Ebru Umar is grootste mongol onder de turkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:21 schreef ClioSporT het volgende:
vanaf 30:30 en vooral tussen 34.00 - 34-10 waarin ze hard op haar bek gaat
QFTquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ebru Umar is grootste mongol onder de turken
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ebru Umar is grootste mongol onder de turken
Ik heb het filmpje helemaal gekeken. Uiterst triest hoe ze deze man aanvallen en zeggen dat hij vragen ontwijkt terwijl ze dat zelf doen. Ook mooi dat hij (bewust of onbewust) laat zie hoe hypocriet de andere mensen aan tafel waren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.
35:35.. Dat gedrag van haar is al een reden om "stoned" te wordenAchterlijke bitch, ik schaam mij er gewoon voor.
Heeft iemand het hele filmpje bekeken trouwens ? Ben benieuwd wat sommige denken.
Die imam is wellicht extreem maar hij kan wel gewoon een discussie op niveau houden wat ik respecteer. Hij heeft gewoon z'n eigen manier van leven en denken, laat hem lekker.
Ik weet wel zeker dat ie nooit meer aan zo'n tafel schuift. Elke keer wanneer hij wilde antwoorden op een vraag kwam er iemand tussen of wanneer hij aan het woord was zat bijvoorbeeld Kustaw Bessems een beetje de andere kant op te kijken, (terwijl de imam bezig was te antwoorden op een vraag van hem) z'n glas bijvullen en praten met een ander.
2 kerels in het publiek zorgden er voor dat ik bijna stikte van het lachen.
student @ 38:35 begint met "i am your enemy because of three things, i have left islam, my blood is halal, i'm iranian i'm not an arab. Begint vervolgens bijna te huilen geloof ik ( 10 seconde pauze ).
Krijgt ie als reactie, And what is your question?
55.40.- 59.00 hilarische antwoorden van een student die zichzelf blijft herhalen.
Wie laat in godsnaam deze gasten binnen ? Kon niemand van te voren even een vragenlijst maken en niet spontaan mensen uit het publiek laten praten ?
Die imam schuift nooit meer aan tafel tenzij hij te maken heeft met echte intellectuelen en dan zonder publiek![]()
En de mensen die de man geweldig vinden! Een kinderhand is natuurlijk snel gevuld zie ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso: Arabieren en hun religie in een topic der Trotsche Turken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso: Arabieren en hun religie in een topic der Trotsche Turken
Deze zionistenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En de mensen die de man geweldig vinden! Een kinderhand is natuurlijk snel gevuld zie ik!
Nee, maar jou wel. Met je pro-zionistische propaganda overalquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eenieder die niet aan de leidraad van de Arabieren loopt een Jood noemen
Nou dat zie je niet goed hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar jou wel. Met je pro-zionistische propaganda overal
Islamitische Turkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:10 schreef Arcadia het volgende:
En de niet-islamitische Turken in dit topic![]()
De imam is inderdaad geen domme man, alleen had een Dawkins wel gehakt van hem gemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een mongool zelfs beter kan communiceren eigenlijk.
35:35.. Dat gedrag van haar is al een reden om "stoned" te wordenAchterlijke bitch, ik schaam mij er gewoon voor.
Heeft iemand het hele filmpje bekeken trouwens ? Ben benieuwd wat sommige denken.
Die imam is wellicht extreem maar hij kan wel gewoon een discussie op niveau houden wat ik respecteer. Hij heeft gewoon z'n eigen manier van leven en denken, laat hem lekker.
Ik weet wel zeker dat ie nooit meer aan zo'n tafel schuift. Elke keer wanneer hij wilde antwoorden op een vraag kwam er iemand tussen of wanneer hij aan het woord was zat bijvoorbeeld Kustaw Bessems een beetje de andere kant op te kijken, (terwijl de imam bezig was te antwoorden op een vraag van hem) z'n glas bijvullen en praten met een ander.
2 kerels in het publiek zorgden er voor dat ik bijna stikte van het lachen.
student @ 38:35 begint met "i am your enemy because of three things, i have left islam, my blood is halal, i'm iranian i'm not an arab. Begint vervolgens bijna te huilen geloof ik ( 10 seconde pauze ).
Krijgt ie als reactie, And what is your question?
55.40.- 59.00 hilarische antwoorden van een student die zichzelf blijft herhalen.
Wie laat in godsnaam deze gasten binnen ? Kon niemand van te voren even een vragenlijst maken en niet spontaan mensen uit het publiek laten praten ?
Die imam schuift nooit meer aan tafel tenzij hij te maken heeft met echte intellectuelen en dan zonder publiek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |