Ah jammer! Maar als je vragen hebt mag je ze hier vast neerzetten, dan zorgen wij dat ze die vraag morgenavond ook zietquote:
Ja morgenavond is ze hier zelf, met eigen account, in dit topic om hier gewoon lekker mee te kletsen met ons allemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer een muts zijn er ergens overheen lezen, maar HOE gaat ze de vragen live beantwoorden? In een topic, als een soort SC?
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon in dit topic met een eigen accountje. Dus je stelt een vraag en zij geeft antwoord.
OK had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja morgenavond is ze hier zelf, met eigen account, in dit topic om hier gewoon lekker mee te kletsen met ons allemaal
Dat komt wel goed hoor! Ze zou blijven tot de vragen op zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb al een vraag verzonnen, maar die ga ik morgen stellen, als ik er doorheen kom
Mag ik ook nog iets vragen over The Voice of moet het echt persoonlijk/NSF gerelateerd zijn?quote:Dus bedenk vast wat jij haar wilt vragen over haar deelname aan het Nationaal Songfestival en over haar zelf en stel je vragen hier morgenavond!
Nee hoor, over The Voice mag ook best!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik ook nog iets vragen over The Voice of moet het echt persoonlijk/NSF gerelateerd zijn?
Oke, leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, over The Voice mag ook best!
quote:
Zullen we haar wat notes gevenquote:
Een muzikaal nootje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zullen we haar wat notes geven
Sorry Joan, alleen positieve dan natuurlijk![]()
quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ik heb me net speciaal ingeschreven alleen hiervoor!!
Tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ik ben er!quote:
Ik denk dat Joan Raffaela helemaal kapot zal makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:47 schreef Supermen12 het volgende:
+ Hoe schat jij je kansen in tegenover Raffaela?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Joan Raffaela helemaal kapot zal maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef Cat22 het volgende:
*poetst het topic nog snel even op voordat Joan komt*
Yup, that's me!quote:
w /quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is ook alweer de code van de wappersmilie?
w / (zonder spatie, je had hem verkeerd om.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
w /quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |