In de VS en GB is het helemaal not dun om paardenvlees te eten. Daar worden de ruiten van paardenslagerijen zelfs met stenen ingegooid.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en schijnheilig en hypocriet is het ook.
Wel koe eten maar geen paard
Dit dus, haha..quote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Typisch voor die paardenmeisjes.![]()
Paardenbiefstuk op z'n tijd is heel erg lekker.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de VS en GB is het helemaal not dun om paardenvlees te eten. Daar worden de ruiten van paardenslagerijen zelfs met stenen ingegooid.
Nouja zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
bekijk het positief ze lunnen wel goedkopen dildo's maken van die paardenlullen die over sijn bij de slager
Gat in de markt!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
bekijk het positief ze lunnen wel goedkopen dildo's maken van die paardenlullen die over sijn bij de slager
Precies, daarbij komt dat het taboe op paardenvlees op niets slaat. Vroegah was het heel normaal om paard te eten, niemand die er van opkeek. Speciale paardenslagers waren talrijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
In kroketten? Dat is nieuws voor me. Ik wist wel dat er in frikandel paard hoort te zitten. Maakt me overigens geen snars uit wat er in zit, zolang het maar lekker is.
Een paardenlul wel te verstaanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee want in een gat hoort een dildo :$
Paardenmeisjesquote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Typisch voor die paardenmeisjes.![]()
Beste reactie van de weekquote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef kornuitbuffel het volgende:
Oeps, nu kom je waarschijnlijk in de hel.
De hemelpoort is voor jou gesloten, TS.
Hypocrietquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
bij sites staat dushi kimberley seker een fok troll heeft die sie gemaakt wollah
Wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Tijdens mijn opleiding kom ik af en toe opengesneden mensen tegen. Bij de aanblik van al die mooie spierstructuren loopt mij het water vaak in de mond. Naar mijn bescheiden mening is vlees gewoon vlees en zou je zeker niet rauwig moeten zijn over het al dan niet nuttigen van een paard. Op deze manier beleef je plezier aan een paard tijdens zijn leven en ook daarna. Misschien beleeft iemand zoals ik ook wel plezier aan jou na je dood TS. Is plezier hebben immers niet hetgeen waar het uiteindelijk allemaal om gaat tijdens het leven.
Het klinkt zo alsof jij ook mensenvlees eetquote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
Tijdens mijn opleiding kom ik af en toe opengesneden mensen tegen. Bij de aanblik van al die mooie spierstructuren loopt mij het water vaak in de mond. Naar mijn bescheiden mening is vlees gewoon vlees en zou je zeker niet rauwig moeten zijn over het al dan niet nuttigen van een paard. Op deze manier beleef je plezier aan een paard tijdens zijn leven en ook daarna. Misschien beleeft iemand zoals ik ook wel plezier aan jou na je dood TS. Is plezier hebben immers niet hetgeen waar het uiteindelijk allemaal om gaat tijdens het leven.
Geweldige reactiequote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef rolfson het volgende:
De mens is ook een diersoort.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:41 schreef OhGawd het volgende:
Wat boeit 't nou of je een paard of een koe, kip of varken eet?![]()
't Blijven allemaal dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |