Of je zit nog in de proefperiode na je ban?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag niet teveel posten. Ik heb mijn postlimiet van mijn Fok! abonnement al overschreden.
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je zit nog in de proefperiode na je ban?
Je haalt het slechtste in hem naar boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Wel onverwacht, 2 notes, nooit iets aan de hand, en dan opeens zo'n dikke negerpiemel.
Heb ik dat gezegd ja? Is wel zo ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je haalt het slechtste in hem naar boven.
Ja en stop eens met liegen over je aboquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negerpiemels: altijd een spekglad hellend vlak. Daar zijn zelfs de besten op onderuit gegaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Rabbit is een neger?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahja, het sterretje -> rondje verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voelde ongetwijfeld alsnog hij ontmaagd werd door een neger.
Ik zou het mailen naar de Derksen-fanclub. Die zullen mensen als jij kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |