Eerste helft was best leuk, maar de tweede dusdanig slecht dat de amusement waarde alsnog rond een 2 lagquote:
Ze heeft al een relatie, jammer man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mijn koosnaampjes overnemen.![]()
Daten?
Dat zijn de leukste. Alles kan kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft al een relatie, jammer man.
Het is best wel een stevig dekentje..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste. Alles kan kapot.
Heten vrouwen in Twente niet allemaal Bertha dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef De_kromme het volgende:
Die gast is een wussy met zijn elektrische dekentje, geen concurrentie man.
Jojoortje, wat is je echte naam? Jolijn?
Luitsen schijnt een populaire naam te zijn in dat gehucht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heten vrouwen in Twente niet allemaal Bertha dan?
Orly.quote:Toch voorziet Verbeek geen gemakkelijke wedstrijd. “Ik verwacht een geïnspireerd Anderlecht dat heel goed beseft dat ze door het winnen van deze match een ronde verder kunnen komen in Europa."
geile wedstrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
20:45 AC Milan - Juventus
Zondag
14:30 PSV - Feyenoord
14:30 Arsenal - Tottenham Hotspur
15:30 Bayern München - FC Schalke 04
16:30 AZ - SC Heerenveen
18:00 Galatasaray - Besiktas
20:45 Napoli - Internazionale
21:30 Atletico Madrid - FC Barcelona
Jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
Zondag
arsenal - spursquote:
Stuk voor stuk mooie wedstrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag
Zondag
heb je sport 1 of ELquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij niet tenzij Psv - Feyenoord echt heel slecht is.
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk voor stuk mooie wedstrijden.
Ga er alleen maar 1 van zien
Caland combiet nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?
In theorie kan ik Eredivisie live op de tv kijken, Sport1 via mijn tv kaart op de computer en een stream van Bayern München - FC Schalke 04 op mijn tweede schermquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb je sport 1 of EL
psv - feyenoord via tv
en arsenal - spurs via sopcast
Jup. Voor de verandering.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik helaas helemaal niks. Ga je met de combi?
gelijk heb jequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In theorie kan ik Eredivisie live op de tv kijken, Sport1 via mijn tv kaart op de computer en een stream van Bayern München - FC Schalke 04 op mijn tweede schermMaar ik denk dat ik toch maar lekker op de bank ga zitten en mij op 1 wedstrijd concentreer
Jij in een combi???quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Voor de verandering.
1600 man. Gaan een hele hoop mensen mee die normaal ook nooit met de combi gaan vernam ik. Zal wel een gezellige treinreis worden
Dat, en Twente ook, en AZ zal wel 2-1 verliezen ofzo.quote:
quote:
Ik ga niet nooit met de combi hoor. Paar keer per jaar ofzo. Happel was degene die er nooit mee gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij in een combi???. NOOIT verwacht. Wel lunchtrommel meenemen hé!
Lekker,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Geen PSV voor mij dit seizoen. Zit in Spanje vanaf morgen.
Alweerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Ook lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef Happel het volgende:
Combischaap.
Denk niet dat ik veel zal rusten, maar inderdaad. Het is een soort van vakantie.quote:
Toe maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat ik veel zal rusten, maar inderdaad. Het is een soort van vakantie.
Zondag naar Valencia - Sevilla, misschien in de middag nog naar Villareal - Athletico Bilbao.
Het IMDB cijfer valt nog te overzien anders, maar ik vertrouw je maar op je woord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Slechtste film dit ik dit jaar heb gezien, net.
Frozen
Ik vind IMDB vaak wel een goed meetpunt hoor. Sterker nog als ik een film met een gemiddelde van 6,3 zie trek ik het over het algemeen door naar een 7 al ligt het natuurlijk ook wel heel erg aan het genre waar de film binnenvalt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
De meesten op IMDB zijn kk dom en zien niet wat goed is.
Soms hebben ze het goed, soms ook totaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind IMDB vaak wel een goed meetpunt hoor. Sterker nog als ik een film met een gemiddelde van 6,3 zie trek ik het over het algemeen door naar een 7 al ligt het natuurlijk ook wel heel erg aan het genre waar de film binnenvalt.
De bal is rondquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms hebben ze het goed, soms ook totaal niet.
quote:
Bron geef ik niet want jij als voorbeeldig student accepteert Wikipedia toch niet als bron.quote:Een bal is een bolvormig voorwerp. Ballen, die in sport en spel worden gebruikt, zijn meestal equivalent aan de bolvorm. Ze zijn dan zo rond mogelijk, afhankelijk van de nauwkeurigheid van het productieproces, de gebruikte materialen, de gebruiksomstandigheden, de oppervlakteafwerking, etc.
Perfect rond is een bal nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bron geef ik niet want jij als voorbeeldig student accepteert Wikipedia toch niet als bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |