 schreef Perruche het volgende:
Gewoon gedroogd.
Godver ik ben in een werkgerelateerde rotbui
Billyquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus zoals de pasta van grand'italia?
Jammer.. !
Klopt helemaal. Ik vind het alleen heel erg jámmer, had ik 2 maanden eerder hulp gevraagd dan had de schade misschien nog beperkt kunnen worden. Aan de andere kant trekt een (half)jaar uitloop me ook wel, dan kan ik alles rustig aan doen, fatsoenlijke zomervakantie inplannen en ben ik het laatste halfjaar voor mn diploma in NL (dus kan ik ook meteen op zoek naar een leuke phd plaats). Maar dat voelt een beetje als de 'makkelijke' optie. Want dat betekent dat ik nu niet zoveel mn best hoef te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netwerk is weer eens kapot!
Chico, kut van je tentamen, maar als je echt merkt dat je vastloopt is het veel belangrijker dat je daar aan werkt dan dat je helemaal nominaal afstudeert!
Vaatwasmachines ftwquote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nu een vreemde meneer die zucht en kreunt met een afgezakte spijkerbroek en buik een nieuwe vaatwasmachine aan het inbouwen
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, cappuccino, wortelen, tomaat
L: 3 boterhammen kaas, kom bruine bonensoep met saucijs en rookworst, 2 bekers melk
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, 10 zoute stokjes
D: 500 gr sperziebonen, wat gevulde champignons (gesnipperd ui, steel, kruiden, citroen, knoflook), tartaar, aardappelkroketten.
T: -
^^quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Puff wat leuk van je huis![]()
En Uniekje wat fijn, een wasmachien!
En dat was dat vaak waar je dacht een blackout te hebben gehad? Of moet je die nog terugkrijgen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ontopic dan maar even
Net even gebeld met het secretariaat, want het bleek dus echt 'results day' te zijn, en dat mijn cijfer niet online stond: of ik zelf wat fout had gedaan.
Er waren dus blijkbaar problemen met het invoeren van de cijfers van dat vak () maar toen vroeg ze of ik m'n essay cijfer al wist (76) en kon daarmee zeggen dat m'n overall gemiddelde '3 marks lager was', dus een 73! Al die stress wederom voor niets dus!
Ik ben zķ blij en trots, ook omdat ik voor dit vak dan de docent om een referentie voor mijn MA application kan vragen
Jajajaja, het was alleen vandaag. De rest van de week ga ik gewoon normaal eten.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Perruche het volgende:
En ja Henk, eens met Aurum! Ik moet ook minder carbs en suiker, dan jij ook!.
http://www.warenkennis.nl/graan/soorten.htmquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
er wordt in NL toch gewoon tarwe verbouwd
Pics?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nu een vreemde meneer die zucht en kreunt met een afgezakte spijkerbroek en buik een nieuwe vaatwasmachine aan het inbouwen
Zal ik het doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tentamen verkloten is goed voor afvallen: totaal geen trek. Misselijk, constante brok in m'n keel, al vanaf het moment dat ik die zaal binnenstapte.
M'n vertaalmatrix was gewoon stuk, ik kwam totaal niet uit m'n woorden en of het samenhangende antwoorden waren, géén idee. Ik hoop maar dat hij begrijpt wat ik ķngeveer wilde zeggen. Bah. Ik ging er met redelijk veel vertrouwen in, omdat ik ook echt alles wel wíst! Maar het kwam er gewoon niet lekker uit
Even ter relativeringquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel het me - jou kennende - niet zou verbazen als je het alsnog gewoon gehaald zou hebben
ok! je lijstje posten helpt ook he!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jajajaja, het was alleen vandaag. De rest van de week ga ik gewoon normaal eten.
Dit betrof uitzonderlijk lekkere taart.
En ik ben nu een beetje misselijk van de taart.
Heb iig wel mn voetbal echt afgezegd, dus die stress heb ik niet meer. De stress van dat ik het wel heel tof vind maar ik weet dat het verstandiger is als ik niet ga zeg maar.
Hebben jullie nog een broccoli idee voor vanavond?
*terugdenkt aan kerstkoekjes die verknald waren door Zeeuwse bloem*quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.warenkennis.nl/graan/soorten.htm
Zeeuwse bloem heeft heel andere eigenschappen dan andere bloem, met dat in het achterhoofd kan ik me voorstellen dat in Italie verbouwde tarwe andere pasta geeft dan pasta van NL tarwe. Het tarweras zal ook uitmaken, biotechnologie enzo.
*smaakte best prima*quote:Op maandag 20 februari 2012 17:10 schreef _aurum_ het volgende:
*terugdenkt aan kerstkoekjes die verknald waren door Zeeuwse bloem*
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ok! je lijstje posten helpt ook he!
Ik vind broccoli altijd lekker als het opgebakken is. Broccoli eerst koken
rijst koken, ik doe voor mijzelf altijd 30 gram rijst
In een wokpan paar pijnboompitjes bakken, uit pan gooien
Beetje olie, dan uitje bakken, groente erbij, restje vlees erbij, dan rijst erbij en goed opbakken. Op het laatst beetje gerookte paprikapoeder erbij en de pijnboompitten. Nom
QFTquote:Op maandag 20 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn trouwens dat het weer zo lang licht is!
^^quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Perruche het volgende:
En ja Henk, eens met Aurum! Ik moet ook minder carbs en suiker, dan jij ook!.
Ben je bekend met de principes van cognitieve gedragstherapie? Wellicht moet het antwoord in die hoek gezocht wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Och, daarom ga ik dus ook naar de counsellor, omdat het dus niet zo makkelijk is als gezegd. Zoals ik al zei: zeg maar eens tegen iemand met anorexia 'dat ze gewoon meer moet gaan eten'. Tegen mij(zelf) zeggen 'dat het allemaal wel los zal lopen' helpt ook niet.
Beetje wat ik ook bedoelde met mentale training iddquote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben je bekend met de principes van cognitieve gedragstherapie? Wellicht moet het antwoord in die hoek gezocht worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |