quote:şu an küfretmediğim hiç bir varlık kalmadı lan banyo edecekken su nasıl donar :@
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam voor een filmpjequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ojoooo reuze FOK! meet met 600 FOK!kertjes op 6 maart.. En gratis naar de bios.. Yeuy!
Ja lekker dicht bij voor jou..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ojoooo reuze FOK! meet met 600 FOK!kertjes op 6 maart.. En gratis naar de bios.. Yeuy!
Dichtbij? Is nog een uur rijden hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja lekker dicht bij voor jou..
Dank en een Egyptische vriend van mij (die hier ook af en toe op Fok! komt) gaat waarschijnlijk wel met deze actie meedoen.quote:
2-2,5 uur voor mij..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dichtbij? Is nog een uur rijden hoor
Shit happensquote:
Vader, moeder, broer, zus, vriendin, nichtje, neefje, buurman, zarGon, opa, omaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga het ook wel proberen, weet alleen nog niet wie ik dan mee moet nemen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga het ook wel proberen, weet alleen nog niet wie ik dan mee moet nemen
homoquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vader, moeder, broer, zus, vriendin, nichtje, neefje, buurman, zarGon, opa, oma
lolwtf..?:')quote:
Je dikke moerrrquote:
Ik wil best meegaan, als je mij kan komen ophalen en terug wegbrengenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee die houd niet van de bios, nee die hou niet van zulke films, nee zie vorig antwoord, gewoon nee, heb ik niet, nee, is op vakantie, nehhh, die vind mij niet lief, te oud, te oud.. Nog andere suggesties?
Lolwtf is een kindje van 12 dat denkt dat hij heel stoer is. Internet, anoniem, en zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:38 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
die is echt lelijk, jij hebt echt geen smaak. sorry dat ik het zeg hoor
aaaah zoo..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lolwtf is een kindje van 12 dat denkt dat hij heel stoer is. Internet, anoniem, en zo.
Nee ik had het over mn post naar lolwtfquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zei wat? Ging je in op mijn voorstel en toen deed je zeker ineens ninja-edit
Jammer ik stond al klaar aan mijn voordeurquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee ik had het over mn post naar lolwtf
Nu ben ik bang dat je die ene Jaleesa bent die ik kenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Woon je in Roosendaal joh? Ik was er maandag nog, en vrijdag weer
Klinkt leuk, nog veel plezier bij de bios, mits je gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mn moeder dr neef woont daar( hebben er ook een groot bedrijf) en daar gingen me ouders mee op vakantie, dus maandg moest ik ze daar droppen en vrijdag ga ik ze weer halen:P
Zal toch wel lukken? Er zitten nooit zoveel mensen op Fok! meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Moet ik eerst nog kaartje zien te bemachtigen
Er is een autobot die trolls in dit topic detecteert. Gedecteerde trolls worden op een lijstje geplaatst en periodiek wordt iedereen op die lijst geband voor 48 uur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
En waarom staat er op het profiel van Lolwtf een streep door zijn naam
Mij lijkt het ook wel leuk, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:38 schreef Ayca het volgende:
Nja opzich lijkt het me wel grappighet is dat ik dinsdag niet kan, anders had ik nog wel geprobeerd een kaartje te bemachtigen.
![]()
Leuk andere FOK!kers uitlachen met nog een FOK!ker (die bijna nooit post maargoed)
Haar reactie is echt een uitnodiging om het nogmaals te flikken.quote:
Dat wisten we alquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:13 schreef ClioSporT het volgende:
Hoi,
Wilde alleen even zeggen dat Ebru Umar een ongelooflijke drol is.
doei
quote:A Turkish school principal has suggested that all newborns should be genetically scanned and that those who could prove harmful to the country should be eliminated.
"Children should be analyzed immediately after birth. If they are to become harmful to this country, to this nation, then they should be eliminated before they can walk," Dumlupnar Elementary School Principal Mustafa Aydn said yesterday during a meeting organized by the police department in the eastern province of Erzurum. The meeting's topic was violence among children and ways to prevent it.
Aydn was among the audience and asked to express his opinion after a speaker completed her speech.
Aydn proposed the collection of blood samples from criminals at police stations and the use of their genetic codes as templates to compare with those belonging to newborns.
Aydn said children could become only as good as their families. "Most children in my neighborhood are thieves," he said. "I walked in the streets around my home, children are sitting around in condemned buildings ... keeping stray dogs as pets. I asked authorities to demolish those buildings but they did not."
Aydn also said authorities in Argentina and Brazil were discussing what kind of violence to exact on children.
"An organization was founded in Brazil to eliminate street children years ago. I am not making this up," Aydn said, adding that 90 percent of children with violent backgrounds came from families living under social care.
The principal's views drew a swift reaction from other speakers at the conference.
The Education Ministry removed Aydn from duty today and launched an investigation into the incident.
Zulke mensen hebben dus een grote invloed, of nee, ze regeren zelfsquote:Op woensdag 22 februari 2012 04:25 schreef Doler12 het volgende:
Wat een mafkees!
http://www.hurriyetdailyn(...)=14254&NewsCatID=341
[..]
Ebru Umar is grootste mongol onder de turkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:21 schreef ClioSporT het volgende:
vanaf 30:30 en vooral tussen 34.00 - 34-10 waarin ze hard op haar bek gaat
QFTquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ebru Umar is grootste mongol onder de turken
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ebru Umar is grootste mongol onder de turken
Ik heb het filmpje helemaal gekeken. Uiterst triest hoe ze deze man aanvallen en zeggen dat hij vragen ontwijkt terwijl ze dat zelf doen. Ook mooi dat hij (bewust of onbewust) laat zie hoe hypocriet de andere mensen aan tafel waren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.
35:35.. Dat gedrag van haar is al een reden om "stoned" te wordenAchterlijke bitch, ik schaam mij er gewoon voor.
Heeft iemand het hele filmpje bekeken trouwens ? Ben benieuwd wat sommige denken.
Die imam is wellicht extreem maar hij kan wel gewoon een discussie op niveau houden wat ik respecteer. Hij heeft gewoon z'n eigen manier van leven en denken, laat hem lekker.
Ik weet wel zeker dat ie nooit meer aan zo'n tafel schuift. Elke keer wanneer hij wilde antwoorden op een vraag kwam er iemand tussen of wanneer hij aan het woord was zat bijvoorbeeld Kustaw Bessems een beetje de andere kant op te kijken, (terwijl de imam bezig was te antwoorden op een vraag van hem) z'n glas bijvullen en praten met een ander.
2 kerels in het publiek zorgden er voor dat ik bijna stikte van het lachen.
student @ 38:35 begint met "i am your enemy because of three things, i have left islam, my blood is halal, i'm iranian i'm not an arab. Begint vervolgens bijna te huilen geloof ik ( 10 seconde pauze ).
Krijgt ie als reactie, And what is your question?
55.40.- 59.00 hilarische antwoorden van een student die zichzelf blijft herhalen.
Wie laat in godsnaam deze gasten binnen ? Kon niemand van te voren even een vragenlijst maken en niet spontaan mensen uit het publiek laten praten ?
Die imam schuift nooit meer aan tafel tenzij hij te maken heeft met echte intellectuelen en dan zonder publiek![]()
En de mensen die de man geweldig vinden! Een kinderhand is natuurlijk snel gevuld zie ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso: Arabieren en hun religie in een topic der Trotsche Turken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso: Arabieren en hun religie in een topic der Trotsche Turken
Deze zionistenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En de mensen die de man geweldig vinden! Een kinderhand is natuurlijk snel gevuld zie ik!
Nee, maar jou wel. Met je pro-zionistische propaganda overalquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eenieder die niet aan de leidraad van de Arabieren loopt een Jood noemen
Nou dat zie je niet goed hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar jou wel. Met je pro-zionistische propaganda overal
Islamitische Turkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:10 schreef Arcadia het volgende:
En de niet-islamitische Turken in dit topic![]()
De imam is inderdaad geen domme man, alleen had een Dawkins wel gehakt van hem gemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.
35:35.. Dat gedrag van haar is al een reden om "stoned" te wordenAchterlijke bitch, ik schaam mij er gewoon voor.
Heeft iemand het hele filmpje bekeken trouwens ? Ben benieuwd wat sommige denken.
Die imam is wellicht extreem maar hij kan wel gewoon een discussie op niveau houden wat ik respecteer. Hij heeft gewoon z'n eigen manier van leven en denken, laat hem lekker.
Ik weet wel zeker dat ie nooit meer aan zo'n tafel schuift. Elke keer wanneer hij wilde antwoorden op een vraag kwam er iemand tussen of wanneer hij aan het woord was zat bijvoorbeeld Kustaw Bessems een beetje de andere kant op te kijken, (terwijl de imam bezig was te antwoorden op een vraag van hem) z'n glas bijvullen en praten met een ander.
2 kerels in het publiek zorgden er voor dat ik bijna stikte van het lachen.
student @ 38:35 begint met "i am your enemy because of three things, i have left islam, my blood is halal, i'm iranian i'm not an arab. Begint vervolgens bijna te huilen geloof ik ( 10 seconde pauze ).
Krijgt ie als reactie, And what is your question?
55.40.- 59.00 hilarische antwoorden van een student die zichzelf blijft herhalen.
Wie laat in godsnaam deze gasten binnen ? Kon niemand van te voren even een vragenlijst maken en niet spontaan mensen uit het publiek laten praten ?
Die imam schuift nooit meer aan tafel tenzij hij te maken heeft met echte intellectuelen en dan zonder publiek![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De imam is inderdaad geen domme man, alleen had een Dawkins wel gehakt van hem gemaakt.

Jij twijfelt? Dat die imam überhaupt met deze nitwits aan tafel gaat zitten zegt w.m.b genoeg.quote:
Jij gelooft dat we van apen afstammen, dat zegt meer dan genoeg over jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij twijfelt? Dat die imam überhaupt met deze nitwits aan tafel gaat zitten zegt w.m.b genoeg.
Waar heb ik dat gezegd? Overigens stammen we niet van de aap af, maar delen we dezelfde voorouders. Voor deze theorie is immers genoeg wetenschappelijk bewijs voor. Dat jij überhaupt niet in staat bent om dat essentieel verschil te kunnen maken zegt ook genoeg. Je bent hoogst waarschijnlijk met een paar chromosoompjes te weinig geboren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:13 schreef Che_ het volgende:
Jij gelooft dat we van apen afstammen, dat zegt meer dan genoeg over jou
http://www.powned.tv/nieu(...)je_woest_op_psv.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef Blocko het volgende:
laten we verder praten over hoe, B. Yilmaz, de Turkse C. Ronaldo, vandaag het gezicht van het "turks" voetbal gaat redden in entwen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie Eric Cantona's documentaire over de geschiedenis van de Galatasaray-Fenerbahçe derby al gezien?
http://eindhoven.dichtbij(...)-eten-trabzonspor-afquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)je_woest_op_psv.html
en daar was ik toevallig welquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
Wie gaan allemaal naar john carter dan?
Ich bin dabei, was bijna bij elke film aanwezig waarnaar je kon gaan dmv. FOK (behalve book of eli
)
Emirdaglilar meeting.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
Ich bin dabei, was bijna bij elke film aanwezig waarnaar je kon gaan dmv. FOK (behalve book of eli
)
Ik constateer inconsistentie tussen lot en vrije wil, jij harmoniseert beide concepten. Akkoord, ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allah is overal toe in staat maar gebruikt die macht niet? Dus jij gelooft dat Allah een of ander passief wezen is dat ergens bovenop een wolkje drijft en een uitkering trekt? Het concept van 'lot' neem je te zwart-wit als je gelooft dat het lot "is" wat het is" en dat je daarom maar niks moet doen naast "geloven", want dat maak je er zelf van door zo te denken. Allah nodigt je uit om actie te ondernemen en dat is ook een van de kernpunten in ons geloof, geloof ten eerste in Allah en volbreng daarnaast volledig hetgene om jezelf te verzekeren. Er is een reden voor waarom wij het meest vernederde volk op aarde zijn en dat is omdat wij bijna nooit onze kameel vastbinden op een figuurlijke wijze, toepasbaar op verschillende soorten toestanden.
Meningen hebben in geloofquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik constateer inconsistentie tussen lot en vrije wil, jij harmoniseert beide concepten. Akkoord, ieder zijn eigen mening.
Jij hebt nog nooit gehoord van de vier scholen binnen het Soennisme? De onderscheidingen tussen Soennisme, Alevitisme, Soefisme en Sjiisme? Denk je dat de Islamitische bronnen voor 1 interpretatie vatbaar zijn?quote:
Trolls niet kunnen herkennenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehoord van de vier scholen binnen het Soennisme? De onderscheidingen tussen Soennisme, Alevitisme, Soefisme en Sjiisme? Denk je dat de Islamitische bronnen voor 1 interpretatie vatbaar zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst de penalty en nu een rode kaart voor de keeper... Echt, waar is TS mee bezig?!.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Emirdaglilar meeting.![]()
Alarm ingesteld op 19:55: check!
F5-toets schoon gemaakt: check!
Internetviruz killing all concrrntz: in progrezz ...
Jammer dat het net in die ene week is wanneer ik in Turkije zit. Zou er eigenlijk wel naar willen gaan. Benieuwd naar de sfeer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |