Opnieuw een leeg gekocht elftal de CL inquote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef Anonymousz het volgende:
Stel Heerenveen wordt landskampioen
Nu nog die hele politieke partij opheffen dieper kunnen ze toch niet meer zinken met Spekman als voorzitterquote:
Sowieso jaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog die hele politieke partij opheffen dieper kunnen ze toch niet meer zingen met Spekman als voorzitter
Links is cool, zolang je maar genoeg geld hebt om salon-links te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Sp zorgt er alleen maar voor dat nederland pauper wordt, tering partij , links![]()
![]()
Niet als de partij zo ontiegelijk hypocriet als de SP is, maar ik ben 12 en mag toch nog niet stemmen dus einde discussiequote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Links is cool, zolang je maar genoeg geld hebt om salon-links te zijn
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Sp zorgt er alleen maar voor dat nederland pauper wordt, tering partij , links![]()
![]()
Ik ben buitenlander en mag ook niet stemmen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet als de partij zo ontiegelijk hypocriet als de SP is, maar ik ben 12 en mag toch nog niet stemmen dus einde discussie
No verpauperder? Onmogelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.
Nog 1,5 maand wachten en ik krijg mijn Baby-Range Rover...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
BWAAAAAAH godverdommeMijn motor is kapotter dan gedacht, 500 euro aan onderdelen
![]()
Behoor je met 2x modaal al tot de absolute elite?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.
Evoque? Toe maar! Zijn weinig FOK!ers die 42.500 aftikken voor een autoquote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog 1,5 maand wachten en ik krijg mijn Baby-Range Rover...
Dan behoor je tot de rijkste 5% van Nederland. Misschien niet absoluut dan, maar je zit wel een in een uitzonderingspositie.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behoor je met 2x modaal al tot de absolute elite?
In België istie iets goedkoper, maar inclusief opties zit je aardig in de buurt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Evoque? Toe maar! Zijn weinig FOK!ers die 42.500 aftikken voor een auto
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België istie iets goedkoper, maar inclusief opties zit je aardig in de buurt.
Goed voor mekaar danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb een SAPHR consultancy bedrijfje.
Jij gaat uiteraard wel voor de versie van 64.900 euro hoeveel dat dan ook in Belgie mag zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België istie iets goedkoper, maar inclusief opties zit je aardig in de buurt.
Ik heb hiervoor een volledig 4x4 gehad, ga nu (onder druk van de mrs. voor comfort en uiterlijk) Als ik had mogen kiezen was het een Cayenne geworden, maar daar is op de lange termijn alleen de belgische belastingdienst blij mee...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed voor mekaar danEn die RR is een mooie bak
Jammer alleen dat hij niet volledig 4x4 is
Geloof jij hem ?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat uiteraard wel voor de versie van 64.900 euro hoeveel dat dan ook in Belgie mag zijn.
Jij niet dan. Zoveel is het nou ook weer niet met een beetje baan. Daarbij zijn auto's ook wel echt een stuk goedkoper in Belgie.quote:
Teveel vrije tijd misschien?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel hoor, waarom zou hij niet zo'n auto kunnen rijden?
Waarom zou iemand verzinnen welke auto hij rijdt? Dat is wel erg triest....quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij niet dan. Zoveel is het nou ook weer niet met een beetje baan. Daarbij zijn auto's ook wel echt een stuk goedkoper in Belgie.
Wat heb jij een bijzondere kijk op mensen met een wat hoger inkomenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Teveel vrije tijd misschien?
Als je succesvol bent in zaken zit je niet halve dagen op FOK! Dan heb je wel betere dingen te doen. Either geld uitgeven OF je zaak runnen.
Kan goed samen hoor. En guess what: Ik combineer er ook nog een gezin bijquote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je succesvol bent in zaken zit je niet halve dagen op FOK! Dan heb je wel betere dingen te doen. Either geld uitgeven OF je zaak runnen.
Snap ik direct waarom je op Fok! rondhangt... Kinderenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan goed samen hoor. En guess what: Ik combineer er ook nog een gezin bij
Roemer is gewoon baas jongen. Echt een goed tegengeluid voor die kut VVD en kut PVV met hun achterlijke en mensonterende voorstellen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij een bijzondere kijk op mensen met een wat hoger inkomenVuige SP'er
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik direct waarom je op Fok! rondhangt... Kinderen![]()
In de IT-branche is het juist hartstikke makkelijk om lekker te Fok!'ken naast het 'runnen van je zaak'. Je kunt je in die wereld echt niet 8 uur per dag op je werk focussen, zo'n forumpje is dan heerlijke afleiding.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof dr geen kut van maar ok. Straks krijg je weer dat gezeik van misgunnen en zo.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan goed samen hoor. En guess what: Ik combineer er ook nog een gezin bij
Heb je DS4 wel eens ontmoet?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof dr geen kut van maar ok. Straks krijg je weer dat gezeik van misgunnen en zo.
Mensen die meer dan 100k verdienen zitten niet dagelijks op FOK!. Bestaat niet.
Ik ga een meeting in kerel. Spreek je over een uurtje weer.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof dr geen kut van maar ok. Straks krijg je weer dat gezeik van misgunnen en zo.
Mensen die meer dan 100k verdienen zitten niet dagelijks op FOK!. Bestaat niet.
Whehehehequote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga een meeting in kerel. Spreek je over een uurtje weer.
Nee man je moet niet alles geloven.quote:
Gastquote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man je moet niet alles geloven.
Als jij een zaak te runnen heb zit je niet elke dag hier dom in een SC te lullen met pubers.
Zo naïef ben ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
.
[..]
Gast![]()
. Die DS4 heeft een huis van enkele miljoenen en een wagenpark waar ze in MTV Cribs nog een puntje aan kunnen zuipen.
Geld maakt geld. Als je eenmaal geld hebt, hoef je geen fuck meer te doen om er meer van te maken. Ja, tegen mensen zeggen 'doe dit' en wachten tot de $$$ binnenkomen.
Jij hebt vast een dikke buik en een sigaar in je hoofd...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Nogmaals, weet je wie DS4 is?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik niet.
Mensen die rijk zijn lopen daar niet mee te koop op een internetforum
Toe maar.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Huis aan het bouwen #4 de laatste loodjes...
Check dit topic maar. Die gast koopt alleen al speakers van 15k per stuk ofzo. Echt bizar hoeveel geld die gast heeft.
Hij heeft ook gewoon abonnementje erbij hoppa.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Huis aan het bouwen #4 de laatste loodjes...
Check dit topic maar. Die gast koopt alleen al speakers van 15k per stuk ofzo. Echt bizar hoeveel geld die gast heeft.
Stuk voor stuk grootheden hoor deze namenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Had Bulykin toch eerder gewisseld moeten worden![]()
[ afbeelding ]
In Australië?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Stuk voor stuk grootheden hoor deze namen
Nou ja, behalve Malki danHoewel die goed zijn best doet
En ja Sibon was een grootheid
In Australië
Laat maar zitten...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man je moet niet alles geloven.
Als jij een zaak te runnen heb zit je niet elke dag hier dom in een SC te lullen met pubers.
Prioriteit 0,3224324
Laat maar zitten deel 2...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik niet.
Mensen die rijk zijn lopen daar niet mee te koop op een internetforum
Doe nou niet mee met die discussie.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef De_kromme het volgende:
Wat is hier gebeurd? Stokstaart kan er niet tegen dat hij een simpele havenslaaf is, en geeft af op mensen die wel geld verdienen?
Waarom niet? Daarvoor zijn we hier toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe nou niet mee met die discussie.
Ik kan DonRanja anders wel geheel begrijpen. Hier is alleen het Gijpische "ach laat gaan" verstandig.quote:
Goed. Heb een stroopwafel dus m'n avond kan niet meer stuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom niet? Daarvoor zijn we hier toch.
Hoe is het op deze mooie avond, vrouwmens?
15 seconden, langer nietquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
Jij bent ook snel tevredeb zeg. Ben je een kind van 8 ofzo?
Stroopwafels zijn wel lekker trouwens ja, zeker als je ze even in de magnetron doet.
Max. 10 seconden. Veel langer moet het niet duren inderdaad.quote:
Jojoortje vecht met haar seksualiteit en ik bracht haar aan het twijfelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Max. 10 seconden. Veel langer moet het niet duren inderdaad.
He kutkonijn, waar was je nou voor gebanned? Ik heb wat gemist volgens mij.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje vecht met haar seksualiteit en ik bracht haar aan het twijfelen.
Mwa zijn genoeg kroegjes beestenmarkt is altijd wel gezellig, maar echt heel spannend is het niet. Al ga ik dan ook niet echt mee in het studenten leven wat er heus zal heersen ook al zijn het voornamelijk technische studies uiteraard.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Ze komt wel mannelijk over ja. Goed dat je haar aan het denken hebt gebracht, misschien doet ze er wat mee.
He ouwe Delftenaar, is er nog wat te beleven in die stad tegenwoordig?
*Burp*quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Ze komt wel mannelijk over ja. Goed dat je haar aan het denken hebt gebracht, misschien doet ze er wat mee.
He ouwe Delftenaar, is er nog wat te beleven in die stad tegenwoordig?
Maar ik draag wel rokjes enzoquote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je nou ook al boeren? Ik zou je echt even laten nakijken.
Mooi dat wijf afkraken. En terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor de mensen die DWDD hebben gemist, een aanraderJantje Mulder
+ Rutgerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi dat wijf afkraken. En terecht.
Heb je Rutger leert stappen nooit gezien ofzo? Geniaal man.quote:
Vond het kansloos en makkelijk scoren en al helemaal van Jan Mulder.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima als het daarbij blijft. Maar om politici zo te irriteren .. nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je Rutger leert stappen nooit gezien ofzo? Geniaal man.Hier is die op stap met kaalkopjes a la Stokstaart:
Wie probeerde nou makkelijk te scoren? Volgens mij was dat de vrouw ..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het kansloos en makkelijk scoren en al helemaal van Jan Mulder.
Ze (man & vrouw) zitten nu bij P&Wquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je Rutger leert stappen nooit gezien ofzo? Geniaal man.Hier is die op stap met kaalkopjes a la Stokstaart:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-in-Camp-Nou.dhtmlquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand waar ik iets kan lezen over het conflict dat Cruiff schijnbaar met de huidige voorzitter van Barcelona heeft? Wist dat gewoon niet eens
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-in-Camp-Nou.dhtml
In het Rotterdamse AD nog wel...
Met Ajacied422 naar de lan party.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef De_kromme het volgende:
Ben het wel met je eens hoor. Jan Mulder was inderdaad als een baas bezig, die Felix wel uitermate irritant.
Rutger moet politici idd met rust laten en gewoon weer lekker op stap gaan met figuren als Stokstaart en Caland, is veel leuker leedvermaak.
AD is een kutkrantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-in-Camp-Nou.dhtml
In het Rotterdamse AD nog wel...
Bij ajax doet hij precies het tegenovergestelde. Zich totaal niet op de achtergrond houden en constant onrust stoken.quote:Cruijffs innige relatie met de Barça-trainer zou zelfs de reden zijn dat hij heeft besloten zijn wekelijkse column in El Periódico voortaan nog maar één keer per maand te schrijven. Om Guardiola's coachwerk bij Barcelona niet te storen.
Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AD is een kutkrantMaar toch bedankt.
Opmerkelijk dit:
[..]
Bij ajax doet hij precies het tegenovergestelde. Zich totaal niet op de achtergrond houden en constant onrust stoken.
Over 7 jaar zijn jullie weer eens aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.
Tenzij het kampioenschap wordt afgenomen natuurlijk. Kan toch geen toeval zijn dat alle clubs boven Ajax ineens zo makkelijk verliezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.
Ik word ook ziek van VI hoor. We zijn de mickey mouse league, en portugal, oekraine en rusland is wel een top competitie, idioten. Hebben echt geen verstand van voetbal wat niet PL of Eredivisie heet. Of in rene's geval, La liga.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het kampioenschap wordt afgenomen natuurlijk. Kan toch geen toeval zijn dat alle clubs boven Ajax ineens zo makkelijk verliezen.
Sexcetera man op 7, voor eckte mannenquote:
Herhalingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sexcetera man op 7, voor eckte mannen
Zo ziet het er wel uit ook ja. Met die jaren 90 kapselsquote:
Welk subforum dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo terug op VBL je maakt 1 overstap richting een ander subforum en je voelt direct agressie richting de medemens opborrelen
Niet in een voetbal livetopic geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo terug op VBL je maakt 1 overstap richting een ander subforum en je voelt direct agressie richting de medemens opborrelen
Als Johan nog iets te vertellen had gehad in Barcelona, was hij nooit naar Ajax gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand waar ik iets kan lezen over het conflict dat Cruiff schijnbaar met de huidige voorzitter van Barcelona heeft? Wist dat gewoon niet eens
Hehe. De users zijn wss ergens aan het trollenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen dat er nooit mods aanwezig zijn, misschien kunnen wij nu eens klagen dag er geen users aanwezig zijn.
Wehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen dat er nooit mods aanwezig zijn, misschien kunnen wij nu eens klagen dag er geen users aanwezig zijn.
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe. De users zijn wss ergens aan het trollen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..
Het zou bijna saai worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wordt vast een rustige avond want Barca speelt niet en Inzanity is gebanned
Calandquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..
Of je zit nog in de proefperiode na je ban?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag niet teveel posten. Ik heb mijn postlimiet van mijn Fok! abonnement al overschreden.
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je zit nog in de proefperiode na je ban?
Je haalt het slechtste in hem naar boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Wel onverwacht, 2 notes, nooit iets aan de hand, en dan opeens zo'n dikke negerpiemel.
Heb ik dat gezegd ja? Is wel zo ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je haalt het slechtste in hem naar boven.
Ja en stop eens met liegen over je aboquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negerpiemels: altijd een spekglad hellend vlak. Daar zijn zelfs de besten op onderuit gegaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Rabbit is een neger?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahja, het sterretje -> rondje verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voelde ongetwijfeld alsnog hij ontmaagd werd door een neger.
Ik zou het mailen naar de Derksen-fanclub. Die zullen mensen als jij kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Vlieg vliegt over de weg weg
Toen kwam er een bij bij
En die zei mag ik een aardbei
Waarop de vlieg zei;
Verdwijn dan moet je in het magazijn zijn.
Tijd voor voetbal.
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hitsquote:
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hits. Jezus wat een mongolenzooi.
Kan ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijk
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijk
En jij denkt dat je met deze gedachte-instelling 100k per jaar kan maken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hits. Jezus wat een mongolenzooi.
Lul niet man, ouwe metalhead.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterLekker vrolijk en catchy.
Suits u just fine.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterLekker vrolijk en catchy.
Handvaardigheid zeker. Haagse homo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goedzo. En oppleuren nou.
Ik ook weer trouwens, morgen tentamen.
Blind? "UNIEKE" hits. Ik wist namelijk niet of Google haar views per-user of per-keer-bekeken registreerde. En ja hoor, ik denk nog steeds 100k per jaar te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met deze gedachte-instelling 100k per jaar kan maken?![]()
Hehe, handenarbeid heet dat hier man. Moeilijk hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Handvaardigheid zeker. Haagse homo.
Je gaat sowieso al geen 100k per jaar maken als je denkt dat Youtube unieke hits hanteert. Met je drie bachelors.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind? "UNIEKE" hits. Ik wist namelijk niet of Google haar views per-user of per-keer-bekeken registreerde. En ja hoor, ik denk nog steeds 100k per jaar te kunnen maken..
Waarom zou ik niet mogen denken dat ze unieke hits hanteren? Blijkbaar hanteren ze liever aantal-keer-bekeken omdat die 'grote nummers' blijkbaar imponeren. Voor mij persoonlijk is het veel interessanter om te zien hoe groot mijn publiek nou eigenlijk is: erg leuk als ik 10 pubers heb die hetzelfde liedje 100 keer per dag luisteren, ik heb liever 1000 pubers die het liedje één keer per dag luisteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
Je gaat sowieso al geen 100k per jaar maken als je denkt dat Youtube unieke hits hanteert. Met je drie bachelors.Kan beter een keer een master gaan doen jij.
Niet op de basisschoolquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hehe, handenarbeid heet dat hier man. Moeilijk hoor.
Omdat je hypocriet bent als je denkt dat ze unieke hits hanteren met sommige aantallen hits op bekende nummers. Zelfs een kind van 5 weet al dat Youtube geen unieke hits hanteert man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen denken dat ze unieke hits hanteren? Blijkbaar hanteren ze liever aantal-keer-bekeken omdat die 'grote nummers' blijkbaar imponeren. Voor mij persoonlijk is het veel interessanter om te zien hoe groot mijn publiek nou eigenlijk is: erg leuk als ik 10 pubers heb die hetzelfde liedje 100 keer per dag luisteren, ik heb liever 1000 pubers die het liedje één keer per dag luisteren.
En de masters gaan er komen hoor jongenVolgend jaar, combinatie van deeltijd-Erasmus en voltijd-Radboud.
. Lekker planten knuffelen enzo.
Hoe de fuck is dat 'hypocriet'? Weet je uberhaupt wel wat de betekenis van dat woord is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat je hypocriet bent als je denkt dat ze unieke hits hanteren met sommige aantallen hits op bekende nummers. Zelfs een kind van 5 weet al dat Youtube geen unieke hits hanteert man.![]()
En succes met je masters, hopelijk ben je vanaf volgend jaar minder op Fok! te vinden dan.
Biebertje staat al op 707897470 views hoor en dat is dan 1 filmpje van de Baby baby clip.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat 'hypocriet'? Weet je uberhaupt wel wat de betekenis van dat woord is?
Het meest bekeken filmpje op YouTube heeft, wat, 150 miljoen views ofzo neem ik aan? Op een bevolking van krap 6,8 miljard zijn is dat 2%. Laten we zeggen dat 2 miljard toegang tot internet heeft (meen dat ooit ergens gelezen te hebben). Dan spreekt men van een procentje of 7, 8.
Ik kan me best voorstellen dat het meest-bekeken filmpje ter wereld door 7 a 8% van de internetbevolking gezien zou zijn. Zo onaannemelijk is het dus niet om uit te gaan van unieke-hits, en daarom verbaasde de bijna 10 miljoen van Yes-R me ook zo ontiegelijk. Capiche?
Maar blijkbaar gebruiken ze dus geen unieke hits, nou, ook weer opgelost.
En betwijfel dat het rustiger wordt tijdens mijn masters qua Fok! gebruik: ik blijf gewoon lekker internetten onder mijn werkzaamheden. Jammer joh.
Ja dat zijn er dus 70 miljoen. Er vanuitgaande dat Amerika 350 miljoen mensen heeft die (vrijwel) allemaal een internetaansluiting hebben is 70 miljoen - puur uitgaande van inwoners in de states - echt geen gek getal. Dan denk je dus nog niet eens aan heel Europa, Canada, et cetera.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar teru
[..]
Biebertje staat al op 707897470 views hoor en dat is dan 1 filmpje van de Baby baby clip.
Maar dat geheel terzijde hoe staan jullie in de De Guzman kwestie?
Laten we er maar 700 miljoen van maken en ik vind De Guzman wel een goede mentaliteit hebben hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat zijn er dus 70 miljoen. Er vanuitgaande dat Amerika 350 miljoen mensen heeft die (vrijwel) allemaal een internetaansluiting hebben is 70 miljoen - puur uitgaande van inwoners in de states - echt geen gek getal. Dan denk je dus nog niet eens aan heel Europa, Canada, et cetera.
De Guzman kwestie zijn we klaar mee
707.897.470quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er maar 700 miljoen van maken en ik vind De Guzman wel een goede mentaliteit hebben hoor.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn ze achter nog aan het bespreken.
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer 44 topics geleden besloten.
Oh, sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.
Wie is Yes R?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Uitlokking reactie --> post verwijderen. Volgens GGMM dan he. Beetje consequent zijn nu GGMM.
Ahh ik dacht dat je niet meer op mij ging reageren, je hebt het 20 min volgehouden, vriendelijke vriend.quote:
I think you're freaky and I like you a lotquote:
He que?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Net eindelijk weer getraind trouwens... Voel m'n spieren nu al
Haha kutkonijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dikke mensen humor hadden(hihi grapje hoor)
Eerste helft was best leuk, maar de tweede dusdanig slecht dat de amusement waarde alsnog rond een 2 lagquote:
Ze heeft al een relatie, jammer man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mijn koosnaampjes overnemen.![]()
Daten?
Dat zijn de leukste. Alles kan kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft al een relatie, jammer man.
Het is best wel een stevig dekentje..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste. Alles kan kapot.
Heten vrouwen in Twente niet allemaal Bertha dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef De_kromme het volgende:
Die gast is een wussy met zijn elektrische dekentje, geen concurrentie man.
Jojoortje, wat is je echte naam? Jolijn?
Luitsen schijnt een populaire naam te zijn in dat gehucht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heten vrouwen in Twente niet allemaal Bertha dan?
Orly.quote:Toch voorziet Verbeek geen gemakkelijke wedstrijd. “Ik verwacht een geïnspireerd Anderlecht dat heel goed beseft dat ze door het winnen van deze match een ronde verder kunnen komen in Europa."
geile wedstrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
20:45 AC Milan - Juventus
Zondag
14:30 PSV - Feyenoord
14:30 Arsenal - Tottenham Hotspur
15:30 Bayern München - FC Schalke 04
16:30 AZ - SC Heerenveen
18:00 Galatasaray - Besiktas
20:45 Napoli - Internazionale
21:30 Atletico Madrid - FC Barcelona
Jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
Zondag
arsenal - spursquote:
Stuk voor stuk mooie wedstrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
Zondag
heb je sport 1 of ELquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij niet tenzij Psv - Feyenoord echt heel slecht is.
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk voor stuk mooie wedstrijden.
Ga er alleen maar 1 van zien
Caland combiet nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?
In theorie kan ik Eredivisie live op de tv kijken, Sport1 via mijn tv kaart op de computer en een stream van Bayern München - FC Schalke 04 op mijn tweede schermquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb je sport 1 of EL
psv - feyenoord via tv
en arsenal - spurs via sopcast
Jup. Voor de verandering.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?
gelijk heb jequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In theorie kan ik Eredivisie live op de tv kijken, Sport1 via mijn tv kaart op de computer en een stream van Bayern München - FC Schalke 04 op mijn tweede schermMaar ik denk dat ik toch maar lekker op de bank ga zitten en mij op 1 wedstrijd concentreer
Jij in een combi???quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Voor de verandering.
1600 man. Gaan een hele hoop mensen mee die normaal ook nooit met de combi gaan vernam ik. Zal wel een gezellige treinreis worden
Dat, en Twente ook, en AZ zal wel 2-1 verliezen ofzo.quote:
quote:
Ik ga niet nooit met de combi hoor. Paar keer per jaar ofzo. Happel was degene die er nooit mee gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij in een combi???. NOOIT verwacht. Wel lunchtrommel meenemen hé!
Lekker,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Geen PSV voor mij dit seizoen. Zit in Spanje vanaf morgen.
Alweerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Ook lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Denk niet dat ik veel zal rusten, maar inderdaad. Het is een soort van vakantie.quote:
Toe maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat ik veel zal rusten, maar inderdaad. Het is een soort van vakantie.
Zondag naar Valencia - Sevilla, misschien in de middag nog naar Villareal - Athletico Bilbao.
Het IMDB cijfer valt nog te overzien anders, maar ik vertrouw je maar op je woord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Slechtste film dit ik dit jaar heb gezien, net.
Frozen
Ik vind IMDB vaak wel een goed meetpunt hoor. Sterker nog als ik een film met een gemiddelde van 6,3 zie trek ik het over het algemeen door naar een 7 al ligt het natuurlijk ook wel heel erg aan het genre waar de film binnenvalt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
De meesten op IMDB zijn kk dom en zien niet wat goed is.
Soms hebben ze het goed, soms ook totaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind IMDB vaak wel een goed meetpunt hoor. Sterker nog als ik een film met een gemiddelde van 6,3 zie trek ik het over het algemeen door naar een 7 al ligt het natuurlijk ook wel heel erg aan het genre waar de film binnenvalt.
De bal is rondquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms hebben ze het goed, soms ook totaal niet.
quote:
Bron geef ik niet want jij als voorbeeldig student accepteert Wikipedia toch niet als bron.quote:Een bal is een bolvormig voorwerp. Ballen, die in sport en spel worden gebruikt, zijn meestal equivalent aan de bolvorm. Ze zijn dan zo rond mogelijk, afhankelijk van de nauwkeurigheid van het productieproces, de gebruikte materialen, de gebruiksomstandigheden, de oppervlakteafwerking, etc.
Perfect rond is een bal nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bron geef ik niet want jij als voorbeeldig student accepteert Wikipedia toch niet als bron.
http://www.scientias.nl/w(...)e-perfecte-bal/10662quote:
quote:Perfect?
Als we de wetenschappers moeten geloven ligt in Zuid-Afrika na vier jaar onderzoek de perfecte bal op de spelers te wachten. “We hebben een bal gecreëerd die bijna perfect rond is en accurater is dan ooit.”
quote:Perfect?
Als we de wetenschappers moeten geloven ligt in Zuid-Afrika na vier jaar onderzoek de perfecte bal op de spelers te wachten. “We hebben een bal gecreëerd die bijna perfect rond is en accurater is dan ooit.”
Lag ook aan het hoogteverschil etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Kutbal was dat. Vloog alle kanten op
Dat verklaardquote:
quote:Zwabberen
Lang niet alle spelers zijn echter overtuigd. De Engelse doelman David James noemde de bal ‘vreselijk’ en ‘verschrikkelijk’. De Spaanse doelman Iker Casillas vergeleek de Jabulani met een strandbal. Onze eigen Rafael van der Vaart gaf eerder al aan dat de bal tot zeer vreemde doelpunten zal leiden. Met name op grote hoogte lijkt de bal oncontroleerbaar. “Het is echt niet normaal hoe die bal zwabbert,” vertelt hij. “Daar kan je echt niet aan wennen.” Volgens kenners komt dit door de niet perfect ronde vorm
Pauperquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lag ook aan het hoogteverschil etc.
[..]
Dat verklaard
[..]
Stoer hoor... Meneertje kan weer niet tegen mijn aangepaste bewijzen beginnen en speelt dus maar op de manquote:
KOM DANquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer hoor... Meneertje kan weer niet tegen mijn aangepaste bewijzen beginnen en speelt dus maar op de man
Uiteraard volkomen mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Ja, behalve als het [ afbeelding ] deze is.
Boeiendquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:34 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat mensen die telkens dezelfde posticon gebruiken een ban moeten krijgen. Het is fucking irritant namelijk.
Nee weten maar een paar fokkers hoe ik echt heet..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef De_kromme het volgende:
Die gast is een wussy met zijn elektrische dekentje, geen concurrentie man.
Jojoortje, wat is je echte naam? Jolijn?
Je bent in de war met de koeienquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heten vrouwen in Twente niet allemaal Bertha dan?
Twentse vrouwen zijn toch koeien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent in de war met de koeien
Juve, Feyenoord, Nec, Chelsea, Barcaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi, Welkom in VBL. Voorkeur voor een club?
Veel plezier hier in VBL.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
Juve, Feyenoord, Nec, Chelsea, Barca
Oh indien dat in Twente ook als belediging wordt gezien wil ik hierbij mijn oprechte excuses aanbiedenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent in de war met de koeien
Hoi hoiquote:
quote:
quote:
Inkoppertjequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Twentse vrouwen zijn toch koeien?
quote:De politie meldt dat er een auto van het talud is afgereden op de #N14. De auto hing aan een sleepwagen en is door onbekende oorzaak losgeraakt waarna de auto 20 meter lager in een sloot terecht is gekomen. Saillant detail is overigens, dat de bestuurder van de sleepwagen een uur heeft gezocht naar de auto nadat hij deze was verloren.
Ik gok op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zag bij Roosendaal in de buurt nog een bataljon ME-ers verzamelen inclusief arrestatiebus. Iemand enig idee waar die naartoe gaan vandaag?
0-4 natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij als voetbalkenner pur sang? Wint Ajax vanavond met 1-3 of 0-4?
Zijn geen tegenspraak op niveau gewend denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef De_kromme het volgende:
Wat doe je? Economie?
Het wordt steeds vijandelijker jegens mij in dat Feijenoord-topic.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ben er pas over een half uurtje hoor.
Ben je gek? Heb je wel eens pics/filmpjes van die Fok!meets gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die naar die gratis film van Fok! gaan?
Ben al eens eerder naar zo'n gratis film geweest. Was prima te doen en was ook niet meer of minder dan een vrijkaartje. Er werden toen ook geen foto's gemaakt en dat zijn ze nu wel van plan geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je gek? Heb je wel eens pics/filmpjes van die Fok!meets gezien?
Ik ben trouwens wel een keer op een pokermeet geweest, dat waren wel over het algemeen redelijk normale gasten, voornamelijk studenten.
Neem je wel een stroopwafel mee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ben er pas over een half uurtje hoor.
Wat ben je toch heerlijk burgerlijk Jojoortje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem je wel een stroopwafel mee?
Nee, ik hou gewoon van stroopwafels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk burgerlijk Jojoortje.
In het VI topic zag ik een filmpje van 50 en 60+ers die stonden te stuiteren met elkaar. De plaatsvervangende schaamte die ik bij dat filmpje alleen kreeg was al te hoog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al eens eerder naar zo'n gratis film geweest. Was prima te doen en was ook niet meer of minder dan een vrijkaartje. Er werden toen ook geen foto's gemaakt en dat zijn ze nu wel van plan geloof ik.
Als je een motor, motorrijbewijs en helmpie bij je hebt ben je hartstikke welkom hoor jongenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd HMF?
Wat vond je van mijn stroopwafel trouwens Jojoortje? Net iets te lang in de magnetron he, dat het stroop er net uitstroomde.
Ja, was net vijf seconden te lang. Jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd HMF?
Wat vond je van mijn stroopwafel trouwens Jojoortje? Net iets te lang in de magnetron he, dat het stroop er net uitstroomde.
Kan jij motorrijden chick?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was net vijf seconden te lang. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |