'Heb vergeten' of 'ben vergeten'? (Vermeld ook je woonplaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Same, maar dan met engelse boeken
Ik zou zelf "Ik ben vergeten een pen mee te nemen" zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Heb vergeten' of 'ben vergeten'?
Ik heb het vermoeden dat het westen 'ben' zegt, en het oosten 'heb' zegt. Ik wil mijn vermoedens bevestigd zien worden.
Tweemaal op dezelfde reactie, maar op verschillende delen van de post..
Nederlanders is heel moeilijk om te leren ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat Nederlanders moeilijker is om te leren?. Al is het maar door de lidwoorden en geen woordgeslachten.
Waar in Nederland woon je overigens?
Ik ben blij dat ik Turks opgevoed ben, stel je voor dat mijn moeder mij Nederlands had opgevoedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
Nederlands is helemaal niet zo moeilijk als je ermee opgevoed bent.
Zelf heb ik er ook nooit moeite mee gehad, Turks daarentegen...
Nederlands is makkelijker als je denkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nederlanders is heel moeilijk om te leren ja.
Tja, Turks opgevoed hier. Zat op een basisschool vol met Turken. Op school Turks, thuis Turks. Heeft tot een zwakke basis geleid. Uiteindelijk toch nog goed gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
Nederlands is helemaal niet zo moeilijk als je ermee opgevoed bent.
Zelf heb ik er ook nooit moeite mee gehad, Turks daarentegen...
Met je taal wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, Turks opgevoed hier. Zat op een basisschool vol met Turken. Op school Turks, thuis Turks. Heeft tot een zwakke basis geleid. Uiteindelijk toch nog goed gekomen..
Damsco is een apart land denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit doet trouwens heel mijn theorie teniet. Wou zelfs nog een topic in TTK openen..
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Heb vergeten' of 'ben vergeten'? (Vermeld ook je woonplaats..)
Zeker goed gekomen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, Turks opgevoed hier. Zat op een basisschool vol met Turken. Op school Turks, thuis Turks. Heeft tot een zwakke basis geleid. Uiteindelijk toch nog goed gekomen..
2 jaar in Turkije gewoondquote:
Wieso? Gewoon half jaartje familie ofzo na je studie.quote:
Liedjes al geluisterd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh wow.Die is ziek goed bedacht, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |