quote:şu an küfretmediğim hiç bir varlık kalmadı lan banyo edecekken su nasıl donar :@
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam voor een filmpjequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ojoooo reuze FOK! meet met 600 FOK!kertjes op 6 maart.. En gratis naar de bios.. Yeuy!
Ja lekker dicht bij voor jou..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ojoooo reuze FOK! meet met 600 FOK!kertjes op 6 maart.. En gratis naar de bios.. Yeuy!
Dichtbij? Is nog een uur rijden hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja lekker dicht bij voor jou..
Dank en een Egyptische vriend van mij (die hier ook af en toe op Fok! komt) gaat waarschijnlijk wel met deze actie meedoen.quote:
2-2,5 uur voor mij..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dichtbij? Is nog een uur rijden hoor
Shit happensquote:
Vader, moeder, broer, zus, vriendin, nichtje, neefje, buurman, zarGon, opa, omaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga het ook wel proberen, weet alleen nog niet wie ik dan mee moet nemen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga het ook wel proberen, weet alleen nog niet wie ik dan mee moet nemen
homoquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vader, moeder, broer, zus, vriendin, nichtje, neefje, buurman, zarGon, opa, oma
lolwtf..?:')quote:
Je dikke moerrrquote:
Ik wil best meegaan, als je mij kan komen ophalen en terug wegbrengenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee die houd niet van de bios, nee die hou niet van zulke films, nee zie vorig antwoord, gewoon nee, heb ik niet, nee, is op vakantie, nehhh, die vind mij niet lief, te oud, te oud.. Nog andere suggesties?
Lolwtf is een kindje van 12 dat denkt dat hij heel stoer is. Internet, anoniem, en zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:38 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
die is echt lelijk, jij hebt echt geen smaak. sorry dat ik het zeg hoor
aaaah zoo..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lolwtf is een kindje van 12 dat denkt dat hij heel stoer is. Internet, anoniem, en zo.
Nee ik had het over mn post naar lolwtfquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zei wat? Ging je in op mijn voorstel en toen deed je zeker ineens ninja-edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |