Met zonder jas kan niemand naar buiten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is lauw buiten. Liep met jas los. We kunnen nog net niet metzonder jas naar buiten.
Que?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Wessell het volgende:
Gadverdamme wat is het zacht buiten
De stiekemerd!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Het moet altijd gelijk extreem in Nederland! griepepidemie ligt ook op de loer
Ben wel met je eens dat het zelden een beetje van alles is. Of het waait hele dagen, of het regent hele dagen, of het is waterkoud of strontbenauwd..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Het moet altijd gelijk extreem in Nederland! griepepidemie ligt ook op de loer
Ik kom net thuis en de thermostaat staat op 16.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Wat een aparte lucht in wijchen zeg.
En de verwarming hele dag al uit en nog 20 graden binnen
Hier ook(Arnhem) rode gloed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
En 's zomers moet je de airco aandoen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Die voorspellingen passen bij mijn verwachtingen. Dit lijkt het derde jaar te worden met een record warme april die ik in het geheel niet meemaak omdat ik in het buitenland ben (wel in de tropen, dus heb niets te klagen)quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
April en mei ook en daarna een k*t zomer![]()
[ afbeelding ]
Yeah!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef WeerServies het volgende:
Volgende week lentekriebels? Heb er een update over geschreven.
De reden van deze extra weerbespreking is echter de kansen op een lenteachtig intermezzo begin volgende week. Diverse weermodellen waaronder het GFS (Amerikaanse weermodel) en het ECMWF (Europees weermodel) laten de kansen stijgen op maxima tot 14°C, lokaal 16°C later in de week.
De grote 'boosdoener' van deze toestroom van zachtere lucht is de stijgende depressieactiviteit nabij Groenland. Grote hoeveelheden koude lucht stromen uit het noorden richting het zuiden waardoor dat de stroming gaat meanderen (kronkelen). De onderstaande weerkaart verduidelijkt de weersituatie na het komende weekend.
[ afbeelding ]
Verder en foto's: http://weatherserviceblog.blogspot.com/
Daar ga ik standaard van uit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boek je vakantie maar lekker in de lente, de zomer wordt toch weer bagger net als altijd
Gisteren rook ik weer de geur van regen op "warm" asfalt. Oquote:
nee. Niet warmer als 22 graden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En 's zomers moet je de airco aandoen?
20 graden zonder verwarming in de winter is niet normaal hoor.
Ik heb het trouwens binnen kouder dan toen het -10 was. Het is vies vochtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |