Ok heb nu zojuist echt geweldige triphop ontdekt mede door een vriendquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Gister wezen carnavallen in Den Bosch en Eindhoven, ben nu pas thuis. Ik ga het nu verder luisteren.
Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding? Ontzettend sloom en er gebeurt niets.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trial and error. Mocht er iets niet lukken laat je dat weten, no?
Jouw UIquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding?
Ja, dat begrijp ik, maar hij is nu al 10 minuten aan de gang met seeding en die peers en nog steeds niets gebeurt. 0 van de 20.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
En je hebt problemen met torrents downloaden? Je moet beseffen dat torrents peer to peer zijn, dus er moet iemand uploaden, zodat jij het kan downloaden. Seeders zijn dus uploaders, dus je kan alleen downloaden van torrents met seeders
zoek een betere torrentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar hij is nu al 10 minuten aan de gang met seeding en die peers en nog steeds niets gebeurt. 0 van de 20.
Welke torrent heb je gebruikt? Stuur eens via DMquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus na 40 min wachten erachter komen dat de torrent niet goed is?
En een cyanidepil erbij aubquote:
Post eens de link naar je download. DM de link desnoods.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Thanks nog. He, ik heb net even een film gedownload, maar hij start niet. Iets met seeding? Ontzettend sloom en er gebeurt niets.
Hij heeft van mij goede torrent gekregen + programma om het af te spelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post eens de link naar je download. DM de link desnoods..
Waarom heb je geen H-potloden gebruikt dan? Er ontbreekt een beetje contrast daardoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind mezelf ook aantrekkelijk
Omdat ik die niet heb, maar ik ga sowieso nog een fatsoenlijke tekenpotlood set halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom heb je geen H-potloden gebruikt dan? Er ontbreekt een beetje contrast daardoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |