In de VS en GB is het helemaal not dun om paardenvlees te eten. Daar worden de ruiten van paardenslagerijen zelfs met stenen ingegooid.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en schijnheilig en hypocriet is het ook.
Wel koe eten maar geen paard
Dit dus, haha..quote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Typisch voor die paardenmeisjes.![]()
Paardenbiefstuk op z'n tijd is heel erg lekker.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de VS en GB is het helemaal not dun om paardenvlees te eten. Daar worden de ruiten van paardenslagerijen zelfs met stenen ingegooid.
Nouja zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
bekijk het positief ze lunnen wel goedkopen dildo's maken van die paardenlullen die over sijn bij de slager
Gat in de markt!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
bekijk het positief ze lunnen wel goedkopen dildo's maken van die paardenlullen die over sijn bij de slager
Precies, daarbij komt dat het taboe op paardenvlees op niets slaat. Vroegah was het heel normaal om paard te eten, niemand die er van opkeek. Speciale paardenslagers waren talrijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
In kroketten? Dat is nieuws voor me. Ik wist wel dat er in frikandel paard hoort te zitten. Maakt me overigens geen snars uit wat er in zit, zolang het maar lekker is.
Een paardenlul wel te verstaanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee want in een gat hoort een dildo :$
Paardenmeisjesquote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Typisch voor die paardenmeisjes.![]()
Beste reactie van de weekquote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef kornuitbuffel het volgende:
Oeps, nu kom je waarschijnlijk in de hel.
De hemelpoort is voor jou gesloten, TS.
Hypocrietquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
bij sites staat dushi kimberley seker een fok troll heeft die sie gemaakt wollah
Wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Tijdens mijn opleiding kom ik af en toe opengesneden mensen tegen. Bij de aanblik van al die mooie spierstructuren loopt mij het water vaak in de mond. Naar mijn bescheiden mening is vlees gewoon vlees en zou je zeker niet rauwig moeten zijn over het al dan niet nuttigen van een paard. Op deze manier beleef je plezier aan een paard tijdens zijn leven en ook daarna. Misschien beleeft iemand zoals ik ook wel plezier aan jou na je dood TS. Is plezier hebben immers niet hetgeen waar het uiteindelijk allemaal om gaat tijdens het leven.
Het klinkt zo alsof jij ook mensenvlees eetquote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Tijdens mijn opleiding kom ik af en toe opengesneden mensen tegen. Bij de aanblik van al die mooie spierstructuren loopt mij het water vaak in de mond. Naar mijn bescheiden mening is vlees gewoon vlees en zou je zeker niet rauwig moeten zijn over het al dan niet nuttigen van een paard. Op deze manier beleef je plezier aan een paard tijdens zijn leven en ook daarna. Misschien beleeft iemand zoals ik ook wel plezier aan jou na je dood TS. Is plezier hebben immers niet hetgeen waar het uiteindelijk allemaal om gaat tijdens het leven.
Geweldige reactiequote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
De mens is ook een diersoort.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:41 schreef OhGawd het volgende:
Wat boeit 't nou of je een paard of een koe, kip of varken eet?![]()
't Blijven allemaal dieren.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Of aap, of krokodil, of nijlpaard, of honden, of katten, of mensenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:41 schreef OhGawd het volgende:
Wat boeit 't nou of je een paard of een koe, kip of varken eet?![]()
't Blijven allemaal dieren.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het klinkt zo alsof jij ook mensenvlees eet
Ik zeg er geen nee tegen stelletje hypocrieten. De geur van vers vlees en de aanblik van al die prachtige lijnen met een mooi laagje vet bij een net gesneden lap is één van de vele dingen in dit leven waar ik enorm van kan genieten. Ik herinner mij de eerste keer dat ik een bovenarm open moest snijden nog goed. Helaas was deze behandeld en niet meer geschikt voor consumptie maar de structuur was nog perfect intact. Zulke mooie stukken vlees zie je doorgaans niet bij de slager liggen.quote:
Potentiële kannibaal in aantocht.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef rolfson het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg er geen nee tegen stelletje hypocrieten. De geur van vers vlees en de aanblik van al die prachtige lijnen met een mooi laagje vet bij een net gesneden lap is één van de vele dingen in dit leven waar ik enorm van kan genieten. Ik herinner mij de eerste keer dat ik een bovenarm open moest snijden nog goed. Helaas was deze behandeld en niet meer geschikt voor consumptie maar de structuur was nog perfect intact. Zulke mooie stukken vlees zie je doorgaans niet bij de slager liggen.
Ik vind je echt heel eng enzoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef rolfson het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg er geen nee tegen stelletje hypocrieten. De geur van vers vlees en de aanblik van al die prachtige lijnen met een mooi laagje vet bij een net gesneden lap is één van de vele dingen in dit leven waar ik enorm van kan genieten. Ik herinner mij de eerste keer dat ik een bovenarm open moest snijden nog goed. Helaas was deze behandeld en niet meer geschikt voor consumptie maar de structuur was nog perfect intact. Zulke mooie stukken vlees zie je doorgaans niet bij de slager liggen.
Deze man.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Is mensenvlees niet ongezond voor mensen? Iets met prionen of zo? Of zit dat spul alleen in de hersenen?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef rolfson het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg er geen nee tegen stelletje hypocrieten.
Goed uitbakken is het devies. Van hersenen blijf ik af ook bij dieren.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is mensenvlees niet ongezond voor mensen? Iets met prionen of zo? Of zit dat spul alleen in de hersenen?
Vroeg was ik een potentiële kannibaal dat was echter tijdens het begin van mijn opleiding. Ik ben al een aantal jaar geen potentiële kannibaal meer. Er ontstaat gewoon een vreemd soort fascinatie voor spiervlees. Lever en ander orgaanvlees ben ik echter geen groot fan van. Hoewel lever nog een enigszins aangename zoete geur afgeeft bij het dichtbranden tijdens operaties waarbij er delen of een aanzienlijk deel van de lever verwijdert dient te worden. Het mooie van levers is wel dat ze gewoon weer terug groeien. Misschien een idee voor de vleesindustriequote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Potentiële kannibaal in aantocht.
Wat voor opleiding doe je precies dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef rolfson het volgende:
[..]
Goed uitbakken is het devies. Van hersenen blijf ik af ook bij dieren.
[..]
Vroeg was ik een potentiële kannibaal dat was echter tijdens het begin van mijn opleiding. Ik ben al een aantal jaar geen potentiële kannibaal meer. Er ontstaat gewoon een vreemd soort fascinatie voor spiervlees. Levers en ander orgaanvlees ben ik echter geen groot fan van. Hoewel lever nog een enigszins aangename zoete geur afgeeft bij het dichtbranden tijdens operaties waarbij er delen of een aanzienlijk deel van de lever verwijdert dient te worden. Het mooie van levers is wel dat ze gewoon weer terug groeien. Misschien een idee voor de vleesindustrie
Geneeskunde Erasmus MC ik zie echter niet in hoe dat verder relevant is voor dit topic maar goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je precies dan?
Nou ja ik heb met een paar vrienden afgesproken dat we samen een keer mensenvlees gaan eten, maar iemand vermoorden alleen om hem/haar op te eten gaat ook weer zo ver. Dus ja ik kom wel even langs Erasmus MC.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:08 schreef rolfson het volgende:
[..]
Geneeskunde Erasmus MC ik zie echter niet in hoe dat verder relevant is voor dit topic maar goed.
Ik denk niet dat jij zonder begeleiding op de juiste plaatsen binnenkomt laat staan dat de begeleiding jouw toestaat weefsel mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja ik heb met een paar vrienden afgesproken dat we samen een keer mensenvlees gaan eten, maar iemand vermoorden alleen om hem/haar op te eten gaat ook weer zo ver. Dus ja ik kom wel even langs Erasmus MC.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:17 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zonder begeleiding op de juiste plaatsen binnenkomt laat staan dat de begeleiding jouw toestaat weefsel mee naar huis te nemen.
Wat je wel kan doen is aan zwangere dames vragen of je hun moederkoek na de bevalling mag hebben. Deze kan je prima opbakken en is met een niet al te zware saus heerlijk.
O, ik dacht ik vraag gewoon naar rolfson, die helpt me wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:17 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zonder begeleiding op de juiste plaatsen binnenkomt laat staan dat de begeleiding jouw toestaat weefsel mee naar huis te nemen.
Wat je wel kan doen is aan zwangere dames vragen of je hun moederkoek na de bevalling mag hebben. Deze kan je prima opbakken en is met een niet al te zware saus heerlijk.
Maar verder gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef Arcadia het volgende:
Nou fuck jullie, die gedachte is smerig, vooral de moederkoek van een of ander vadsig wijf wegwerken met een doritos-sausje terwijl je kijkt naar de laatste HIMYM? Nee schiet me maar liever dood.
Serieus jij hebt echt problemen misschien moet jij eens langs de universiteits psycholoog.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef Arcadia het volgende:
Nou fuck jullie, die gedachte is smerig, vooral de moederkoek van een of ander vadsig wijf wegwerken met een doritos-sausje terwijl je kijkt naar de laatste HIMYM? Nee schiet me maar liever dood.
Afgelopen jaar ben ik voor een stagen 3 maanden naar China geweest en apenvlees (stompneuzige aap) gehad. Zeer goed te vergelijken met de mens. Kat en hond hadden ze daar niet maar je kon er underground ook mensen foetus eten. Had ik en de connecties en het geld helaas niet voor. Ga uit van 800 euro = ongeveeer 6500 yaun voor 300 gram inclusief bot die je overigen gewoon kapot kan kauwen en opeten bij een juiste bereiding.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
O, ik dacht ik vraag gewoon naar rolfson, die helpt me wel.Maar ik denk dat ik dat plan van die moederkoek ga laten zitten. Dat telt niet natuurlijk en het gaat me om de ervaring.
Ik moet langs de psycholoogquote:Op zondag 19 februari 2012 18:26 schreef rolfson het volgende:
[..]
Serieus jij hebt echt problemen misschien moet jij eens langs de universiteits psycholoog.
[..]
Afgelopen jaar ben ik voor een stagen 3 maanden naar China geweest en apenvlees (stompneuzige aap) gehad. Zeer goed te vergelijken met de mens. Kat en hond hadden ze daar niet maar je kon er underground ook mensen foetus eten. Had ik en de connecties en het geld helaas niet voor. Ga uit van 800 euro = ongeveeer 6500 yaun voor 300 gram inclusief bot die je overigen gewoon kapot kan kauwen en opeten bij een juiste bereiding.
Gelukkig is die dag nog niet aangebroken. Je hoeft je er verder ook niet voor te schamen hoor. Sterkte en succes.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet langs de psycholoog, ik wist wel dat er een dag zou komen waarbij de normalen als gek verklaard zouden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |