dit topic was niet alleen voor jou bedoeld hoorquote:
quote:
Nee, duh van meer dat het voorspelbaar is van mijn kant.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:10 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dit topic was niet alleen voor jou bedoeld hoor
ow, okequote:Op zondag 19 februari 2012 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, duh van meer dat het voorspelbaar is van mijn kant.
seks met je zelf willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
seks met je zelf willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik nietquote:
Kijk we komen ergensquote:Op zondag 19 februari 2012 16:20 schreef Kakpizza het volgende:
CyberJesus is de enigste man met wie ik ever seks zou hebben.
No homo.
* Dimens kijkt in Foboquote:Op zondag 19 februari 2012 16:24 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vind het raar dat ik nog niet genoemd ben
Wat ben jij sletterigquote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Kakpizza het volgende:
Tevens zou ik seks hebben met Dimens.
Je kent me niet, kus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
Met Angel-Joy natuurlijk, maar zij is geen man
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Je kent me niet, kus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
Sowieso Monopoly en Patje1987.
Mijn partners
quote:
Met jullie wel natuurlijk en het liefst tegelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
Sowieso Monopoly en Patje1987.
Mijn partners
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op zondag 19 februari 2012 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Met jullie wel natuurlijk en het liefst tegelijk
Doe of iemand je kentquote:
Klinkt als muziek in de orenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef Monopoly het volgende:
Als Silk een voorbinddildo omdoet, mogen we je dan een anale DP geven ?
quote:
Wat wil je nou, man.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef Kakpizza het volgende:
Tevens zou ik PizzaGeit anaal vernederen
ze pesten me angelquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stil maar
Doe gvd niet zo gemeen ja
Hou op. Ik ben 12.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Echt waar joh? Dm s een foto van jezelf
Ze bedoelde het niet van die reclame, ze meende het. Het kwam vanuit haar hart.quote:
Dankjewelquote:
Geboortedatum van Dimens: 16-09-2010quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Kakpizza het volgende:
Tevens zou ik seks hebben met Dimens.
Ik ben illegaal ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geboortedatum van Dimens: 16-09-2010
![]()
Iemand moet het doen, helaasquote:
quote:
HOE DURF JE???!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft een groot hoofd en een hoekige kin.
Of mag ik dat niet zeggen?
Vergevenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen, het is niet mijn schuldVergeef me
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe dat lekker zelfdaar ga ik mijn handen niet aan vies maken
Jij bent een fokker dus ook vies!quote:
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent een fokker dus ook vies!
Vieze meiden
Je bent niet vies als je vrijwillig post tussen vieze mannen met 30cm roedels op een internetforum?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.
neehoor, hoe vies die vieze kerels ook zijn zelf ben ik schoonquote:Op zondag 19 februari 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent niet vies als je vrijwillig post tussen vieze mannen met 30cm roedels op een internetforum?
Jouw mening, smeerlapquote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neehoor, hoe vies die vieze kerels ook zijn zelf ben ik schoon
Wie had het over handen dan? Zuigen krengquote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe dat lekker zelfdaar ga ik mijn handen niet aan vies maken
Niet zo... dus wel een beetje?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.
Ienemienemuttequote:
Maar je slikt wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee hoe het met alle andere foksters zit he
quote:
Je gluurt naar zelf fistende mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel man ik zag het wel, schaam je maar niet hoor
ja want ik kan door de computer heen kijken enzoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gluurt naar zelf fistende mannen
Blegh, jij bent viesquote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want ik kan door de computer heen kijken enzo
Boeit niemand ene fuck.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb intiem contact met een FOK!er, problemen?
Doe je ook anaal?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef me dan ook geen aandacht door mij te quoten.
Jij wil met Angel een DP opzetten?quote:
U bent homo?quote:
Weet je dan niet dat monkyyy een vent is en niet bestaat?quote:
Oké. Bereid uwen anus maar vast voor.quote:
je neemt dat mee he, dat misbruik uit je jeugd. zo naarquote:Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oké. Bereid uwen anus maar vast voor.
De eerste keer bloed het een beetje en doet poepen een paar dagen zeer.
Maar dat boeit niet, het gaat erom dat ik mijn zaad kwijt ben.
Oef, gelukkig heb je mij niet genoemdquote:Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
on topic:
coban
myraela
ijsmeis
yvonne
smegmanus (dak hem zo keihard in zijn grot douw tot ie uitscheurt, desnoods gebruik ik er een amsterdammertje voor maar scheuren zal ie)
nikky
paul
dientje
aapje
beach
pz zo hard in zijn strot dat ie nooit meer durft te typen op fok
zweefteef tot ze onderdanig en gehoorzaam wordt
volgens mij ben ik er zo wel
kusje
ik heb nog geen johanneskozijn.zipquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Oef, gelukkig heb je mij niet genoemd
thx 4 pica.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Oef, gelukkig heb je mij niet genoemd
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oké. Bereid uwen anus maar vast voor.
De eerste keer bloed het een beetje en doet poepen een paar dagen zeer.
Maar dat boeit niet, het gaat erom dat ik mijn zaad kwijt ben.
Hoera, platonisch mogen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
thx 4 pica.
ok jij mag ook wel, gewoon omdat je bij udowu hoort.
en sooph omdak me anders buitengesloten voel.
kusje
als je had gezegd dat het een jong gedetineerde in de tbs was die stiekem een biertje dronk wat ie naar binnen gesmokkeld had met sbs undercover had ik je ook geloofd.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heeft Smeggie echt zo'n "Aah, Eerste10uurVrij neuken... lekkr"-look
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:40 schreef Dalando het volgende:
Monopoly en/of BBQSausage en/of Dalando.
Hihiquote:Op maandag 20 februari 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je had gezegd dat het een jong gedetineerde in de tbs was die stiekem een biertje dronk wat ie naar binnen gesmokkeld had met sbs undercover had ik je ook geloofd.
en even offtopic, heineken is 1 van de minst lekkere biertjes. beter grolsch, hertog jan, dit datquote:
grolschquote:Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en even offtopic, heineken is 1 van de minst lekkere biertjes. beter grolsch, hertog jan, dit dat
Niet aan iedereen vertellenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel geil.
En jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel geil.
Jou zou ik ook wel neuken.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SMEG IS ECHT HEEL GEIL!!!!!
oeps sorry![]()
Alles valt te lerenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die mij willen neuken, en niet weten dat ik hartstikke verlegen en preuts ben irl
Dromen mag altijd toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die mij willen neuken, en niet weten dat ik hartstikke verlegen en preuts ben irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Maakt niet uit hoor, ik giet je eerst helemaal vol met drank.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik giet je ook helemaal vol met...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik giet je eerst helemaal vol met drank.
Benzine.quote:
BENZINEquote:
Aansteker erbijquote:
WATquote:
Dit slaat in geen enkel opzicht op A-J. Dit tevens omdat je P_z quotequote:
Wat is 1 crapper?quote:
Why not?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Bedankt Kakpizza
Tevens kunnen jullie mij niet willen neuken, aangezien ik een FOK!ster ben.
Zo dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic ging over welke FOK!er, en ik ben een FOK!ster.
QFTquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
duh zielepoot met je navelfetish
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
duh zielepoot met je navelfetish
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |