abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108221793
9gag op werk is trouwens niet slim
Hou me met moeite in :')__________________!
pi_108222794
Vertrouw op Allah, maar bind altijd je kameel vast.
pi_108224972
Ik ga iets productief doen vandaag. Films voor de baas downloaden

I love my job _O_ _O-
pi_108224991
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
Daar kom je wel overheen, big boy. Net zoals alle trauma's, zoals het betrappen van je ma en pa ( :X ).
Om zulke trauma's te voorkomen wilde ik vroeger op de trap een sensor plaatsen en die op een zwaailicht in mijn kamer aansluiten. Toch maar niet gedaan omdat het een duur grapje was, maar gelukkig ook nooit nodig gehad. :P

Ik mag hopen dat jij al helemaal, met je aparte seksuele voorkeuren, nooit door je ouders betrapt bent. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? :').

(Mits film en muziek, trouwens.)
Communicatiestoornis. o|O

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:36 schreef xminator het volgende:

[..]

1 mb per seconde? Welke jaar kom je vandaan? 2006 ofzo? _O-
1mb = 8 mbit. De meeste mensen hebben 20 mbit/sec, wat ongeveer 2 mb/sec. is. Mijn internetverbinding is 10 Mbit/ sec, wat inderdaad niet hoog is, maar wel volledig wordt benut door usenet.
pi_108225043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga iets productief doen vandaag. Films voor de baas downloaden

I love my job _O_ _O-
*Jaloers is* Wat voor werk doe je dan?
pi_108225140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef Bilge het volgende:

[..]

*Jaloers is* Wat voor werk doe je dan?
Ik doe in principe administratie (boekhouden, telefoontjes, mails) en ICT maar ik ben vaak snel met mijn shit klaar en heb ik vaak niet echt veel te doen. Zo nu en dan heeft er iemand wat hulp nodig en ben ik zo klaar :D
pi_108225220
Ik ben een goede ICT-er dus ik heb in principe alles al geautomatiseerd :')
Zo nu en dan loopt er iets vast, geef ik er een trap tegen en werkt het weer. Voor de rest is het alsof ik aan het toveren ben :P
Boekhouden neemt wel wat meer tijd in, maar dat is maar eens per maand :P
pi_108226118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:26 schreef Arcadia het volgende:
Vertrouw op Allah, maar bind altijd je kameel vast.
Hoe zou jij je voelen als je vrouw zegt vertrouwen in jou te hebben, maar toch een camera plaatst in de slaapkamer?

Stel nou dat je accu leeg of je benzine op is: ga je dan ook bidden tot God? Als je dan niet bidt, vertrouw je God dan wel?

'Kadercilik' is ook problematisch als het om de bestraffing/ beloning in het hiernamaals gaat: als alles Gods wil was, slaat het toch nergens op om willoze mensen te belonen/ bestraffen met hemel en hel?

Naar mijn bescheiden mening moet je de almachtigheid en alwetendheid van God als volgt opvatten: hij is overal toe in staat, maar gebruikt die macht niet, zodat mensen hun eigen pad kunnen uitstippelen, waar ze dus zelf verantwoordelijkheid voor dragen. Dat ieders levenspad al vastsstaat betekent niet dat we ons levenspad slechts uitvoeren, maar dat God al wist wat we uit onze eigen wil zouden doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben een goede ICT-er dus ik heb in principe alles al geautomatiseerd :')
Zo nu en dan loopt er iets vast, geef ik er een trap tegen en werkt het weer. Voor de rest is het alsof ik aan het toveren ben :P
Boekhouden neemt wel wat meer tijd in, maar dat is maar eens per maand :P
Een goede ict-er die torrents gebruikt. :|W 2

Ik zou trouwens niet te veel automatiseren. Straks kunnen ze het allemaal zelf en hebben ze jou niet meer nodig. :P
pi_108226406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:13 schreef Bilge het volgende:
:').
pi_108226517
Torrents en Filetube zijn het helemaal hoor :Y
pi_108226558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:43 schreef Bilge het volgende:

[..]

Om zulke trauma's te voorkomen wilde ik vroeger op de trap een sensor plaatsen en die op een zwaailicht in mijn kamer aansluiten. Toch maar niet gedaan omdat het een duur grapje was, maar gelukkig ook nooit nodig gehad. :P

Ik mag hopen dat jij al helemaal, met je aparte seksuele voorkeuren, nooit door je ouders betrapt bent. :')

[..]

Communicatiestoornis. o|O

[..]

1mb = 8 mbit. De meeste mensen hebben 20 mbit/sec, wat ongeveer 2 mb/sec. is. Mijn internetverbinding is 10 Mbit/ sec, wat inderdaad niet hoog is, maar wel volledig wordt benut door usenet.
Stap over op kabel. Goedkoper en sneller. 40 mbit hier, dit vind ik zelfs nog te sloom.

En niks mis met privetrackers! Zoals Turkse torrentsites, staan meer Turkse dingen op dan op usenet.
pi_108226743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:43 schreef Bilge het volgende:

[..]

Helemaal niets mis met mijn seksuele voorkeuren trouwens. Jüliş! :~!

Eén keer betrapt door mijn ma. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 15:29:31 ]
pi_108226776
quote:

[..]

:')
Ik heb een 1TB server die met 100Mbit heen en weer pompt. Gemiddeld heb ik tientallen TB's up en gedownload

quote:
Ik zou trouwens niet te veel automatiseren. Straks kunnen ze het allemaal zelf en hebben ze jou niet meer nodig. :P
Ik ben de enige die het kan gebruiken. Passwords and shizz
pi_108226794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-
pi_108227041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Helemaal niets mis met mijn seksuele voorkeuren trouwens. Jüliş! :~!

Zou je alsjeblieft tot in detail willen bespreken hoe de eerstvolgende gezamenlijke maaltijd verliep?
pi_108227926
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2007 03:19 schreef zarGon het volgende:
Ja.
Moeder.
Ze gaf mijn shirt aan en zei dat we moesten eten

quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2007 03:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had een onderhemd aan dacht ik :') en blijkbaar was het warm of niet comfortabel ofzo..
het is niet dat ik het nog helder herinner ;(
:'). :').
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb sinds ik gepakt ben door mijn moeder, een veel betere relatie met haar. Het kan alleen maar beter worden.
:'). :'). :').
pi_108228968
quote:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je vrouw zegt vertrouwen in jou te hebben, maar toch een camera plaatst in de slaapkamer?

Stel nou dat je accu leeg of je benzine op is: ga je dan ook bidden tot God? Als je dan niet bidt, vertrouw je God dan wel?

'Kadercilik' is ook problematisch als het om de bestraffing/ beloning in het hiernamaals gaat: als alles Gods wil was, slaat het toch nergens op om willoze mensen te belonen/ bestraffen met hemel en hel?

Naar mijn bescheiden mening moet je de almachtigheid en alwetendheid van God als volgt opvatten: hij is overal toe in staat, maar gebruikt die macht niet, zodat mensen hun eigen pad kunnen uitstippelen, waar ze dus zelf verantwoordelijkheid voor dragen. Dat ieders levenspad al vastsstaat betekent niet dat we ons levenspad slechts uitvoeren, maar dat God al wist wat we uit onze eigen wil zouden doen.
Niet onnodig moeilijk reageren, dat is gewoon een Arabische gezegde.

"Het gezegde `Vertrouw op Allah maar bind eerst je kameel vast’ is ontleend aan een anekdote:
Een meester was met een van zijn discipelen op reis. De discipel had te horen gekregen dat hij voor de kameel moest zorgen. Op een nacht arriveerden ze doodmoe bij een caravanserai. Het was de taak van de discipel om de kameel vast te binden maar dat was hem te veel werk en hij liet de kameel buiten staan. In plaats daarvan bad hij tot God: `Zorg voor de kameel,’ en viel in slaap."
pi_108229144
Ik moet denken aan het woord 'tevekkül'.
pi_108229211
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

:'). :').

[..]

:'). :'). :').
Kwam je er echt zo makkelijk vanaf? Ik weet niet wat ik zou doen als ik mijn kind betrap. Uithuwelijking, onterving, falaka, donderpreek, een dubbelzinnige opmerking of slechts een bijtende blik?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Niet onnodig moeilijk reageren, dat is gewoon een Arabische gezegde.
Het Arabische gezegde is gestoeld op aannames die ik niet deel, maar het staat jou natuurlijk vrij om niet te diep na te denken over zulke kwesties.
pi_108230557
quote:
Amusant, niet geheel accuraat.

Maak er eens eentje met de verschillen tussen Ankara en Istanboel :D
pi_108230585
quote:

In naam van Allah ga ik er maar op in. De mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en tekortkomingen, een mens kan goede dingen doen en niks in ruil ervoor ontvangen, het is met de genade van Allah dat wij beloond worden. Bidden tot Allah is sowieso een vereiste aangezien het een van de fundamenten van ons geloof is, als jij niet eens bidt, dit is een van dé verplichtingen van Allah, wat verwacht jij dan om te ontvangen wanneer jij leeft voor Allah en niet voor jezelf? En dan heb ik het over bidden zonder dat er problemen zijn én wanneer er problemen zijn. Herinner Allah en hij zal jou herinneren. Het belangrijkste is om je eerst te wenden tot Allah voordat je je wendt tot anderen, zelfs bij geldproblemen.

Allah is overal toe in staat maar gebruikt die macht niet? Dus jij gelooft dat Allah een of ander passief wezen is dat ergens bovenop een wolkje drijft en een uitkering trekt? Het concept van 'lot' neem je te zwart-wit als je gelooft dat het lot "is" wat het is" en dat je daarom maar niks moet doen naast "geloven", want dat maak je er zelf van door zo te denken. Allah nodigt je uit om actie te ondernemen en dat is ook een van de kernpunten in ons geloof, geloof ten eerste in Allah en volbreng daarnaast volledig hetgene om jezelf te verzekeren. Er is een reden voor waarom wij het meest vernederde volk op aarde zijn en dat is omdat wij bijna nooit onze kameel vastbinden op een figuurlijke wijze, toepasbaar op verschillende soorten toestanden. Sowieso is het geloof heel erg zwak onder de moslims en neemt het heel vreemde vormen aan in Europa, waarbij je tegenwoordig zogenaamde "non-praktiserende" moslims hebben die wel het hardst roepen bij elke discussie en zonder tact omgaan met elke persoon die vragen heeft omtrent islam. Naast dat het geloof heel erg zwak is, is de uitvoering om dit te bewijzen nog zwakker.

Ghair Insha'Allah, Allah weet beste.
pi_108231704
Kadercilik :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_108231839
quote:
Deze wist ik :D Ik zou het zelfs hier posten maar heb het waarschijnlijk vergeten :D
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108231931
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Deze wist ik :D Ik zou het zelfs hier posten maar heb het waarschijnlijk vergeten :D
'Heb vergeten' versus 'ben vergeten'. O+.
pi_108232017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Heb vergeten' versus 'ben vergeten'. O+.
Wat ik ook doe, mijn Nederlands zal nooit beter dan mijn Turks worden ;( Het lukt gewoon niet, ik ben iemand die Turks denkt :9
pi_108232177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:08 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Wat ik ook doe, mijn Nederlands zal nooit beter dan mijn Turks worden ;( Het lukt gewoon niet, ik ben iemand die Turks denkt :9
Zo bedoelde ik het niet. :D. 'Heb' en 'ben' zijn allebei goed (niet in alle situaties though).

Ik ben een 'benner', Jüliş is - net zoals jij - een 'hebber'. Ik kan er maar niet aan gewend raken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 18:13:45 ]
pi_108232448
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. :D. 'Heb' en 'ben' zijn allebei goed (niet in alle situaties though).

Ik ben een 'benner', Jüliş is - net zoals jij - een 'hebber'. Ik kan er maar niet aan gewend raken.
"heb vergeten" is ook goed? wist ik niet :p

edit

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/849

fokking nederlands ook....
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_108232533
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

haha :D zo zie je maar dat ik dat niet eens weet :P Onze Nederlands lerares zei dat het bij Turken veel moeilijker was om Nederlands te leren omdat Turks een totaal andere taal is, ik schuil er maar achter >:)
pi_108232841
Heb vergeten klinkt raar...
pi_108232896
Is er trouwens een goede website om fatsoenlijk en deftig Turks te leren? Ik wil mijn Turks bijspijkeren aangezien ik dat later wel nodig zal hebben voor wat ik wil doen.
pi_108232938
Ik heb de raam vergeten dicht te doen.

Weet nog goed dat de Marokkaanse nerd op de middelbare school dat altijd zo uitsprak.

The horror.
pi_108233164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

haha :D zo zie je maar dat ik dat niet eens weet :P Onze Nederlands lerares zei dat het bij Turken veel moeilijker was om Nederlands te leren omdat Turks een totaal andere taal is, ik schuil er maar achter >:)
Je weet zelf ook wel dat Nederlanders moeilijker is om te leren? :P. Al is het maar door de lidwoorden en geen woordgeslachten.

Waar in Nederland woon je overigens?
pi_108233174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Blocko het volgende:

Weet nog goed dat de Marokkaanse nerd op de middelbare school dat altijd zo uitsprak.

The horror.
Ik zei ook altijd "de raam". O+.
pi_108233222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Is er trouwens een goede website om fatsoenlijk en deftig Turks te leren? Ik wil mijn Turks bijspijkeren aangezien ik dat later wel nodig zal hebben voor wat ik wil doen.
wat wil je doen dan?
-Rabia Al-Basri
pi_108233314
quote:
Hm, goede vraag eigenlijk. Mij lijken series en films kijken genoeg om bij te spijkeren. (Naast boeken lezen, natuurlijk!) Wil je echter echt fatsoenlijk en deftig Turks willen leren denk ik dat een website niet genoeg is. Nou ja, je moet het óók praten wil je het machtig zijn. Lijkt mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 18:50:44 ]
pi_108233340
quote:

The horror.
Heb vergeten of ben vergeten?

Mits 'heb', waar woon je?
pi_108233423
Limburg?

En waarom reageer je twee keer op dezelfde reactie dan zarGon.

In de war?
pi_108233425
quote:

The horror.
Ik doe het licht dicht
Doe de TV dicht

Ook van die :D uitspraken :Y
pi_108233450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat wil je doen dan?
Turkse werelddominantie, ik ben een pan-turkist >:)
pi_108233469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm, goede vraag eigenlijk. Mij lijken series en films kijken genoeg om bij te spijkeren. (Naast boeken lezen, natuurlijk!) Wil je echter echt fatsoenlijk en deftig Turks willen leren denk ik dat een website niet genoeg is. Nou ja, je moet het óók praten wil je het machtig zijn. Lijkt mij.
Nou zarGon jargon, raad me dan een goede serie aan :@
pi_108233527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat Nederlanders moeilijker is om te leren? :P. Al is het maar door de lidwoorden en geen woordgeslachten.

Lidwoorden heb ik last van ja ;( Ik krijg wel alle nodige lof van mijn Nederlands lerares(spelling enz. zijn in orde zegt ze :P ).

Hou je vast... Amsterdam *)
pi_108233595
quote:
Boeken lezen, lezen en nog eens lezen. Ik heb sinds mijn 14de volgens mij zo'n 2000 euro uitgegeven aan boeken, waarvan 99% Turks :P
pi_108233636
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Blocko het volgende:
Limburg?

En waarom reageer je twee keer op dezelfde reactie dan zarGon.

In de war?
'Heb vergeten' of 'ben vergeten'?

Ik heb het vermoeden dat het westen 'ben' zegt, en het oosten 'heb' zegt. Ik wil mijn vermoedens bevestigd zien worden.

Tweemaal op dezelfde reactie, maar op verschillende delen van de post. :9.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:57:24 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_108233667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Boeken lezen, lezen en nog eens lezen. Ik heb sinds mijn 14de volgens mij zo'n 2000 euro uitgegeven aan boeken, waarvan 99% Turks :P
Same, maar dan met engelse boeken :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_108233677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Turkse werelddominantie, ik ben een pan-turkist >:)
succes daarmee broer!
-Rabia Al-Basri
pi_108233740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nou zarGon jargon, raad me dan een goede serie aan :@
_O-. Ik kijk bijna nooit naar Turkse zenders. Volg tijdens het eten alleen het Turkse nieuws. Ik kan je in ieder geval series op TRT aanraden!

Jammer dat (oude) Turkse series niet zo gemakkelijk te downloaden zijn als de Amerikaanse series. Anders zou ik je '7 Numara' aanraden. Heerlijke comedy. O+.
pi_108233764
Je zou ook eens Turkse scripties kunnen gaan lezen!
pi_108233783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Same, maar dan met engelse boeken :+
'Heb vergeten' of 'ben vergeten'? (Vermeld ook je woonplaats. :P.)
pi_108233803
Köfte direct uit de pan! :9.

Om nom nom. Even eten. :9.

Kusjes. :9.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 19:01:04 ]
pi_108234086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Heb vergeten' of 'ben vergeten'?

Ik heb het vermoeden dat het westen 'ben' zegt, en het oosten 'heb' zegt. Ik wil mijn vermoedens bevestigd zien worden.

Tweemaal op dezelfde reactie, maar op verschillende delen van de post. :9.
Ik zou zelf "Ik ben vergeten een pen mee te nemen" zeggen.

Alhoewel als ik nu een zin met "heb" probeer te maken het ergens in me hersenpan ook nog wel logisch kan klinken maar dat zou ik niet uitspreken. "Ik ben mijn tas op het station vergeten" of "Ik heb mijn tas op het station vergeten". Dan klinkt die eerste weer beter en als ik het nu terug lees klinkt die laatste weer beter.

Men schat me trouwens vaker in als een Eindhovenaar dan een Venlonaar.
pi_108234285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nederlanders is heel moeilijk om te leren ja.
pi_108234460
Nederlands is helemaal niet zo moeilijk als je ermee opgevoed bent. :P

Zelf heb ik er ook nooit moeite mee gehad, Turks daarentegen...
pi_108234613
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:

Ik ben blij dat ik Turks opgevoed ben, stel je voor dat mijn moeder mij Nederlands had opgevoed :D
Dat zou een ramp voor mijn Nederlands zijn _O-
pi_108234675
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nederlanders is heel moeilijk om te leren ja.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
pi_108234710
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:

Tja, Turks opgevoed hier. Zat op een basisschool vol met Turken. Op school Turks, thuis Turks. Heeft tot een zwakke basis geleid. Uiteindelijk toch nog goed gekomen. :D.
pi_108234727
Klappen krijgen is gelukkig internationaal :')
Maar je leert er weinig van :')
pi_108234728
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, Turks opgevoed hier. Zat op een basisschool vol met Turken. Op school Turks, thuis Turks. Heeft tot een zwakke basis geleid. Uiteindelijk toch nog goed gekomen. :D.
Met je taal wel ja
pi_108234787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Hou je vast... Amsterdam *)
Dit doet trouwens heel mijn theorie teniet. Wou zelfs nog een topic in TTK openen. ;(.
pi_108234859
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Met je taal wel ja
Vertel, wat zijn mijn gebreken volgens jou? O+.
pi_108234867
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit doet trouwens heel mijn theorie teniet. Wou zelfs nog een topic in TTK openen. ;(.
Damsco is een apart land denk ik :9
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:27:14 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_108234951
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Heb vergeten' of 'ben vergeten'? (Vermeld ook je woonplaats. :P.)
:?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_108234997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeker goed gekomen!

Hopelijk wordt mijn Turks ook nog beter, probeer het tegenwoordig wel vaker te spreken. :9
pi_108235063
Je moet gewoon een half naar naar TR dat werkt veel beter om de taal te leren en is daarnaast ook een leuke ervaring (denk ik).
pi_108235689
Iets makkelijker gezegd dan gedaan...
pi_108237059
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
2 jaar in Turkije gewoond :7 Insallah zal ik na een aantal jaren weer gaan en nooit meer terugkeren, behalve vakanties.
pi_108237226
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
Wieso? Gewoon half jaartje familie ofzo na je studie.

Schrijf je gewoon mooi op als "Sabbatical" op je cv en iedereen weer happy :')
pi_108238425
pi_108238861
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DEZE
pi_108239121
_O- _O-
pi_108240436
Oh wow. :o Die is ziek goed bedacht, haha.
pi_108240803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh wow. :o Die is ziek goed bedacht, haha.
Liedjes al geluisterd?
pi_108241367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Liedjes al geluisterd?
Nee. Gister wezen carnavallen in Den Bosch en Eindhoven, ben nu pas thuis. Ik ga het nu verder luisteren. :+
pi_108241610
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee. Gister wezen carnavallen in Den Bosch en Eindhoven, ben nu pas thuis. Ik ga het nu verder luisteren. :+
Ok heb nu zojuist echt geweldige triphop ontdekt mede door een vriend _O_
pi_108241800
Gisteren Carnaval gevierd in Köln, waren er Turken daar die net wouden gaan om 22:00 uur.. Bleek dat ze van 250km verweg waren gekomen alleen om carnaval te vieren... :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Turquaz52 op 21-02-2012 21:57:29 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:39:40 #178
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108241812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Trial and error. Mocht er iets niet lukken laat je dat weten, no?
Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding? Ontzettend sloom en er gebeurt niets. :o
pi_108241874
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding? :o
Jouw UI _O_

En je hebt problemen met torrents downloaden? Je moet beseffen dat torrents peer to peer zijn, dus er moet iemand uploaden, zodat jij het kan downloaden. Seeders zijn dus uploaders, dus je kan alleen downloaden van torrents met seeders
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:45:19 #180
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108242053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jouw UI _O_

En je hebt problemen met torrents downloaden? Je moet beseffen dat torrents peer to peer zijn, dus er moet iemand uploaden, zodat jij het kan downloaden. Seeders zijn dus uploaders, dus je kan alleen downloaden van torrents met seeders
Ja, dat begrijp ik, maar hij is nu al 10 minuten aan de gang met seeding en die peers en nog steeds niets gebeurt. 0 van de 20.
pi_108242226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, maar hij is nu al 10 minuten aan de gang met seeding en die peers en nog steeds niets gebeurt. 0 van de 20.
zoek een betere torrent
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:51:06 #182
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108242333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

zoek een betere torrent
Dus na 40 min wachten erachter komen dat de torrent niet goed is?
pi_108242355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dus na 40 min wachten erachter komen dat de torrent niet goed is?
Welke torrent heb je gebruikt? Stuur eens via DM
pi_108242720
Carnaval :')_
pi_108242916
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Ayca het volgende:
Carnaval :')_
Was super leuk.
pi_108244965
quote:
En een cyanidepil erbij aub
pi_108245550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

En een cyanidepil erbij aub
Oké, emo boy.
pi_108246153
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Oké, emo boy.
IK BLOED VOOR MIJN LAND :@
pi_108247978
Even iets getekend
pi_108248260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef Arcadia het volgende:
Even iets getekend [ afbeelding ]
Nice.
pi_108248278
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding? Ontzettend sloom en er gebeurt niets. :o
Post eens de link naar je download. DM de link desnoods. :P.
pi_108248283
quote:
_O_. Mooi.
pi_108248409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Post eens de link naar je download. DM de link desnoods. :P.
Hij heeft van mij goede torrent gekregen + programma om het af te spelen ;)
pi_108248413
quote:
17s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef Julis het volgende:

[..]

_O_. Mooi.
Bedankt, ik vind mezelf ook aantrekkelijk :@
pi_108248521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bedankt, ik vind mezelf ook aantrekkelijk :@
Waarom heb je geen H-potloden gebruikt dan? Er ontbreekt een beetje contrast daardoor.
pi_108248583
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:

[..]

Waarom heb je geen H-potloden gebruikt dan? Er ontbreekt een beetje contrast daardoor.
Omdat ik die niet heb, maar ik ga sowieso nog een fatsoenlijke tekenpotlood set halen.
pi_108248968
_O_ _O_
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_108248994
quote:
Nice. :)
pi_108249010
Ojoooo reuze FOK! meet met 600 FOK!kertjes op 6 maart.. En gratis naar de bios.. Yeuy!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')