Paardenbiefstuk jaaah lekker... er zit hier nog 1 paardenslager in de stad, ben regelmatig klant...quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap al die drama om paardenvlees niet. Buiten het feit dat een paardenbiefstukje best aardig smaakt was het vroeger gewoon normaal om paardenvlees te eten.
Doe jij maar even snel een DNA-testje ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef magneetstrip het volgende:
Oke terechte klacht maar je bron komt uit 2007?
Oplossing is trouwens geen vlees eten of voordat je het eet een DNA-test doen, als je geen paard wilt eten
Ja waarom niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe jij maar even snel een DNA-testje ja.![]()
![]()
Het heeft bij bepaalde producten gewoon op de ingredientenlijst gestaan hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:01 schreef Piye het volgende:
Volgens mij zijn dat onzinverhalen, want paardenvlees is juist duurder dan bijvoorbeeld rund en varken.
En je krijgt er typtyfus van...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
dan neet je zeker ook nooit frietje stoofvlees....of wist je wel dat dat oko paardenvlees is meestal
Duurt veel te lang, in die tijd had het stukje vlees allang op het bord kunnen liggen, ondergedompeld in een lekker stroganoff sausje.quote:
In die gevallen zal het er zeker in zitten, maar het lijkt me een heel gek idee dat paardenvlees massaal wordt gebruikt als toevoeging in goedkope vleessnacks aangezien het de productieprijs verhoogt en de winst dus verlaagt.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Xetran het volgende:
[..]
Het heeft bij bepaalde producten gewoon op de ingredientenlijst gestaan hoor.
Paard stroganoffquote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Duurt veel te lang, in die tijd had het stukje vlees allang op het bord kunnen liggen, ondergedompeld in een lekker stroganoff sausje.
Je quote was sneller dan mijn editquote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En je krijgt er typtyfus van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Paardenvlees massaal in snacks
Dat is inderdaad massaal.quote:Van de 286 onderzochte snacks bleek in 32% paardenvlees te zitten.
http://www.rijksoverheid.(...)-uit-argentinie.htmlquote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef Piye het volgende:
[..]
In die gevallen zal het er zeker in zitten, maar het lijkt me een heel gek idee dat paardenvlees massaal wordt gebruikt als toevoeging in goedkope vleessnacks aangezien het de productieprijs verhoogt en de winst dus verlaagt.
Aha, ja dan kan het zomaar winstgevend zijn inderdaad. Gelukkig eet ik net zo lief een paard als een koe.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-uit-argentinie.html
Blijkbaar wordt er goedkoop vlees uit het buitenland geïmporteerd anders werden deze vragen niet gesteld?
Kijk eens wie die vragen heeft gesteld.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-uit-argentinie.html
Blijkbaar wordt er goedkoop vlees uit het buitenland geïmporteerd anders werden deze vragen niet gesteld?
Wmb staan andere mensen zelfs lager in de voedselketen dan ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dieren zijn dieren he. Staan allemaal lager in de voedselketen dan wij.
Paardenvlees word toch uit Frankrijk ofzo gehaald omdat ze daar wel regelmatig paard eten? Ik zag dat laatst op tv.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Paardenvlees hoort er in voor de smaak!
De meeste paarden worden niet gefokt voor de slacht.
Dus dat betekent dat een paard wel een aardig goed leven heeft gehad voor hij in een kroket is veranderd.
Nee en schijnheilig en hypocriet is het ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef VanZuksDus het volgende:
Kan er zelf niet echt mee zitten. Voor TS is dit gewoon 'n principekwestie, want de kroketten smaken er heus niet minder om. Er worden hier en over de gehele wereld meer diersoorten geslacht voor consumptie.
Geen idee. Ik weet wel dat er door de crisis een heleboel paarden richting de slacht zijn verdwenen omdat veel mensen nu geen paard meer kunnen betalen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Paardenvlees word toch uit Frankrijk ofzo gehaald omdat ze daar wel regelmatig paard eten? Ik zag dat laatst op tv.
Dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en schijnheilig en hypocriet is het ook.
Wel koe eten maar geen paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |