Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AD is een kutkrantMaar toch bedankt.
Opmerkelijk dit:
[..]
Bij ajax doet hij precies het tegenovergestelde. Zich totaal niet op de achtergrond houden en constant onrust stoken.
Over 7 jaar zijn jullie weer eens aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.
Tenzij het kampioenschap wordt afgenomen natuurlijk. Kan toch geen toeval zijn dat alle clubs boven Ajax ineens zo makkelijk verliezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Nu komt alles goed, Ajax is herboren, Ajax wordt kampioen en blijft kampioen.
Ik word ook ziek van VI hoor. We zijn de mickey mouse league, en portugal, oekraine en rusland is wel een top competitie, idioten. Hebben echt geen verstand van voetbal wat niet PL of Eredivisie heet. Of in rene's geval, La liga.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het kampioenschap wordt afgenomen natuurlijk. Kan toch geen toeval zijn dat alle clubs boven Ajax ineens zo makkelijk verliezen.
Sexcetera man op 7, voor eckte mannenquote:
Herhalingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sexcetera man op 7, voor eckte mannen
Zo ziet het er wel uit ook ja. Met die jaren 90 kapselsquote:
Welk subforum dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo terug op VBL je maakt 1 overstap richting een ander subforum en je voelt direct agressie richting de medemens opborrelen
Niet in een voetbal livetopic geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo terug op VBL je maakt 1 overstap richting een ander subforum en je voelt direct agressie richting de medemens opborrelen
Als Johan nog iets te vertellen had gehad in Barcelona, was hij nooit naar Ajax gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand waar ik iets kan lezen over het conflict dat Cruiff schijnbaar met de huidige voorzitter van Barcelona heeft? Wist dat gewoon niet eens
Hehe. De users zijn wss ergens aan het trollenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen dat er nooit mods aanwezig zijn, misschien kunnen wij nu eens klagen dag er geen users aanwezig zijn.
Wehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen dat er nooit mods aanwezig zijn, misschien kunnen wij nu eens klagen dag er geen users aanwezig zijn.
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe. De users zijn wss ergens aan het trollen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..
Het zou bijna saai worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wordt vast een rustige avond want Barca speelt niet en Inzanity is gebanned
Calandquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag, zolang het maar in KLB is ofzo..
Of je zit nog in de proefperiode na je ban?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag niet teveel posten. Ik heb mijn postlimiet van mijn Fok! abonnement al overschreden.
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je zit nog in de proefperiode na je ban?
Je haalt het slechtste in hem naar boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Wel onverwacht, 2 notes, nooit iets aan de hand, en dan opeens zo'n dikke negerpiemel.
Heb ik dat gezegd ja? Is wel zo ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet gebanned hoor. Volgens GGMM ben ik een onmisbare schakel op dit forum.
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je haalt het slechtste in hem naar boven.
Ja en stop eens met liegen over je aboquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zorgde die 2 notes wel voor ja. Daar gaat mijn perfecte status. Het perfecte schoonzoon imago was nog het enige positieve wat ik had bij de Fok! vrouwmensen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negerpiemels: altijd een spekglad hellend vlak. Daar zijn zelfs de besten op onderuit gegaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel symbolisch, zo'n ontmaagding van 0 naar 2 notes en dat uit zich dan als grote negerpiemel.
Rabbit is een neger?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahja, het sterretje -> rondje verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voelde ongetwijfeld alsnog hij ontmaagd werd door een neger.
Ik zou het mailen naar de Derksen-fanclub. Die zullen mensen als jij kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een onbegrepen metafoor... Mensen zaten hun internet penis te vergroten met bijdehante en vooral denigrerende posts over de heer J. Derksen en wilde met deze foto aangeven dat hoe vaak en lang ze ook bleven zeiken ze zich nooit tot zo'n kinderarmpje konden "lullen".
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Vlieg vliegt over de weg weg
Toen kwam er een bij bij
En die zei mag ik een aardbei
Waarop de vlieg zei;
Verdwijn dan moet je in het magazijn zijn.
Tijd voor voetbal.
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hitsquote:
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hits. Jezus wat een mongolenzooi.
Kan ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijk
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of 30.000 mensen kijken dat nummer 40x op een dag natuurlijk
En jij denkt dat je met deze gedachte-instelling 100k per jaar kan maken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe heeft dit TIEN-MILJOEN-HITS. Dat betekent dat MEER DAN DE HELFT van Nederland dit ooit gehoord heeft uitgaande van unieke hits. Jezus wat een mongolenzooi.
Lul niet man, ouwe metalhead.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterLekker vrolijk en catchy.
Suits u just fine.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een dag niet maar ik durf toch wel te stellen dat ik het op wekelijkse basis een stuk of 20 keer luisterLekker vrolijk en catchy.
Handvaardigheid zeker. Haagse homo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goedzo. En oppleuren nou.
Ik ook weer trouwens, morgen tentamen.
Blind? "UNIEKE" hits. Ik wist namelijk niet of Google haar views per-user of per-keer-bekeken registreerde. En ja hoor, ik denk nog steeds 100k per jaar te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met deze gedachte-instelling 100k per jaar kan maken?![]()
Hehe, handenarbeid heet dat hier man. Moeilijk hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Handvaardigheid zeker. Haagse homo.
Je gaat sowieso al geen 100k per jaar maken als je denkt dat Youtube unieke hits hanteert. Met je drie bachelors.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind? "UNIEKE" hits. Ik wist namelijk niet of Google haar views per-user of per-keer-bekeken registreerde. En ja hoor, ik denk nog steeds 100k per jaar te kunnen maken..
Waarom zou ik niet mogen denken dat ze unieke hits hanteren? Blijkbaar hanteren ze liever aantal-keer-bekeken omdat die 'grote nummers' blijkbaar imponeren. Voor mij persoonlijk is het veel interessanter om te zien hoe groot mijn publiek nou eigenlijk is: erg leuk als ik 10 pubers heb die hetzelfde liedje 100 keer per dag luisteren, ik heb liever 1000 pubers die het liedje één keer per dag luisteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
Je gaat sowieso al geen 100k per jaar maken als je denkt dat Youtube unieke hits hanteert. Met je drie bachelors.Kan beter een keer een master gaan doen jij.
Niet op de basisschoolquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hehe, handenarbeid heet dat hier man. Moeilijk hoor.
Omdat je hypocriet bent als je denkt dat ze unieke hits hanteren met sommige aantallen hits op bekende nummers. Zelfs een kind van 5 weet al dat Youtube geen unieke hits hanteert man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen denken dat ze unieke hits hanteren? Blijkbaar hanteren ze liever aantal-keer-bekeken omdat die 'grote nummers' blijkbaar imponeren. Voor mij persoonlijk is het veel interessanter om te zien hoe groot mijn publiek nou eigenlijk is: erg leuk als ik 10 pubers heb die hetzelfde liedje 100 keer per dag luisteren, ik heb liever 1000 pubers die het liedje één keer per dag luisteren.
En de masters gaan er komen hoor jongenVolgend jaar, combinatie van deeltijd-Erasmus en voltijd-Radboud.
. Lekker planten knuffelen enzo.
Hoe de fuck is dat 'hypocriet'? Weet je uberhaupt wel wat de betekenis van dat woord is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat je hypocriet bent als je denkt dat ze unieke hits hanteren met sommige aantallen hits op bekende nummers. Zelfs een kind van 5 weet al dat Youtube geen unieke hits hanteert man.![]()
En succes met je masters, hopelijk ben je vanaf volgend jaar minder op Fok! te vinden dan.
Biebertje staat al op 707897470 views hoor en dat is dan 1 filmpje van de Baby baby clip.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat 'hypocriet'? Weet je uberhaupt wel wat de betekenis van dat woord is?
Het meest bekeken filmpje op YouTube heeft, wat, 150 miljoen views ofzo neem ik aan? Op een bevolking van krap 6,8 miljard zijn is dat 2%. Laten we zeggen dat 2 miljard toegang tot internet heeft (meen dat ooit ergens gelezen te hebben). Dan spreekt men van een procentje of 7, 8.
Ik kan me best voorstellen dat het meest-bekeken filmpje ter wereld door 7 a 8% van de internetbevolking gezien zou zijn. Zo onaannemelijk is het dus niet om uit te gaan van unieke-hits, en daarom verbaasde de bijna 10 miljoen van Yes-R me ook zo ontiegelijk. Capiche?
Maar blijkbaar gebruiken ze dus geen unieke hits, nou, ook weer opgelost.
En betwijfel dat het rustiger wordt tijdens mijn masters qua Fok! gebruik: ik blijf gewoon lekker internetten onder mijn werkzaamheden. Jammer joh.
Ja dat zijn er dus 70 miljoen. Er vanuitgaande dat Amerika 350 miljoen mensen heeft die (vrijwel) allemaal een internetaansluiting hebben is 70 miljoen - puur uitgaande van inwoners in de states - echt geen gek getal. Dan denk je dus nog niet eens aan heel Europa, Canada, et cetera.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar teru
[..]
Biebertje staat al op 707897470 views hoor en dat is dan 1 filmpje van de Baby baby clip.
Maar dat geheel terzijde hoe staan jullie in de De Guzman kwestie?
Laten we er maar 700 miljoen van maken en ik vind De Guzman wel een goede mentaliteit hebben hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat zijn er dus 70 miljoen. Er vanuitgaande dat Amerika 350 miljoen mensen heeft die (vrijwel) allemaal een internetaansluiting hebben is 70 miljoen - puur uitgaande van inwoners in de states - echt geen gek getal. Dan denk je dus nog niet eens aan heel Europa, Canada, et cetera.
De Guzman kwestie zijn we klaar mee
707.897.470quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er maar 700 miljoen van maken en ik vind De Guzman wel een goede mentaliteit hebben hoor.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn ze achter nog aan het bespreken.
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer 44 topics geleden besloten.
Oh, sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.
Wie is Yes R?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Uitlokking reactie --> post verwijderen. Volgens GGMM dan he. Beetje consequent zijn nu GGMM.
Ahh ik dacht dat je niet meer op mij ging reageren, je hebt het 20 min volgehouden, vriendelijke vriend.quote:
I think you're freaky and I like you a lotquote:
He que?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was als openingszin naar Jojoortje bedoeld.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Net eindelijk weer getraind trouwens... Voel m'n spieren nu al
Haha kutkonijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dikke mensen humor hadden(hihi grapje hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |