Ik gok op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zag bij Roosendaal in de buurt nog een bataljon ME-ers verzamelen inclusief arrestatiebus. Iemand enig idee waar die naartoe gaan vandaag?
0-4 natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij als voetbalkenner pur sang? Wint Ajax vanavond met 1-3 of 0-4?
Zijn geen tegenspraak op niveau gewend denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef De_kromme het volgende:
Wat doe je? Economie?
Het wordt steeds vijandelijker jegens mij in dat Feijenoord-topic.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ben er pas over een half uurtje hoor.
Ben je gek? Heb je wel eens pics/filmpjes van die Fok!meets gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die naar die gratis film van Fok! gaan?
Ben al eens eerder naar zo'n gratis film geweest. Was prima te doen en was ook niet meer of minder dan een vrijkaartje. Er werden toen ook geen foto's gemaakt en dat zijn ze nu wel van plan geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je gek? Heb je wel eens pics/filmpjes van die Fok!meets gezien?
Ik ben trouwens wel een keer op een pokermeet geweest, dat waren wel over het algemeen redelijk normale gasten, voornamelijk studenten.
Neem je wel een stroopwafel mee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ben er pas over een half uurtje hoor.
Wat ben je toch heerlijk burgerlijk Jojoortje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem je wel een stroopwafel mee?
Nee, ik hou gewoon van stroopwafels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk burgerlijk Jojoortje.
In het VI topic zag ik een filmpje van 50 en 60+ers die stonden te stuiteren met elkaar. De plaatsvervangende schaamte die ik bij dat filmpje alleen kreeg was al te hoog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al eens eerder naar zo'n gratis film geweest. Was prima te doen en was ook niet meer of minder dan een vrijkaartje. Er werden toen ook geen foto's gemaakt en dat zijn ze nu wel van plan geloof ik.
Als je een motor, motorrijbewijs en helmpie bij je hebt ben je hartstikke welkom hoor jongenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd HMF?
Wat vond je van mijn stroopwafel trouwens Jojoortje? Net iets te lang in de magnetron he, dat het stroop er net uitstroomde.
Ja, was net vijf seconden te lang. Jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd HMF?
Wat vond je van mijn stroopwafel trouwens Jojoortje? Net iets te lang in de magnetron he, dat het stroop er net uitstroomde.
Kan jij motorrijden chick?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was net vijf seconden te lang. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |