Deze wist ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:55 schreef Bilge het volgende:
Verschillen tussen Nederlanders en Turken
'Heb vergeten' versus 'ben vergeten'.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Deze wist ikIk zou het zelfs hier posten maar heb het waarschijnlijk vergeten
Wat ik ook doe, mijn Nederlands zal nooit beter dan mijn Turks wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Heb vergeten' versus 'ben vergeten'..
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, mijn Nederlands zal nooit beter dan mijn Turks wordenHet lukt gewoon niet, ik ben iemand die Turks denkt
"heb vergeten" is ook goed? wist ik niet :pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.. 'Heb' en 'ben' zijn allebei goed (niet in alle situaties though).
Ik ben een 'benner', Jüliş is - net zoals jij - een 'hebber'. Ik kan er maar niet aan gewend raken.
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.. 'Heb' en 'ben' zijn allebei goed (niet in alle situaties though).
Ik ben een 'benner', Jüliş is - net zoals jij - een 'hebber'. Ik kan er maar niet aan gewend raken.
Je weet zelf ook wel dat Nederlanders moeilijker is om te leren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahazo zie je maar dat ik dat niet eens weet
Onze Nederlands lerares zei dat het bij Turken veel moeilijker was om Nederlands te leren omdat Turks een totaal andere taal is, ik schuil er maar achter
Ik zei ook altijd "de raam".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Blocko het volgende:
Ik heb de raam vergeten dicht te doen.
Weet nog goed dat de Marokkaanse nerd op de middelbare school dat altijd zo uitsprak.
The horror.
wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Is er trouwens een goede website om fatsoenlijk en deftig Turks te leren? Ik wil mijn Turks bijspijkeren aangezien ik dat later wel nodig zal hebben voor wat ik wil doen.
Hm, goede vraag eigenlijk. Mij lijken series en films kijken genoeg om bij te spijkeren. (Naast boeken lezen, natuurlijk!) Wil je echter echt fatsoenlijk en deftig Turks willen leren denk ik dat een website niet genoeg is. Nou ja, je moet het óók praten wil je het machtig zijn. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Is er trouwens een goede website om fatsoenlijk en deftig Turks te leren? Ik wil mijn Turks bijspijkeren aangezien ik dat later wel nodig zal hebben voor wat ik wil doen.
Heb vergeten of ben vergeten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Blocko het volgende:
Weet nog goed dat de Marokkaanse nerd op de middelbare school dat altijd zo uitsprak.
The horror.
Ik doe het licht dichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Blocko het volgende:
The horror.
Nou zarGon jargon, raad me dan een goede serie aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, goede vraag eigenlijk. Mij lijken series en films kijken genoeg om bij te spijkeren. (Naast boeken lezen, natuurlijk!) Wil je echter echt fatsoenlijk en deftig Turks willen leren denk ik dat een website niet genoeg is. Nou ja, je moet het óók praten wil je het machtig zijn. Lijkt mij.
Lidwoorden heb ik last van jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat Nederlanders moeilijker is om te leren?. Al is het maar door de lidwoorden en geen woordgeslachten.
Waar in Nederland woon je overigens?
Boeken lezen, lezen en nog eens lezen. Ik heb sinds mijn 14de volgens mij zo'n 2000 euro uitgegeven aan boeken, waarvan 99% Turksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
'Heb vergeten' of 'ben vergeten'?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Blocko het volgende:
Limburg?
En waarom reageer je twee keer op dezelfde reactie dan zarGon.
In de war?
Same, maar dan met engelse boekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Boeken lezen, lezen en nog eens lezen. Ik heb sinds mijn 14de volgens mij zo'n 2000 euro uitgegeven aan boeken, waarvan 99% Turks
succes daarmee broer!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkse werelddominantie, ik ben een pan-turkist
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nou zarGon jargon, raad me dan een goede serie aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |