17quote:
Ja dat is het probleem.. ik heb maar 1 vriend en ik ga niet uit.. ik ben nu nog onzekerder dan eerst. bij mijn vriendin kon ik alles kwijt en zij was precies als mij, en nu is ze weg:( ik heb echt het idee dat ik niemand als haar zal vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:57 schreef kwiwi het volgende:
Een keer goed uitgaan, en bedenken dat miljarden mensen je voor zijn gegaan en niet allemaal alleen zijn overgebleven.
ik wacht al 2 maandenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
Even een week wachten tot de gevoelens weer weg zijn.
Dan ga je iets anders doen dat je leuk vindt en voor afleiding zorgt, liefst iets waarbij je wat nieuwe mensen leert kennen in jouw geval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
17
[..]
Ja dat is het probleem.. ik heb maar 1 vriend en ik ga niet uit.. ik ben nu nog onzekerder dan eerst. bij mijn vriendin kon ik alles kwijt en zij was precies als mij, en nu is ze weg:( ik heb echt het idee dat ik niemand als haar zal vinden.
Wel als je 17 bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en dit:
[..]
want het komt immers altijd goed!!
Het is immer een goede afleiding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De foks is altijd goede afleiding in crisistijd.
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doeiquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga je iets anders doen dat je leuk vindt en voor afleiding zorgt, liefst iets waarbij je wat nieuwe mensen leert kennen in jouw geval.
Maar eigenlijk ben je dus gewoon je beste vriendin kwijt.. wil ze geen vrienden meer met je zijn?
Msn?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doei
'liefde'quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doei
en van dat dingen doen, ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen doen, en moet ik daar dan eenzaam alleen heen gaan? pff. ik ben zo bang dat ik later zo'n viezerik word die geen liefde heeft ofzo
in het weekend alleen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoevaak waren jullie tijdens de relatie bij elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |