Gelukkig.. Als ik geluk heb krijgen we zon.. Misschien kan ik een paar mooie foto's schieten!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
In het zuiden zou het plaatselijk nog een beetje glad kunnen zijn maar ik denk dat dit minimaal is
Kouwe shit zegquote:Bevroren ontlasting uit vliegtuigen teistert Duitsers
Grote brokken bevroren uitwerpselen en urine slaan op Duitse bodem te pletter, ten onvrede van de bewoners. De bevroren ontlasting lekt uit personenvliegtuigen en komt vervolgens neer in tuinen en op daken.
Tot op heden zijn er drie gevallen van bevroren ontlastingsneerslag gemeld in Duitse media, aldus Bild Zeitung. Er is nog niemand gewond geraakt, maar vliegveldambtenaren vrezen het ergste.
In het Duitse Rodersdorf hoorde een bejaarde man een harde klap in zijn tuin en vond er bevroren ballen van ruim twintig centimeter doorsnede die, volgens de man, vreselijk stonken.
Op het dak van een gezin uit Niefern klapte een bevroren brok urine stuk. “We zaten gezellig in de woonkamer, tot we een harde knal op het dak hoorden”, aldus de 59-jarige bewoonster.
Bevroren uitwerpselen en ontlasting uit lekkende vliegtuigtoiletten is geen nieuw fenomeen. Tot nu toe is het niemand fataal geworden, maar in 2009 kreeg een bejaarde man uit Engeland een stuk op zijn heup, wat hem bezeerde.
Oh, daar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zie niks op buienradar maar er hangt een gigantische wolk aan de horizon. Lijkt wel een rolwolk (is het niet natuurlijk) van tientallen kilometers lang. Erg gaaf.
Jaja oke oke, plaats, ik fietste langs de Pietheinkade, Amsterdamquote:
Mja op de radar zie ik het ook. Uiteraard een voorwaarschuwing dat het vanavond weer gaat regenenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jaja oke oke, plaats, ik fietste langs de Pietheinkade, Amsterdam
quote:Auch wenn Meteoalarm und Unwetterzentrale (siehe rechte Menüleiste) bisher keine Sturmwarnung ausgegeben hat, möchten wir Sie darauf hinweisen, dass die Vorhersage des GFS-Modells hinsichtlich des morgen vor Norddeutschland zu erwartenden Sturmtiefs in den vergangenen 48 Stunden immer weiter in Richtung Süden tendierte.
Mittlerweile so weit in Richtung Süden, dass die Inseln und die Küste Norddeutschlands etwas abbekommen könnten. Es handelt sich um einen Sturm, der im Kern Orkanwinde erzeugt.
Mah meer dan 7bft zal het niet worden, plaatselijk 8bft langs de kust of op de wadden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef Frutsel het volgende:
avond/ochtend storm gaat net aan ons voorbij ?
het wordt morgen 12 graden, denk dat de strooiers dan fijn op bed blijven liggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen ze nog gaan strooien? Wil mn auto met bodemreiniging door de krasstraat doen maar dan moeten ze morgen niet weer gaan strooien enzo.
dat ziet er saai uit voor de komende periode..niet echt bijzonder qua weer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef aloa het volgende:
De kou is ver weg, maar 15 graden gaat het ook niet worden volgens de pluim.
[ afbeelding ]
Zou nog een weekje wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef djayzz het volgende:
Mijn winterbanden kunnen er wel weer af dan...
Met zonder jas kan niemand naar buiten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is lauw buiten. Liep met jas los. We kunnen nog net niet metzonder jas naar buiten.
Que?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Wessell het volgende:
Gadverdamme wat is het zacht buiten
De stiekemerd!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Het moet altijd gelijk extreem in Nederland! griepepidemie ligt ook op de loer
Ben wel met je eens dat het zelden een beetje van alles is. Of het waait hele dagen, of het regent hele dagen, of het is waterkoud of strontbenauwd..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Het moet altijd gelijk extreem in Nederland! griepepidemie ligt ook op de loer
Ik kom net thuis en de thermostaat staat op 16.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Wat een aparte lucht in wijchen zeg.
En de verwarming hele dag al uit en nog 20 graden binnen
Hier ook(Arnhem) rode gloed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
En 's zomers moet je de airco aandoen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Die voorspellingen passen bij mijn verwachtingen. Dit lijkt het derde jaar te worden met een record warme april die ik in het geheel niet meemaak omdat ik in het buitenland ben (wel in de tropen, dus heb niets te klagen)quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
April en mei ook en daarna een k*t zomer![]()
[ afbeelding ]
Yeah!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef WeerServies het volgende:
Volgende week lentekriebels? Heb er een update over geschreven.
De reden van deze extra weerbespreking is echter de kansen op een lenteachtig intermezzo begin volgende week. Diverse weermodellen waaronder het GFS (Amerikaanse weermodel) en het ECMWF (Europees weermodel) laten de kansen stijgen op maxima tot 14°C, lokaal 16°C later in de week.
De grote 'boosdoener' van deze toestroom van zachtere lucht is de stijgende depressieactiviteit nabij Groenland. Grote hoeveelheden koude lucht stromen uit het noorden richting het zuiden waardoor dat de stroming gaat meanderen (kronkelen). De onderstaande weerkaart verduidelijkt de weersituatie na het komende weekend.
[ afbeelding ]
Verder en foto's: http://weatherserviceblog.blogspot.com/
Daar ga ik standaard van uit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boek je vakantie maar lekker in de lente, de zomer wordt toch weer bagger net als altijd
Gisteren rook ik weer de geur van regen op "warm" asfalt. Oquote:
nee. Niet warmer als 22 graden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En 's zomers moet je de airco aandoen?
20 graden zonder verwarming in de winter is niet normaal hoor.
Ik heb het trouwens binnen kouder dan toen het -10 was. Het is vies vochtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |